• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 6329)
چهارشنبه 23/11/1387 - 17:25 -0 تشکر 89590
خوزستانی ها به خودتون بیاین

                                    به نام خدا

سلام علیکم 

بچه ها پس شما کجایین بابا اصفهان انجمن زد خراسان هم میخواد بزنه پس چرا ما نزنیم بچه ها خوزستان اگه انجمن نداشته باشه اصلا انگار یه چیزی تو تبیان کمه خواهشا عزیزان خوزستانی امادگی خودشون رو اعلام کنن که از استان های دیگه جا نمونیم.

                                                        سید محراب از اهواز

جمعه 5/4/1388 - 23:21 - 0 تشکر 126352

سلام

جناب محراب من که خودم نمیتونم عصر بیام...اجازه بدید یه تاریخ با موافقت همه ی دوستان تعیین بشه

دوستان یه جلسه نیازه حداقل مجازی اما کجا چت تبیان که یه مقدار اذیت می کنه...

یاهو هم که این روزا به هم ریخته...

؟؟؟؟

در مورد وبلاگ هم اونایی که وبلاگ دارن بهتر میتونن نظر بدن اما اگر همکاری لازمه بهم بگید

اگر به آن چیزی که می خواستی نرسیدی از آن چیزی که هستی نگران مباش!

 

 

شنبه 6/4/1388 - 3:43 - 0 تشکر 126420

به نام خدا

سلام

به نظر من جلسه مون توی یاهو باشه بهتره، چون چت تبیان که ظاهراً خیلی وقتا مشکل داره، من هم که خودم اصلاً هیچ وقت از اون محیط استفاده نکردم! فکرکنم همون یاهو بهتر باشه. ولی خوب به قول اندلس رود عزیز، این روزا اونم یه کم مشکل داره (گرچه خیلی بهتر شده).

در کل من با یاهو موافقم. برای ساعتش هم باید به توافق برسیم. من که شب، ترجیحاً ساعت 10 به بعد راحت ترم. البته بسته به روزی که قرار می ذاریم، ممکنه بتونم ساعات دیگه هم بیام.

اگه میشه دوستان دیگه هم زمانی که به نظرشون مناسب می رسه رو بگن.

و این که لطفاً آیدی آقای یونس صالحی که توی پست اخیرشون نوشتن رو اد کنید، تا بتونیم بیشتر با هم در ارتباط باشیم.

موفق باشید...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

شنبه 6/4/1388 - 10:39 - 0 تشکر 126496

                                   به نام خدا

فکر کنم هر وقتی مشخص شه بتونم بیام ذر ضمن من یاهوم مشکل داره و اینکه چته تبیان مگه چشه؟ من خیلی باهاش کار کردم مشکلی نیست اگه همینجا بییم و اینکه ایدیای همدیگرو اول پیدا باید بکنیم که بیا یم تو یاهو یا نه؟

شنبه 6/4/1388 - 11:40 - 0 تشکر 126519

بنام خدا   سلام علی من اتبع الهدی

آقای محراب گفتن که ظاهرا پست ما نیومده لذا ما این رو وظیفه دونستیم که دوباره بگیم که:

ما خوزستانی ها به خودمون اومدیم

دوباره میگم من از الان دوست دارم عضو فعال انجمن خوزستان بشم اگه راه اندازی بشه.......

يکشنبه 7/4/1388 - 0:0 - 0 تشکر 126783

سلام

جناب محراب شما اگر آی دی جناب صالحی رو اد کنید می تونید از ایشون آی دی منو بگیرید ...بعدشم قراره کنفرانس باشه بنابراین یه نفر هم که ای دی همه رو داشته باشه کافیه....

منم برام همون 10 به بعد خوبه

جناب سواری نظرتون رو در مورد وبلاگ نگفتید...و همچنین ساعت جلسه

اگر به آن چیزی که می خواستی نرسیدی از آن چیزی که هستی نگران مباش!

 

 

يکشنبه 7/4/1388 - 0:32 - 0 تشکر 126797

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیكم
**************
خدت همشهری های عزیز خسته نباشید و خدا قوت میگم .
درباره كنفرانس، در یاهو باشه بهتره و ساعت آن هم 10 به بعد خوبه .
بنده با نظر همشهری گرامی(اندلس ... ) موافقم و یك نفر ای دی همه اعضاء كنفرانس را داشته باشد كافیه .
یكبار دیگر جهت سهولت كار ای دی خودم را ثبت و باقی اعضاء در صورت تمایل بنده را اد كنند .
salehi.younes
موفق و موید
التماس دعا  

http://rahpoyvesal.blogfa.com
يکشنبه 7/4/1388 - 0:42 - 0 تشکر 126801

به نام خدا

سلام

اگر همون ساعت 10 به بعد باشه که خیلی خوبه.

دوستان هم لطف کنند آقای صالحی رو اد کنند.

و این که روز خاصی رو پیشنهاد نمی دید؟ (البته اگر 10 به بعد باشه که می شه شب، نه روز!)

منتظر نظرات دوستان هستیم.

موفق باشیم...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

يکشنبه 7/4/1388 - 10:31 - 0 تشکر 126850

بسمه تعالی

سلام علی من اتبع الهدی

والله من که حیرون موندم ...... نمی دونم فکر کنم دلیلش خودم باشم

بخاطر امتحانات پایان ترم یه خورده فعال نیستم و نمیدونم که چی به چیه ..... آخر هم نفهمدیم قرار جلسه 10 شب یا 10 صبح اصلا  10 شب چه روزیه ؟؟؟؟

یکی به ما بگه......

ولی به نظر من تو همون یاهو باشه بهتره تا در صورت لزوم بشه میتینگ صوتی داشته باشیم

یکی هم باشه که آی دی همه رو داشته باشه.

اینم آی دی من  :          ahmadsavari80

من منتظر توضیحات شما هستم.....

خدا نگهدار

يکشنبه 7/4/1388 - 14:9 - 0 تشکر 126939

                                    به نام خدا

دوستان من مسنجرم خرابه حتی صندوق ایمیلامم بالا نمی یاد من فعلا اصلا با یاهو نمیتونم کار کنم. شرمندم

سه شنبه 9/4/1388 - 23:56 - 0 تشکر 127963

سلام
خیلی فکر کردم........در حد همون یه کی  دو ساعتی که خوابم نمی برد.......
خوب این وبلاگ قراره بعدنا به سلامتی بشه وبلاگ انجمن خوزستان دیگه
خوب پس فکر کنم اسم هم باید مرتبط باشه
khozestan_tebyan_forum
خوب کوتاه تر هم میتونه باشه
khzn_tebyan
دوستان خواهشا سریع تر عمل کنید
جلسه باید طی این یکی دو هفته برقرار بشه البته اگر دوستان همکاری کنن تا نظرات یکی بشه و یه جلسه هم با مسئولین تا بهشون بگیم چی می خوایم و نظر اونها هم خوب مسلما مهمه
و اینکه به دلیل نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و اگر تبیان امسال شرکت کنه تو نمایشگاه فکر کنم فرصت خوبی باشه برای معرفی بیشتر تبیان

اگر به آن چیزی که می خواستی نرسیدی از آن چیزی که هستی نگران مباش!

 

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.