با سلام
انلوکر جان تو یاهو بیان کردی دختری از بچه های تبیانی حریم را رعایت نکرد
بهت چی گفت که شما بااون سریع قطع رابطه کردید ؟
اول اینکه من نگفتم حریم رو رعایت نکرد چیزی هم بهم نگفت من گفتم خودم فکر کردم اگه این رابطه ادامه دار باشه ممکنه که باعث علاقه بشه که اینکار اصلا پسندیده نیست البته اونجا با یه لحن دیگه این موضوع رو بهت تفهیم کردم و قبلا هم این چنین موضوعی برام پیش اومده بود که به نوعی خودم بهم زدم آدم از فردای خودش با خبر نیست که ممکن چه چیزی اتفاق بیفته.
برخورد شما چگونه بود که
ایشون اجازه چنین حرکتی را به خودشون دادن؟
من برخوردم همیشه برای بار اول معمولیه یعنی با رویه مثبت جواب میدم ولی اگه ببینم کسی بخواد دست به سرم کنه خوش نمیاد و با تندی جواباشو میدم که برای این خانوم هم نزدیک بود این چنین اتفاقی بیفته که خدا رو شکر آخرش به خیر گذشت و اگه هم مسئله ای بوده تموم شده و رفته دیگه هم در موردش بحث نمیکنم
ایا قطع رابطه درسته؟؟
از نظر شما رابطه بین دو جنس مخالف میتونه خوب باشه؟ اگه بله که در عقاید بنده چنین چیزی وجود نداره یعنی اگه هم باشه در حد سلام و علیک و در بقیه موارد باید در حد مسائل کاری باشه و یا مسائل مهم در باقی موارد فکر کنم نباید رابطه ادامه دار باشه بین دو تا پسر و دختر نا محرم البته شاید شما عقیدتون جور دیگه باشه ولی عقاید و اصول و مبانی دینی من حکم کرده این طور باشم.
می دونستی
که باید راهنماییش می کردی؟؟
راهنمایی در مورد چی؟ اصلا موردی نبود که راهنمایی بشه براش توضیح دادم مسئله رو به شیوه ای که ناراحت نشه با یه عذر و بهونه ای که به احساساتشون صدمه نخوره.
می دونستی روحیه خانمها انقدر نازکه که با
حرفی زود می شکنه؟؟الان پشیمانی؟؟؟
بله میدونستم ولی من کار ناشایستی نکردم که پشیمون باشم و اینکه خبرش رو از شما گرفتم میخواستم بدونم دلیل اینکه کم پیدا شده تو انجمن چیه که شما هم لطف کردی این موضوع رو به انجمن کشیدی و از من این مسائل رو پرسیدی از اون جهت که نمیشه فعلا از شما در مورد خودتون سوال کرد من سوالاتی که از شما دارم رو نمیتونم بپرسم چون احتمالا جواب نمیگیرم.
خب اگه سوال دیگه ای هم داشته باشید خوشحالم جوابتون رو بدم با اینکه کم تو صندلی داغتون شرکت کردم این سوالم تلافی اون سوالی بود که من ازت کردم ولی خب به نظرم جوابام قانع کننده باشه!
با تشکر آنلاکر