• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن اجتماعي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
اجتماعي (بازدید: 8216)
دوشنبه 29/4/1388 - 12:59 -0 تشکر 133966
مهاجران غیر قانونی افغان جایی در ایران ندارند

به نام خدا

سلام

شاید این بحث لازم بود که در سیاسی مطرح بشه اما این مربوط به جامعه است؛

افغانی ها حدود 16سال (نمیدونم بیشتر یا کمتر)در ایران هستند که جز مشکل و بدبختی برای ایران چیزی دیگه ای به ارمغان نیاوردند ،اینها باعث قتل،بیکاری،فساد و...که که متاسفانه در گذشته در ایران ساکن شدند والان بیرون رفتن انها خیلی مشکله

مثلا چند وقت پیش پسر یک قاضی به دست یک افغانی بخاطر 5هزار تومان کشته شد که تاسف برانگیزه

حالا نصف قاچاق مواد مخدرو استفاده از امکانات دولتی و... بماند

حالا نظر شما در مورد حظور اونها چیه؟؟؟؟؟

شنبه 24/5/1388 - 19:57 - 0 تشکر 142082

به نام خدا

سلام

مکس عزیز خیلی ممنونم

دیروز تو پمپ بنزین یه افغانیه داشت با کارت سوخت بنزین میگرفت

یعنی اونها هم کارت دارن؟؟؟؟؟

سه شنبه 27/5/1388 - 13:42 - 0 تشکر 142995

سلام

جناب بوفن اونا كارت سوخت نمیتونن داشته باشن همینطور كه اتومبیل نمیتونن داشته باشن ولی برای اینكه اتومبیل داشته باشن فقط كافیه یه زن ایرانی بگیرن و اتومبیل رو به اسم خانمشون سند بزنن و یا یه دوست قابل اعتماد ایرانی داشته باشن و سند و كارت سوخت اتومبیل به نام اون دوسشون باشه.

ویا حتی اگه این دو تا رو نداشته باشن میتونن اتومبیل رو با كارت سوختش اجازه كرده باشن كاری ك ههمه جا اتفاق میفته و خیلی ها هستن كه از این كارا میكنن.

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

پنج شنبه 29/5/1388 - 18:45 - 0 تشکر 143839

به نام خدا

سلام

جناب مکس خیلی ممنونم

روشن شدم

جمعه 13/6/1388 - 15:17 - 0 تشکر 148680

سلام دوست عزیز max2000 من هم عذر كه دیر پاسخ شما را دادم

من می خواهم از اینجا شروع كنم با یه انقلاب بزرگ و رهبری اما(ره) كشور تمام و كمال به دست مردم افتاد من هم با این حرف تو موافقم حتی یك روز یك افغانی اومد وگفت كاش  جومونگی برای ما پیدا بشه و با گروه دامول وجمع كردن مردم جوسان قدیم تمام سرزمینهای پدر خودش را پس بگیرد این كنایه از این داشت كه افغانستان یك رهبر خوب می خواهد تا انقلابی مثل ایران كه توسط امام راه انداخت را راه بیندازد كه متاسفانه ندارد  شما میخواین بگید كه وجود استعمار در افغانستان هیچ ربطی به مهاجران غیر قانونی نداره؟؟؟  نمی شه گفت اصلا ربط نداره ولی اینجوری هم كه شما تصور می كنید نیست شما فكر میكنید این همه مهاجر افغانی توی ایران چیكار میكنن؟؟  یعنی برای چی برنمیگردن كشورشون ؟؟؟ من در جواب این سوال تو می گم كه شما كه افغانستان را ندیده اید برای اینكه افغانستان در صلح وارامش نیست وقتی صلح نیست كی حاضر برگرده خوب هیچ كس برای چی صلح نیست چون رهبر قاطع می خواهد تا از پس مشكلات براید وگرنه چرا پس از هفت سال هنوز سلاح های مردم جمع اوری نشده ودر ضمن اسم گروه طالبان كه به گوش ات خورده شما فكر میكنید طالبان اصلا كی هست به نظر من طالبان همون مردم اهل تسنن افغانستان هستند كه موقع طالبان طالب هستند ولی الان یك شهروند عادی محسوب می شود كه از طرف وهابیون پالكستان وعربستان وحتی خود امریكایها تغذیه همه جانبه می شوند دوران انقلاب پدران ما هم میتونستن برن كشور های همسایه كه یه مقدار از نظر سیاسی اوضاعش بهتر از ایران و اونجا زندگیی راحت تری داشته باشن ولی موندن جنگیدن مملكت رو به دست گرفتن تا برای فرزندان ما آسایش باشه و برای خودشون عرت و غرور ملی.. پدران افغانی هم  دوران انقلاب خودشون را طی جنگ با شوری سابق وغریه گذروند ولی خوب ایران موفق شد پس از مدتی به ارمش برسد ولی افغانستانبیش از سی سال است كه روی خوش ندیده است دوست خوب من از شما می خواهم كه به این لینك سری بزنی تا بفهمی دنیا دست كی هست البته از تمام دوستان تبیانی می خواهم از دولینك بازدید كنند وحداقل چند مورد انها مطالعه كنند ودر ضمن از مدیرت بخش نیز خواهش می كنم كه سریعتر كه این ممیزی را برداره یا حداقل زودتر جواب بده ودر مورد اون شهید افغانی كه در ایران به شهادت رسیده كافی است خودتان یك سرجی در گوگل بكنید تا همه چیز روشن بشه( چیزی كه عیان است چه حاجت به بیان است)

http://www.afghanmeeting.com/viewtopic.php?f=6&t=444 (حتما ببینید)

http://www.afghanmeeting.com/viewforum.php?f=6

پنج شنبه 19/6/1388 - 17:49 - 0 تشکر 150034

به نام خدا

سلام

باتشکر از دوستان محترم منتظر نظرات زیباتون هستم

ممنون

چهارشنبه 8/7/1388 - 9:33 - 0 تشکر 155263

سلام

دوسصت عزیز  جناب gholamia  

مثل اینكه ما اینجا باید هر یك ماه به یك ماه به همدیگه پاسخ بدیم.

خب اینطور كه شما میگید اوضاع افغانستان باید همینجوری بمونه تا بلكه یه جومونگی پیدا بشه و بیاد یه گروه دامول تشكیل بده و ....

یا اینكه یك اما خمینیی پیدا بشه و بره با استعمار مقابله كنه بعدش 15 سال ایشون رو تبعیدش كنن تا بلكه بتونه یك انقلاب مستحكم و پایدار تشكیل بده و دیگه كسی حق چپ نگاه كردن بهش رو نداشته باشه.

خب پس نتیجه میگیریم كه اوضاع ایران باید همینجوری بمونه و پر از مهاجرین غیر قانونی افغانی باشه كه بیشترین جرایم ایران رو مرتكب میشن و كشور افغانستان هم باید اوضاعش همینجوری نابسامان بمونه و زیر سلطه استعمار باشه تا بلكه یه روزی یه جومونگ و یا خمینی پیدا بشه و افغانستان رو از دست استعمار و درنتیجه ایران رو از دست مهاجرین غیر قانونی افغانستان نجات بده.

هردوتا لینك رو دیدم. یك انجمن مربوط به كاربران افغانی بود كه از اوضاع و اقامت مهاجرین افغانی در ایران نا راحت بودند...

برای خیلی جالب بود كه با این همه امكاناتی كه در ایران براشون فراهم بود این كاربران اعتزاض داشتند كه چرا توی ایران حقوق مهاجرین افغانی رعایت نمیشه و چرا نقض حقوق بشر در ایران انجام میشه.

من موندم كه دیگه باید چه اختیاری به مهاجرین غیر قانونی داده بشه تا بلكه نقض حقوق بشر پیش نیاد.

یك مثال :

ایرانی ها و افغانی ها(ی مقیم ایران) از تمام امكاناتی كه برای ایرانی ها فراهم دیده شده دارن استفاده میكنن و این وسط اونها از دادن مالیات هم معاف هستن و حالا میشنویم كه نقض حقوق بشر شده.

به مشكلات تحصیل در ایران اشاره شده بود كه اعتراض داشتند كه چرا دانش اموزان مهاجر در ایران چرا باید شهریه بدن.

به نظر شما این نشان از نقض حقوق بشر هست؟؟؟؟

متاسفانه من با این دوستانی كه اونجا مباحثه میكنند ارتباط مستقیم ندارم وگرنه خیلی راحت تر میشد جواب این دوستان رو داد.

ولی بهتر میشد تا اینجا با چند دوست مهاجر غیر قانونی افغانی ارتباط مستقیم داشتیم تا راحت تر حرف هاشون رو میشنیدیم

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

چهارشنبه 8/7/1388 - 13:23 - 0 تشکر 155308

با سلام

بنده با نظر مکس 2000 موافق هستم ، جناب غلامیا البته اگه درست نوشته باشم ، شما لطف کنید چند نفر از اون افغانی هایی که به این اوضاع شکایت دارند رو به این انجمن راهنمایی کنید و اونا رو عضو تبیان کنید تا ما بیشتر در این باره صحبت کنیم اگر اینکار و کنید ما هم با بخش انجمن ها برای این عزیزان دسترسی مستقیم میگیرم که دیگه مشکلی برای پاسخ گویی نباشه !

اولین فعالیت بخش اجتماعی انجمن ها رو میتونیم اینجوری دنبال کنیم !البته اگه همه موافق باشند ، جناب غلامیا از شما تقاضا دارم که این کار و سریعتر انجام بدید تا هماهنگی های لازم با بخش انجمن ها صورت بگیره !

در ضمن من تا حالا این چیزا رو نمیدونستم که افغان های بدون مجوز با یک ایرانی برابرند ! اونوقت اون کشور هایی که مدعی حقوق بشر هستند با سیاه پوستایی که عضو کشورشون هستند چه کار ها که نمیکنند !

الان سوال بزرگ اینه که حقوق بشر واقعی در کجا هست اینجا یا کشور های غربی؟

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
جمعه 10/7/1388 - 15:56 - 0 تشکر 155758

به نام خدا- سلام . 

پیشیاپیش عذر خواهی می کنم ؛ چون من نظراتون دیگرانو نخوندم . می دونم این کاره بدیه ولی منو ببخشید . 

به نظر من وقتی یه افغانی می آد تو صف نونوایی و بدون صف می ره و 50 تا نون می گیره و من ایرانی تو ملکت خودم نمی تونم 20 بیشتر بگیرم چون تنور آخره و افغانیه بیشتر نون تنورو برده آدم می خواد ... .

منم کاملا با خروج اینا موافقم ولی نمی دونم کیه که البته دم کلفتم باید باشه که نمی زاره طرح خروج کامل افغانی ها انجام بشه . 

افغانی ها از ما هم زرنگ ترن . برای اینکه همیشه خراب ما باشند با مردا و زنای ما ازدواج کرده اند که البته نمی دونم کدوم  ... با اینا ازدواج می کنه .  

 برای امام زمان صلوات فرستادی ؟      

خدایا شکرت که هر چه دادی بهترین بود . 


 

جمعه 10/7/1388 - 17:19 - 0 تشکر 155810

به نام خدا

سلام

من واقعا بر این حرفم محکم خواهم ایستاد که هر افغانی که غیر قانونی توی کشورم باشه باید بیرون بره

چون برای همه زور داره

شنبه 11/7/1388 - 1:20 - 0 تشکر 155925

با سلام

میگم مدیر انجمن شما لطف کنید برید چند تا کاربر افغانی بیارید تا ما باهاشون مباحثه کنیم ببینیم قضیه چیه !

اینطوری که ما داریم میریم تک بعدی بزار دو بعدی بشه ببینیم دنیا دست کیه !

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.