• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 9652)
سه شنبه 19/6/1387 - 23:45 -0 تشکر 56594
صندلی داغ "regedit" کاربر برگزیده ثبت مطالب در مرداد ماه (طرح فوق‌انجمنی)

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی دوستان و همراهان عزیز صندلی داغ، مجددا خدمتتون هستیم با یه صندلی داغ دیگه که البته این صندلی داغ یکم با بقیه صندلی داغ‌ها فرق می‌کنه.

در راستای اهداف انجمن مبنی بر گسترش صندلی داغ در سطح کلان تبیان بر آن شدیم تا برگزیدگان بخش‌های مختلف سایت تبیان رو بر اساس هماهنگی‌های انجام شده روی صندلی بنشونیم. به همین منظور اولین طرح فوق‌انجمنی رو شروع می‌کنیم:

پس با توجه به اینکه کاربر "regedit" برگزیده بخش ثبت مطالب در مرداد ماه شدن صندلی داغ ایشون رو با یاد خدا و همراهی شما عزیزان شروع می‌کنیم.

دوستان عزیز می‌تونن با در نظر گرفتن سند معرف انجمن صندلی داغ و اهداف انجمن سوالاتشون رو از ایشون بپرسن.

دوستان فقط توجه داشته باشن که مدت صندلی داغ فقط یک هفته هستش، پس سوالاتتون رو سریعا وارد کنید تا ایشالله با کمبود زمان مواجه نشید.

این شما و این آقای رج‌ادیت:

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

جمعه 22/6/1387 - 23:42 - 0 تشکر 57373

ستاره20 عزیز

سلام

سلام عزیز

خب من اولین بارمه که تو صندلی داغ شرکت می کنم و سوال می پرسم.

خوشحالم كه من این سعادت رو داشتم اولین نفر باشم

البته تا حالا ، هم صندلی داغ و هم نقد داغ خیلی از بچه ها رو مطالعه کردم.

ولی دیگه به دلایلی شما اولین نفری هستین که من تو صندلی داغش شرکت می کنم.

ایول به خودم

آقای رج ادیت به عنوان اولین سوال شما گفتین رشته شما کامپیوتر و تو دانشگاه آزاد درس می خونین.

خواستم بدونم دانشگاه آزاد سما تهران یا دانشگاه ازاد واحد شهرری.

واحد اسلامشهر درس میخونم

بقیه سوال های من هم کم و بیش به رشتتون و به دانشگاهتون مترتبط هست.

از ترم پیش قرار بوده دو واحد  درسی به دانشجویان رشته ی کامپیوتر اضافه بشه. خواستم ببینم اون دو واحد چه درسی بوده.

نه اون برای ورودی ها جدید هستش.

نمی دونم اسم درسشو واقعیتش

دروس تخصصی کامپیوترکه ترم گذشته گذراندید چی بودن.منظورم برنامه نویسی هاست؟

برنامه سازی پیشرفته بود البته درس های تخصصی دیگه بود كه برنامه نویسی نبود.

تو برنامه نویسی ها چطور هستین؟

متوسط

 چرا شما این رشته روانتخاب کردین؟

چون كامپیوتر همیشه یه چیزی برای یاد گرفتن داره

بیشتر به نرم افزار علاقه دارین؟ یا سخت افزار؟

هر دوش ولی سخت افزار رو بیشتر دوست دارم

 یا حق

یا علی

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


شنبه 23/6/1387 - 5:3 - 0 تشکر 57394

به نام خدای مهربون

سلام!

خوبین بچه ها! بچه هاااااااااا!! یه چیزی! چرا این قدر سوال تكراری میپرسین!؟؟ دوست ندارید سوالای دیگرانو بخونین!!

بعد یه چیز دیگه! جناب ممل92!! چرا سوالای شما عین سوالای منه! ههههههه.... اون موقع كه سوالاتونو خوندم داشتم شاخ در میاوردماااااااااااااا...ههههه.... ینی سوالای من لو رفته بوده!

حالا برا اینكه دست خالی نباشم! منم یه سوال میپرسم!

جناب رج ادیت! چرا رج ادیت؟؟؟ هههههههههه....

همین دیگه!

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

شنبه 23/6/1387 - 12:7 - 0 تشکر 57428

سلام

گفتم که سوالاتم رو مرحله مرحله مطرح می کنم!

امیدوارم تا اینجای کار خسته نشده باشی.

در ضمن ممنون از نظر لطفی که نسبت به من دارید.

تو تبیان از همه بیشتر از چه کسی خوشت میاد، و از چه کسی متنفری(اگر از کسی متنفر نیستی  از کی کمتر خوشت میاد)؟

همینطور از بین بچه های انجمن از همه بیشتر با چه کسی ارتباط داری(از خانومها و آقایون هر کدوم یک مورد)؟

راستی اگر تو منوی قعد فرمان قثلثیهف غیر فعال شده باشه، چه راه حلی پیشنهاد می کنی؟

فعلا تا همینجا کافیه...

شنبه 23/6/1387 - 17:7 - 0 تشکر 57510

به نام خدای مهربون

سلام

خب بازم برگشتم!بریم سراغ سوالا دیگه!

1_ به نظر شما نسل ما سوخته تره یا مامان باباهامون!

2_یه جوون اگه بخواد تفریح كنه اما كار خلاف نكنه! شما بهش چی پیشنهاد میدین!

3_خود رج ادیت چطور تفریح میكنه!

4_چقدر به این فكر میكنین كه این كاری كه دارید میكنین خلاف مقرراته یانه؟

5_ اصلن به نظر رج ادیت مقررات چرا وجود داره!؟ عرف چرا وجود داره؟ باید باشه یا نباشه؟

6_دنیا رو بدون چه چیزی نمیتونیذ تصور كنیذ؟

7_ 4 سال تو تبیان فعالیت كردید! آخرش كه چی؟

8_بزرگترین گنجی كه دارید!

9_ یه اهنگ یه فیلم! چی داشته باشه بهش میگین غیر مجاز!

10_اصلن به نظرتون چرا این قدر حرف از مجاز و غیر مجاز بودن میزنیم! 

خب دیگه! همین دیگه!

فهلا

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

شنبه 23/6/1387 - 21:11 - 0 تشکر 57568

majnoonsefat عزیز

سلام بر اهل سلام :

سلام بر عزیز دل برادر

یه مطلبی بگم قبل جواب دادن سوال .

دوستان ناراحت نشن كه سوال های محمد رو زودتر جواب میدم دیگه محمد اون چیزی كه نباید بگه

گفت (پایه) دوستان خدمت رفتن باشن میدونند یعنی چی.

منم دیگه میگم چشم.محمد خودت بگو پایه یعنی چی ؟

1)مشتی ترین تصورت رو از خدا وند بگو برام

تصور من از خدا :خدا كه هر وقت ازش چیزی خداستم نه نگفته هر وقت گناه كردم توبه منو قبول

كرده هر وقت ناامید بود امیدوم بوده هر وقت ناراحت بود

خوشحالم كرده هیچ وقت نه نگفته هر چی خوب بود ه داده به من ........دیگه چی بگم اخه من نمی

تونم تصوری زیبا بگم از خدا چون نه میدونم خدا چی هست چی میگه..............ایشالا كه همه ما

رو بخاطر نامرد های كه درحقش كردیم ببخشه البته منظورم خودم بودا...(خیلی بد گفتم نه)

2)ما آدمها در مقابل لطف و خوبی دیگران ، تمامی تلاشمون رو می کنیم تا جواب خوبیشون رو

بدیم ، اما چرا برای یکبار هم که شده سعی نمی کنیم جواب کوچکترین خوبی خدا رو بدیم ؟

چون دیگران انتظار دارن از ما خوبی شون رو جبران كنیم ولی خدا از ما نیمخواد همه چی داده

گفته فقط بگید خدایا شكر اونم نمیگیم ولی حالا بیا چه

كوچولو اذیت بشیم شروع میكنیم میگم خدا چرا چیكار كردم من.............اره ممد جون خدا اگه منت

می گذاشت سرمون الان اینجوری نبودیم..

3)خیلی مواقع تو خیابون بودیم و صدای اذان از مناره های مسجد به گوشمون رسیده ، در این

لحظه شده دست از کار بکشی و روانه ی مسجد بشی ؟

واقعیتش سر كار بودن مسجد نمیرم همون جا میخونم.اره بیشتر موقع ها میخونم ..خدا رو

شكر..........

4)همیشه وقتی که اسم اهل بیت میاد ، آرزو می کنیم کاش الان تو زمان اونا بودیم و بهشون

کمک می کردیم ، ولی چرا هیچ موقع باور نمی کنیم که هنوز تو دوران یکی از همون اهل بیت

هستیم و هیچ توجهی بهش نداریم ؟

البته به نظر من تقصیر هم ماست هم كسانی كه باید ما رو اشنا كنند كه به نظر من خوب كار نكردند

تقصیر ما ست چون نرفتیم دنبال اینكه ببینیم امام زمانمون كی هست چی میگه كجا هست و هزار تا

سوال دیگه...فقط از امام زمان الان نیمه شعبان مونده كه همه میدونند تعطیله و اون روزم بخاطر

اینكه همه جا چراغونیه یا د داریم شب نیمه شعبان بجای اینكه به یاد امام زمانمون باشیم میریم

بیرون هزار تا گناه میكنیم به اسم امام زمان تقصیر كسانی هم هست كه وظیفه دارن جوون های

مثل منو اگاه كنند بگن چیكار كن چطوری امام زمان بشناسیم اون طوری كه همه جذب بشن نه اینه

برن بالا یا.. شروع كنند به حرف های تكراری كه همه میدونند كلاامام زمان ما مظلوم ترین

هستش از همه ای امامون ............

البته اینا رو عقل ناقصه من میگه شایدم اشتباه كنم ولی اینجوری كه ما پیش می ریم یارهای مام

زمان تا 1000 سال دیگه همه اماده نمیشه.

حالا هی دعا كنیم هی بگیم و عجل فرجهم نمیگم خدا نكرده اینا نیستا نه ولی ما فقط از امام زمان

اینارو می دونیم.

5)خیلی مواقع میدونیم ، فلان کار اشتباهه و خشم خدا رو به دنبال داره ، چرا باز گستاخی می

کنیم و انجامش میدیم ؟

لذت گناه و عادت به گناه باعث میشه كه ما رو گناهی كه میكنیم اسرار كنیم و یه جوری فكر میكنیم

گناه نیست...و نه ازخدا خجالت بكشیم نه از بنده خدا

6 ) اگر قرار باشه که خدا دفتر اعمالمون رو به دست خودمون بده و بگه انصافا" خودت قضاوت کن

که لایق چی هستی ، بهشت رو انتخاب میکردی یا جهنم رو ؟

ما ادم هاپررو هستیم چرا دروغ بگم سرومو میندازم میگم خدا بهشت......

7 ) نظرت رو راجع به این آیه بگو : { در آن زمانی که در میان دریاها هستند و طوفان آنها را از

همه طرف فرا می گیرد ، با تمام وجود از من تقاضای کمک می کنند ؛ و چون به اذن ما از آن

گرفتاری نجات می یابند و به ساحل می رسند باز ما رو فراموش می کنند و مجددا "مشغول به

گناه می شوند}

این یعنی كه همیشه ناشكر هستیم خدا هر كاری هم برای ما بكنه به چشمون نمیاد چون بدون منت میده.........

8 ) تو آیات و روایات اومده که وقتی بنده ایی در حال گناهه ؛ خداوند ملائکه ایی را مامور میکنه

تا حائلی را میان بنده و تمامی ملائکه ایجاد کنند تا او را در هنگام گناه مشاهده نکنند ؛ اگر قرار

باشه نظرت رو راجع به این جمله بیان کنی چی میگی ؟؟؟

خدا دوست نداره اشرف مخلوقاتشو فرشته هاش در حال گناه ببینه خدا بنده هاشو چقدر دوست داره

فقط خدا میدونه  با اینكه همه اینا رو میدونیم باز فرقی نمی كنیم هر روز بدتر از دیروز خدا به ما

رحم كنه.................

9 ) به گفته ی امام صادق (ع) تمامی انسانها به وجود خداوند ایمان دارند ، با این تفاسیر برام از

یه لحظه ایی که وجود خدا رو علنا" تو زندگیت حس کردی بگو...

همیشه مثلا همین الان كه دارم این سوال های زیبا و تاثیر گذارت میخونم بیشتر از 1 ساعت قبل

خدا رو حس میكنم خدایا خیلی نكرتم مارو ببخش........

10 ) خدا فرمود : وقتی قیامت میشه ، مادر فرزند شیرخوار خودش رو رها میکنه ، کودکان از هول

و وحشت قیامت موهاشون سفید میشه ؛ کوهها از عظمت قیامت همچون پشم حلاجی شده

در هوا معلق می شوند ، بهم بگو اگر قرارباشه تو اون لحظه به چیزی فکر کنی اون چیز چی می

تونه باشه ؟

به نظرم فكر اینو كنم كه چرا توبه نكردم و وقت تموم شد دیگه چرا از گنا های كه كردم دست

برنداشتم ...پیشمونم ولی دیگه فایده نداره.........

شرمنده اگر سوالاتم یه جوری بود ، لطف کن زود جواب سوالاتم رو بده که حال و حوصله ندارم

برم تو نوبت ، بالاخره حق آب و گلی گفتن ، درسته که دیگه ریش سفید برسا نیستیم ؛ اما

هنوز هم یه جورایی پایه مون از خیلی ها بالاتره هااااااااااا { پایه رو حال کردی یا نه ؟ }:D

دشمن شرمنده سالار ببخش دیگه خوب نتوستم جواب بدم میدونم. حوصله نداری جواب دادم زود(پایه

رو خیلی باحال اومدی یه چیزم منم بگم دادش صفرت باز شده (با حال بود)

راستی چرا نظرت رو راجع به من نگفتی ؟

نخواستن كه بگم یقه مهدی رو بگیر ولی الان میگم

مجنون صفت كه احمد دوقی سابق هستش از بچه ای توووووووپ برسا بود كه الان انجمن نمیاد

دیگه؟كلا برسا باعث شد من یه دوست خوبی

مثل محمد پیدا كنم كه خیلی اقاست..................

خیلی نكرم

یا علی مدد

علی علی.

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


شنبه 23/6/1387 - 21:54 - 0 تشکر 57586

ستاره 20 عزیز

سلام

سلام

یه صحبتی  با بعضی دوستان داشتم.

از اونجا که این صندلی داغ آقای رج ادیت هست دوستان سعی کند در مورد آقای رج ادیت سوال

کنند، نه در مورد خودشون.

نه دوست خوبم اشكالی نداره تو صندلی داغ زندگینامه تو باید بریزی وسط.

خب از اونجا که نباید پستی بدون سوال باشه:

آقای رج ادیت تا حالا شده ازبچه ها تبیان کسی رو با مطالبش شناخته باشین وحس کنین اخلاق

خوبی داره و یا از عقایدش خوشتون بیاد بعدا بفهمید که اشتباه کردین و اونطوری که نوشته هاش

بوده ، نیست؟

واقعیتش نه تا حالا اتفاق نیفتاده ...

 اصلا دوستاتون تو تبیان رو با چه معیاری می سنجید ؟ با نوشته هاشون ؟ با چی؟

خوب اینجا محیط مجازی هستش من می تونم با مطالب دوستان بفهم كه دوستان چطوری هستند

چه اخلاقی چه طرز تفكری و.........دارند.

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


شنبه 23/6/1387 - 22:31 - 0 تشکر 57594

Aansherly عزیز

خب اول متشکرم بابت سوالات


یعنی جواب ها...

بزار تو جیبت بابا قابلی نداشت..این حرف ها چیه..

خواهش میكنم

هر وقت تو انجمن کارام تموم شد میرم ثبت مطلب


برای همین کمتر میرسم

ایشالا كه وقت بشه بیشتر بیایی

با احساس نوشتن


همه ی حس ثبت مطلب به احساساتی نوشتنشه...

تكبیر...منو همینو میگم
تاپیك امداد

نه بابااا

یعنی اینقدر دیر؟
جل الخالق...فکر میکردم خیلی قبل تر منو شناخته باشید

خوب من خیلی وقت بود نبودم بخاطر اینه.....


ادامه سوالت

1-چرا اینقدر صمیمی هستید همیشه؟

مشکلی براتون پیش نمیاره؟

مشكل نه؟واقعیتش من تو واقعیت هم خیلی زود با مردم صمیمی میشم

یعنی راحت دوست پیدا میكنم تا حالا هم مشكلی نداشتم.

شاید باورتون نشه من وقتی میرم دانشگاه تا برسم سر كلاس نیم ساعت

میكشه چون باید با 100 نفر سلام علیك كنم خودم كه خوشم میاد خوبه ادم با

هم دوس باشه..

2-نمیدونم ازتون پرسیدن یا نه


با اینکه خوندم همه سوالات رو اما حافظه یاری نمیکنید متاسفانه


چرا رپ رو دوست دارید؟

این زیاد گفتم اون خاصیت اعتراضی و اینكه تو رپ میشه حرف های زد كه تو

سبك های د یگه نمیشه و....


چی هست تو موسیقی رپ که جذبتون میکنه؟

همونی كه بالا گفتمه رپو بخاطر این دوس دارم كه خیلی با سبك های دیگه

فرق داره فرقش منو جذب میكنه


اگه به رپ و خوب بودنش اعتقاد دارید

چطور میتونید باور عموم مردم رو نسبت بهش تغییر بدید

با كمك با رپ خون های درست حسابی .

شناسوندن رپ سیا های امریكایی خیلی از امتیاز ها رو از طریق همین رپ گرفتن الان نبینید رپ تو امریكا اینجوری شد قبلا جوری دیگه ای بود.

ایشالا كه...................


بهترین پست منو انتخاب كنید


(یوهاهاها...)

همه اش(هه هه همه)حال كردی

فعالیت های قران و عترت رو  ارزیابی میکنید برامون؟

باید اینو كسانی كه فعالیت دارن انجام ببگن ولی انجمن تاپی هستش فعال و

اپدیت....

ایشالا بهتر بشه

چرا قران نمیخونید؟

واقعا چرا؟خودمم نمی دونم دوس دارما نمیشه چرا خدا میدونه


چرا نسل جدید(یعنی ماها)اینقدر دوریم از قران

شاید بخاطر اینكه قران رو قشنگ به ما معرفی نكردن و نگفتن قران چی میگه

چی میخواد... كلا فكر كنم تقصیر من و شما نیست

اون موقع که ممیزی شدید چه حسی داشتید؟

ضد حال به معانی واقعی كلمه خیلی بد بود خیلی

البته من سابقه ای ممیزی شدنم زیاده ولی این دفعه خیلی ضد حال خوردم

فکر میکنید ممیزی شدن بده؟

خوبه؟بده دیگه

یعنی من اگه ممیزی بشم ممکنه واااای ه عالم!!!ببین من چقدر خلافم


که ممیزی شدم ...(البته اگه ویرایش هم بشم باز هم همینارو میگم!)


شما چقدر اینجوری فکر میکنید؟

اینجوری میخواستم فكر كنم منو از تبیان مینداختن بیرون....

نه من حرفمو میزنم و چوبه همینو میخورم

همیشه متفاوت بقیه بودن بده؟شما بد بودید؟


(سوالم جنجالی نشه!)

نمی دونم ولی من نمیتونم خودمو سانسور كنم از خود سانسوری بدم میاد

8-گفتید شعارتون اینه که غم و غصه رو بی خیال خوش باش
نظرتون نسبت به این چیه:
شاد بودن هنر است

واقعا تو جامعه الان ما با این مشكلات هنره

شاد کردن هنری والاتر

اینم كه دیگه هر كس بتونه انجام بده وسط بهشت جاشه

البته من ادم شوخی هستم وبا دوستان بودنی خنده رو میارم رو لباشون(اینو دوستان گفتنا)


لیک هرگز نپسندیم به خویش...که چو یک شکلک بی جان شب و روز

معنی اینی كه نوشتی چی  میشه من ادبیاتم 10 هستش..

بی خبر از همه خندان باشیم

خوب خبر دیگران روداشته باشیم چیكار می تونیم كنیم. مردم خیلی هاشون مشكل دارن و..

البته اونای كه میتونیم باید كمك كنیم ولی خوب من ما غم خودمون رو بكشیم

هنر كردیم پس این جمله با یه فاكتور های درسته

 "بی غمی عیب بزرگی است که دور از ما باد"

نه چرا دور باد من میگم بی غم ولی نیستم كه از خدامه بی غم باشم نه از من دور نباد

ادامه دارد

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


شنبه 23/6/1387 - 23:14 - 0 تشکر 57599

دوستای ثبت مطلبی با معرفت ترن یا انجمنی؟
(یوهاهاها...ای وای چرا سوالم اینجوری میشه؟)

نگاه میخواد اختلاف بندازه........

بی تعارف بچه های قدیم (برسا ) خیلی با عشق بودن

بچه های الان ثبت مطلب و انجمن همه شون گلن

فکر میکنید من تو کدوم انجمن میبودم موفق تر میبودم؟

(مسئول کدوم انجمن یا کاربر فعال کدوم انجمن؟)

بهداشت كه عالی هستی به نظرم معارف و ادبیات هم میتونی عالی باشی

اینم سوال مشترک خانم گل و جناب مکلارن

(با اجازه جناب مکلارن)(لطفا در مورد دوستان انجمنی باشه که مامیشناسیمشون)

صبورترین *مدیر سیستم

منطقی ترین *خانم گل

احساساتی ترین* آنشرلی

دلسوزترین *مدیر سیستم


صمیمیترین *

زودرنج ترین *آنشرلی
رو راست ترین *شجاعتی عزیز

عجولترین *میگم محسن خسرو
خونسردترین *نگین22
مهربانترین *نوای اسمانی
آرومترین *میكرو

شاد ترین *رج ادیت(چه خودمو تحویل گرفتم)

منظم ترین*شقایق صحرایی
سرسخت‌ترین*بچه های برسا
با جنبه‌ترین *مجنون صفت

سریع‌ترین*الان میگم نوای آسمانی

بی‌خیال‌ترین*رج ادیت
خشن‌ترین*نداریم
باادب‌ترین*همه ای بچه ها به جز رج ادیت
خلاق‌ترین*انشرلی
شناسه زیباترین:D*خانم گل و پنچره خیال ونوای آسمانی

پیگیر‌ترین*انشرلی
شجاع‌ترین*شجاعتی عزیز

انعطاف‌پذیرترین*نوای آسمانی

از خودگذشته‌ترین*مدیران انجمن

شلوغ‌ترین*
عجیب‌ترین*نمی دونم
مرموز‌ترین*بدون شناسه ها
ترسناک‌ترین*نداریم
نمونه‌ترین*مهدی مكلارن

فکر نمیکنم دیگه وقت بشه که بیام

پیشیش سپاسگزارم بابت سوالها

خواهش میكنم

ممنون كه اومدی

یا علی

علی یارت

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


شنبه 23/6/1387 - 23:46 - 0 تشکر 57604

سلام دوست خوبم رج ادیت عزیز

اول سوالتونو جواب بدم :چرا رز صورتی؟واسه اینکه من این گلو خییلللیییی دوست دارم.

رج ادیت عزیز این 4تا رو نگفتی:

ترسناکترین:رز صورتی

عجیب ترین:رز صورتی

شلوغ ترین:رز صورتی

خشن ترین:بازم رز صورتی

اینارو گفتم واسه اینکه کاش حداقل یه اسمی هم از من می بردی

ولی خدائیش خشن و ترسناک نیستم همینجوری گفتم...ببخش منو اگه فضولی کردم

هميشه بايد رفتني باشه ، تا بودني احساس بشه .  

همراه ما باشيد در :انجمن د انشجويي

    http://img.tebyan.net/Big/1388/11/1341061741261678981114214248198168411517821.jpg

 

 

 

 

يکشنبه 24/6/1387 - 0:0 - 0 تشکر 57609

سلام...

سلام

1_خب من نظرتون رو راجع به رپ خوندم! در واقع حقیقت رپ همونیه كه گفتین! اما حقیقت رپ تو

ایران هم همینه! 

خوشحالم كه قبول داری........اونجا هم گفتم نه رپ تو ایران تو مسیر خوبی پیش نمیره البته رپ خون

های خوبی داریم ولی اوناهای كه خراب كردن رپو خیلی زیاد هستن..

2_مگه قرار نیست با رپ اعتراض بشه... مگه قرار نیست صدای اون آدمایی كه صداشون ضعیفه

به همه جا برسه! پس چرا اعتیاد این قدر باهاش قاطی شده! نگید نه! چون خودشون تو آهنگ

هاشون علنن میگن!

من اونایی كه دوسشون دارم اونجوری نیستن.اونایی كه رپ میكنند حرف مردم رو میزنند اسم نمی

تونم ببرم ولی كلا رپ مشكلات زیادی داره تو ایران خیلی زیاد.......

 البته درسته بعضی هاشون دیگه خیلی تابلو از مواد حرف میزنند.. باید با كمك همه درستش كرد چون

با انتقاد و كوبیدن رپ چیزی درست نمیشه..

_مستند شوك رو دیدین! اگه آره چی دارید كه در موردش بگید!

بله دیدم....جالب نبود چون ضعف های زیادی داشته..

شوك فقط میخواسته رپ رو بكوبه بدون اینكه بگه رپ چیه در مورد شیطان پرست ها هم بگم كه90

درصدشون متال بازن نه رپر.

كلا به نظر منتحقیق درستی نكردن بودن كارشناس ها هم كه حرف های تكراری میزدن........

4_به نظرتون اگه نخوایم شعار بدیمو چشمامونو نبندیم! چجوری میتونیم از رپ دفاع كنیم! اصلن

جایی برا دفاع هست!

بدون شعار از رپ باید حمایت بشه چون رپ داره همینجوری پیش میره چه بخوان چه نخوان چه

بكوبن چه....پس چه بهتر كه با رپ كنار بیاییم و اونو به مسیر خوبش ببریم

5_رج ادیت تا حالا چقدر خواسته تا متفاوت باشه! برای متفاوت بودن دست به چه كارایی میزنه!

دوست دارم تو تبیان مطالبم  مثل دیگران نباشه و یه جورای تك باشم تو محیط مجازی دوست دارم

فرق داشته باشم اونم با مطالبی كه میدم...

من تمام سعی خودمو میكنم كه فرق داشتم باشم و نگن اینم مثل بقیه اس و تمام تلاشمو میكنم.

6_الآن كه برتر شدید! با اون موقع كه برتر نشدید فرقی كردید! 

فرق..نه فرقی نكردم همونی هستم كه بودم

7_فكر میكنین كه بچه ها دیدشون نسبت به شما عوض شده!(منظورم از وقتی برتر شدینه!)

نمی دونم چیزی من حس نكردم البته یه مدتی هست كه توجه همه رو منه اونم مقطعی هستش..

8_ خیلی مامان دوست هستین! ( نگین نه كه تابلوهه! ) چرا؟

چرا بگم نه..مادرمو خیلی دوس دارم خیلی زیاد.......

چرا نداره مادرمه عشقمه دوسش دارم بیشتر از خودم

9_گفتین تو دبیرستان درس نخون بودین تا هنرستان!الآن كه دانشگاهین چی! بالاخره این رج ادیت

درس خون شد یا نه!

متوسط هستم الان ولی میخوام عالی بشم.

10_عالم سربازی چه عالمیه! به آقا پسرا توصیه میكنین كه برن یا نه!

والا دروغ چرا من كه حال كردم خیلیم....................

ولی چند تا نكته داره...من سپاه بودم.تهران خدمت میكردم.آشنا هم داشتم

اینجوری خدمت برام هتل بود ولی كلا چیزی نیست خیلی هم حال میده.... برید الكی غیبت نكنید چون

باید برید بالاخره  اونایی كه از شما بدتر بودن میگفتن عمرا بریم رفتن چون خدمت نرید تو ایران هیچ

كاری نمی تونید كنید هیچ كار...........

خب فعلا همین ده تا باشه تا بعد... برمیگردم حتمن!

منتظرتم

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 
علی علی

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.