• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 11123)
چهارشنبه 30/11/1387 - 20:1 -0 تشکر 91729
تستی برای متولد شده ها!

به نام او....هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

 

یادتون چند وقت پیش به سلامتی و مبارکی و اینا انجمن زبان و روانشناسی با هم پیوندی داشتن؟

حالا مفتخرم که اولین ثمره ی این پیوند رو براتون تو این تاپیک بذارم 

یک تست روانشناسی رو که معمولا تا اونجایی که من میدونم دوستان از نتیجش راضی هستن رو از طرف انجمن روانشناسی برای انجمن زبان ارسال کرده بودیم

که گروه ترجمه ی انجمن انگلیسی زحمت ترجمه ی این تست رو کشیدن و بعد از بررسی های نهایی متن ها آماده شد البته خیلی وقت پیش اماده شده بود

که متاسفانه اونقدر سرم شلوغ شد نتونستم زودتر ارائه کنم که از این بابت از جانشین محترم انجمن زبان رو به آسمان گرامی و گروه ترجمه عذر میخوام

گروه ترجمه رو معرفی میکنم خدمتتون:

asman_ziba، a_v_b_2066، Aansherly، mary320960، Mandegary،Botanist ، حس غریب، هوای دوست، رو به آسمان

با تشکر از زحمات این عزیزان

-----------------------------

و حالا میریم سر اصل مطلب.....

فقط روز تولدتون...(یکم...دوم ...سوم... و...) رو بگید تا بعد از چند روز که جواب ها رو براتون میذارم کلی خودتون رو بشناسید!

به نظر من و خیلی های دیگه تست جالبی هست

امیدوارم خوشتون بیاد

باز هم تشکر میکنم از انجمن زبان از جانب خودم

و همچنین از مدیر انجمن روانشناسی بابت اجازه ی این کار و همکاریشون

در پناه حق

موید باشید

 

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 10/12/1387 - 14:2 - 0 تشکر 94187

به نام خدا سلام

بریم ببینیم چه کاره ایم ؟!

آیا روز تولد شما، اولین روز ماه است؟

بله اگه خدا قبول کنه

شما خیلی عجیب غریب هستید و در واقع شخصیت نادری رو دارید

نه نیستم ! ولی بابام همیشه بهم میگه هستم ! بعضی وقتا هم آبجیم میگه هستم اما نیستم ! نمی دونم چرا میگن هستم ؟!

وقتی که یک چیز رو میخواهید فقط به هدفتون فکر میکنید تا بهش برسید. و این خوبی شخصیت شماست.

بعضی وقتا اما نه بیشتر اوقات و فقط در مورد یه کارای مشخص . یه کم اغراق شده .

اما اگر یاد بگیرید کمی صبر در کارها داشته باشید و کاری که شروع کردید تموم کنید، در زندگی موفق خواهید شد.

این روزها همش کلمه صبر رو بهم یادآوری می کنن . منم میگم اوکی ! اندکی ویت ، پلیز نزدیک است ...

شما به عاشق شدن در نگاه اول معتقدید(تو مترو باشه لطفا!!)

بودم ( اقتضای سن بود ) اما الان نیستم . منطقی فکر کردم به این قضیه و الان دیگه اونجوری نیستم . ( خودش نبود ، مامانش بود )

برای شناخت بیشتر یک شخص، معطل نخواهید شد

ترجیح میدم به مرور بشناسمش . منظورش از معطل نشدن اینه که خودم بچسبم بهش همش بپرسم ؟ نه من اونجوری نیستم .

برعکس، افرادی که در تحت تاثیر قرار دادن شما شکست خوردند به سختی می توانند شانس دوست بودن با شما رو بدست بیارن!( یادته یکی رو میگفتی؟الهییی این همونهههه)

نه ! من دوست میشم راحت ولی طول می کشه عمیق بشه ( بعضی وقتا خیلی محافظه کار میشم ) . باید ببینم طرف مقابل از دوستی چی میخواد ؟ اگه نامعقول باشه میشه مثل همونههههه

احساسات شما فوق العاده وسیع هست، شما یا عاشقید یا متنفر!(به ننه ات رفتی) چیزی مابین این دو وجود نداره

ههههه {غ.ت}.. خیلی بده که .. باید اصلاح کنم این اخلاقو .. ولی به اون شدت نیستا :دی

این عشق و نفرت اغلب در چهره و حالاتتان نشان داده می شوند

احسنت ! دقیقا ! هیت تو اسپات ! من کم حرف میزنم . چشام به جای زبونم حرف میزنن . خدا نکنه عصبانی باشم . آبجیم اینجور موقعها میگه اینجوری نگاه نکنم می ترسه ! ( منو عصبانی نکنید ! خطرناک میشویم ! )

سعی کنید ارتباطتون رو با جنگ و دعوا تموم نکنید

چشم

ممنون از آنشرلی عزیز و گروه ترجمه

خیلی خوب بود

چرا من هر جا میرم جو صندلی داغی منو می گیره ؟!

شاد باشین و سر سلامت

شنبه 10/12/1387 - 18:0 - 0 تشکر 94233

به نام او

سلام

hoseeintahoori گرامی 2 اُم ( میلادی رو میگفتید بهتر بود)

0000000000

آیا روز تولد شما، دومین روز ماه است؟

زندگی شما

شما حضور ذهن خیلی خوبی دارید اما معمولا در به سرانجام رساندن کارهایتان موفق نمی شوید. این احتمالا به این خاطر اتفاق می افتد که شما بسیار مشغول کارها و مأموریت های کاری تان هستید و دنیای خارج را بر خودتان تعطیل می کنید. شما باهوش و ژرف نگر هستید بنابراین شما مجال و شانس کمی برای رفع مشکل کنترل خودتان دارید.

عشق شما

محبت و عشق شما به آرامی و به آهستگی پیشروی می کند. به نظر می رسد که شما به عشق یکطرفه راضی می شوید. شما یک عاشق رمانتیک، وفادار، وظیفه شناس و صادق هستید

----------------------------------------------------------------------

negin22 عزیزم، 28 اُم

00000000

آیا روز تولد شما، بیست و هشتمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما انسانی توانا و با استعداد هستید( اینم فهمیده هاا) اما معمولا تونایی ها و استعدادهایتان را ناچیز و کم میشمارید( توجه کردی نگین جان همه ی تست هات سعی دارن اینو بگن؟ در صورتی که واقعا نیست...شایدم باشه...نییدونم) که این به خاطر از دست دادن فرصت های پیشرفت بیشمار در زندگیتان است. اگر تلاش کنید که به خودتان فرصت مجددی بدهید میتوانید در زندگی موفق باشید. سعی کنید که نیمه پر لیوان رو ببینید که این طوری خوشحال تر از همیشه خواهید بود.(جل الخالق، نگین جان میلادی تون رو هم در میارم مینویسم الان...این داره هذیون میگه!)

عشق شما

شما کاملا در عشق بدشانس هستید. چیزی که در اختیار دارید همان چیزی نیست که در قلبتان هست. عشق شما بالا و پایین های زیادی دارد و اغلب به خاطر هراسی که دارید، قبل از این که پیشرفتی در عشقتان ببینید آن را رها می کنید.

 میلادی نگین عزیز:17 اُم

آیا روز تولد شما، هفدهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما اصولا نه میخواهید در زندگی شما مداخه کنند و نه در زندگی دیگران مداخله میکنید .اما شما یک فرد مهربان و هر از گاهی عاشق میهمانی رفتن هستید. شما همیشه در یک جمع دوستانه بسرمیبرید. شما اغلب اوقات کارهاتون رو به روش خودتون انجام میدید و گاهی از مرز قابل قبول بودن هم فرا تر میرید. اطرافیانتون ممکنه رفتارتون رو بچه گانه تلقی کنن و این خیلی حس جالبی نیست.

عشق شما

شخصیت شوخ طبع شما جنس مخالف رو جذب شما میکنه. خیلی از اونهایی که به شما علاقه مند میشند آدمهای خیلی خوبی هستند. شما بارها در جمعهایی با چنین افرادی قرار میگیرید ولی شما مجبورید که تنها یکی رو انتخاب کنید . ( یعنی چی این جمله آخر ؟)

نظر مصحح:

یعنی خیلی ها خاطر خوات میشن...ولی هر گز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش.(نیشخند)

ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 10/12/1387 - 18:4 - 0 تشکر 94235

به نام او

سلام

خانم گل عزیز، 21 اُم

000000000

آیا روز تولد شما، بیست و یکمین روز ماه است؟

زندگی شما  

فردی كنجكاو و یك پیرو حقیقی هستید. شما میتونید شخصی رو به حدی خوشحال كنید كه مثل این به نظر می رسه شما سعی میكنید اون فرد رو جادو كنید. اختلاف نظرتون رو زیر چهره خندانتون مخفی میكنید و این یكی از ویژگی های جذاب شماست.

عشق شما  

كاملا در عشق بدشانسید. شخصی شما رو دوست دارد و شما او را دوست ندارید و مرد رویایی شما مایل ها دور تر است.

زندگی عشقی شما گاهی در آشفتگی است. گاهی اوقات یك تصویر روشنی از یك پسر یا دختر در قلبتان ندارید.

میلادی خانم گل: 11اُم

آیا روز تولد شما، یازدهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما انسانی بخشنده، برازنده و البته محتاط هستید. دیگران شما را بابت خصوصیات اخلاقی تان تحسین میکنند. بعضی ها حتی به شما حسودی میکنند. همچنین شما انسانی واقع بین، انعطاف پذیر و سازگار هستید. شما فوق العاده مهربان و با اخلاق هستید.

عشق شما

شما حاضر هستید خودتان را فدای کسی که دوست دارید بکنید. دوستدار شما همیشه از مهربانی، توجه و وفاداری شما برخوردار است. شما همواره از اینکه در کنار کسی که دوستش دارید باشید، شادمان خواهید شد.

 --------------------------------------------------------

tear drop  عزیز، 29 اُم

00000000

آیا روز تولد شما، بیست و نهمین روز ماه است؟

زندگی شما

میتونید به حس شمشتون اعتماد کنید.

زندگی خیلی هیجان انگیزه پس به کارهای یکنواخت علاقه ندارید. اندیشه هایی بزرگ و تخیلی فوق العاده دارید.

اغلب از اشیا و آدمهای اطرافتون خسته میشید.

عشق شما

با دیدن چشمان مخاطب، میتونید بگید چی تو ذهنشه!

حسود و بد گمان هستید، که همین باعث دعواهایی است که بین شما و همسرتون اتفاق می افته.

گاهی اوقات چیزهایی که قبولش دارید، فقط زاده ی ذهن شماست.

موید باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 10/12/1387 - 18:9 - 0 تشکر 94239

به نام او

سلام

دوستان اینجوری که من تحلیل ها رو میخونم و دوستان رو میشناسم فکر میکنم روز تولد میلادی تون رو بگید بهتر باشه

اگه کسی مایل ه میلادیشو بنویسم تاریخ میلادیش رو بگه تا بنویسم تحلیلش رو

جناب A_V_B_2066

کپی کردن خوب نیست، تنبل میشید!

پارتی بازی نمیکنم... هم انجمنی نوازی میکنم!

ولی در کل کپی کردنتون خوبه ها.....

اون کسی که ندید برای شناسه کپی کردن نبود...من اولین بار بود فکر کنم که کپی کردم شناسه ی شما رو

 یه سوتی دادم که بعدا درستش کردم میخواستم ببینم اونو کسی ندید....؟

موید باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 10/12/1387 - 19:8 - 0 تشکر 94260

به نام خدا

دوستان سلام

پس من كوشم؟غیب شدم یا زیر آبی؟

دوباره میگم پس

درست نمیدونم دوم یا سوم سپتامبر.

تقویم اون سال رو نیافتم ولی میدونم یا دوم میشه یا سوم.

به شمسی هم هستم دوازده شهریور.

حالا من؟

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
شنبه 10/12/1387 - 20:4 - 0 تشکر 94290

مرسییییی Aansherly جان عزیزم بابت زحمتی که کشیدی

شما انسانی توانا و با استعداد هستید

اوهووووم!میدونم!

اما معمولا تونایی ها و استعدادهایتان را ناچیز و کم میشمارید

واقعا خیلی وقتا اینطوریم.چون توقعم از خودم گاهی خیلی میره بالا

سعی کنید که نیمه پر لیوان رو ببینید

دارم میبینم دیگه!چقدر ببینم؟چشمم دراومد

قسمت مربوط به عشق با واقعیت زندگی من کاملا فاصله داره.(تسته دیگه،قرار نیست که همش درست دربیاد)

اما شما یک فرد مهربان و هر از گاهی عاشق میهمانی رفتن هستید.

دقیقا!همه میگن خیلی مهربون دوست داشتنـــــی هستی(اعتماد به نفــــــــــــس)

شخصیت شوخ طبع شما جنس مخالف رو جذب شما میکنه. خیلی از اونهایی که به شما علاقه مند میشند آدمهای خیلی خوبی هستند.

تا حد زیادی درسته.بیشتر از شوخ طبعیم حس خیرخواه بودن و صمیمیتی که تو رفتارمه باعث میشه دیگرانو جذب کنم....در مورد عشق هم نظر و عقیده ای دارم که تا حد زیادی با اونی که بین آدما جا افتاده فاصله داره که در این مقال نمیگنجه.

شاید پررنگ ترین نقطه روشن زندگیم داشتن یک عشق واقعی و حقیقیه که از این بابت باید تا ابد شاکر باشم...

-----------------------------------------------------------------

"یاد خدا آرامبخش قلبهاست"

مدیریت انجمن روانشناسی

anjoman.ravanshenasi@tebyan.org

----------------------------------------------------------------

شنبه 10/12/1387 - 21:41 - 0 تشکر 94323

سلام
خب باید روز خود را كامل می كردم
26 اردیبهشت
24 ذی القعده
16 / 5 میلادی  
25 /8/ هبریو
فكر كنم كامل باشه اما جواب تست

http://rahpoyvesal.blogfa.com
شنبه 10/12/1387 - 22:31 - 0 تشکر 94333

به نام خدا

سلام.

از اونجایی که در هنگام به ثبت رسیده شدن ! این تاپیک بنده تهران نبودم ، اینم از دستم در رفته بوده است !!!

اول  تشکر می کنم از تیم تهیه و ترجمه ی این تست. خداقوت.

راستش روز تولد میلادیم رو از بین جواب ها پیدا کردم و خوندم. ولی روز تولد شمسیم نبود تو جوابا !!!

شایدم بوده و من ندیدم!!! ولی نبود !

به هر حال ممنونم.

یا علی

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

شنبه 10/12/1387 - 22:33 - 0 تشکر 94334

سلام
آنشرلی من هنوز .....چه جوریم
نمی دونم
خوب میلادی 8 مارس 

اگر به آن چیزی که می خواستی نرسیدی از آن چیزی که هستی نگران مباش!

 

 

يکشنبه 11/12/1387 - 10:15 - 0 تشکر 94419

به نام خدا

سلام علیکم

خیالم راحت شد که در حق من پارتی بازی نشده (حالا اگه برای بقیه پارتی بازی شد به من چه! )

و جمله ی "کسی ندید؟"

شما سوتی خودتونو می گفتین و من امضامو!(دو چیز متفاوت)

دیگه چرا به کپی شناسه ربطش دادم و از قضا با سوتی شما هم جور در اومد نمی دونم؟

شاید حس شیشم دارم!

حیف ندیدمش.اگرم می دیدمش که نمی گفتم هیس..یواش.

به نمایندگی از گروه ترجمه، از همه دوستانی که ابراز لطف و محبت کردن تشکر میکنم.

و بازم به مترجمین عزیز خسته نباشید میگم

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.