بانام و یاد او که هرچه داریم و هست از اوست
سلام،
بالاخره زمان رشد و شکوفایی فرا رسید.
به اطلاع علاقه مندان به نجوم می رسانم، اولین جلسه ی حضوری آشنایی با نجوم
چهارشنبه مورخ 2/5/87 ساعت 16 در موسسه ی فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
برگزار خواهد شد.
از شما دوستان دعوت می کنم با حضور خود در این جلسه روشنایی بخش محفل ما بوده
تا بایاری هم دنیای بزرگ وعجیب آسمان را بشناسیم.
مکان: تهران_ بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری(روبروی خیابان حجاب)، موسسه ی فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان.