[quote=mahdi_13;407167;211222]
سلام خانم Ashaeh_444
یادم میاد پارسال اسمتون آتیش بود اگه یادتون باشه قرار بود با یه آفتابه آب بیام خاموشتون کنم شرمنده ها شلنگ نبود آفتابه رو برای یه کار مهمتر لازم داشتم مجبور شدم ازش استفاده کنم بخاطر همین نشد بیام ولی مثل اینکه نیازی به آفتابه نبود با فوت هم خاموش می شدی حالا کی خاموشتون کردی که شما اسمتون رو هم عوض کرید خواهر؟ دمش گرم هرکی بوده ایول داره
به به آقای مهدی 13
درست یادت میاد.ولی منم یادم میاد همون پارسال جوابتو دادم.
از آفتابه هم به خوبی استفاده كن.
كسی منو خاموش نكرده.من هستم حتی داغ تر از قبل برادر.
اینكه میبینی اسمم رو عوض كردم به دو دلیل بود:
1- به خاطر 0111 چون همه فكر میكردند كه من بابلی هستم .
2-چون آتیش اسم یك خواننده ی رپ خونه دختره و نمی خواستم كه منم تقلیدی از اون باشم.
پس دم كسی گرم یا ولرم نیست.
پرچم ضد پسرا تا ابد بالا میمونه
اشعه در خدمت شماست