و خدا هست....
سلام
=================
چی چی خدافظ برگریزان؟
یه فکر به سرم زد تووووپ
==================
ذره را سرگشتگی بینم صواب
زانک او را نیست تاب آفتاب
ز دست دیده و دل هر دو فریاد
كه هرچه دیده بیند دل كند یاد
===================
اینم واسه حرف خانومم که دلش نشکنه
غم میخورم و ز غصه شادم
غم عشق تو اورد به یادم.
غم نامه ی افریدگارست
غم شعر بلند روزگار ست.
============================
(ث )