• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 5561)
پنج شنبه 16/8/1387 - 19:46 -0 تشکر 69268
گنجینه امضای اعضای تبیان

اللهم انت السّلام و منک السّلام

و لک السّلام و الیک یعود السّلام

سلاااااااااام

*******

خوب .... حیفه این همه امضا داریم و هی امضاها عوض میشه ، اما این امضاهای قشنگ یه جایی ثبت نشه تا برای همیشه موندگار بشه ....

پس چی شد ؟؟؟

از همه تون می خوام امضاهاتون رو این جا بذارید ... اگه هنوز امضاهایی که قبلا داشتید هم یادتونه ثبتشون کنید ... وقتی هم که تصمیم گرفتید تغییر بدید امضای فعلی تون رو ، بعد از تغییر قبلی رو این جا بثبتونید ....

فکر می کنم این تاپیک خیلی جذاب بشه ... البته بعدا که به امضاهامون نگاه می کنیم ، فکر می کنم کلی خاطراتمون زنده بشه ....

لحظاتی که داشتیم ... احساساتمون ... و شاید عقایدمون ...

پس پیش به سوی جمع آوری امضا ...

ماندگار باشید

یا علی 

اللهم ‌ارزقنا توفیق‌الشهادة فی سبیلك تحت لواء ولیك

همراه شما در انجمن سیاسی anjoman.siasi@tebyan.org

و انجمن ورزش و تندرستی anjoman.varzesh@tebyan.org

چهارشنبه 4/6/1388 - 16:42 - 0 تشکر 146485

 میگن هر موقع که آب نوشیدی بگو یا حسین .

اما این روزا که آب می بینی و نمی نوشی آهسته بگو:  یا اباالفضل

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

پنج شنبه 26/6/1388 - 22:42 - 0 تشکر 152131

 سلام


اللهم طهر قلبی من النفاق ، و عملی من الریا ، و لسانی من الکذب و عینی من الخیانه

خدایا قلبم را از نفاق ، عملم را از ریا ، زبانم را از کذب و دروغ ، و چشمم رو از خیانت پاک کن


یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

جمعه 27/6/1388 - 1:40 - 0 تشکر 152185

*کاش به زمانی برگردم که تنها غم زندگیم شکستن نوک مدادم بود*

http://webme.blogfa.com

http://webme2.blogfa.com

 

*کاش به زماني برگردم که تنها غم زندگيم شکستن نوک مدادم بود*  

دوشنبه 4/8/1388 - 21:40 - 0 تشکر 160782


فَسَلَامٌ لَّكَ مِنْ أَصْحَابِ الْیَمِینِ

پرسید: کدام راه نزدیک تر است؟

گفتا : به کجا؟

گفت: به خلوتگه دوست...

گفتا: تو مگر فاصله ای می بینی، بین دل و آنکس که دلت منزل اوست؟ 

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

دوشنبه 18/8/1388 - 19:55 - 0 تشکر 162828

 كجاست منتظر تو؟ چه انتظار غریبی
تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی
عجیب تر كه چه آسان‏‏‏‏‎‎‎‎,نبودنت شده عادت
چه كودكانه سپردیم دل به بازی قسمت
چه بیخیال نشستیم چه كوششی؟ چه وفایی؟
فقط نشستم و گفتم خدا كند كه بیایی؟!  
* اللهم عجل لولیک الفرج *

كجاست منتظر تو؟ چه انتظار غریبی
تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی
عجیب تر كه چه آسان‏‏‏‏‎‎‎‎,نبودنت شده عادت
چه كودكانه سپردیم دل به بازی قسمت
چه بیخیال نشستیم چه كوششی؟ چه وفایی؟
فقط نشستم و گفتم خدا كند كه بیایی؟!  
* اللهم عجل لولیک الفرج *
چهارشنبه 20/8/1388 - 8:23 - 0 تشکر 163063

به نام خدا

اگر از من بپرسی چگونه ام؟ بدان که من در برابر مشکلات روزگار شکیبا هستم؛ بر من دشوار است که مرا

با چهره ای اندوهناک بنگرند، تا دشمن سرزنش کند و دوست ناراحت شود.

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

جمعه 22/8/1388 - 17:59 - 0 تشکر 163504

سلام

امضا قبلیم این بود :

عاشق شو گویا هرگز کسی دلت را نشکسته است .

 برقص گویا هرگز کسی تو را نمی بیند ؛

زندگی کن گویا بهشت اینجاست ...

خداوندا تو میدانی که انسان بودنو ماندن در این دنیا چه دشوار است .

چه زجری می کشد آن کس که انسان استو از احساس سرشار است ...

دوشنبه 25/8/1388 - 7:3 - 0 تشکر 163970

اشخاص بر چهار نوعند

او که نمی داند و نمی داند که نمی داند او احمق است ....... ترکش کن

او که نمی داند و می داند که نمی داند او طفل است .... به او اعتماد کن

او که می داند و نمی داند که می داند او خواب است ...... بیدارش کن

او که می داند و می داند که می داند او عاقل است ............ پیرویش کن

"از کتاب فلسفه حیات"

 

 وبلاگ من ....وبلاگ پيامبران رحمت

 

امام صادق(ع) فرمود:به دنبال مونسى بودم كه در پناه آن, آرامش پيدا كنم, آن را در قرائت قرآن يافتم.

دوشنبه 24/3/1389 - 20:39 - 0 تشکر 205499

به نام خدا

سلام

چند وقت بود امضا عوض کردم

گفتم تا یادم نرفته بیام اینجا بثبتونم

خب

امضای قبلیم این بود

در دلم بود که آدم شوم اما نشدم بی خبر از همه عالم شوم اما نشدم

بر در پیر خرابات نهم روی نیاز  تا به این طائفه محرم شوم اما نشدم

دیگه نمیخوام تا آدم نشدم درد عشق بکشم

امضای اخیرم هم اینه

بهار آمده دستار زهد پاره کنید  به پیش پیر مغان رفته استشاره کنید
سزد ز دانه‌ی انگور سبحه‌ای سازید برای رفتن میخانه استخاره کنید
البته این امضا هم قرار هست عوض بشه

برا قفل هایی كه بستست یه كلید مونده تو مشتمبه جنون رسیده كارم بس كه فرصت ها رو كشتم
بازی نور و صدا نیست زندگی یه سرنوشته           یكی پیدا یكی پنهون مثل آدم و فرشته
جانشین  انجمن خانواده‌ی تبیان
پنج شنبه 3/4/1389 - 23:11 - 0 تشکر 207181

خدایا ریشه شادی های مرا در غم دیگران قرار مده...

 

 

خدایا ریشه ی شادی های مرا در غم دیگران قرار مده... 

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.