جناب هادیتک بی زحمت نفرمائید این فرمایشات رو که قلب من یکی به شخصه دیگه تحمل نداره!!
در مورد خیاطی هم نه که شما صحبت از فطرت و اینا کردین، ما شک کردیم گفتیم نکنه طبق فطرتمون باید خوشمون بیاد و خدای ناکرده فطرتمون دست کاری شده و خودمون خبر نداریم!!!
بعضی چیزا تاریخ مصرف داره مستر هادیتک... فکر می کنین الان چند درصد دخترا از خیاطی لذت می برن آخه ؟!!
اصلا فطرتم فطرتای قدیم...!!
فرمودین تبرج!! شما فکر کردین خانوما سوار دوچرخه می شن که خودشون رو در معرض نمایش بذارن؟!! اگه قصد ما این باشه مطمئن باشین راه های خیلی بهتری واسه این کار هست... نمی دونم شما آقایون چرا همه کارای خانوما رو به کاری برای جلب توجه تعبیر می کنین...فکر می کنین همه حرف ها و اعمال خانوما فقط برای اینه که نظر شما مردارو جلب کنن... مطمئن باشین این قضیه اون قدر که شما فکر می کنین واسه خانوما اهمیت نداره... و به شخصه برای خود من اصلا اهمیت نداره!
اون حیایی هم که بعضی از آقایون ازش دم می زنن خوب می دونیم چیه! اگه تو سری خور بودی، اگه حرف گوش کردی، اگه تحت هر شرایطی راضی بودی که می شی دختر نجیب و با حیا وگرنه بی حیا و گیس بریده و ... هستی!!
این حرف شما هم خیلی جالبه، مثل این می مونه که اجازه بدیم همه قاتل ها و جانی ها بیان توی شهر و بعد به مردم بگیم اگه جونتون براتون مهمه بشینین تو خونه! اونایی که مشکل دارن باید اصلاح بشن نه اینکه به خاطر مشکل دار بودن بعضی ها ادم های سالم رو دچار محدودیت کنیم.
دقیقاا مثل قضیه ورزشگاه ها... به بهونه یه عده ادم فحاش و بد دهن خانوما نباید برن ورزشگاه... این پاک کردن صورت مسئله است.
و در مورد سخن حضرت زهرا (س) می شه جور دیگه ای هم عمل کرد!
واسه این که خانوما هیچ مردی رو نبیبنن و اقایونم خانومارو نبینن، بفرمائید آقایون جلوس بفرمایند توی خونه...، اینم می شه دیگه نه؟ کاملا با متن حدیثم می خونه! آقای هادیتک مسائل اجتماعی خیلی پیچیده تر از اون حرفاست که بشه با یه حدیث نسخه شو پیچید!
آخه جامعه ای که بخواد با زندانی کردن نصف انسان هایی که توش زندگی می کنن سالم بمونه همون بهتر که سالم نمونه چون این سالم موندن هیچ ارزشی نداره(البته بر فرض محال که با زندانی و محبوس کردن بخواد سالم بمونه)
شما از خودتون خیلی مطمئنین انگار... فکر می کنین اگه امام علی و امام حسین و امام حسن و ... الان بودن رفتارشون مثل شما بود؟... حالا رفتار هیچی... لااقل دیدگاهشون نسبت به زن ها همینی بود که شما دارین؟!!
ماشالا چه میرزا بنویسی شدم من!!!!
این بحث گمون نمی کنم نتیجه بده... فقط خوبیش این بود که بفهمیم راهمون خیلی درازه!
یکی از عقل می لافد، یکی طامات می بافد... بیا کاین داوری ها را به پیش داور اندازیم