با سلام
بنده با نظر مکس 2000 موافق هستم ، جناب غلامیا البته اگه درست نوشته باشم ، شما لطف کنید چند نفر از اون افغانی هایی که به این اوضاع شکایت دارند رو به این انجمن راهنمایی کنید و اونا رو عضو تبیان کنید تا ما بیشتر در این باره صحبت کنیم اگر اینکار و کنید ما هم با بخش انجمن ها برای این عزیزان دسترسی مستقیم میگیرم که دیگه مشکلی برای پاسخ گویی نباشه !
اولین فعالیت بخش اجتماعی انجمن ها رو میتونیم اینجوری دنبال کنیم !البته اگه همه موافق باشند ، جناب غلامیا از شما تقاضا دارم که این کار و سریعتر انجام بدید تا هماهنگی های لازم با بخش انجمن ها صورت بگیره !
در ضمن من تا حالا این چیزا رو نمیدونستم که افغان های بدون مجوز با یک ایرانی برابرند ! اونوقت اون کشور هایی که مدعی حقوق بشر هستند با سیاه پوستایی که عضو کشورشون هستند چه کار ها که نمیکنند !
الان سوال بزرگ اینه که حقوق بشر واقعی در کجا هست اینجا یا کشور های غربی؟
با تشکر آنلاکر