بسمه تعالی
سلام علی من اتبع الهدی
والله من که حیرون موندم ...... نمی دونم فکر کنم دلیلش خودم باشم
بخاطر امتحانات پایان ترم یه خورده فعال نیستم و نمیدونم که چی به چیه ..... آخر هم نفهمدیم قرار جلسه 10 شب یا 10 صبح اصلا 10 شب چه روزیه ؟؟؟؟
یکی به ما بگه......
ولی به نظر من تو همون یاهو باشه بهتره تا در صورت لزوم بشه میتینگ صوتی داشته باشیم
یکی هم باشه که آی دی همه رو داشته باشه.
اینم آی دی من : ahmadsavari80
من منتظر توضیحات شما هستم.....
خدا نگهدار