هو العزیز
سلام
ممنون از دوست عزیزم حاج قدرت الله و آن دوست عزیزمون که می خواستند نامشون توی قلب ها (_چشمک_) بمونه تشکر کنم که نسبت به ما لطف دارند. همچنین تشکر ویژه از جناب حیات طیبه عزیز و منتظر عشق نازنین.
ان شالله که در چنین روزهایی همچین مراسماتی برای این سه عزیز ، این فکر کنم بهترین دعایی بود که می تونستم براتون بکنم.
راستی اون قسمتی که گفتید نخونم را من اصلا اصلا نخوندما ؟!!!!
ولی حیات اگه دستم بهت برسه! یکمی صبر کن نوبت تو هم می شه ، ان شالله در آینده تلافی ... ببخشید جبران کنیم(_چشمک_).
درپایان جا داره نکته ای رو عرض کنم ؛ جناب منهم قول دادم .. ببخشید .. قول دادند که تجربیات خودشون رو در امر ازدواج دراختیار دو دوست عزیز دیگرمون منجمله "حیات طیبه و منتظر عشق(چشمک) " بگذارند
ببینم من کی قول دادم که خودم خبر ندارم؟!! ببیبن الکی چشمک نزن من با کسی رودربایستی ندارم.
برای بحث انتقال تجربیات ما در خدمتیم البته با حاجی ها و گرنه من نیستم.
Aansherly گرامی :
اتفاقایه روز با خانم احمدی صحبت میکردیم که جناب منهم متاهل تشریف دارند ایشون گفتند پس چرا هیشکی هیچی نگفته که تاپیک تبریکشون رو بزنیم . ماها هم که همه علامت سوال بودیم ؟
میبینم که دوستان و مدیر محترم سیستم پشت سر ما هم حرف می زنند؟!! به به خیلی ممنونم از این لطفتون (هههه)
خوب الحمدلله که شما از این علامت سوال بودن در اومدید خدا را شکر.
تبریک میگم جناب فهیمی ... ایشالله هر سال شیرین تر از سال قبل. تبریک در قالب یک کوچولوی ناز:
ممنون آنشرلی گرامی ، ممنون از هدیه تون(ولی هدیه همراه موش ووووووووااااااااااااااییییییییییی )
ما کلی شایعه در ذهنمان پراکنده شده بود...با این تاپیک همش خراب شد!!:D
شایعه ؟! ببینم کی شایعه پراکنی کرده بود ؟! فقط کافیه عکسش را بدید و ..... (ههه)
max2000 عزیز:
ممنون ازت ، راضی به زحمت و زدن این همه دست نبودیم ، بازم ممنون.
hosseintahoori عزیز:
علیکم السلام حسین آقا ، خوبید ، ممنون ازتون ، آقا شیرینی شما هم به روی چشم فقط زود بیا بگیر که داره خراب می شه ها.
masoudasadi عزیز:
ممنون آقا مسعود ، شما لطف دارید ، شیرینی شما هم به روی چشم.
jafar عزیز و گل :
ما هم ازتون ممنونیم ، انشالله شما هم سلامت باشید و هرچه زودتر به جمع متاهلین بپیوندید. عید شما هم مبارک.
saeidan عزیز :
خوب پس کدوم طور؟! (ههه). ممنون از لطفتون ، همچنین برای شما جشن ازدواج 120 سالگی.
setarekoocholo گرامی :
ممنون از تبریکاتتون.
MCLAREN عزیز و گل :
منهم عزیز از صمیم قلبم بهت تبریک میگم و امیدوارم که به پای هم پیر شین. براتون آروزها میکنم که هر چی نعمت و شادی و سلامتیه بیاد تو سفره ی دو نفرتون.
آقا مهدی گل ممنون ، ان شاالله به زودی زود نیز تحقق امر ازدواج برای شما.
ای بابا میگم میبینید این بروبچز اصفهان چقدر زرنگن!!! همشون دونه دونه دارن خوشبخت میشن پس شماها چی ای تهرانیها!!!
آقا مهدی من بهت یک پیشنهاد دارم شما به عنوان اولین نفر اقدام کن اگه بقیه نیومدند دنبالت هر چی می خواهی بگو ، پس ان شاالله شیرینی را افتادیم دیگه (چشمک)
حس غریب گرامی :
ممنون ، شما هم سلامت باشید.
mandegary گرامی :
از لطفتون ممنون ، ان شاالله شما هم زندگی خوش و خرمی داشته باشید.