• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن نجوم > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نجوم (بازدید: 31568)
جمعه 30/12/1387 - 0:12 -0 تشکر 100516
تابلوی اعلانات انجمن نجوم

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

همونطوری که از اسم تاپیک مشخص هست، تو این تاپیک تمام اعلامیه هایی که در انجمن میخوره رو آرشیو میکنیم.

سربلند و پیروز باشین...

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
سه شنبه 18/4/1387 - 9:45 - 0 تشکر 47039

سلام

منم اعلام حضور می کنم

البته کمی دیر متوجه شدم....فرم رو هم تکمیل کردم و به میل انجمن فرستادم

امیدوارم ما قدیمی ها رو نفراموشیده باشید 

دوشنبه 31/4/1387 - 1:24 - 0 تشکر 48599

بابا پنجاه نفر اعلامه آمادگی کردن 2 نفر هم مطلب نمی نویسن.
اگه خبریه بگید ما هم بدونیم.

         زندگی زنگ تفریح است             ساعت بعد حساب داریم....
دوشنبه 31/4/1387 - 10:37 - 0 تشکر 48643

سلام دوست عزیزمیشه  بگی چه جوری مثل شما بحثمو رو سایت بنویسم

دوشنبه 31/4/1387 - 11:19 - 0 تشکر 48654

بانام و یاد او

سلام،

دوست عزیزminiman001 ،

خیلی خوشحالم كه پیگیر فعالیت های اینجا هستید.

هدف ما از اعلام آمادگی دوستان آشنایی با این مكان و یادگیری روال ثبت مطلب بود كه خوشبختانه دوستان در این رابطه مشكلی نداشتند و به راحتی مطلب ثبت كردند.

اگر در جریان باشید ما درست بعد از اعلام آمادگی دوستان آموزش های مجازی رو شروع كردیم.

جناب گمینی بانام کاربری امیراسترو آموزش نجوم رو در سطح مقدماتی با تاپیك تصاویر زیبای تلسکوپ هابل شروع كردند و قطعا بعد از جلسه ی حضوری و آشنایی با دوستان و سطح اطلاعاتشان از نجوم، آموزش مجازی هم قدرت بیشتر ی پیدا خواهد كرد.

به زودی زمان جلسه ی حضوری و مكان آن رو به اطلاع شما دوستان خواهیم رساند.پس پیگیر مطالب انجمن باشید.

 

« معجزه خبر نمی کند، با احتیاط ناامید شوید ! »

 

دوشنبه 31/4/1387 - 14:34 - 0 تشکر 48673

بانام و یاد او که هرچه داریم و هست از اوست

سلام،

بالاخره زمان رشد و شکوفایی فرا رسید.

به اطلاع علاقه مندان به نجوم می رسانم، اولین جلسه ی حضوری آشنایی با نجوم

چهارشنبه مورخ 2/5/87 ساعت 16 در موسسه ی فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

برگزار خواهد شد.

از شما دوستان دعوت می کنم با حضور خود در این جلسه روشنایی بخش محفل ما بوده

تا بایاری هم دنیای بزرگ وعجیب آسمان را بشناسیم.

مکان: تهران_ بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری(روبروی خیابان حجاب)، موسسه ی فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان.

 

« معجزه خبر نمی کند، با احتیاط ناامید شوید ! »

 

دوشنبه 31/4/1387 - 16:23 - 0 تشکر 48699

به نام خدا

سلام

چشم .. حتما حضور به هم می رسانیم با شمعی در دست  (  )

برقرار باشید

-----------------

تا دیر نشده یه سر به اینجا بزنید

دوشنبه 31/4/1387 - 16:45 - 0 تشکر 48710

سلام به همه دوستان

 آقا ما که اصفهانی هستیم چکار کنیم ؟!!!

بی صبرانه منتظر گزارش برگذاری جلسه و مصوبات آن هستیم .

««« تبیان »»»

 

دوشنبه 31/4/1387 - 16:56 - 0 تشکر 48714

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

به به، به سلامتی و میمنت، آقا منم حاضر، ایشالله که 4شنبه اگه خدا قبول کنه و زنده باشم حتما حاضر خواهم شد، فقط یه سوال آیا میشه با خودمون همراه هم بیاریم؟؟ ای بابا منظورم که گوشی نبود، منظورم از اون همراها بود، ینی ریفیق دیگه، میخوام بدونم اگه میشه آورد بهشون بگم بیان در غیر این صورت که هیچ، در ضمن از بچه‌های خود انجمن هستن (مثلا، عاشورایی، احتمالا چی داش، احتمالا مجنون و ...)

در هر صورت ایشالله که جلسه توپی برگزار شه.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

دوشنبه 31/4/1387 - 18:3 - 0 تشکر 48725

سلام

جریان چی بوده یکی هم به من بگه

یا علی

دوشنبه 31/4/1387 - 21:52 - 0 تشکر 48758

سلام ، منم هستم ، چهارشنبه بهترین زمانی است که میتونم حاضر باشم ، البته در این علم همانطور که پیشتر هم گفتم دانش چندانی ندارم و مثل یک دانش طلب میام و دست به سینه روبروی شما از بیانات شما می آموزم.

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.