آخ اگه تبیان بفهمه اینجا چه خبره !
بچه های تبیانی دارن گیگا گیگا از سرعت آپلود سایت کم میکنن . اما ما خبر نمیدیم . ما هم مثل خودتونیم اما با گذاشتن عکس ، اونم اینهمه مخالفم آقا . زشته آقا ! زشته !
ای بابا به خودتون بیاید . یهو میبینم طرف رفته صدر جدول . اگه اینجوریاست پس منم اون بحثم رو با اجازه ادامه بدم خانوم مدیر نیکادل . و الا مجبور میشم با اجازه دست به یه کارایی بزنم . البته قصد جسارت ندارما . فقط میخوام بحثم رو ادامه بدم . همین .
اگه اینجا عکس میزارن منم مطلب میزارم .
شما فقط بلدید به من بیچاره بگید : ما از انجمن طنز هدف داریم . اونوقت این همه عکس رو هیچی نمیگید . باشه !
جناب غریب متاسفم که نظراتم رو تو بحث شما بیان کردم آخه لازم بود . تا یه ذره شوخی میکنیم همه فکر میکنن ما بوقیم اینجا و هیچی حالیمون نیست .