• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 17385)
دوشنبه 24/10/1386 - 15:27 -0 تشکر 24237
افتتاح پادگان جدید ....!!/

به نام خدا
گروهان به جای خود
1...2..3...4
1...2..3...4
1...2..3...4
خبردار
فرمانده نیکادل صحبت میکنه
سربازان و فرماندهان گرامی همانطور که مستحضر می باشید
در طی اشغال مباحثه و مصدوم شدن سرباز ها اختالالانی در روند پادگان به وجود آمد
که پادگان را تا حد انحلال و فرو پاشی مرز های برسا برد
اما به امید خدا سمت فرماندهان جدید  متعاقبا اعلام خواهد شد
افسر مین جانگو ببخشید افسر مکلارن به سمت معاون ارشد اینجانب می باشد

فرمانده یاسان هم یکی از در جات روی شانش ازش گرفته می شه یا یاد بگیره به فرمانده ی بالا دستش غر نزنه من پاد گان می خوام پادگان چی شد (قبلا کنکو ی بود ملاحضه اش را میکردیم )

سربازان توجه داشته باشند که هر چند فتح مباحثه در پی از دست دادن برسا برای ما شیرین بود
اما باید توجه داشته باشیم که شاه شوریده سران هنوز در جدال و دشمنی با ماست
وشاید باعث قطع و کمبود گازاین روز ها اون باشه 
 
در ضمن پس از انتخاب اسم که در تاپیک برسا یا اسم دیگه اعلام شده اسم اینجااز برسا به اسم جدید تغییر خواهد یافت
گروهان آزاد
متونید امروز را آزاد باشید و برای افتتاح پادگان جدید جشن بگیرید
سربازهای جدید از فردا می تونن اعلام آمادگی کنن
با تشکر
فرمانده ی کل قوای پادگان
مدیر انجمن طنز
نیکادل

پنج شنبه 27/10/1386 - 17:5 - 0 تشکر 25143

چچچچچچچچچچچرا دروغ غ غ غ غ غ غ غ می گوییییییییی ای  كویر سیراب(لجت دراومد)

اصلا من می رم به آقای فرمانده می گم

منو بگو از صبح تا شب توی اون دخمه همی دیگ می سابم.

اون وقت شماها می گید بند پوتین و سوسك مس ریزم توی غذا تو یكی كه حقته (من مامانمومی خوام)

اه، حواس كه برام نمی ذارید گل فرمانده پژمرده شد

یاران مردانه رفتند؛ اما هنوز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد. یاران عاشقانه رفتند؛ اما هنوز لاله‌های سرخ دشت‌های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده‌اند.

 انجمن فرهنگ پایداری


پنج شنبه 27/10/1386 - 17:23 - 0 تشکر 25147

اقا بیاید ادم برفی بسازیم

اما خدا نکنه مثل ایشون سرتون بیاید

جمعه 28/10/1386 - 15:29 - 0 تشکر 25303

با عرض سلام خدمت فرمانده کل قوا : کاپیتان نیکادل !

من مامور osir 18 ، جاسوس سابق در سازمان سیا هستم !

اینجانب اعلام آمادگی برای ماموریت های غیر ممکن 4 و 5 و 6 و ... در نقش مامور مخفی می کنم ! در ماموریت های غیر ممکن 1 تا 3 ، من همکار تامی ( تام کروز ! ) بودم ! البته اسم مستعارش را ذکر می کنم تا معرف حضور همگان باشد ! اما به دلایل سری قبل از نمایش همگانی من را سانسور کردند !

برای همکاری بیشتر لطفا لیستی از دشمنان اصلی ، اهداف و محل استقرارشان را گزارش داده تا سریعا اقدام نمایم !

مامور ویژه : osir18 ( آتنا ی معروف ! ) 

دست هایم بوی خاک می داد  .  مرا به جرم چیدن گل گرفتند  .  کسی فکر نکرد که شاید گلی کاشته باشم .  .:. چگوارا .:.

من سالهای سال مردم ، تا یک دم زندگی کردم  .  تو می توانی یک ذره ، یک مثقال ، مثل من بمیری ؟؟؟ < قیصر امین پور > 

جمعه 28/10/1386 - 17:34 - 0 تشکر 25335

با سلام خدمت فرمانده کل قوا کاپیتان نیکادل :

سوالی از محضرتان داشتم . برای شرفیابی خدمت فرمانده یاسان چگونه باید عمل بنماییم ! آیا برای پذیرفته شدن در این پادگان مناسب می باشیم ! در گزارشات قبلی اعلام کردم که ما یکی از ماموران فعال سابق در سازمان سیا بوده و در پادگان های زیر زمینی در معرض تمرینات بسیار سخت و طاقت فرسا قرار گرفته ایم . امید داریم که در این پادگان به عنوان مامور مخفی و نفوذی مورد پذیرش شخص شما قرار بگیریم !

مامور ویژه : آتنا ، osir 18

در خدمتم !

دست هایم بوی خاک می داد  .  مرا به جرم چیدن گل گرفتند  .  کسی فکر نکرد که شاید گلی کاشته باشم .  .:. چگوارا .:.

من سالهای سال مردم ، تا یک دم زندگی کردم  .  تو می توانی یک ذره ، یک مثقال ، مثل من بمیری ؟؟؟ < قیصر امین پور > 

يکشنبه 30/10/1386 - 3:12 - 0 تشکر 25565

سلام

راستش عنوان تاپیک رو دیدم کلی ذوق کردم اما پست اولشو که خووندم کلی حالم گرفته شد...(توضیح اضافه نداره چون خیلیایی که باید میفهمیدند فهمیدند)

اما باز هم

سلام بر پادگانیان عزیز

افسر مکلارن!!!!

فرمانده نیکادل بزرگ من فکر کردم اوون موقع پادگانی نیست یه تعارفی زدید حالا مکلارن که تازشم سرباز بادقت فرمانده عسلم نیست شد معاون اوونم از نوع رشدیده...قربان بیسیم خرابه من حرفاتوونو نمیشنوم فقط خواستم بگم من به انتخابتوون هیچ شکی ندارم و مطمئنم این بهترین معاونیه که میتوونه ارشد باشه...

فرمانده یاسان هم یکی از درجات رووی شانه اش ازش گرفته میشه...!!!

قربان این درجات که قابل شما رو نداره اما باورکنید کلی در راه گرفتن وام جنگیدم تا بتوونم این درجه اخریه رو هم به عنوان هدیه و صد البته برای رشادتهایی که در راه رفت و برگشت به بانک با وجوود ترافیک و البته سروکله زدن با متصدیان محترم و محترمه داشتم از شما بگیرم...یادش بخیر یه میزی داشتیم قدیما که خیلی کار راه انداز بوود...قربان مامانم میگه هدیه رو پس نمیگیرن اما اگه شما میفرمایید چشم من کادوش میکنم میارم خدمتتوون...قربان اگه چند لحظه گووشاتوونو بخاروونید یا یکم حواستوونو بندازید اوونورتر(محکم پرتش نکنیدا دست و پاش میشکنه)یا به افتاب طلووع کرده از جانب مغرب که سقف راسووراخیده بنگرید..........مگه من دستم به اوونی که توو چایی و غذای این فرمانده ی بزرگ کنگر ریخته بوود نرسه...

فقط نیکادل جوون من فکر میکردم خیلی دقیق پستای این انجمنو میخوونی...شایدم شباهت منو عسل تا این حده!!دقت کن عزیزم پست ما رو قاطی نکنی

شاه شووریده سران در حال جدال با شماست...!!!

اگه اینجا به اوونجا بی ربطه دیگه نه جوادی داریم نه شاهی نه شووریده سری...

خیلی حرف دارم بزنم اما حیف که پیام تبیان موجوود نیست...

راستی یه چیزی اگه سمتای قبلی رو داریم هنووز(یا نداریم؟!) یه معرفی کووچوولوو بکنید...یادمه قدیما حکم همه حتی سربازا رو با عسل امضا میکردیم(و البته بعد هم خانووم گل)...اصلنشم استبدادی نبوودیم خیلی هم قانوونمند بوودیم...حالا چه مدلیه هرکی بیاد بگه من فلانیم قبووله؟؟؟

تا بعد(اگه بعدی در کار باشه)

يکشنبه 30/10/1386 - 9:2 - 0 تشکر 25582

سلام فرمانده

از مرخصی برگشتیم فرمانده

ایش هابه یه پیشنهاد فرمانده

لیست سربازها با درجات و وظایف و این چیزها نوشته شود فرمانده

به هر كدام كد مخصوص داده شود فرمانده

جاهایمان در صف مشخص شود فرمانده ( به ترتیب قد )

تخت هایمان در آسایشگاه مشخص شود فرمانده ( من طبقه بالا نمی خوابم هااااا فرمانده )

این چه پادگانیست كه همه چیزش شیركاكائو در شیر برنج است فرمانده ؟ ( همان شیر تو شیر )

فعلا همین فرمانده

به اینها رسیدگی شود تا نقشه شورش را عملی كنیم فرمانده

جاوید باد سر خان خوانین شاه شوریده

سرباز گیگیلی

-:- می خواهم آب شوم در گستره افق ، آنجا كه دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد -:-  
يکشنبه 30/10/1386 - 10:9 - 0 تشکر 25598

اتاق فرمانده نیکادل

از قضا،نمی دونم چطور میشه که اون تابلوی بالای سر فرمانده از جای خویش خارج شده و بر سر مبارک فرمانده،فرود می آید(فرمانده رو هیه)


نسیم شمال:سلام فرمانده.ببخشید مزاحمتون شدم.
می خواستم بگم که سربازها،خواسته هایی دارن که می خوان هر چه سریعتر برآورده بشه.
فرمانده نیکادل:درست میشه!
نسیم شمال:آره قربان.میدونم درست میشه!
فرمانده نیکادل:درست میشه!
نسیم شمال:آره قربان منم گفتم که درست میشه.
حالا بزارین چند تا از اونا رو براتون بگم:
یکی می خواهد که کیفیت غذا ها بره بالامیگه که تو غذاها سوسک و بند کفش میریزن!ـ

فرمانده نیکادل:درست میشه!
نسیم شمال:دیگری خواستار مرتب کردن سربازا به ترتیب قده!
فرمانده نیکادل:درست میشه!
نسیم شمال:یکی دیگه هم میگه که بیایم آدم برفی بسازیم!
فرمانده نیکادل:درست میشه!
نسیم شمال:یکی دیگه می خواد پروندش بررسی شه تا اینکه ببینه میتونه عضو پادگان ما بشه یا نه؟!
فرمانده نیکادل:درست میشه!

نسیم شمال: با اجازه قربان

خودمونیما. فرمانده چش بود؟انگاری سیماش یه جورایی اتصالی کرده ها!ـ

   این غزه همان یوسف كنعانی ماست

                       با دست برادران به چاه افتادست!

يکشنبه 30/10/1386 - 12:15 - 0 تشکر 25630

سلام فرمانده نسیم شمال

چرا آواتورتان نشانی از جغد بد شوم بد تركیب می باشد ؟

آن سوتت را دمی به من غرض بده تا بپرانم این جغد شوم را !

از سرباز گیگیلی به فرمانده نسیم شمال : شما سوتت را بزن ، فرمانده نیكادل خودش درست میشه !

جاوید باد خان خوانین ، بزرگ بزرگان ، شاه شاهان ، شاه شوریده سران

سرباز وظیفه گیگیلی

-:- می خواهم آب شوم در گستره افق ، آنجا كه دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد -:-  
يکشنبه 30/10/1386 - 12:38 - 0 تشکر 25634

درود و صد درود بر فرمانده فرماندهان ،بزرگ بزرگان ،عزیز عزیزان فرمانده نیکادل خودمان.

(حال کردی جمله منظوم منو؟)

منم افتخار میدم و اعلام آمادگی میکنم برای حضور در پادگان اما نه در سمت سربازی.

سرباز چیه بابا؟واسه من افت داره.اگه فرماندهیی یا یه چیزی تو این مایه ها داری ما هستیم.وگرنه همون مدیریت انجمن روانشناسی مارا بس!

-----------------------------------------------------------------

"یاد خدا آرامبخش قلبهاست"

مدیریت انجمن روانشناسی

anjoman.ravanshenasi@tebyan.org

----------------------------------------------------------------

يکشنبه 30/10/1386 - 15:45 - 0 تشکر 25671

بسم رب الحسین

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

**********************************

سلام

نگین خانم شما میتونید مسئول روح و روان افسرها و فرماندهان و بیشتر از همه سربازان بشید

خب سربازان در طول خدمتشون مشکلاتی پیدا میکنند دیگه!!

**سلام بر حسین**

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.