• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 9194)
يکشنبه 19/8/1387 - 16:50 -0 تشکر 69732
برگزاری جشن های مناسبتی

سلام  سلام

خب این بحث برای برگزار کردن جشن های مناسبتی

یکی از اون عقب می پرسه یعنی چی ؟!

ببین دوست من اینجا برای مناسبت های عزیز جشن می گیریم

(یه چیزی توی مایه های همون تولدهایی هست که برا کاربرا می گیریم)

یه جشن دوستانه ... بهم تبریک می گیم و ...

همه هم دعوتن

تمومه هزینه های پذیرایی و کیک و این حرفا هم به عهده ی جناب مکلارن مدیر انجمن صندلی داغ هستش

 

 

 

 

 

 

 

هميشه مهربان بمان ...

سه شنبه 27/12/1387 - 0:17 - 0 تشکر 99473

اللهم انت السّلام و منک السّلام

و لک السّلام و الیک یعود السّلام

سلام بر ربیح دل های ما

سلاااااااااام

*******

تبریک میگم جناب منهم .. هم به شما هم به همسر گرامی

زندگی پر از شادی و پر از روشنایی ای رو براتون آرزو دارم

زندگیتون زیبا

اللهم عجل لولیک الفرج

ماندگار باشید

یا حق

اللهم ‌ارزقنا توفیق‌الشهادة فی سبیلك تحت لواء ولیك

همراه شما در انجمن سیاسی anjoman.siasi@tebyan.org

و انجمن ورزش و تندرستی anjoman.varzesh@tebyan.org

سه شنبه 27/12/1387 - 0:18 - 0 تشکر 99474

 سلام دوستان ان شاء الله همیشه به جشن و شادی

من عذر میکنم وسط جشن مزاحم میشم جناب منهم که از بچه های نصف جهان هستند ........................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منهم عزیز تبریک عرض می کنم چه با تبیانیون بوده باشه و چه غیر امیدوارم سالهای سال لبخند زیبای شما همیشه بر لب باشه و زندگی شیرینی داشته باشید

یا علی

سه شنبه 27/12/1387 - 0:23 - 0 تشکر 99476

هو العزیز

سلام

میلاد مسعود نبی اکرم محمد مصطفی (صلی الله علیه و اله) و همچنین امام جعفر صادق (علیه السلام ) بر همه رهروانان شان مبارک باد.

ان شالله پیرو مکتب راستینشان باشیم.

««« تبیان »»»

 

سه شنبه 27/12/1387 - 1:25 - 0 تشکر 99488

به نام خدای رحمن و رحیم

به بههههههه! شیرینی می دن! چه خبره؟

وووووااااوووو!!!!

سالگرد ازدواجه!

من هم (!) هم به جناب منهم و هم به همسر خوبشون یعنی شماهم عزیز تبریک می گم.

(چقدر هم هم شد!!)

خوشبخت باشید ان شاء الله

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

سه شنبه 27/12/1387 - 11:12 - 0 تشکر 99532

سلام

جناب فهیمی بهتون تبریک می گم انشاءالله که خوشبخت بشید

راستی برای شیرینی هم میام اصفهان خدومتتون

جناب مکلارن نگران نباش خودم برات می گیرم

در پناه حق

الهی و ربی من لی غیرک... 

سه شنبه 27/12/1387 - 11:27 - 0 تشکر 99536

تبریک عرض می کنم به این دو کاربر گرامی.

انشاءالله سالیان سال در کنار یکدیگر با عشق و مهربانی در زیر سایه حق زندگی ای سرشار از مهر و محبت را پیشرو داشته باشند.

سایت گنجینه دانلودهای رویایی

فریاد بی صدا حرف دل همه کسانی که میگویند ولی شنیده نمی شوند ...هستند ولی دیده نمی شوند ..پس تو نیز بی صدا فریاد کن....

سه شنبه 27/12/1387 - 11:53 - 0 تشکر 99543

به نام خدا

من هم پیوند شما را خدمتتان تبریك عرض مینمایم و امیدوارم كه به پای هم پیر شوید

فقط شیرینی فراموش نشه

سه شنبه 27/12/1387 - 13:11 - 0 تشکر 99588

درود

به به چه روزی چه ازدواجی! انشا الله به پای هم پیر شین (ولی اینقدر خوش باشین که همیشه دلتون جوون بمونه) 


من و تو همسایه خدا بودیم
ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد
ما دیگر نه همسایه هم بودیم و نه همسایه خدا.
  ما گم شدیم و خدا را گم كردیم ... 
یادت میاد جمله آخر خدا رو؟
از قلب كوچك تو تا من یك راه مستقیم است.
اگه گم شدی از این راه بیا
بلند شو . از دلامون شروع كنیم...
تا خدا راه زیادی نیست...

*کتاب موبایل مذهبی* 

چهارشنبه 28/12/1387 - 8:56 - 0 تشکر 99881

هو العزیز

سلام

ممنون از دوست عزیزم حاج قدرت الله و آن دوست عزیزمون که می خواستند نامشون توی قلب ها (_چشمک_) بمونه تشکر کنم که نسبت به ما لطف دارند. همچنین تشکر ویژه از جناب حیات طیبه عزیز و منتظر عشق نازنین.

ان شالله که در چنین روزهایی همچین مراسماتی برای این سه عزیز ، این فکر کنم بهترین دعایی بود که می تونستم براتون بکنم.

راستی اون قسمتی که گفتید نخونم را من اصلا اصلا نخوندما ؟!!!!

ولی حیات اگه دستم بهت برسه! یکمی صبر کن نوبت تو هم می شه ، ان شالله در آینده تلافی ... ببخشید جبران کنیم(_چشمک_).

درپایان جا داره نکته ای رو عرض کنم ؛ جناب منهم قول دادم .. ببخشید .. قول دادند که تجربیات خودشون رو در امر ازدواج دراختیار دو دوست عزیز دیگرمون منجمله "حیات طیبه و منتظر عشق(چشمک) " بگذارند

ببینم من کی قول دادم که خودم خبر ندارم؟!! ببیبن الکی چشمک نزن من با کسی رودربایستی ندارم.

برای بحث انتقال تجربیات ما در خدمتیم البته با حاجی ها و گرنه من نیستم.

 Aansherly گرامی :

اتفاقایه روز با خانم احمدی صحبت میکردیم که جناب منهم متاهل تشریف دارند ایشون گفتند پس چرا هیشکی هیچی نگفته که تاپیک تبریکشون رو بزنیم . ماها هم که همه علامت سوال بودیم ؟

میبینم که دوستان و مدیر محترم سیستم پشت سر ما هم حرف می زنند؟!! به به خیلی ممنونم از این لطفتون (هههه)

خوب الحمدلله که شما از این علامت سوال بودن در اومدید خدا را شکر.

تبریک میگم جناب فهیمی ... ایشالله هر سال شیرین تر از سال قبل. تبریک در قالب یک کوچولوی ناز:

ممنون آنشرلی گرامی ، ممنون از هدیه تون(ولی هدیه همراه موش  ووووووووااااااااااااااییییییییییی )

ما کلی شایعه در ذهنمان پراکنده شده بود...با این تاپیک همش خراب شد!!:D

شایعه ؟! ببینم کی شایعه پراکنی کرده بود ؟! فقط کافیه عکسش را بدید و ..... (ههه)

max2000 عزیز:

ممنون ازت ، راضی به زحمت و زدن این همه دست نبودیم ، بازم ممنون.

hosseintahoori عزیز:

علیکم السلام حسین آقا ، خوبید ، ممنون ازتون ، آقا شیرینی شما هم به روی چشم فقط زود بیا بگیر که داره خراب می شه ها.

masoudasadi عزیز:

ممنون آقا مسعود ، شما لطف دارید ، شیرینی شما هم به روی چشم.

jafar عزیز و گل :

ما هم ازتون ممنونیم ، انشالله شما هم سلامت باشید و هرچه زودتر به جمع متاهلین بپیوندید. عید شما هم مبارک.

saeidan عزیز :

خوب پس کدوم طور؟! (ههه). ممنون از لطفتون ، همچنین برای شما جشن ازدواج 120 سالگی.

setarekoocholo گرامی :

ممنون از تبریکاتتون.

MCLAREN عزیز و گل :

منهم عزیز از صمیم قلبم بهت تبریک میگم و امیدوارم که به پای هم پیر شین. براتون آروزها می‌کنم که هر چی نعمت و شادی و سلامتیه بیاد تو سفره ی دو نفرتون.

آقا مهدی گل ممنون ، ان شاالله به زودی زود نیز تحقق امر ازدواج برای شما.

ای بابا میگم می‌بینید این بروبچز اصفهان چقدر زرنگن!!! همشون دونه دونه دارن خوشبخت میشن پس شماها چی ای تهرانی‌ها!!!

آقا مهدی من بهت یک پیشنهاد دارم شما به عنوان اولین نفر اقدام کن اگه بقیه نیومدند دنبالت هر چی می خواهی بگو ، پس ان شاالله شیرینی را افتادیم دیگه (چشمک)

حس غریب گرامی :

ممنون ، شما هم سلامت باشید.

mandegary گرامی :

از لطفتون ممنون ، ان شاالله شما هم زندگی خوش و خرمی داشته باشید.

««« تبیان »»»

 

چهارشنبه 28/12/1387 - 8:56 - 0 تشکر 99882

 mahdi 313 عزیز :

من عذر میکنم وسط جشن مزاحم میشم جناب منهم که از بچه های نصف جهان هستند .........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آقا مهدی دست تون درد نکنه یعنی به این زودی ما رو فراموش کردی ایول بابا دست مریزاد (ههه)

منهم عزیز تبریک عرض می کنم چه با تبیانیون بوده باشه و چه غیر امیدوارم سالهای سال لبخند زیبای شما همیشه بر لب باشه و زندگی شیرینی داشته باشید

ممنون ازت مهدی جان ، ان شا الله شما هم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

گویای خاموش گرامی :

به بههههههه! شیرینی می دن! چه خبره؟

وای دیر اومدی شیرینی تموم شد (ههه) ، ولیس ناراحت نشو سفارش می دیم بازم بیارند.

من هم (!) هم به جناب منهم و هم به همسر خوبشون یعنی شماهم عزیز تبریک می گم.(چقدر هم هم شد!!) خوشبخت باشید ان شاء الله

ما هم از شما هم ممنونیم به خاطر تبریکاتتون ان شالله سلامت باشید.

shine month عزیز :

سلام ، جناب فهیمی بهتون تبریک می گم انشاءالله که خوشبخت بشید ، راستی برای شیرینی هم میام اصفهان خدومتتون

علیکم السلام ، ممنون از لطفتون ، سلامت باشید ، آقا ما تا اطلاع ثانوی اصفهان نیستیم (ههه)

جناب مکلارن نگران نباش خودم برات می گیرم

وای دستت درد نکنه ، حتما این کارو بکن ، آخه من مونده بودم چه شکلی این معظل را بین دوستای تهرانیم حل کنم ولی خدا خواست و یک بانی خیر پیدا شد(چشمک).

drmgangineh گرامی :

ممنون از لطفتون ، ان شالله شماهم زندگی پر از شادی و خوشی داشته باشید.

moffline عزیز:

ممنون ، سلامت باشید ، آقا شیرینی تون محفوظه؟!!

sorena_boy_m68 عزیز:

درود ، به به چه روزی چه ازدواجی! انشا الله به پای هم پیر شین (ولی اینقدر خوش باشین که همیشه دلتون جوون بمونه) 

درود خدا بر شما ، ممنون ازتون ، ان شالله شما هم همیشه خوشحال باشید.

بدرود

««« تبیان »»»

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.