• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 11004)
سه شنبه 17/6/1388 - 15:33 -0 تشکر 149513
ضد پسرا

دوستان سلام  

ضد پسرا1  -  ضد پسرا2

 

اگر شما پسران نبودید...

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

پنج شنبه 24/4/1389 - 17:21 - 0 تشکر 211458

سلام
حالا دوباره همه ی دختر خانوما همراهی كنند:
پسرا ژل میزنن به اون موهاشون عینک میزنن به اون چشاشون

حالا همه بگین : اوا خاک بر سراشون

ریمل میزنن به اون چشاشون رژ لب می مالن به اون لباشون

حالا هم بگین : اوا خاک بر سراشون

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

جمعه 25/4/1389 - 9:57 - 0 تشکر 211583

غکر جای این شعر تو انجمن قرآن و عترت باشه ولی برای خالی نبودن عریضه
روز گاری شهر ما ویران نبود دین فروشی اینقدر ارزان نبود
دختران را بدحجابی ننگ بود رنگ(چادر) بهتر از هر رنگ بود

من ایرانی، می توانم همه با هم در سرزمین علم فناوری پژوهش
جمعه 25/4/1389 - 10:8 - 0 تشکر 211584

یک سوال کودکانه
آیا دخترا خوشگلند
آیا پسرا زشتند
اگر اینطوره چرا دخترا این همه آرایش می کنن و رو صورتشون یک ماله کامل از سفید کننده و کرم ضد آفتاب + کرم آلوئه ورا + کرم نیش زنبور و عطر گل یاس و .... به خودشون می زنند
در ضمن قابل توجه دخترایی که فکر می کنند با عطر زدن خوشبو می شن باعث شدن تا نتونم تو یک مسابقه شرکت کنم چون از حساسیت و نفس تنگی مردم ( واقعا مردم زنده شدم کبود کبود)

من ایرانی، می توانم همه با هم در سرزمین علم فناوری پژوهش
جمعه 25/4/1389 - 18:58 - 0 تشکر 211790

دوشیزگان عزیز این مطلب طنز است و جنبه شوخی دارد. (بابا زیاد جدی نگیرید. خب واقعیت تلخه دیگه)



1-
یقه اولین خواستگار رو بچسبید كه شاید تنها شتر بخت شما باشه.


2-
ناز و لفت و لیس رو بذارید كنار.


3-
در معرض دید باشید، گذشت اون زمان كه می گفتن: من اون دختر نارنج و ترنجم كه از آفتاب و از سایه می رنجم.


4-
سن ازدواج رو بیارین پایین، همون 17 یا 18 خوبه. بالاتر كه برین همچین بگی نگی از دهن می افتین.



5-
دعای باز شدن بخت رو دور گردنتون آویزون كنید، یه وقت كتابشو دور گردنتون آویزون نكنید كه گردن لطیفتون كج می شه.


6-
پسر های فامیل بهترین و در دسترس ترین طعمه ها هستند، رو هوا بقاپیدشون.


7-
رو شكل و شمایل ظاهری پسرها زیاد حساسیت به خرج ندید، پسرهای خوشگل، هستن دچار مشكل...!


8-
توی اجتماع بر بخورید، با مردم قاطی شید، با ننه صغرا و بی بی عذرا نشست و برخاست كنید، همینا هستن كه شادوماد می سازن واستون.


9-
یه كم به خودتون برسید، منظورم آرایش و كرم شب و روز و ماسك خیار و... نیست. حداقل قیافه یه آدم رو داشته باشید.


10-
در پوشش دقت كنید، لباس چسب و كوتاه فقط آدمای بوالهوس رو دورتون جمع می كنه، یه پوشش سنگین و اندكی رنگین با حفظ معیارهای دوماد پسند بهترینه.


11-
مهمون كه میاد قایم نشید، چای ببرید، پذیرایی كنید، خلاصه یه چشمه بیاین كه بعله ما هم هستیم.


12-
سعی كنین از هر انگشتتون هفت نوع هنر بباره كه مامانه بتونه جلوی در و همسایه بگه كه آره دخترم قربونش برم اینجوریه و اونجوریه...


13-
تا مامانه و باباهه می گن دخترمون دیگه وقته عروسیشه مثل لبوی نپخته سرخ نشین و در برید، در حركات و سكناتتون این نظر رو تایید كنید و دنبالشو بگیرید.


14-
بلاخره اگه خدای نكرده می خواین جزو اون یك میلیون و هفتصد هزار دختر بی شوهر نباشید (تازه اگه همه پسرای این مملكت دوماد شن، كه نمی شن) هر چی دارید، رو كنید، منظورم اعضا و جوارحتون نیست منظورم كمالات و هنرمندیاتونه.

شنبه 26/4/1389 - 11:21 - 0 تشکر 211925

Ashaeh_444 گفته است :
[quote=Ashaeh_444;437164;211458]سلام
حالا دوباره همه ی دختر خانوما همراهی كنند:
پسرا ژل میزنن به اون موهاشون عینک میزنن به اون چشاشون

حالا همه بگین : اوا خاک بر سراشون

ریمل میزنن به اون چشاشون رژ لب می مالن به اون لباشون

حالا هم بگین : اوا خاک بر سراشون

سلام

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

شنبه 26/4/1389 - 12:19 - 0 تشکر 211934

mahdi_13 گفته است :
[quote=mahdi_13;407167;211222]

سلام خانم Ashaeh_444

یادم میاد پارسال اسمتون آتیش بود اگه یادتون باشه قرار بود با یه آفتابه آب بیام خاموشتون کنم شرمنده ها شلنگ نبود آفتابه رو برای یه کار مهمتر لازم داشتم مجبور شدم ازش استفاده کنم بخاطر همین نشد بیام ولی مثل اینکه نیازی به آفتابه نبود با فوت هم خاموش می شدی حالا کی خاموشتون کردی که شما اسمتون رو هم عوض کرید خواهر؟ دمش گرم هرکی بوده ایول داره


به به آقای مهدی 13

درست یادت میاد.ولی منم یادم میاد همون پارسال جوابتو دادم.

از آفتابه هم به خوبی استفاده كن.

كسی منو خاموش نكرده.من هستم حتی داغ تر از قبل برادر.

اینكه میبینی اسمم رو عوض كردم به دو دلیل بود:

1- به خاطر 0111 چون همه فكر میكردند كه من بابلی هستم .

2-چون آتیش اسم یك خواننده ی رپ خونه دختره و نمی خواستم كه منم تقلیدی از اون باشم.

پس دم كسی گرم یا ولرم نیست.

پرچم ضد پسرا تا ابد بالا میمونه

اشعه در خدمت شماست

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

شنبه 26/4/1389 - 12:21 - 0 تشکر 211935

ali_tavallaie گفته است :
[quote=ali_tavallaie;358891;211583]غکر جای این شعر تو انجمن قرآن و عترت باشه ولی برای خالی نبودن عریضه
روز گاری شهر ما ویران نبود دین فروشی اینقدر ارزان نبود
دختران را بدحجابی ننگ بود رنگ(چادر) بهتر از هر رنگ بود

سلام

ببخشید اینجا ضدپسراست.شما باید اینو توی بحث ضد دخترا مینوشتی.

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

شنبه 26/4/1389 - 12:36 - 0 تشکر 211941

ali_tavallaie گفته است :
[quote=ali_tavallaie;358891;211584]یک سوال کودکانه
آیا دخترا خوشگلند
آیا پسرا زشتند
اگر اینطوره چرا دخترا این همه آرایش می کنن و رو صورتشون یک ماله کامل از سفید کننده و کرم ضد آفتاب + کرم آلوئه ورا + کرم نیش زنبور و عطر گل یاس و .... به خودشون می زنند
در ضمن قابل توجه دخترایی که فکر می کنند با عطر زدن خوشبو می شن باعث شدن تا نتونم تو یک مسابقه شرکت کنم چون از حساسیت و نفس تنگی مردم ( واقعا مردم زنده شدم کبود کبود)

سوال جالبی پرسیدی.

ولی مگه خبر نداری؟)چرا دخترا این همه آرایش می کنن و رو صورتشون یک ماله کامل از سفید کننده و کرم ضد آفتاب + کرم آلوئه ورا + کرم نیش زنبور و عطر گل یاس و .... به خودشون می زنند(این مربوط به قبل میشه.آخه الان پسرا ركورد كشستند و از دخترا سبقت گرفتند توی این كارا.

دیروز یه پسره رو توی خیابون دیدم كه ابروهاش رو از نخ هم باریك تر كرده بود.پوستش طوری سفید شده بود كه با سفید برفی اشتباه گرفتمش .ولی وقتی نزدیك تر شد فهمیدم سفید برفی نیست چون كرم ها خوب روی پوستش ننشسته بود و خیلی تابلو شده بود.

 بالاخره پسری گفتند دختری گفتند این چه وضعشه.

شمام نمیخواد دیگه به پوست دخترا گیر بدی چون طبیعت زن زیباییه ولی پسر نباید تغییر جنسیت بده و خودشو مثل یك زن آرایش كنه.

راستی پسرا هم توی عطروادكلن كم نمیارن.

حالا اگه حرف دیگه ای هست

اشعه در خدمت شماست.

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

شنبه 26/4/1389 - 12:47 - 0 تشکر 211945

جناب abdolmahdi88
شما نمیخواد نگران دخترا باشی.چیزی كه زیاده خواستگاره.
شما بهتره بری و به همه ی پسرا كار كردن رو یاد بدی و فراهم كردن خونه و از این جور چیز ها.
چون قیافه كه ندارین لااقل شاید به خاطر این چیزا یه دختر بهتون نیم نگاهی بندازه و شاید لطف كنه بهتون بله بگه و خودشو بدبخت كنه و بخت شمام باز شه.
بهتره قبل خواستگاری حتما اینارو جور كنین وگرنه قبل از در نظر گرفتن برقیه ی خصوصیات شما از خونه ی طرف پرتت میكنند بیرون.(این یه نصیحت خواهرانه بود.)

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

شنبه 26/4/1389 - 14:3 - 0 تشکر 211969

اشعه جون شما خودت آتیش بودی؟
داشتم فكر میكردم كه چرا همه از آتیش بجای شما تشكر كردن.

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.