بسم رب المهدی
سلام علیکم دوستان خوبم خصوصا مدیر و جانشین این انجمن !!
تنها حرفم گلایه از این انجمن هست !
هیچ دقت کردید آخرین پستی که در این انجمن خورده مربوط به چه تاریخی هست ؟؟!!
مخاطب اصلی من کادر مدیریتی این انجمن هستند و بعد دوستان اقتصادیمون که تعدادشون هم کم نیست !
نمیخوایید انجمنی رو که دوستش داریم یه کم پر تحرک تر باشه ؟
وقتی از مدیر و جانشین خبری نیست خب طبعا بقیه هم همین شکل میشن دیگه !
خود من هم خیلیوقت هست نبودم و نیستم ، اما در این انجمن آخرین پست مربوط به سال گذشته است !
درحالی که یک ماه از سال جدید هم داره میگذره!
خلاصه اینکه حیف این انجمنه ! یه موقعی بود خوب داشت پیش میرفت . خوب فعالیت میکردیم ...... ایشالله باز هم به همون شکل برگرده و بهتر هم بشه .
ببینم مدیر و جانشین انجمن چه حرکتی میکنند !
دوستان دیگر نیز همینطور !
جناب سیف ! جناب رو به آسمان ! جناب مای میل ! جناب ریسرچر ! جناب کوشیکولایی ! و ....کجا اند ؟!