ضمن عرض سلام به دوست خوبم جناب یونس صالحی محترم
از اینکه مجدد شما رو اینجا میبینم خیلی خوشحالم و براتون آرزوی سلامتی روز افزون داریم.
خب جناب ممنون از سوالات به جا و محدودی که پرسیدید
بدون فوت وقت بریم سر سوالات جنابعالی....
شهدا به لب عطشان امام حسین [علیه السلام] قسمتون میدم که در این روزهای وانفسای زندگی همراه ما باشید، میدونم همگی شرمنده ایم ولی ازتون تقاضا دارم اون دنیا شفاعت ما رو هم بکنید.
وقتی نام آمریکا را میشنوم هر لحظه تنفرم از این دولت نامرد بیشتر میشه و به افغانستان و عراق و .... فکر میکنم. تا نابودی امریکا فاصله ای نخواهیم داشت. " انشاءالله تعالی"
فوتبال را دوست دارم چون حاشیه های خنده دار زیادی داره، ولی اصلاً و ابداً ازش خوشم نمیاد!!!
تابه حال مباحث من را دیده اید منو به چه چیزی تشبیه می کنید
متاسفانه مباحث شما رو ندیدم، ولی پاسخ هاتون رو دیدم، اگه اشتباه نکنم شما یه مرتبه از تبیان برنامه خداحافظی گذاشتین ولی خب خدا رو شکر هنوز در جمع خانواده میبینیمتون!!!
پاسخ هاتون خوبه به نظرم خیلی زود آمپر می چسبونید!!!
البته ببخشیدااااا ... شایدم این طور نباشه!!!
وقتی اسم احمدی نژاد را میشنوی چه حسی دارید ؟
دلم برای ایشون می سوزه!!! چون واقعاً هر کاری از دستشون بر میاد دارند برای این کشور میکنند ولی هیچ کس قدر نمیدونه!!! هر کسی به هر نحوی شده با ایشون مخالفت میکنه!!! یه جورایی تو کشور دارن با ایشون لبجازی میکنند!!!
به نظرم این اصلاً و ابداً برای آینده ایران عزیز مفید نیست!
یادم نیست امام راحل فرمودند یا مقام معظم رهبری ... گفتند که ما آنقدر که از دشمنان داخلی مینالیم از دشمنان خارجی هیچ ناله ای نداریم!!!
نام فرزند اولتان را چه میزارید؟
اگر دختر اولمون بچه بود اسم مبارکشون رو به اسم یکی از القاب مبارک فاطمه زهرا مزین میکنیم
جنگ شد چه کار می کنید ، فرار یا دفاع ؟
انشاءالله حتماً حتماً تا پای جونمون برای ایران همیشه سرافراز دفاع میکنیم.
ولی اینم بدونید قدرت ایران خیلی بالاست!!! فکر نکنم کسی جرات همچین کاری رو بکنه!!
چرا غیبت بوجود اومد ؟
ببخشید من متوجه نشدم!!! غیبت حضرت صاحب الزمان رو فرمودید یا غیبتی که بین بعضی از مردم باب شده و به اصطلاح به اون میگن خوردن گوشت برادر!!!!
بی زحمت بیشتر توضیح بدید.
از رهبر چه انتظاری دارید که الان انجام نمی دهد ؟
نمیدونم والا!!!! ببینید ما به شخصه از هیچکسی هیچ انتظاری نداریم!!!
خیلیا رو دیدم که میگن اینم شد دولت هیچ کاری برا ما پیدا نمیکنه!!! هیچ چیزی در اختیار ما نمیگذاره!!!
فلان نمیکنه و بهمان نمیکنه!!! فقط میدونم که مقام معظم رهبری خیلی درد دل از بعضی از سران کشور دارند!!!
آیا در وجودتان (دونفر) از عراق نفرت ندارید؟
ببینید نمیشه گفت نفرت!!!
ولی خب اونها طی 8 سال مردم ما رو بمباران شیمیایی کردند!
باعث و بانی هدر رفتن 8 سال از عمر این کشور شدند!
اگر ما اون 8 سال با اونها در گیر نبودیم مطمئناً الان وضعمون خیلی بهتر بود ... ولی خب این موجب نمیشه که ازشون نفرت پیدا کنیم!!!
چرا که خیلی شنیدیم که میگن عراقی ها رو به زور و اجبار به جنگ میفرستند!!!
آیا میدونستید خیلی از عراقی هایی که به اسارت ایران در اومدند حاظر نیستند حتی آزاد بشن و بعضی از اونها برای ایران اقامت گرفتند!!!
اگه بگن حقوق ماهانه تان 10 میلیون یا بیشتر فقط بیاین برای اسرائیل یا آمریکا کار کنید می روید یا نه ،چرا؟
شرمندتونم!!! اگه 100میلارد هم بدهند اصلاً و ابداً این کار رو نمیکنیم.
آخه چرا نداره که!!! پس روز جزا چی میشه؟ پس عالم برزخ چی میشه؟ پس تکلیف اون دنیا چی میشه؟
از همه مهمتر خیانت اونم به کشوری که خونها داده تا به اینجا رسیده!!! اصلاً و ابداً ... کسایی هم که این کارو میکنن یا واقعاً از یاد خدا غافل اند و یا اینکه اصلاً و ابداً ایرانی نیستند...
من را تحلیل کنید ؟
خب بنده که با مباحث شما آشنایی ندارم، و پاسخ های شما رو هم تا یه حدودی دیدم!
ولی از نحوه سوالاتتون به این نتیجه رسیدم که شما یه جوون آروم، متدین و مذهبی، حامی ولایت فقیه و دولت و در اصل یک ایرانی هستید
چیز دیگه ای نمیدونم
با کمال آرامش زندگی کنید ... به همدیگه عشق بورزید و همدیگه رو دوست داشته باشید.
و برای شما دوست خوبم هم آروزی سلامتی دارم، انشاءالله زندگی پر بار و موفقی رو داشته باشید و فعالیت خودتون رو هم در تالار بهداشت و سلامت بیشتر کنید
یا علی مدد