به نام خدای مهربون
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
خب همه ی ما دیدیم که در خیلی از تاپیک ها و پاسخ ها و حتی مطالب در بخش ثبت مطالب
بعضی از کاربر ها از یه سری عکس استفاده میکنند
که اون عکس ها رو در سایت های tinypic یا یه سری سایت دیگه آپلود میکنند
در نتیجه نمیشه با اینترانت اونا رو دید
می خواستم ببینم نظرتون چیه که سایت تبیان به کابرهاش امکان آپلود کردن عکس رو بده؟
یعنی یه فضایی بده که بتونیم عکس هامون رو در خود تبیان آپلود کنیم تا کابراهایی که
از اینترانت استفاده میکنن(75% کابرها) هم بتونن عکس ها رو هم ببینن؟
منتظر پاسخ های شما عزیزان هستم
لطفا جواب بدید که بحث خیلی مهمه!
فعلا
یا حق