• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 46876)
يکشنبه 21/4/1388 - 16:52 -0 تشکر 131845
صندلی داغ كاربر فعال انجمن ها"hosseintahoori"

و خدا هست...
و همین بهانه برای تا ابدیت زیستن کافی است....
---------------------------------------------- 
همه چی از صبح یک روز اردیبهشتی شروع شد....
از اونروز بود که تصمیم گرفتم یه جوری یه جایی یه وقتی صبر داشته باش... نه ببخشید... یه جوری یه جایی یه وقتی تلافی کنم.
همه ی وجودم پر از کینه شده بود!
با خودم تکرار میکردم که " لذتی که در عفو هست در بخشش نیست!!!!!"
اما تصمیم گرفته بود دیگه به ندای آسمانی ه! قلبم توجه نکنم.
به خودم میگفتم تو همچین دختری نبودی. اهل انتقام نبودی... ببخش....
ببخشش... جوون ه...!! خام ه...!!!! تو ببخش!!!
اما اگه میبخشیدمش، دلمو چیکار میکردم؟ دلم سیاه شده بود.
تصمیمم رو گرفتم، گفتم میرم با دخترش ازدواج میکنم و بهش ضربه میزنم، رویا.... آآ...
نه اون رستگاران بود
دیگه راهی برام نمونده بود.
تصمیم خودمو گرفتم. یه نفس عمیق کشیدم و بسم الله.....

برای لحظاتی خشمم رو کنترل کردم، نقاب مهربونی به صورتم زدم و میلم رو برداشتم! ( مثل قلمم رو برداشتم!)
و شروع کردم به نوشتن.... ازش خواستم و اون قبول کرد......
وقتی قبول کرد ،برق نفرت رو تو چشمام دیدم....
دست به کار شدم. دنبال یه همدست میگشتم.... یکی که بججنس باشه!!!!!
پیداش کردم. Saeidan!!
میدونستم که همکاری میکنه، همه از دستش کشیده بودن
برا هیچ کس آسایش نذاشته بود. نقشه کشیدیم. طرح ریختیم و قرار شد اجراش کنیم.
تصمیم گرفتیم کارو یه سره کنیم
آتیشش بزنیم. بسوزونیمش ... خاکسترشو بدیم باد ببره!
آخه این شعرو دوست داشت!!!: سوختم خاکسترم را باد برد... بهترین دوستم مرا از یاد برد!!!!!!!!!!!!!!!!!
لابد میپرسید کی؟
همونی که همیشه نقاب میزنه
مشعل به دست از این انجمن به اون انجمن میره و شورش میکنه
شلوغ میکنه و همه جا رو بهم میریزه.
خودش ه ....
طهوری!
یا به عبارتی
حسین طهوری
یا همون
hosseintahoori
شورشی ه تبیانی

و به همین راحتی کشوندیمش به تله.
و حالا قراره هممون بسوزونیمش... جزغالش کنیم. و خاکسترشو به باد بدیم!! ( چه گیری دادم به این خاکسترشون ها!!)
میسوزونیم برای هدف مقدسمون که همون برقراری صلح در انجمن هاست

مشعل ها را بیاورید.
نفت ها را بریزید بر سر و رویش.
التماس نکن طهوری

بسوزانییییییییییییییییید
-------------------------------------------

دوستان خوبم ابتدا بابت وقفه ی طولانی بین دو صندلی عذر میخوام.
برای دور جدید صندلی داغ کاربر فعال تبیان جناب آقای طهوری انتخاب شدند. کسی که خیلی از دوستان پیشنهادش رو بهم داده بودند.
صندلی داغ قرار بود خیلی متفاوت باشه اما بنا به دلایلی از جمله راحتی ه سوال شونده و عجله دوستان فعلا با تغییرات جزئی شروع میشه
بخشی از تغییرات پیشنهاد جناب سعیدان بود، با تشکر

انشاء الله صندلی ما سه قسمت خواهد داشت.
سوال از جناب طهوری.
سوال از شخص دوم که جناب طهوری معرفی کردند ، کسی که کاملا به زوایای شخصیتی ه جناب طهوری آگاهی دارند
شما میتونید از ایشون در مورد آقای طهوری بپرسید.
در مورد رفتارشون، شخصیتشون. دیدگاهشون و....
شخص مورد نظر جوابگوی سوالات شما دوستان خواهد بود و در صورت اینکه جناب طهوری سعی در پیچاندن! داشته باشند
. پته ی شان را بر آب خواهد ریخت
( در مورد کسانی که مایل باشند این فرد از اعضای خانواده دوستمون خواهد بود، ولی جناب طهوری دوستشون رو معرفی کردند)
و همچنین فرد سوال شونده میتونن عده ای رو انتخاب کنند و اونها رو بسوزونن!
بله... سعیدان هم کم بججنس! نیست
سوالهایی نه بی ربط و فقط محض خنده و... میتونیم سوالهایی راجع به خودمون بپرسیم
نظرات دیگران رو راجع به خودمون شخصیتمون -مجازی و حقیقی - نقاط ظعف و قوتمون و.... بپرسیم

با تغییرات اضافه شده فرد سوال شونده!! این امکان رو دارند که همه جوره نسبت به خودشون آگاهی پیدا کنند.
و خودشون رو بشناسند
و اصلاح کنن! :D

به امید خدا

برقرار باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 10/5/1388 - 17:31 - 0 تشکر 137760

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

این پاسخ چون مرتبط با بحث نیست حذف بشه!

جور دیگری بلد نبودم منظورم رو بگم، ولی کسی نفهمید اصل مطلب رو...

التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
شنبه 10/5/1388 - 19:29 - 0 تشکر 137803

سلام سلام سلام

از جواب ممل چیزی دستگیرمون نشد چون من می خواستم بدونم رابط شخصی تو انجمن ها بودن خوبه یا نه ؟ جوابش یه اره بود و یه نه

ولی ولش کن سوال بعدیمو از جناب انلاکر می پرسم

انلاکر جان توضیح نمی خواد بدی و توجیه کنی من همه چی رو می دونم می خوام از زبان خودت ببینم چقدر بچه راستگویی هستی این چیزی که می گم فقط نام ببر همین..پ

این سوال می زان صداقت شما را می رساند

مشوق شما یعنی کسی که تشویقتون می کرد بعد از اینکه بحثهای جنجالی در اینجا و چه در انجمن سیاسی و چه در پاسخ به مدیران می دادی چه کسانی بودند فقط اسامی را نام ببر همین؟ 

فعلا اگه به این سوال جواب قانع کننده بدی سوال بعدی هم ازت می پرسم

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 10/5/1388 - 19:48 - 0 تشکر 137808

با سلام

خب نوبت جواب دادن من رسیده؟ باشه چشم جواب میدم حسین جان!

در مورد سوالت

مشوق شما یعنی کسی که تشویقتون می کرد بعد از اینکه بحثهای جنجالی در اینجا و چه در انجمن سیاسی و چه در پاسخ به مدیران می دادی چه کسانی بودند فقط اسامی را نام ببر همین؟  

خب انجمن سیاسی که سوال کردی:

1.جناب حسین طهوری (برنده یک دستگاه نه همون چیز ولش بریم سراغ باقی افراد)

2.ممل92

3.شاه شوریده سران

4.کلیف

5.و دوستان پشت پرده ای که شما نمیشناسیدشون!

در انجمن های دیگه مشوق خود کاربر بود که باهاش درگیر میشدم!

راستی یه مورد دیگه به ترتیب اعداد توجه نکنید چون هر چی که به ذهنم رسید رو نوشتم جناب طهوری!

خب آماده ام تا باقی سوالاتم بکنی!

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
شنبه 10/5/1388 - 20:29 - 0 تشکر 137815

به نام خدا

سلام

خب حسین عزیز ظاهرا سوالهاتو از 2نفر پرسیدی

ایا بازهم میپرسی؟

يکشنبه 11/5/1388 - 9:28 - 0 تشکر 137920

سلام سلام سلام

بوفون عزیز ممنونم که پیگیر سوالات هستی برای برهم نخوردن ترتیب سوالات از شما دوست عزیز می خواهم که بعد از پایان سوالات من از همه دوستانی که قرار هست بسوزند ، سوالات خود را بپرسید

انلاکر جان ممنونم از صداقتی که به خرج دادی و ازت تشکر می کنم

سوالات بعدی هم پرسیده خواهد شد

در ضمن دوستان به هیچ وجه سوال از من نپرسندچون من جواب سوالات را نمی دهم و سوالشون توسط مدیریت حذف می شود و شرمنده همشون می شویم  

راستی اینجا صندلی داغه کل کل ممنوع

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
يکشنبه 11/5/1388 - 10:48 - 0 تشکر 137938

به نام خدا

سلام

به قول خانوم گویای خاموش  من نَشمِردی !

منم سوال می خوام :D از منم بپرس :)

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

دوشنبه 12/5/1388 - 10:49 - 0 تشکر 138255

سلام سلام سلام

من چون نمی خواهم با سوااتم کسی را ناراحت کنم مثل سوالات قبلی خودم می پرسم

اول سوال از انلوکر

انلوکر جان تو یاهو بیان کردی دختری از بچه های تبیانی حریم را رعایت نکرد بهت چی گفت که شما بااون سریع قطع رابطه کردید ؟برخورد شما چگونه بود که ایشون اجازه چنین حرکتی را به خودشون دادن؟ایا قطع رابطه درسته؟؟می دونستی که باید راهنماییش می کردی؟؟می دونستی روحیه خانمها انقدر نازکه که با حرفی زود می شکنه؟؟الان پشیمانی؟؟؟

سوال از 2066 عزیز

شما دریاهو با خانمها چت می کنید؟

اگر جوابتون مثبت هست چرا چت می کنید در صورتی که اگر حرفی خاصی نباشه می تونی از طریق ایمیل یا انجمن موضوع را بیان کنی?

با خانمی چت کردن درسته یا نه منظورم در زمینه صحبت کردن غیر از تبیان و شوخی با انهاست؟

اگه شوخی درست نیست ایا خودتون بهش عمل می کنید؟

سوال از ارسوووووو

شما پیام نور کدوم واحد دانشگاهی درس می خونید ؟

ایا می دانستید غیر انتفاعی سختر از پیام نوره؟

سوال از انشرلی

چرا عده ای می خواهند این صندلی داغ را کوچک کند ؟

هدفشون چیه؟

اگه دق دادن شماست چرا این کار را می کنند؟

سوال از حس غریب

در سوالاتتون به سوالات روانشناسی هم برخورد کردم
حالا روان من خوب بود یا بد چون جوابشو ندادید؟؟؟؟

فعلا دوستان به همین ها پاسخ بدهند تا بعد 

یک نکته دیگر کسی که سوال کننده است باید از سوالاتی که می پرسه خودش مبرا باشه ،من این سوالات را بر اساس سوالاتی که این اشخاص از من کردند در اینجا قرار دادم ، می تونستم سوالات خیلی داغ بپرسم ولی به خاطر احترام به دوستان صرف نظر می کنم

دوستانی که ناراحتن چنین سوالی طرح کردم بمن ایمیل یا اف بزنند تا سولشون را ویرایش کنم و سوال دیگری بپرسم راستی پیچوندن هم تو کار نباشه هاااااااااااا و در اخر اینکه سوالاتمو با سوالا از خودم پاسخ ندید چون وقت جواب گویی پایان یافته

.

نکته : دوستان خودشان جواب سوالات را بدهند بدون مشورت با کسی چون از صحبت های شما متوجه می شوم حرف شماست یا شخص دیگر

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 12/5/1388 - 11:27 - 0 تشکر 138265

به نام خدا

دوستان سلام

خب حسین جان یه چن تا سوال ازم پرسیده كه باید جواب بدم:

جناب سعیدان شما مگه قرار نبود نقش سرد کننده را ایفا کنید چی شد یه دفعه گرم کننده شدید

شرمنده دیگه كوه یخ من تموم شد ترجیح دادم از آب ولرم استفاده كنم. (نه مزه داغی رو نچشیدی هنز!!!)

جناب سعیدان تا حالا از من حرف ناشایستی مثل فحش و حرف های رکیک شنیدی؟

نه والا این حرفا چیه!!!!!

جناب سعیدان برخوردهامو چجوری تو یاهو می بینی اکثرا جدیه یا شوخی؟

95درصدشوخی

می دونستی که تنها رفیقم که از همه چیز من خبر داره شما هستید چون تنها کسی هستید وقتی میایید تهران همه چیز من و زیر نظر داری؟

نمی دونستم. همه چیز یعنی چی؟

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
دوشنبه 12/5/1388 - 13:15 - 0 تشکر 138298

با سلام

انلوکر جان تو یاهو بیان کردی دختری از بچه های تبیانی حریم را رعایت نکرد بهت چی گفت که شما بااون سریع قطع رابطه کردید ؟

اول اینکه من نگفتم حریم رو رعایت نکرد چیزی هم بهم نگفت من گفتم خودم فکر کردم اگه این رابطه ادامه دار باشه ممکنه که باعث علاقه بشه که اینکار اصلا پسندیده نیست البته اونجا با یه لحن دیگه این موضوع رو بهت تفهیم کردم و قبلا هم این چنین موضوعی برام پیش اومده بود که به نوعی خودم بهم زدم آدم از فردای خودش با خبر نیست که ممکن چه چیزی اتفاق بیفته.

برخورد شما چگونه بود که ایشون اجازه چنین حرکتی را به خودشون دادن؟

من برخوردم همیشه برای بار اول معمولیه یعنی با رویه مثبت جواب میدم ولی اگه ببینم کسی بخواد دست به سرم کنه خوش نمیاد و با تندی جواباشو میدم که برای این خانوم هم نزدیک بود این چنین اتفاقی بیفته که خدا رو شکر آخرش به خیر گذشت و اگه هم مسئله ای بوده تموم شده و رفته دیگه هم در موردش بحث نمیکنم

ایا قطع رابطه درسته؟؟

از نظر شما رابطه بین دو جنس مخالف میتونه خوب باشه؟ اگه بله که در عقاید بنده چنین چیزی وجود نداره یعنی اگه هم باشه در حد سلام و علیک و در بقیه موارد باید در حد مسائل کاری باشه و یا مسائل مهم در باقی موارد فکر کنم نباید رابطه ادامه دار باشه بین دو تا پسر و دختر نا محرم البته شاید شما عقیدتون جور دیگه باشه ولی عقاید و اصول و مبانی دینی من حکم کرده این طور باشم.

می دونستی که باید راهنماییش می کردی؟؟

راهنمایی در مورد چی؟ اصلا موردی نبود که راهنمایی بشه براش توضیح دادم مسئله رو به شیوه ای که ناراحت نشه با یه عذر و بهونه ای که به احساساتشون صدمه نخوره.

می دونستی روحیه خانمها انقدر نازکه که با حرفی زود می شکنه؟؟الان پشیمانی؟؟؟

بله میدونستم ولی من کار ناشایستی نکردم که پشیمون باشم و اینکه خبرش رو از شما گرفتم میخواستم بدونم دلیل اینکه کم پیدا شده تو انجمن چیه که شما هم لطف کردی این موضوع رو به انجمن کشیدی و از من این مسائل رو  پرسیدی از اون جهت که نمیشه فعلا از شما در مورد خودتون سوال کرد من سوالاتی که از شما دارم رو نمیتونم بپرسم چون احتمالا جواب نمیگیرم.

خب اگه سوال دیگه ای هم داشته باشید خوشحالم جوابتون رو بدم با اینکه کم تو صندلی داغتون شرکت کردم این سوالم تلافی اون سوالی بود که من ازت کردم ولی خب به نظرم جوابام قانع کننده باشه!

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
دوشنبه 12/5/1388 - 13:43 - 0 تشکر 138316

به نام خدا سلام

آخ جون سوال صندلی داغی

جناب طهوری پرسیدن و من هم جواب میدم :)

شما پیام نور کدوم واحد دانشگاهی درس می خونید ؟

تهران – ری

ایا می دانستید غیر انتفاعی سختر از پیام نوره؟

منظورتون شهریه ش هه ؟ خب آره ! من هیچ وقت راضی نمیشم خانوادم اونقدر شهریه رو به خاطر من متحمل بشن . ولی امتحاناتشم سخت تره . قبول دارید که ؟

* یاداوری : من دو تا سوال هم رزرو کرده بودم که شما گفتین آخر صندلی می پرسید . پس دو تا سوال دیگه هم بپرسید . دُرُس درمون باشه . منتظر نمره هم هستم . به آرسو نمره بدید . 

شاد باشین

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.