majnoonsefat عزیز
سلام بر اهل سلام :
سلام بر عزیز دل برادر
یه مطلبی بگم قبل جواب دادن سوال .
دوستان ناراحت نشن كه سوال های محمد رو زودتر جواب میدم دیگه محمد اون چیزی كه نباید بگه
گفت (پایه) دوستان خدمت رفتن باشن میدونند یعنی چی.
منم دیگه میگم چشم.محمد خودت بگو پایه یعنی چی ؟
1)مشتی ترین تصورت رو از خدا وند بگو برام
تصور من از خدا :خدا كه هر وقت ازش چیزی خداستم نه نگفته هر وقت گناه كردم توبه منو قبول
كرده هر وقت ناامید بود امیدوم بوده هر وقت ناراحت بود
خوشحالم كرده هیچ وقت نه نگفته هر چی خوب بود ه داده به من ........دیگه چی بگم اخه من نمی
تونم تصوری زیبا بگم از خدا چون نه میدونم خدا چی هست چی میگه..............ایشالا كه همه ما
رو بخاطر نامرد های كه درحقش كردیم ببخشه البته منظورم خودم بودا...(خیلی بد گفتم نه)
2)ما آدمها در مقابل لطف و خوبی دیگران ، تمامی تلاشمون رو می کنیم تا جواب
خوبیشون رو
بدیم ، اما چرا برای یکبار هم که شده سعی نمی کنیم جواب
کوچکترین خوبی خدا رو بدیم ؟
چون دیگران انتظار دارن از ما خوبی شون رو جبران كنیم ولی خدا از ما نیمخواد همه چی داده
گفته فقط بگید خدایا شكر اونم نمیگیم ولی حالا بیا چه
كوچولو اذیت بشیم شروع میكنیم میگم خدا چرا چیكار كردم من.............اره ممد جون خدا اگه منت
می گذاشت سرمون الان اینجوری نبودیم..
3)خیلی مواقع تو خیابون بودیم و صدای اذان از مناره های مسجد به گوشمون رسیده ، در این
لحظه شده دست از کار بکشی و روانه ی مسجد بشی ؟
واقعیتش سر كار بودن مسجد نمیرم همون جا میخونم.اره بیشتر موقع ها میخونم ..خدا رو
شكر..........
4)همیشه وقتی که اسم اهل بیت میاد ، آرزو می کنیم کاش الان تو زمان اونا
بودیم و بهشون
کمک می کردیم ، ولی چرا هیچ موقع باور نمی کنیم که هنوز تو
دوران یکی از همون اهل بیت
هستیم و هیچ توجهی بهش نداریم ؟
البته به نظر من تقصیر هم ماست هم كسانی كه باید ما رو اشنا كنند كه به نظر من خوب كار نكردند
تقصیر ما ست چون نرفتیم دنبال اینكه ببینیم امام زمانمون كی هست چی میگه كجا هست و هزار تا
سوال دیگه...فقط از امام زمان الان نیمه شعبان مونده كه همه میدونند تعطیله و اون روزم بخاطر
اینكه همه جا چراغونیه یا د داریم شب نیمه شعبان بجای اینكه به یاد امام زمانمون باشیم میریم
بیرون هزار تا گناه میكنیم به اسم امام زمان تقصیر كسانی هم هست كه وظیفه دارن جوون های
مثل منو اگاه كنند بگن چیكار كن چطوری امام زمان بشناسیم اون طوری كه همه جذب بشن نه اینه
برن بالا یا.. شروع كنند به حرف های تكراری كه همه میدونند كلاامام زمان ما مظلوم ترین
هستش از همه ای امامون ............
البته اینا رو عقل ناقصه من میگه شایدم اشتباه كنم ولی اینجوری كه ما پیش می ریم یارهای مام
زمان تا 1000 سال دیگه همه اماده نمیشه.
حالا هی دعا كنیم هی بگیم و عجل فرجهم نمیگم خدا نكرده اینا نیستا نه ولی ما فقط از امام زمان
اینارو می دونیم.
5)خیلی مواقع میدونیم ، فلان کار اشتباهه و خشم خدا رو به دنبال داره ، چرا باز گستاخی می
کنیم و انجامش میدیم ؟
لذت گناه و عادت به گناه باعث میشه كه ما رو گناهی كه میكنیم اسرار كنیم و یه جوری فكر میكنیم
گناه نیست...و نه ازخدا خجالت بكشیم نه از بنده خدا
6 )
اگر قرار باشه که خدا دفتر اعمالمون رو به دست خودمون بده و بگه انصافا"
خودت قضاوت کن
که لایق چی هستی ، بهشت رو انتخاب میکردی یا جهنم رو ؟
ما ادم هاپررو هستیم چرا دروغ بگم سرومو میندازم میگم خدا بهشت......
7 )
نظرت رو راجع به این آیه بگو : { در آن زمانی که در میان دریاها هستند و
طوفان آنها را از
همه طرف فرا می گیرد ، با تمام وجود از من تقاضای کمک می
کنند ؛ و چون به اذن ما از آن
گرفتاری نجات می یابند و به ساحل می رسند
باز ما رو فراموش می کنند و مجددا "مشغول به
گناه می شوند}
این یعنی كه همیشه ناشكر هستیم خدا هر كاری هم برای ما بكنه به چشمون نمیاد چون بدون منت میده.........
8 )
تو آیات و روایات اومده که وقتی بنده ایی در حال گناهه ؛ خداوند ملائکه
ایی را مامور میکنه
تا حائلی را میان بنده و تمامی ملائکه ایجاد کنند تا
او را در هنگام گناه مشاهده نکنند ؛ اگر قرار
باشه نظرت رو راجع به این
جمله بیان کنی چی میگی ؟؟؟
خدا دوست نداره اشرف مخلوقاتشو فرشته هاش در حال گناه ببینه خدا بنده هاشو چقدر دوست داره
فقط خدا میدونه با اینكه همه اینا رو میدونیم باز فرقی نمی كنیم هر روز بدتر از دیروز خدا به ما
رحم كنه.................
9 )
به گفته ی امام صادق (ع) تمامی انسانها به وجود خداوند ایمان دارند ، با
این تفاسیر برام از
یه لحظه ایی که وجود خدا رو علنا" تو زندگیت حس کردی
بگو...
همیشه مثلا همین الان كه دارم این سوال های زیبا و تاثیر گذارت میخونم بیشتر از 1 ساعت قبل
خدا رو حس میكنم خدایا خیلی نكرتم مارو ببخش........
10 )
خدا فرمود : وقتی قیامت میشه ، مادر فرزند شیرخوار خودش رو رها میکنه ،
کودکان از هول
و وحشت قیامت موهاشون سفید میشه ؛ کوهها از عظمت قیامت
همچون پشم حلاجی شده
در هوا معلق می شوند ، بهم بگو اگر قرارباشه تو اون
لحظه به چیزی فکر کنی اون چیز چی می
تونه باشه ؟
به نظرم فكر اینو كنم كه چرا توبه نكردم و وقت تموم شد دیگه چرا از گنا های كه كردم دست
برنداشتم ...پیشمونم ولی دیگه فایده نداره.........
شرمنده اگر سوالاتم
یه جوری بود ، لطف کن زود جواب سوالاتم رو بده که حال و حوصله ندارم
برم
تو نوبت ، بالاخره حق آب و گلی گفتن ، درسته که دیگه ریش سفید برسا نیستیم
؛ اما
هنوز هم یه جورایی پایه مون از خیلی ها بالاتره هااااااااااا { پایه
رو حال کردی یا نه ؟ }:D
دشمن شرمنده سالار ببخش دیگه خوب نتوستم جواب بدم میدونم. حوصله نداری جواب دادم زود(پایه
رو خیلی باحال اومدی یه چیزم منم بگم دادش صفرت باز شده (با حال بود)
راستی چرا نظرت رو راجع به من نگفتی ؟
نخواستن كه بگم یقه مهدی رو بگیر ولی الان میگم
مجنون صفت كه احمد دوقی سابق هستش از بچه ای توووووووپ برسا بود كه الان انجمن نمیاد
دیگه؟كلا برسا باعث شد من یه دوست خوبی
مثل محمد پیدا كنم كه خیلی اقاست..................
خیلی نكرم
یا علی مدد
علی علی.