• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 13169)
پنج شنبه 8/5/1388 - 8:54 -0 تشکر 136997
ضد دختر ها

چرا دخترها هزار جور بزک دوزک میکنند؟
چون میدانند با اون قیافه هیچکس نمیاد سراغشون !
 ———————————————
چرا دخترها میرن بدن سازی؟
چون با اون هیکل های ناقص کسی سراغشون نمیاد !
 ———————————————
چرا دخترها هیشه به ایفون و در نگاه میکنند؟
چون همیشه منتظر خواستگارن !
 ——————————————— 
چرا دخترها دماغشون رو عمل میکنن؟
 چون امیدوارن شاید فرجی شد و خواستگار اومد !
 ——————————————— 
چرا دخترها فیلم هری پاتر را دوست دارن؟
چون فکر میکنند فردا میاد خوستگاریشون !
 ——————————————— 
به دخترهای دم بخت چه میگویند؟
 دیر شوهر کرد داشت می ترشید
 ——————————————— 
به یک دختر نصفه مغز چه میگویند؟
 از سرت هم زیاده
 ——————————————— 
به یک دختر باهوش تو ایران چی میگن؟
 تروریست
 ——————————————— 
چرا دختر ها مثل مجسمه هستند؟
چون تمام عمر به در ذل می زنند
 ——————————————— 
چرا دخترهای معمولی (s) دنبال بیل گیتس (n) میرن؟
 چون n و  s همدیگر را جذب میکنند 
 ——————————————— 
چرا دخترها از پسر ها هیچ چیز میدانند؟
این سوال غلط است!
 می دانند فقط یک مورد است "مرد ها سبیل دارند "

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نميکنم روت اصلا

شنبه 24/7/1389 - 16:43 - 0 تشکر 242319

marvelous2 گفته است :

غش فرمودم

الان من در این حالتم

کجا بودی محسن جان نبودی یه مدت

الان هم که اومدی که حال میگیری

اگه بمونی ما هم قول میدیم حالتو بگیریم

mohsen727 گفته است :
[quote=marvelous2;455559;241467]

[quote=mohsen727;430937;240480]جغرافیای خانم ها
خانم ها در سن هیجده تا بیست و یك سالگى : نیمه كشف شده، وحشى، با زیبایى هاى افسون كننده ى طبیعى


در سن 21 تا سى سالگى: كاملا كشف شده، بسیار توسعه یافته، آماده براى معامله، مخصوصا معامله با پول نقد یا اتومبیل


در سن 30 تا سى و پنج سالگى: بسیار داغ، آسوده خاطر و آرام، و آگاه به زیبایى هاى خود


بین سن 35 تا چهل سالگى: بدین معنا كه اگر چه ممكن است در جریان جنگ نیمه ویران شده باشند، اما هنوز جاهاى بسیارى براى تماشا دارند


در سن 40 تا پنجاه سالگى: جنگ را باخته اند. هنوز گرفتار اشتباهات پیشین اند. و به باز سازى كامل نیاز دارند


بین 50 تا شصت سالگى: بسیار پهناور، آرام و مرز ها بدون مرزبان، اما سرماى زیاد، خلایق را از آنان می رماند


در سن 60 تا هفتاد سالگى: با یك گذشته ى درخشان و بدون آینده


بعد از هفتاد سالگى: همگان میدانند كه در كجایند، اما هیچكس به سراغ شان نمى رود

 اگه پایه باشی پایه ام!!!!

شمام یه بحث بزن حال کنیم بابا

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نميکنم روت اصلا

يکشنبه 25/7/1389 - 11:25 - 0 تشکر 242588

mohsen727 گفته است :

 اگه پایه باشی پایه ام!!!!

شمام یه بحث بزن حال کنیم بابا

marvelous2 گفته است :

غش فرمودم

الان من در این حالتم

کجا بودی محسن جان نبودی یه مدت

الان هم که اومدی که حال میگیری

اگه بمونی ما هم قول میدیم حالتو بگیریم

mohsen727 گفته است :
[quote=mohsen727;430937;242319]

[quote=marvelous2;455559;241467]

[quote=mohsen727;430937;240480]جغرافیای خانم ها
خانم ها در سن هیجده تا بیست و یك سالگى : نیمه كشف شده، وحشى، با زیبایى هاى افسون كننده ى طبیعى


در سن 21 تا سى سالگى: كاملا كشف شده، بسیار توسعه یافته، آماده براى معامله، مخصوصا معامله با پول نقد یا اتومبیل


در سن 30 تا سى و پنج سالگى: بسیار داغ، آسوده خاطر و آرام، و آگاه به زیبایى هاى خود


بین سن 35 تا چهل سالگى: بدین معنا كه اگر چه ممكن است در جریان جنگ نیمه ویران شده باشند، اما هنوز جاهاى بسیارى براى تماشا دارند


در سن 40 تا پنجاه سالگى: جنگ را باخته اند. هنوز گرفتار اشتباهات پیشین اند. و به باز سازى كامل نیاز دارند


بین 50 تا شصت سالگى: بسیار پهناور، آرام و مرز ها بدون مرزبان، اما سرماى زیاد، خلایق را از آنان می رماند


در سن 60 تا هفتاد سالگى: با یك گذشته ى درخشان و بدون آینده


بعد از هفتاد سالگى: همگان میدانند كه در كجایند، اما هیچكس به سراغ شان نمى رود

پایم شدید محسن جان

برو که بریم

حالمون رو میگیری حالتون میگیریم

ما اینیم

خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب
يکشنبه 25/7/1389 - 11:50 - 0 تشکر 242606


محسن جان این رو داشته باش فعلا تا بعد باز هم حالت رو بگیریم

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=149513

اشعه فقط زودتر بیا

خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب
يکشنبه 25/7/1389 - 14:17 - 0 تشکر 242724

حالا حملات شدت میگیره!!!!
مننننننننن عصبانیییییییییی شدمممممممممممم

ای دختر ا بگیرین که اومد
- با داشتن دماغی تیر کمونی یا عقابی متالیک به جراح مراجه نکنند!

۲- با دیدن یکی خوش تیپ‌تر از خودشون، میگرن نگیرن و از زور ناراحتی غش نکنند!

۳- با داشتن قدی کوتاه کفش پاشنه ۶۰ سانتی نپوشند و احساس قد بلندی نکنند!
۴- روزی ۲۴ ساعت با تلفن حرف نزنند!

۵- روزی ۳۰-۴۰ هزار تومان آت و اشغال نخرند!

۶- از مهمونی و عروسی و برای هم خالی نبندند و با خالی‌بندی لایه اوزون رو سوراخ نکنند!

۷- با یه دماغ عمل کرده احساس خوشگلی نکنند و فکر نکنند که مادر زادی همینجوری بودن!

۸- مطالب چرت و پرت این قسمت رو بخونند و از عصبانیت سکته نکنند!

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نميکنم روت اصلا

يکشنبه 25/7/1389 - 14:18 - 0 تشکر 242725

مهریه


بعله!یکی از دلخوشیهای خانوما اینه که مهریشون از بقیه دوست و آشنا بیشتر باشه و اینطوری پز بدن!

این مطلبو که در همین راستا و درمورد سیر تاریخی مهریه هست ببینین تا بدونید در طول تاریخ ما مردا چه ستمها که نکشیدیم! البته همه مطلب از خودم نیست (یه جا دیدم که اسم سایته یادم نیست بخدا)


عصر شکار: 20 کیلو گوشت دایناسور، 40 کیلو گوشت اژدها.
نتیجه: دایناسورها منقرض شدند


عصر کشاورزی: 24 دست تبر سنگی، 24 دست تیغه و داس جنگی.

نتیجه: افزایش قتل به دلیل دم دست بودن داس برای خانوم ها


عصر فلز: 70 ورقه مسی، 50 تا خنجر مفرغی و سرگرز آهنی.
نتیجه: افزایش شکستگی سر مردان به دلیل تماس با گرز آهنی


عصر بخار: 30 هزارتومان بعلاوه بخار کردن آب حوض خانه عروس خانوم
نتیجه: کمبود و جیره بندی شدن آب


عصر صنعت: 1 میلیون پول، 14 سکه طلا، یک اتومبیل و هرچی که با ص شروع میشد
نتیجه: بنا به درخواست آقایان تولید ژیان آغاز شد


عصر کامپیوتر: هم وزن! عروس خانم سکه طلا!!!
نتیجه: هرچی عروس خانوم مانکن تر باشد بهتر است


نتیجه گیری کلی:
عامل اصلی انقراض دایناسور ها==> عروس ها
عامل اصلی کشته شدن مردها==> عروس ها
عامل اصلی ناقص شدن مردها==> عروس ها
عامل اصلی کمبود آب در تابستان ها==> عروس ها
عامل اصلی افزایش ماشین های فرسوده در سطح شهر==> عروس ها
عامل اصلی افزایش چاقی و افزایش بیماری ها==> عروس ها


يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نميکنم روت اصلا

يکشنبه 25/7/1389 - 14:31 - 0 تشکر 242742

خداوند دید مرد گرسنه است نان را آفرید دید تشنه است آب را آفرید دید در تاریكی است

نور را آفرید دید هیچ مشكل دیگه ای نداره زن را آفرید!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بیشتر مردها آرزوی بزرگ دارند ، اول داشتن خونه ، دوم داشتن ماشین برای فرار از خونه!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ریشه ی تمام نزاعها سه چیزند : زر ، زن ، زمین !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

كابینه زندگی مشترك:

زن=وزیر سلب آسایش ، شوهر= وزیر كار ، مادر زن= وزیرجنگ ، مادر شوهر=وزیر

اغتشاشات ، خواهر زن= جاسوس دو جانبه ، خواهر شوهر= وزیراطلاعات و بازرسی

پدر زن= وزیر ارشاد ، پدر شوهر= رئیس تشخیص مصلحت !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سریع ترین دوربین جهان اختراع شد . این دوربین می تونه از خانوم ها در لحظه ای كه

دهانشون بسته است عكس بگیره !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دو چیز همیشه باید تازه باشند؛ عشق و تخم مرغ !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سه چیز را زود به زود عوض كن؛ زن، عشق و پیراهن زیر!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در پی كاهش جمعیت پسران نسبت به دختران:

درخیابان: دختر:جـووون!جیگرتـو!

پسر: ایییییییییییش! گمشو!

دختر: شماره بدم زنگ می‌زنی؟!

پسر: واه واه ! مگه خودت برادر و پدر نداری! واسه چی مزاحم پسر مردم می‌شی!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مثل چینی :اگر میخواهی برای یك روز معذب باشی مهمانی كن و اگر می خواهی برای یك

سال معذب باشی پرنده نگاهدار و اگر می خواهی مادام العمر معذب باشی زن بگیر !!!

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نميکنم روت اصلا

يکشنبه 25/7/1389 - 14:33 - 0 تشکر 242744

فرهنگ لغات زنان :

۱٫ آره یعنی نه

۲٫ نه یعنی آره

۳٫ ما با ید با هم حرف بزنیم یعنی بشین فقط گوش كن

۴٫ هر كار دوست داری بكن یعنی بكن ولی بعد دهنت سرویسه

۵٫ چقد منو دوست داری ؟ یعنی یه گندی زدم می خوام بگم

۶٫ دو دقیقه دیگه حاضرم یعنی دو ساعت علافی
زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ كنند ولی به یكدیگر می گویند

تا در حفظ آن شریك باشند !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مهمه كه بتونی دختری رو پیدا كنی كه باباش پولدار باشه،

دختری كه خوش تیپ باشه، دختری كه دوستت داشته باشه

ولی مهم تر از همه اینه كه این ۳ تا دختر نباید همدیگر رو بشناسن !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگر طاووس برای ناز كردن و روباه برای فریب دادن وتمساح برای اشك ریختن وكلاغ برای

قارقار كردن داشته باشی دیگر نیازی به زن گرفتن نداری !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است كه نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره !

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نميکنم روت اصلا

يکشنبه 25/7/1389 - 14:35 - 0 تشکر 242745


محسن جان تو این تاپیک بهت حال دادم ببین

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=242723

نظرت رو بگو ببینم چیه

خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب
يکشنبه 25/7/1389 - 14:37 - 0 تشکر 242748

شباهت های دخترا و پسر های ایرونی

* هر دو تاشون فکر میکنند زرنگترین آدمهای دنیا هستند اما یه مگس رو هم نمی تونن سر کار بزارن



* هر دوتاشون در سن 18 سالگی با سیبیل در انظار عمومی ظاهر میشن !!!

* هر دوتاشون از18 سالگی به بعد ابروهاشون نازک میشه ودیگه سیبیل در نمیارن!

* هردوتا شون فکرمی کنن جامعه درکشون نمیکنه

* به دوتاشون اگه رو بدی سوارت میشن

* هر دو تاشون میتونن 200.00 تومان رو در2 ساعت خرج کنند

* هر دوتاشون با والدینشون دعوا و درگیری دارن

* مهمترین ویژگی هر دوتاشون تغییر شخصیتشونه

* هر دوتاشون در ظاهر دشمن خونی جنس مخالف هستند اما در باطن دلشون واسه هم غش و ضعف میره

* هر دوتاشون از دروغ متنفرن اما هیچ وقت حرف راست نمیزنن

* هر دوتاشون عاشق محمد رضا گلزار هستند ( با این تفاوت که دخترا چون ممد جون خیلی خوشگله و شبیه خودشونه و بش احساس نزدیکی میکنن دوسش دارن ولی پسرا چون ممد جون خیلی جیگر تشریف داره دوسش دارن ! وای مامانم اینا......)

* هر دوتاشون تا سن 20 سالگی 3 بار عاشق میشن و در عشق شکست میخورن! از 20 به بعد هم تو رویا سیر میکنن و تو 40 سال که از رویا بیرون میان میبینن اطرافشون 5 – 6 تا بچه و بدبختی و بی پولی و.... هستش واسه همین این دفه میرن تو کما و سکته میزنند!!!

*وقتی با یه پسر یا دختر ایرونی قرار میزاری باید2 ساعت دیرتر به محل قرار بری تا علف زیر پات جوانه نزنه!

* هم پسرها هم دخترها طرفدار سرسخت حضور خانم ها در استادیوم هستند (البته با نیت های متفاوت)

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نميکنم روت اصلا

يکشنبه 25/7/1389 - 14:38 - 0 تشکر 242749

برنامه روزانه ی بعضی از دخترای امروزی....!!!!!

ساعت۹: بیدار شدن از خواب و جدا شدن از عروسک ملوسشون



ساعت ۱۰: رفتن به باشگاه یوگا برای تمرکز اعصابشون ( چون سیمای مغزشون بهم ریخته)

ساعت ۱۲: وقت آرایشگاه برای مراقبت از پوستشون

ساعت ۱:۳۰ -- وقت ماسک گذاشتن روی صورت برای جلوگیری از چروک و جوانتر نشون دادن

ساعت۲: زنگ زدن به رفیق فابریک و ۲ ساعت زر زر کردن

ساعت ۴: خوابیدن عین مرغ تا یه ساعت

ساعت ۵: آرایش کردن ( چهره ی واقعیشون رو پنهون کردن )

ساعت 6: بابای بیچاره رو تیغ زدن و رفتن به ول گردی

ساعت 7: اولین قرار با دوست پسرشون

ساعت 8: قرار با دوست پسر دومیشون

.

.

ساعت 11: خدا حافظی کردن از آخرین دوست پسرشون

ساعت 12: کف مرگشونو گذاشتن و خوابیدن (خواب به خواب بشن )

اینم پست جدید. در ضمن در این متن بسیاری از ریزه کاری ها گفته نشد (غر زدن . مستراح رفتن . آهنگ رومانتیک گوش دادن . و .....)

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نميکنم روت اصلا

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.