• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 16912)
سه شنبه 23/4/1388 - 12:58 -0 تشکر 132401
۩۞۩ جیگیلی ها = JIGILIS ۩۞۩

سلام  

اینجا یه گروه متفاوته ! که واس خودش قلمرو و حکومت و قوانینی داره  ! اگه عضو شی جز حکومت جیگیلی ها محسوب میشی!  
حالا اول معرفی نامه ی زیر رو که مربوط به فرقه های گروهه رو بخون :
1.جیگیلی ها :  این افراد جزء قدرتمند ترین فرقه ی گروه بوده و مدیریت گروه رو بر عهده دارن .خصوصیات:(باحال  -نمکدون  -زلزله -وفعععال در گروه که جیگیلی بازی انها در حد بنز است! )
2.فینگیلی ها :  افرادی ریز نقش که از ضرب المثله فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه تبعیت میکنن!
3.خینگیلی ها :  فرقه ای خل و چل بوده که ریاست دیفونه خونه ی جیگیلی هارو بر عهده دارن!
4.دینگیلی ها :  افرادی که اهل دینگیلی دینگول بازی(یا به زبون شوما شیطونی)بیدند!  
5.چینگیلی ها : افرادی سوسول که از کلمه ی مامانم اینا زیاد استفاده کرده وجیغ جیغو تشیف دارن..(البته فک نکنم این فرقه طرفدار زیادی داشته باشه !) و لقب اینگونه افراد چنگل است!
6.شینگیلی ها : ماموران گروه هستند(قوی هیکل +خر زور)  که وظیفه ی انها مقابله با اشوب گران بید!

7.میسگیلی ها :این گروه بیشتر جای ادمای لوتی. بامرام. جنجالی. فشن .اهل تیپ. باکلاس.از همه مهمتر پایه رفاقت دائم



((((((((((((((((((((((((((  ₪₪₪ به حکومت جیگیلی ها خوش اومدی ₪₪₪  ))))))))))))))))))))))))))

کار حکومت جیگیلی بعدا اعلام می شود

     baharzadeh

mahmood08 

  پارسا زاهد

svahid

abdollah4424

buffun

جینگیلی ها

     

 

mahdi_13 

juddy_abbot

ENIAK_ab

sayeh74

دینگیلی ها

 behafarid  moorche22  princesorkh

unloker

Navaaye_Asemani

arasto7

_Aarsoo_

saeidan

خینگیلی ها

     

 

 

 

tomyseti

endless_road

فینگیلی ها

     

 

 

mymail

alireza2932

happy_go_lucky

چیگیلی ها

     

 

oversea

nader_chan

bargrizan_e_66

mojtaba1422

شینگیلی ها

 shadasma  alighaemia filsof 

saba12345

2fsemperatour

sardar_darya

mohsen394

max2000

میسگیلی ها

..

 تذکر  : برای جلوگیری از ازدحام تاپیک ها و برهم ریختن انجمن هیچ کاربری حق استفاده از گروهها و حکومت جیگیلی ها را در تاپیک جدا گانه ای ندارد

وگرنه با همکاری جانشین انجمن طنز اون تاپیک حذف می شود

حق این حکومت در انجمن طنز برای نویسنده این تاپیک محفوظ است

.

دوستان عزیز چون به همه گروهها نیاز مندیدم تا یک ماه فرصت دارید گروه خودتان را مشخص کنید


 

 

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 3/5/1388 - 11:57 - 0 تشکر 135284

به نام خدای مهربون

سلام!

**

منم دیره اما اومدم! بگم كهههههههههههههه... منم خینگیلیییییییییییییی..... كه ید طویلی در خینگیلاسیون داریم... ایهین...

خب دیگه

همین

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی

شنبه 3/5/1388 - 12:7 - 0 تشکر 135289

سلام بر نوای آسمانی مهربون...خوبید؟خوش آومدید. 

مکس عزیز...اصولا این افرادی که فرمودید، بسیار بی جنبه تشریف دارند و دیگر هیچ....(لبخند)

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

شنبه 3/5/1388 - 12:59 - 0 تشکر 135314

به نام خدا

سلام

حسین جان حالا خودت عضو چه گروهی هستی؟

شنبه 3/5/1388 - 14:14 - 0 تشکر 135358

به نام خدا سلام

نوااااااااااااااااااااااااااااا خوش اومدییییییییییی 

آخ جون .. بازم امین آباد

شنبه 3/5/1388 - 15:40 - 0 تشکر 135404

به نام ایزد منان

با عرض سلام وخسته نباشید

bargrizan_e_66:

مکس عزیز...اصولا این افرادی که فرمودید، بسیار بی جنبه تشریف دارند و دیگر هیچ....(لبخند)

نمیدونم معنی این چی میتونه باشه

شمااز کسایی که برای گروه مسکن اسم نوشتن شناخت دارید؟

اگه دارین لطفا بگید بقیه هم بدونن

اگه هم ندارید لطفا قضاوت از پیش نکنید(انتظار این کلمه نداشتم" بی جنبه") (لبخنددددددددددددددددد)

با تشکر

 گروه مسکن

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

شنبه 3/5/1388 - 15:45 - 0 تشکر 135407

                 به نام خدا

سلام خدمت دوستان

bargrizan_e_66:

مکس عزیز...اصولا این افرادی که فرمودید، بسیار بی جنبه تشریف دارند و دیگر هیچ....(لبخند)

نمیدونم جدا چی بگم

موندم که برگ ذرین عزیز اینقدر مطمئن حرف میزنن

فعلا سکوت(لبخند)

شنبه 3/5/1388 - 16:37 - 0 تشکر 135422

به نام خدای مهربون

سلام

***

سلااااااااااااااااااااااام خینگیلی هاااااااااااااااااااااااا... كجایید باباااااااااااا... آرسوووووووووووووووو......  خینگیلكیه من... بدو بدو بیاااااااااااااااااا

میسی جناب برگربزان... شما هم خوش امده بودید.. ایهین...

در ضمننننن... شما كه شینگیلی هستین... خب... ما .. ینی خینگیلی ها اصن جزو شورشی ها محسوب نمیشیم هاااااااااا... خب... نبینم با ما مقابله كنین هااااااااااااااا... خبببببببببببببببببب

(كی بود گفت رشوه میدم؟ هوم؟ هوووووووووووووم؟)

بهد دیگه اینكه زودی بیاین فعالیتو شرو كنیم كه نمیشه هاااااااااااااااااااا

دیگه اینكه

مواظبت خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی

شنبه 3/5/1388 - 17:42 - 0 تشکر 135448

سلام سلام...چی فرمودید؟؟؟؟نه کلا اومدنتون به این گروه رو خوش آمد گفتم.در ضمن من همون اول گفتم در صورت شورش،اولین گروهی که مجازات خواهد شد خیلینگی هاست.چون من معتقدم این افراد علاوه بر دارا بودن خصوصیات دیلینگی ها،خصوصیات تهاجمی دیگه ای هم دارن که می تونه خطر نااااااااااااااااااااااک باشه حسن!

و گروهی هم که بعید میدونم از لونه ی پنبه ایشون بیرون بیان همون چیلینگی هان که به نظرم بسیار قابل سازش و البته مجبور به سازش هستن...(لبخند)....خب اگه طبق قانون عمل کنید کاری بهتون نداریم خواهر نوا......!!!!!!

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

شنبه 3/5/1388 - 18:27 - 0 تشکر 135462

با سلام

saeidanعزیز ممنون میشم  من رو فقط ارسطو صدا کنید.

كجاست منتظر تو؟ چه انتظار غریبی
تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی
عجیب تر كه چه آسان‏‏‏‏‎‎‎‎,نبودنت شده عادت
چه كودكانه سپردیم دل به بازی قسمت
چه بیخیال نشستیم چه كوششی؟ چه وفایی؟
فقط نشستم و گفتم خدا كند كه بیایی؟!  
* اللهم عجل لولیک الفرج *
شنبه 3/5/1388 - 20:47 - 0 تشکر 135522

سلام سلام سلام

ممنونم از تمام کسانی که تازه به این حکومت پیوستن و کسانی که قبلا تو این حکومت بودن

مکس عزیز ینجا حکومت جیگیلی هاست و گروه مسکن اگر کلی طرفدار هم داشته باشه تو این حکومت جایگاهی نداره شما و دوستانتون می تونید یک گروه انتخاب کنی 

اگه خواستی می تونی بری تو گروه فینگلیها و مسئولیت و ریاست اونجا رو بعهده بگیری 

اگه خدا قسمت کنه منم طرفدار گروه خنگلیها هستم شاید به این گروه پیوستم

و تمام دوستانی که گروه مسکن را پذیرفتن می تونن به پیشنهادی که به مکس دادم نگاه کنن و نتیجه را بگویند

سعید دیفونه خونه خوش می گذره

ارسووووو این از امین اباد پیشرفته تره اینجا دیوونه های زنجیری نگهداری می شه

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.