به نام خدا سلام
بریم ببینیم چه کاره ایم ؟!
آیا روز تولد شما، اولین روز
ماه است؟
بله
اگه خدا قبول کنه
شما خیلی عجیب غریب هستید و در واقع شخصیت نادری رو دارید
نه
نیستم ! ولی بابام همیشه بهم میگه هستم ! بعضی وقتا هم آبجیم میگه هستم اما نیستم
! نمی دونم چرا میگن هستم ؟!
وقتی که یک چیز رو میخواهید فقط به هدفتون فکر میکنید تا
بهش برسید. و این خوبی شخصیت شماست.
بعضی
وقتا اما نه بیشتر اوقات و فقط در مورد یه کارای مشخص . یه کم اغراق شده .
اما اگر یاد بگیرید کمی صبر در کارها داشته باشید و
کاری که شروع کردید تموم کنید، در زندگی موفق خواهید شد.
این
روزها همش کلمه صبر رو بهم یادآوری می کنن . منم میگم اوکی ! اندکی ویت ، پلیز
نزدیک است ...
شما به عاشق شدن در نگاه اول معتقدید(تو مترو
باشه لطفا!!)
بودم
( اقتضای سن بود ) اما الان نیستم . منطقی فکر کردم به این قضیه و الان دیگه
اونجوری نیستم . ( خودش نبود ، مامانش بود )
برای شناخت بیشتر یک شخص، معطل نخواهید شد
ترجیح
میدم به مرور بشناسمش . منظورش از معطل نشدن اینه که خودم بچسبم بهش همش بپرسم ؟ نه
من اونجوری نیستم .
برعکس، افرادی که در تحت تاثیر قرار دادن شما شکست خوردند به
سختی می توانند شانس دوست بودن با شما رو
بدست بیارن!( یادته یکی رو میگفتی؟الهییی این همونهههه)
نه
! من دوست میشم راحت ولی طول می کشه عمیق بشه ( بعضی وقتا خیلی محافظه کار میشم )
. باید ببینم طرف مقابل از دوستی چی میخواد ؟ اگه نامعقول باشه میشه مثل همونههههه
احساسات شما فوق العاده وسیع هست، شما یا عاشقید یا متنفر!(به ننه ات رفتی) چیزی مابین
این دو وجود نداره
ههههه
{غ.ت}.. خیلی بده که .. باید اصلاح کنم این اخلاقو .. ولی به اون شدت نیستا :دی
این عشق و نفرت اغلب در چهره و حالاتتان نشان داده می
شوند
احسنت
! دقیقا ! هیت تو اسپات ! من کم حرف میزنم . چشام به جای زبونم حرف میزنن . خدا
نکنه عصبانی باشم . آبجیم اینجور موقعها میگه اینجوری نگاه نکنم می ترسه ! ( منو
عصبانی نکنید ! خطرناک میشویم ! )
سعی کنید ارتباطتون رو با جنگ و دعوا تموم نکنید
چشم
ممنون از آنشرلی عزیز و گروه ترجمه
خیلی خوب بود
چرا من هر جا میرم جو صندلی داغی منو می گیره ؟!
شاد باشین و سر سلامت