بسم الله الرحمن الرحیم
ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا وهب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب
سلاااااااااااااااااااااااااام
آیا شهدا نزد خداوند مقام یکسانی دارند؟
خیر جواب این سوال را میتوان از این گفته دریافت
در قیامت همه شهدا به مقام حضرت ابو الفضل ع غبطه میخورند پس نتیجه میگیریم هر یک از شهدای ما درنزد خداوند مقامی ویژه دارند.
نتیجه گیری کلی از این بحث
آنکسی که در راه خدا کشته شده مرده نپندارید چون زنده ابدیست.سوره بقره 154
شهید زنده ابدیست ولیکن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت.سوره بقره 154
شهدا نزد خداوند متنعمند.سوره ال عمران آیه 169
خداوند مجاهدین را بر باز نشتگان باجر وثوابی بزرگ برتری داده است. فضل الله المجاهدین علی القاعادین اجرا عظیما 95 نساء
از زندگی شهدا باید درس گرفت .
در سختیها به شهدا متوسل شوید.
انسان در این دنیا هر چه بکارد نتیجه اش را در قیامت درو میکند پس مواظب کاشته هایمان باشیم .
همراهان خوب تایپیک شما چه نتیجه ای گرفتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا اینکه ما به سر مزار این شهید بریم تا کشف کنیم چه چنین بویی هست یا نه مهمه؟
چقدر براتون اهمیت داره؟
آیا فهمیدنش در زندگی شما تاثیر داره ؟آیا این کاره درستیه که سر مزار شهدا به این بهانه بریم؟؟؟؟؟
منتظر پاسخ شما خوبان هستم
التماس دعا
موفق باشید
حضرت محمد ص میفرماید:صلوات شما بر من مایه اجابت دعا وپاکی اعمال شماست .
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم