• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 9249)
يکشنبه 10/9/1387 - 0:0 -0 تشکر 74264
صندلی داغ "doki_inkalej" و "nasimevesal" مدیریت انجمن بهداشت و سلامت، زوج خوشبخت تبیان (طرح مناسبتی)

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی دوستان و همراهان عزیز صندلی داغ، بالاخره روز موعود فرا رسید و مهمانان این دوره صندلی داغ تا لحظاتی دیگه روی صندلی داغ جلوس می‌کنن.

بله درست شنیدین، البته شایدم دیدین! مهمانان! تعجب نکنید الآن براتون توضیح می‌دم، به مناسبت سال‌روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و به شیرینی این پیوند آسمانی (یاد همایش پیوند آسمانی85 بخیر) "doki_inkalej" و "nasimevesal" این زوج خوشبخت تبیانی و مدیران انجمن بهداشت و سلامت، با هم به روی صندلی داغ می‌نشینن.

البته برای رفاه حال دوستان من مجبور شدم!! می‌فهمین مجبــــــــــــــــــــور!!! که برم و یه صندلی داغ دیگه بخرم تا این بزرگواران به نحو احسنت برنامشون رو شروع کنن.

از دوستان و سائلین و مهمانان عزیز میخوام که در پرسیدن سوالاتشون به نکات کوچولوی زیر هم لطفا توجه کنن:

برای پرسیدن سوالات از هر بزرگوار حتما قید کنید که چه شخصی پاسخ‌گو باشن، در غیر این صورت هر دو عزیز موظفند که به سوالات پاسخ بدن.

لطفا هر بزرگوار پاسخ‌هاشون رو با یک رنگ ثابت ثبت کنند، مثلا دکی عزیز با آبی و همسرشون با بنفش، البته فقط پاسخ‌ها.

سوال اول و آخر (غول‌های معروف صندلی داغ) رو لطفا هر دو عزیز به طور مجزا پاسخ بدن، در ضمن لطفا اول پاسخ خودتون رو ثبت کنید و قبلش پاسخ اون یکی رو نخونید تا هیجان کار هم برای خودتون و هم برای بقیه بالا بره.

از همگیه دوستان عزیزم ممنونم که نکات ریز رو بهش توجه دارن و تا آخر برنامه همراهمون هستن، راستی دوستان سوالات مربوط به این روز قشنگ رو فراموش نکنیدا، یکی از اهداف این برنامه مطمئنن همینه، ممنونم.

فقط دوستای گلم  سند معرف انجمن صندلی داغ رو فراموش نکنید و حتما حداقل یک بار مطالعه کنید.

و آما، در راستای هدف اصلی انجمن مبنی بر شناخت بیشتر خود بر حسب سوالات دوستان، از هر دو بزرگوار خواهش می‌کنم که در انتهای کار، گزارش کاری از صندلی داغ خودشون در اختیارمون بذارن. این خیلی مهمه و لطفاً حتما اجراش کنید.

مجددا از همگیه دوستان خواهشمندم که قبل از زدن هر پست حتما سند معرف رو مطالعه بفرمایند تا خدای ناکرده بعدا شرمنده کسی نشیم، پیشاپیش و پساپس از همکاری همگیتون سپاس‌گزارم، باتشکر.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

شنبه 23/9/1387 - 20:33 - 0 تشکر 77277

با عرض سلام خدمت تموم صندلی داغی ها

با تشکر از دوست عزیزم آقای جمالی و خانم بزرگوارشان

امیدوارم ک به پای هم پیر بشین و موفق باشین و تشکر میکنم به خاطر لطفی که نسبت به من داشتین

جا داره در ادامه بحث خانم جمالی عرض کنم واقعا که انگار خداوند این دو عزیز را برای هم آفریده هردو نمونه یک انسان کامل هستند ، مهربان , با معلومات عمومی بالا خوش برخورد و....

که هرچه بگم واقعا کم گفته ام ولی جا داره یک گله بکنم

آقا به خدا من داودم . داود نجفی ام برادر نسیم نجفی پویا نجفی یکی از کاربرای زنجانیه

دوستدار شما داود خطر بی نام و نشان

   زندگی زنگ تفریحی بیش نیست            زنگ  بعد  زنگ  حساب است

                                                          داودخطر

يکشنبه 24/9/1387 - 12:38 - 0 تشکر 77405

سلام به دوست خوب و عزیزم داوود عزیز

داوود جان من واقعاً معذرت میخوام از اینکه اسم شما رو با دوست خوبمون پویا نجفی اشتباه گرفتم و همین الان درستش کردم تا خیال همگی راحت و الحلقوم بشه!

شما هم دوست خوبی هستی برای من واقعا اخلاقت بیسته و من به داشتن دوست خوبی مثل تو افتخار میکنم!!!

انشاءالله به همین زودی ها شما هم صاحب همسر بشی!!!

داوود جان شما چرا اسم مستعار برای خودت انتخاب نمیکنی؟؟؟

مثل اینکه الان دارند اسم ها رو عوض میکنند و شما هم میتونید این وسط صاحب اسم

"داوود خطر بی نام نشان" بشیااااا

خدمت خواهر محترمتون هم سلام برسونید

يکشنبه 24/9/1387 - 13:14 - 0 تشکر 77410

سلام مجدد

من یه سوالی ذهنم را به خودش مشغول کرده، می ترسم سوال کنم، پیچیده باشه، حضرات سختشان بشه ...

اما حالا می پرسیم به قول گوگل یا بخت و یا اقبال!

سوال من اینه:

اون صد تا سوالی که جناب دکی اینکالج کتبا خدمت نسیم وصال عزیز ارسال کردند چی هست؟

ممکن هست برای راهنمایی جوانان و در راستای اشاعه ی فرهنگ ازدواج موفق سوالات را لو بدین؟ یعنی اینکه در اختیارمجردین دم بخت قرار بدهید؟ :D

Je suis un etre de dialogue et non point d'affirmation

من گفتگو می کنم ، نه تأیید !  

 

چهارشنبه 27/9/1387 - 12:40 - 0 تشکر 78133

سلام بر تمام دوستداران تبیان

عید سعید غدیر بر تک تک عاشقان علی (ع) مبارک باد

خانم شقایق صحرایی دوست خوبم،از تاخیری که کردیم واقعا معذرت میخوایم

اما هنوزم دیر نشده:

تولدتووووووووووون مباررررررررررررک

انشالله در تاپیک ویژه ی تولدتون هم تبریک ویژه میگیم.

انشالله که همیشه سبز زندگی کنید

عید رو هم بهتون تبریک مخصوص می گم

عرض کنم که ،چشم حتما تعدادی از سوالات رو مطرح می کنیم

اما سوالا باید تایپ بشه و نیاز به فرصت بیش تری هست

حتما سر فرصت براتون ارسال می کنیم.

"سلامتی، فقط بیمار نبودن شما نیست، بلکه رفاه کامل جسمی، روانی و اجتماعی هر فرد است"

همراه شما دوستان گرامی در تالار بهداشت وسلامت

چهارشنبه 27/9/1387 - 21:17 - 0 تشکر 78195

بسم الله الرحمن الرحیم
************
سلام
لطفا سوالت من را دو نفرتان جواب دهید.
 جملات ناقص را با توجه به احساستان پر کنید.
1-شهدا به لب عطشان امام حسین [علیه السلام] قسمتون میدم ...
2- وقتی نام آمریکا را میشنوم ...
3- فوتبال را دوست دارم چون ...
4- تابه حال مباحث من را دیده اید منو به چه چیزی تشبیه می کنید.
5- وقتی اسم احمدی نژاد را میشنوی چه حسی دارید ؟ 
6- نام فرزند اولتان را چه میزارید؟
7- جنگ شد چه کار می کنید ، فرار یا دفاع ؟
8- چرا غیبت بوجود اومد ؟
9- از رهبر چه انتظاری دارید که الان انجام نمی دهد ؟
10- سوال از  nasimevesal اگه شوهرتان روحانی بود باهاش ازدواج می کردید ؟
11- آیا در وجودتان (دونفر) از عراق نفرت ندارید؟
12- اگه بگن حقوق ماهانه تان 10 میلیون یا بیشتر فقط بیاین برای اسرائیل یا آمریکا کار کنید می روید یا نه ،چرا؟
13- من را تحلیل کنید ؟
باتشکر
موفق و موید
*****************
اللهم ...

http://rahpoyvesal.blogfa.com
دوشنبه 2/10/1387 - 1:30 - 0 تشکر 78839

ضمن عرض سلام به دوست خوبم جناب یونس صالحی محترم

از اینکه مجدد شما رو اینجا میبینم خیلی خوشحالم و براتون آرزوی سلامتی روز افزون داریم.

خب جناب ممنون از سوالات به جا و محدودی که پرسیدید

بدون فوت وقت بریم سر سوالات جنابعالی....

شهدا به لب عطشان امام حسین [علیه السلام] قسمتون میدم که در این روزهای وانفسای زندگی همراه ما باشید، میدونم همگی شرمنده ایم ولی ازتون تقاضا دارم اون دنیا شفاعت ما رو هم بکنید.

وقتی نام آمریکا را میشنوم هر لحظه تنفرم از این دولت نامرد بیشتر میشه و به افغانستان و عراق و .... فکر میکنم. تا نابودی امریکا فاصله ای نخواهیم داشت. " انشاءالله تعالی"

فوتبال را دوست دارم چون حاشیه های خنده دار زیادی داره، ولی اصلاً و ابداً ازش خوشم نمیاد!!!

تابه حال مباحث من را دیده اید منو به چه چیزی تشبیه می کنید

متاسفانه مباحث شما رو ندیدم، ولی پاسخ هاتون رو دیدم، اگه اشتباه نکنم شما یه مرتبه از تبیان برنامه خداحافظی گذاشتین ولی خب خدا رو شکر هنوز در جمع خانواده میبینیمتون!!!

پاسخ هاتون خوبه به نظرم خیلی زود آمپر می چسبونید!!!

البته ببخشیدااااا ... شایدم این طور نباشه!!!

وقتی اسم احمدی نژاد را میشنوی چه حسی دارید ؟

دلم برای ایشون می سوزه!!! چون واقعاً هر کاری از دستشون بر میاد دارند برای این کشور میکنند ولی هیچ کس قدر نمیدونه!!! هر کسی به هر نحوی شده با ایشون مخالفت میکنه!!! یه جورایی تو کشور دارن با ایشون لبجازی میکنند!!!

به نظرم این اصلاً و ابداً برای آینده ایران عزیز مفید نیست!

یادم نیست امام راحل فرمودند یا مقام معظم رهبری ... گفتند که ما آنقدر که از دشمنان داخلی مینالیم از دشمنان خارجی هیچ ناله ای نداریم!!!

نام فرزند اولتان را چه میزارید؟

اگر دختر اولمون بچه بود اسم مبارکشون رو به اسم یکی از القاب مبارک فاطمه زهرا مزین میکنیم

جنگ شد چه کار می کنید ، فرار یا دفاع ؟

انشاءالله حتماً حتماً تا پای جونمون برای ایران همیشه سرافراز دفاع میکنیم.

ولی اینم بدونید قدرت ایران خیلی بالاست!!! فکر نکنم کسی جرات همچین کاری رو بکنه!!

چرا غیبت بوجود اومد ؟

ببخشید من متوجه نشدم!!! غیبت حضرت صاحب الزمان رو فرمودید یا غیبتی که بین بعضی از مردم باب شده و به اصطلاح به اون میگن خوردن گوشت برادر!!!!

بی زحمت بیشتر توضیح بدید.

از رهبر چه انتظاری دارید که الان انجام نمی دهد ؟

نمیدونم والا!!!! ببینید ما به شخصه از هیچکسی هیچ انتظاری نداریم!!!

خیلیا رو دیدم که میگن اینم شد دولت هیچ کاری برا ما پیدا نمیکنه!!! هیچ چیزی در اختیار ما نمیگذاره!!!

فلان نمیکنه و بهمان نمیکنه!!! فقط میدونم که مقام معظم رهبری خیلی درد دل از بعضی از سران کشور دارند!!!

آیا در وجودتان (دونفر) از عراق نفرت ندارید؟

ببینید نمیشه گفت نفرت!!!

ولی خب اونها طی 8 سال مردم ما رو بمباران شیمیایی کردند!

باعث و بانی هدر رفتن 8 سال از عمر این کشور شدند!

اگر ما اون 8 سال با اونها در گیر نبودیم مطمئناً الان وضعمون خیلی بهتر بود ... ولی خب این موجب نمیشه که ازشون نفرت پیدا کنیم!!!

چرا که خیلی شنیدیم که میگن عراقی ها رو به زور و اجبار به جنگ میفرستند!!!

آیا میدونستید خیلی از عراقی هایی که به اسارت ایران در اومدند حاظر نیستند حتی آزاد بشن و بعضی از اونها برای ایران اقامت گرفتند!!!

اگه بگن حقوق ماهانه تان 10 میلیون یا بیشتر فقط بیاین برای اسرائیل یا آمریکا کار کنید می روید یا نه ،چرا؟

شرمندتونم!!! اگه 100میلارد هم بدهند اصلاً و ابداً این کار رو نمیکنیم.

آخه چرا نداره که!!! پس روز جزا چی میشه؟ پس عالم برزخ چی میشه؟ پس تکلیف اون دنیا چی میشه؟

از همه مهمتر خیانت اونم به کشوری که خونها داده تا به اینجا رسیده!!! اصلاً و ابداً ... کسایی هم که این کارو میکنن یا واقعاً از یاد خدا غافل اند و یا اینکه اصلاً و ابداً ایرانی نیستند...



من را تحلیل کنید ؟

خب بنده که با مباحث شما آشنایی ندارم، و پاسخ های شما رو هم تا یه حدودی دیدم!

ولی از نحوه سوالاتتون به این نتیجه رسیدم که شما یه جوون آروم، متدین و مذهبی، حامی ولایت فقیه و دولت و در اصل یک ایرانی هستید

چیز دیگه ای نمیدونم

با کمال آرامش زندگی کنید ... به همدیگه عشق بورزید و همدیگه رو دوست داشته باشید.

و برای شما دوست خوبم هم آروزی سلامتی دارم، انشاءالله زندگی پر بار و موفقی رو داشته باشید و فعالیت خودتون رو هم در تالار بهداشت و سلامت بیشتر کنید

یا علی مدد 

دوشنبه 2/10/1387 - 2:0 - 0 تشکر 78843

با نام و یاد خدا

عرض سلام و شب به خیر

حتماً که خوش و خرم هستید!!!

با سرما چیکار میکنید؟؟؟

منم بدون هیچ حرف اضافه ای برم سراغ جواب های اقای صالحی

1-شهدا به لب عطشان امام حسین [علیه السلام] قسمتون میدم ...

ما رو هم شفاعت کنید.

2- وقتی نام آمریکا را میشنوم ...

بر ستمکارانش لعنت می فرستم.

3- فوتبال را دوست دارم چون ...

اصلا دوستش ندارم.

4- تابه حال مباحث من را دیده اید منو به چه چیزی تشبیه می کنید.

تا به حال مباحثتون رو ندیدم.شرمنده.

5- وقتی اسم احمدی نژاد را میشنوی چه حسی دارید ؟ 

حس عدالت.

6- نام فرزند اولتان را چه میزارید؟

دختر شاید هم نظرمون عوض شد و اسمشو گذاشتیم پسر خانم

7- جنگ شد چه کار می کنید ، فرار یا دفاع ؟

دفاع وظیفه ی شرعی و ملی ماست.

8- چرا غیبت بوجود اومد ؟

گفتم که روی ماهت از چه نظر نهان است

گفتا تو خود حجابی گرنه رخم عیان است

9- از رهبر چه انتظاری دارید که الان انجام نمی دهد ؟

انتظاری ندارم.

10- سوال از  nasimevesal اگه شوهرتان روحانی بود باهاش ازدواج می کردید ؟

بله.

11- آیا در وجودتان (دونفر) از عراق نفرت ندارید؟

چرا نفرت داشته باشم؟هر جایی خوب و بد داره. از خوباش خوشم میاد از بداش بدم میاد..

12- اگه بگن حقوق ماهانه تان 10 میلیون یا بیشتر فقط بیاین برای اسرائیل یا آمریکا کار کنید می روید یا نه ،چرا؟

قطعا نه. چون نوعی خیانته و هیچ کس نیست که روز قیامت از او حساب رسی نشه.

13- من را تحلیل کنید ؟

فکر می کنم شخصی بسیار سیاسی هستید و اخبار زیاد گوش میدید روزنامه زیاد میخونید روی ملت و مملکتتون حساسیت دارید.

"سلامتی، فقط بیمار نبودن شما نیست، بلکه رفاه کامل جسمی، روانی و اجتماعی هر فرد است"

همراه شما دوستان گرامی در تالار بهداشت وسلامت

يکشنبه 8/10/1387 - 15:25 - 0 تشکر 79715

سلام

با تبریک مجدد وآرزوی سلامتی وشادکامی ودوام وصل برای این زوج خوب و محترم.من سوالی ندارم وقطعه شعری رو تقدیم این دو عزیز می کنم امیدوارم مورد قبول واقع بشه.

روز عقد علی وزهرا بود

نقش شادی همه جا پیدا بود

یمن این روز به یک بیت عزیز

جشن پیوند دو گل بر پا بود

یک نسیم قمی از بهر وصال

میزبان دکی اعلا بود

چون دو گل هر دو زتبیان بودند

مرحبا بر لب هر اعضابود

یا رب این وصل مداوم بادا

چونکه وصل علی وزهرا بود

                          این نیز بگذرد.....
دوشنبه 9/10/1387 - 11:44 - 0 تشکر 79912

با یاد یار
سلام
خیلی جالبه که انجمن صندلی داغ با نبودن یک یا دو نفر کلا از رونق میوفتد و دیگه کسی نیستش که بیاید سوال بپرسد!
و واقعا کجایند اون کسانی که با سوالاتشون باعث گرمی این انجمن میشدند؟
من به عنوان یک کاربر جدید چند تا سوال می‌پرسم و دین خودم رو ادا می‌کنم.
مهمانان عزیز لطفا هر کدام از سوالات که باب میل نبود جواب ندین.
عاشورا یعنی چه؟
چرا ما از اولین روز محرم عذاداری می‌کنیم؟
فکر‌ می‌کنید آیا شباهتی بین این روزهای غزه و روز‌های کربلا در محرم وجود دارد؟ چه شباهاتی؟
فیلم کِرَش (CRASH) یا همون تصادف رو دیدین؟ اگه دیدین نظراتتون رو دربارش اعلام کنید.
سریال یوسف پیامبر چقدر به شما پیام می‌دهد؟ اون پیام هایی رو که تا کنون گرفتید رو میشه برام بیان کنید؟
"هر که سرش بزرگ، دردش بزرگ" به چه چیزی اشاره دارد؟ (یه چند تا هم از کتاب ادبیات بپرسیم ببینیم چه می‌کنید)
بیشترین پول قبض تلفن شما چقدر آمده است؟
در خانواده شما چه کسی مسئول امور مالی می‌باشد؟ چرا؟
به چه کسی زن ذلیل می‌گویند؟یک کنایه هم برایش بسازید مثل "زن نگرفته شوهر کرده!"
بیشترین کسی که باعث شد شما به هم برسید چه کسی بود؟
خب دیگه من سوالاتم را پرسیدم و امیدوارم که حداقل هیزمی بوده باشه برای این روزهای سرد زمستانی
و البته امیدوارم که سایر دوستان انجمنی که از من یل طولانی‌تری دارند و حرفه‌ای تر هستند بیایند و صندلی داغ دوستان خود را گرم کنند
منتظ پاسخ های شما هستم (البته امیدوارم که زود جواب بدین)
یا حق

يکشنبه 15/10/1387 - 19:51 - 0 تشکر 81350

سلام صلوات بر محمد و آل محمد و عرض تسلیت به دوستان گلم به خاطر شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت سید الشهدا

راستش خیلی معذرت میخوایم که اینقدر دیر داریم به پستتون جواب میدیم .....

باور کنید خیلی تایپ کردن سوالات سخت بود و آخه ما که تایپیست نیستیم!!!

ولی خب به جهت احترامی که برای سرکار خانم شقایق صحرایی قائل هستیم لازم شد که حتماً اگر شده تعدادی از اونها رو هم تایپ کنیم، تایپ کنیم!!!

البته تایپ سوالات در حدود 2هفته ای هست که تموم شده ولی خب از اونجایی که یه چند روزی اینترنت مشکل داشت و یه چند روزی هم اینترنت خوده بنده مشکل داشت نتونستیم سوالات رو براتون ارسال کنیم به بزرگی خودتون ببخشید....

خب در حدود80 سوال تایپ شده و آماده خدمت دوستان...

انشاءالله همگی با بهره مندی صحیح از این سوالات بتونند فرد مورد نظرشون رو محک بزنند و به نیمه گمشده خودشون برسند.

خب بی درنگ میریم سراغ سوالات...

  1. خصوصیات فردی مانند چاقی لاغری زیبایی(جذابیت صورت و کلام و تناسب اندام) قد وزن و تیپ داشتن چه قدر برای شما مهم هستند؟؟
  1. سابقه سلامت و بیماری از گذشته تا الان چه بوده؟؟؟ چه در خانواده و چه در خود شخص. مورد خاصی هست بیان کنند.
  1. استرس های مهم زندگی را بیان کنند. با آنها چطور رفتار میکنند؟؟

  1. آروز دارد که چه چیزهایی در زندگی او اتفاق نیفتد؟؟
  1. چه آرزو هایی دار؟ از چه چیزاهایی خوشش میاید؟ و چه چیز هایی را دوست دارد که داشته باشد؟؟
  1. چه چیزهایی برای او مهم هستند و جنبه ارزشی دارند؟؟
  1. علاقه مندی های خاص خود را بیان کند.

سوالات مربوط به فرزند:

  1. ضرورت یا ضروت هایوجود فرزند چیست؟
  1. نظر خود را در مورد فرزند دار شدن بیان کند؟ ایا نظر خاصی دارد؟
  1. مایلید چند سال بعد از ازدواج فرزند به دنیا آید؟ اگر طرف شما حاضر است بلافاصله بعد از ازدواج بچه دار شود دلیل خود را بیان کند.
  1. دوست دارید چند فرزند داشته باشید؟؟ ایا حاضرید بعد از تعداد فرزندان کافی با عمل جراحی نمایید؟ نظر خاص خود را بیان کنید.
  1. در مورد نام فرزندان چه نظری دارید؟
  1. آیا اصرار خاصی نسبت به اینکه حتما فرزند اول پسر باشد دارید؟
  1. نظر خود را در مورد فرزند پروری بیان کنید و تا چه حد مستقل از خانواده هایتان است؟
  1. موافقید که والدین (والدین دختر و پسر) در تربیت فرزندان نقشی داشته باشند؟؟؟
  1. اگر در صورت بچه دار نشدن حاضرید به پزشک مراجعه کنید؟؟
  1. اگر یکی از طرفین دچار مشکلات جسمانی باشد که نتواند بچه دار شود ایا میخواهید متارکه کنید؟ یا با فرزند خواندگی موافقید؟؟
  1. به نظر شما فرزند تا چه حخد در خوشبختی مهم است؟؟

سوالات عمومی:

  1. تا چه حد بر آورنده کننده آروزهای خانواده خود بوده است؟؟یا باید باشد؟؟
  1. به نظر شما ازدواج ارزش این همه گفتگو را دارد؟؟؟ ( این سوال را بعد اینکه کلی سوال پرسیدید بپرسید یا اینکه احساس کردید طرف مقابل خود از سوالات شما خسته شده است بپرسید)
  1. نظر خود را در مورد دنیا و آخرت بیان کند؟ هدف از خلقت آدم چیست؟ به نظر او هدف خداوند از اینکه ازدواج را قرار داد چیست؟؟؟
  1. نظر او در مورد توکل تقدیر سرنوشت شانس و ..... چیست؟؟ این موارد تا چه حد در زندگی او نقش داشته؟؟
  1. توانایی اقتصادی او در حال حاضر چگونه است؟؟
  1. در مورد اشتغال زن چه نظری دارد؟
  1. وضعیت روابط اجتماعی و روابط دوستانه چگونه است؟؟ روابط دوستانه تا چه حد در زندگی مهمند؟؟اگر لازم باشد به عنوان مثال در یک روز تعطیل  بین دوست و همسر یکی را انتخاب کند، چه خواهد کرد؟؟؟
  1. اگر لازم باشد بین خانواده خود و همسر یکی را انتخاب کند چه میکند؟
  1. میزان ارتباط با خانواده چه قدر باید باشد؟؟؟
  1. میزان ارتباط با اقوام چگونه است؟؟؟
  1. چند دوست صمیمی دارید؟؟؟ ایا میتوانید آدرس چند دوست را بدهید برای تحقیق؟؟؟
  1. چه برنامه ریزی برای زندگی آینده خود کرده اید؟؟؟
  1. نظر شما در مورد تقسیم کار در منزل چیست؟؟؟ ( در صورت شاغل بودن  طرفین)
  1. نظر شما در مورد کمک به همسر در امور منزل چیست؟؟؟
  1. در مورد ایام تعطیل چه برنامه ای را ایجاد میکند؟؟؟ در صورت اخلاف سلیقه چگونه به تفاهم میرسید؟؟؟به نظر شما تفاهم بر سر مسایل چیست؟؟؟ به معنی هم فکر کردن است؟؟؟ یا به معنی به توافق رسیدن بر سر مسایل.
  1. آیا توانایی برنامه ریزی دارید؟؟ برنامه ریزی اقتصادی شما تا 10 سال آینده چگونه است؟؟؟ ایا طوری هست که بتواند پیش بینی کند ؟؟؟؟

 ادامه دارد....

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.