• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 46879)
يکشنبه 21/4/1388 - 16:52 -0 تشکر 131845
صندلی داغ كاربر فعال انجمن ها"hosseintahoori"

و خدا هست...
و همین بهانه برای تا ابدیت زیستن کافی است....
---------------------------------------------- 
همه چی از صبح یک روز اردیبهشتی شروع شد....
از اونروز بود که تصمیم گرفتم یه جوری یه جایی یه وقتی صبر داشته باش... نه ببخشید... یه جوری یه جایی یه وقتی تلافی کنم.
همه ی وجودم پر از کینه شده بود!
با خودم تکرار میکردم که " لذتی که در عفو هست در بخشش نیست!!!!!"
اما تصمیم گرفته بود دیگه به ندای آسمانی ه! قلبم توجه نکنم.
به خودم میگفتم تو همچین دختری نبودی. اهل انتقام نبودی... ببخش....
ببخشش... جوون ه...!! خام ه...!!!! تو ببخش!!!
اما اگه میبخشیدمش، دلمو چیکار میکردم؟ دلم سیاه شده بود.
تصمیمم رو گرفتم، گفتم میرم با دخترش ازدواج میکنم و بهش ضربه میزنم، رویا.... آآ...
نه اون رستگاران بود
دیگه راهی برام نمونده بود.
تصمیم خودمو گرفتم. یه نفس عمیق کشیدم و بسم الله.....

برای لحظاتی خشمم رو کنترل کردم، نقاب مهربونی به صورتم زدم و میلم رو برداشتم! ( مثل قلمم رو برداشتم!)
و شروع کردم به نوشتن.... ازش خواستم و اون قبول کرد......
وقتی قبول کرد ،برق نفرت رو تو چشمام دیدم....
دست به کار شدم. دنبال یه همدست میگشتم.... یکی که بججنس باشه!!!!!
پیداش کردم. Saeidan!!
میدونستم که همکاری میکنه، همه از دستش کشیده بودن
برا هیچ کس آسایش نذاشته بود. نقشه کشیدیم. طرح ریختیم و قرار شد اجراش کنیم.
تصمیم گرفتیم کارو یه سره کنیم
آتیشش بزنیم. بسوزونیمش ... خاکسترشو بدیم باد ببره!
آخه این شعرو دوست داشت!!!: سوختم خاکسترم را باد برد... بهترین دوستم مرا از یاد برد!!!!!!!!!!!!!!!!!
لابد میپرسید کی؟
همونی که همیشه نقاب میزنه
مشعل به دست از این انجمن به اون انجمن میره و شورش میکنه
شلوغ میکنه و همه جا رو بهم میریزه.
خودش ه ....
طهوری!
یا به عبارتی
حسین طهوری
یا همون
hosseintahoori
شورشی ه تبیانی

و به همین راحتی کشوندیمش به تله.
و حالا قراره هممون بسوزونیمش... جزغالش کنیم. و خاکسترشو به باد بدیم!! ( چه گیری دادم به این خاکسترشون ها!!)
میسوزونیم برای هدف مقدسمون که همون برقراری صلح در انجمن هاست

مشعل ها را بیاورید.
نفت ها را بریزید بر سر و رویش.
التماس نکن طهوری

بسوزانییییییییییییییییید
-------------------------------------------

دوستان خوبم ابتدا بابت وقفه ی طولانی بین دو صندلی عذر میخوام.
برای دور جدید صندلی داغ کاربر فعال تبیان جناب آقای طهوری انتخاب شدند. کسی که خیلی از دوستان پیشنهادش رو بهم داده بودند.
صندلی داغ قرار بود خیلی متفاوت باشه اما بنا به دلایلی از جمله راحتی ه سوال شونده و عجله دوستان فعلا با تغییرات جزئی شروع میشه
بخشی از تغییرات پیشنهاد جناب سعیدان بود، با تشکر

انشاء الله صندلی ما سه قسمت خواهد داشت.
سوال از جناب طهوری.
سوال از شخص دوم که جناب طهوری معرفی کردند ، کسی که کاملا به زوایای شخصیتی ه جناب طهوری آگاهی دارند
شما میتونید از ایشون در مورد آقای طهوری بپرسید.
در مورد رفتارشون، شخصیتشون. دیدگاهشون و....
شخص مورد نظر جوابگوی سوالات شما دوستان خواهد بود و در صورت اینکه جناب طهوری سعی در پیچاندن! داشته باشند
. پته ی شان را بر آب خواهد ریخت
( در مورد کسانی که مایل باشند این فرد از اعضای خانواده دوستمون خواهد بود، ولی جناب طهوری دوستشون رو معرفی کردند)
و همچنین فرد سوال شونده میتونن عده ای رو انتخاب کنند و اونها رو بسوزونن!
بله... سعیدان هم کم بججنس! نیست
سوالهایی نه بی ربط و فقط محض خنده و... میتونیم سوالهایی راجع به خودمون بپرسیم
نظرات دیگران رو راجع به خودمون شخصیتمون -مجازی و حقیقی - نقاط ظعف و قوتمون و.... بپرسیم

با تغییرات اضافه شده فرد سوال شونده!! این امکان رو دارند که همه جوره نسبت به خودشون آگاهی پیدا کنند.
و خودشون رو بشناسند
و اصلاح کنن! :D

به امید خدا

برقرار باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
جمعه 9/5/1388 - 13:2 - 0 تشکر 137369

بنام خدا

با سلام و عرض تبریک اعیاد شعبانیه

خب دلم نیومد نیام از حسین آقای گل سئوال نکنم،حسین آقای گل من به شما ارادت خاصی دارم،یه چند روزی که جاتون خالی پابوس امام رضا(ع) بودیم ،جمعمون جمع بود ،دوست داشتم شما و بقیه دوستان در کنارمون بودید،برای همتون حسابی دعا کردیم.(من با این محیط آشنا نیستم،اگر اشتباهی کردم حسین آقا به خوبی خودتان ببخشید)

خب سئوالات من:

اگر شما هم مشهد بودید چه حاجتی از امام رضا(ع) داشتید؟

 بعد از مشهد دوست دارید کجا بروید ؟

اگر در زمان جنگ بودید چیکار می کردید؟

چه حرفی با شهدا دارید؟

از شهدا چه درخواستی دارید؟

تحفه هایی که در زمان جنگ میدادند،شما پذیرش کدومشون رو داشتید؟

اگر شهدا در این بحبوحه  بودند ،بما چی میگفتن،چه راهی انتخاب میکردند؟

در سال چند بار به گلزار شهدا سر میزنید؟

آیا به آسایشگاه جانبازان سر زدید؟

چه حالی پیداکردید؟

به خانواده شهدا سر میزنید؟

اگر فرزندان شاهد رو ببینید چه حسی دارید؟

افضل العبادة انتظار الفرج‏

یاران همه رفتند جامانده ام من           ازکاروان عشق وامانده ام من

شنبه 10/5/1388 - 14:49 - 0 تشکر 137696

جواب ممل 92

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست
به نام خداوندی که هیچ جا نیست که نباشد

سلام

علیک سلام

خب این صندلی داغ هم داره به روزهای افول خودش میرسه، برای اینکه سرد نشه من الان اومدم چون انرژی دیگران تموم شده.
به روزای پایانی داره نزدیک می شه و طبیعی هم است چون مرحله دوم شما وارد شدید و اینگونه دیدید

ممنون از نمره ای که بهم دادی...!

خواهش می کنم قبلی نداشت اگه دوست داری بازم بهتون می دم

زود میرم سر اصل مطلب سوالات:

منم زودی میرم سر اصل مطلب پاسخ به سوالات

1. آشپزی بلدی؟ بلدم در حد بارستا

2. دست پختت رو کسی خورده؟ زنده موند؟ اره همه خوردند خوشبختانه نه تنها زنده ماندند بلکه پیشنهاد دوباره اشپزی هم دادند

3. بلدی عین مردا 99 تا غذا با تخم مرغ بپزی؟ نه بلد نیستم من فقط با تخم مرغ 10 20 تا غذا بلدم بپزم

4. چه غذایی دوست داری؟ بارها گفتم قرمه سبزی و ...

5. چه گلی دوست داری؟ گل رز

6. نظرت در مورد پیاده روی برگ های خزان پائیز چیه؟ من از فصل پاییز و قدم زدن رو برگهاش اصلا خوشم نمیاد و انگار غم دنیاست

7. نظرت در مورد پیاده روی زیر بارون چیه؟ (البته تنهایی) خیلی حال می ده من یه بار این کار و کردم البته بدون چتر ولی لذتی که بهم داد هیچ جا تجربه نکرده بودم

8. عاشق شدی؟ یه بار

9. وقتی هر هفته صبر میکنی تا جمعه بشه، و اونی که چشم به راهش هستی، نمیاد، چه حسی بهت دست میده؟ (منظورم غروب های دلگیر جمعه هست) احساس دل تنگی دارم و همیشه غروبای جمعه خودمو سرگرم می کنم

10. گریه کردی تا حالا؟ تنهایی گریه میکنی یا تو جمع؟ گریه هم کردم اکثرا تو جمع بوده و تنهایی هم گریه کردم

11. از اینترنت چه استفاده هایی میبری؟ من کلی کتاب از اینترنت دانلود کردم واقعا کتابای جالبی داره اهنگ و ... هم از اینترنت دانلود می کنم

12. چرا جودو رو انتخاب کردی؟ چرا کاراته یا تکواندو رو انتخاب نکردی؟ هان؟؟؟

13.چهارشنبه سوری میترکونی؟ نه بابا اتفاقا تنها روزی که ارومم خود چهارشنبه سوریه

14. به تبیان نمره بده؟ از 100! 80 می دم فقط به خاطر اینه که دوستای خوبی توش پیدا کردم

15. بهترین دوستت کیه؟ بدترین دشمنت کیه؟ بهترین دوست ادم پدر و مادره که بهترناست و بدترین دشمن دشمن بهترین دوستت

16. روزانه چقدر برای خانوادت وقت میزاری؟ روزی 4 5 ساعت

17. چقدر برای خودت؟ کمتر برای خودم وقت می زارم

18. چقدر برای دوستات؟ دوستام که مثلا چجوری تو محیط که باهاشونم ولی وقت بزارم باهشون برم بیرون خیلی خیلی کمه

19. چقدر برای خدا وقت میزاری؟ موقع نماز

20. فرق آرزو و دعا چیه؟ فکر کنم ارزو چیزی را خواستن و سعی کردن بهش رسیدن ولی دعا یه چیزی را طلب کردن باید باشه

وقتی به اینا پاسخ دادی میام و باقیش رو میپرسم.

فکر نکنم دیگه وقتی برای سوالات بعدیت مونده باشه ممنونم که باز هم اومدی و سوالت را پرسیدی

سربلند و پیروز باشین...

شما هم همینطور خواستم این سوال شما را جواب بدم برخلاف قانون صندلی که کدورتی باقی نمونه و خاطره خوبی از این صندلی داشته باشید

التماس دعا

محتاجیم به دعا

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 10/5/1388 - 14:49 - 0 تشکر 137697

جواب حاج کلیف

-:- هنر آنست که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند که چنین مرده اند-:-

چون وقت نظر دادن به سوالات تموم شده و ممکنه پاسخ من حذف شود من به خاطر احترامی که به حاج کلیف قائل هستم جواب سوالات ایشان را قرار می دهم

بنام خدا

بسمه تعالی

با سلام و عرض تبریک اعیاد شعبانیه

منم به شما دوست بزرگوار تبریک عرض می کنم

خب دلم نیومد نیام از حسین آقای گل سئوال نکنم،حسین آقای گل من به شما ارادت خاصی دارم،یه چند روزی که جاتون خالی پابوس امام رضا(ع) بودیم ،جمعمون جمع بود ،دوست داشتم شما و بقیه دوستان در کنارمون بودید،برای همتون حسابی دعا کردیم.(من با این محیط آشنا نیستم،اگر اشتباهی کردم حسین آقا به خوبی خودتان ببخشید)

ممنونم منم دلم نیومد پاسخ شما را ندم به خاطر همین نقض قانون کردم و جواب شما را می دهم و من کوچکتر از اونیم که کسی را ببخشم ، شما باید منو ببخشید و راستی این صندلی داغ خاطرات خوبی به همراه داشت دوستانی که در هیچ صندلی داغی حضور نداشتند مثل جناب برزخ و.... در این صندلی حضور پیدا کردند و من از حضور شما و دیگر دوستان بسیار خرسندم

خب سئوالات من:

اینم جوابای بنده

اگر شما هم مشهد بودید چه حاجتی از امام رضا(ع) داشتید؟

تنها حاجتم و یا تنها ارزو اینه این دو رو بازی ها از بین بره واقعا من از این جور ادمها بیزارم مثلا کسی که در ظاهر خوبه ولی در پشت سر هزارتا حرف و حدیث می گه

 بعد از مشهد دوست دارید کجا بروید ؟ بعد مشهد دوست دارم برگردم به خانه چون بعد از یه مسافرت یه استراحت می چسبه

اگر در زمان جنگ بودید چیکار می کردید؟ مانند دیگران به جبهه و جنگ می رفتم چون جو  و وظیفه شرعی همه بود به جبهه بروند ما هم یکی از انها

چه حرفی با شهدا دارید؟ خداوند تو گلچین کردن افراد تبهر خاصی داره اون گلی را می چینه که به باغ بیشتر زیبایی داده

به شهدا می گفتم می دونم شما برای چی رفتید و چی انتظار داشتید و چی شد  واقعا شرمندتون هستیم که نتونستیم کاری کنیم و انانی که بر منصب ریاست نشستن حق شما بر گردن اینها خیلی بیشتره. انهایی که با دروغ و فریب و نیرنگ هر روز قدرتمند تر می شوند و خون مردم ها را درون شیشه می کنند ایا شما برای ریاست اینها خون ریختید

چه ساده خونهایتان پایمال شد

چه ساده یادتان فراموش شد

چه ساده چه ساده چه ساده

کسانی که باشما بودند هم تغییر کردند چرا انها این چنین شدند اینها مگر از شما و حرفها و رشادت های شما چیزی ندیدند و نشنیدند که اینگونه شدند .

حرف زیاد است و فرصت کم فقط شهدا ازتون شرمنده ایم

از شهدا چه درخواستی دارید؟

خیلی راهشون را ادامه داده ایم که توقع درخواست هم داشته باشیم چجوری رومون می شه ازشون درخواست داشته باشیم من هیچ درخواستی ازشون ندارم فقط شفاعتم کنن

تحفه هایی که در زمان جنگ میدادند،شما پذیرش کدومشون رو داشتید؟ این سوال برام نامفهوم بود متوجه نشدم اگه امکان دارد در ایمیل یا تو یاهو بهم بگید

اگر شهدا در این بحبوحه  بودند ،بما چی میگفتن،چه راهی انتخاب میکردند؟

مطمئنن اونا این چیزایی را که الان می بینند دوست ندارند

بعضی ها خیال می کنند که زنده نگه داشتن شهدا با چفیه و پلاکه ولی به نظر اینطور نیست

ما بشینیم و عکس ها و ... جنگ و ببینیم و اشک بریزیم اینها اصلا فایده نداره

به نظرم برای زنده نگه داشتن یادشون باید راهشون را ادامه داد ببینیم اونا برای چی رفتند و از جان و مال و خانوادشون گذشتند اونا چی رو برای ما به امانت گذاشتند

انها برای رضای خدا رفتند و با خونشون بهشت را خریدند تو این بحبوهه که بودند به ما می گفتند ایا ما برای این کارهای شما خونمان را ریختیم  ما برای این فتنهها ، سختی و مشقت کشیدیم و...

قسمت دوم سوال من تو حدی نیستم بدونم شهدا چه راهی را به ما نشان می دادند

در سال چند بار به گلزار شهدا سر میزنید؟ ماهی دو سه بار و به بهشت زهرا و گلزار شهدا می روم می شه سالی 36 بار همین حدودا

آیا به آسایشگاه جانبازان سر زدید؟ نه متاسفانه چون روحیه ام  اسایشگاه سازگار نیست حالم به شدت بد میشه

چه حالی پیداکردید؟ حالم خیلی بد می شه پیرو  جواب قبلی

به خانواده شهدا سر میزنید؟ بله چون اقوام نزدیکمون از خانواده شهدا هستند

اگر فرزندان شاهد رو ببینید چه حسی دارید؟

  افتخار می کنم بچه شاهدی را دیدم و ما نباید با دیدن اینها دلمان برایشان بسوزد چون اینها محتاج دلسوزی ما نیستند ، ما باید دلمان برای خودمان بسوزد که در اون دنیا گونه می خواهیم جواب اینها را بدهیم

 و در اخر ممنونم از جناب کلیف که قدم بر چشمان ما گذاشتند و در این صندلی شرکت کردند

با ارزوی موفقیت برای شما و خانواده محترمتان

دوستان عزیز دیگه سوال نپرسند صندلی به روزای اخرش نزدیک شده است

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 10/5/1388 - 15:3 - 0 تشکر 137702

سلام

خب مثل اینکه منم دیر رسیدم به این صندلی دااااااغ! گویا شورشی برگر تموم شده! اما من کاری به این کارا ندارم.. من نمره مو می خوااااااااااااااااااام.... من از این جمله های کلیشه ای نمی خوااااام.. " البته واضح و مبرهن است که ننه تیردراپ گل سرسبد انجمنهای تبیان هستند"

من جمله درست و حسابی میخوام.. وگرنه شورشی برگرو تبدیل به ذغالی برگر میکنممممم. اصلاً به همین خاطر نیومدم صندلی داغ.. نیگاکن.. این گوسفندا چه جوری هی پلک میزنن!!! این اولین باره که بالاخره ما موفق شدیم این امضای نغز و پرمغزو به صورت کامل و متحرک ببینیم.. ولی خدائیش امضاش اگه نغز نیست ولی خیلی پر مغزه ها ! نه؟ نه تا مغز 

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

شنبه 10/5/1388 - 15:27 - 0 تشکر 137710

جواب تیردراپ گرامی

سلام

علیک سلام

خب مثل اینکه منم دیر رسیدم به این صندلی دااااااغ! گویا شورشی برگر تموم شده! اما من کاری به این کارا ندارم.. من نمره مو می خوااااااااااااااااااام.... من از این جمله های کلیشه ای نمی خوااااام.. " البته واضح و مبرهن است که ننه تیردراپ گل سرسبد انجمنهای تبیان هستند"

هییییییی حالا تعاریف شد جملات کلیشه ای ، باشه به روی چشم در پایان صندلی نمرات اعلام می شود اگه کسی رد بشه از شهریور ماه باید بیاد تو کلاس های تابستونی تبیان شرکت کنه

راستی شما چرا نوشابه برای خودتون باز کردید می گفتید بچه ها براتون بز کنن

من جمله درست و حسابی میخوام.. وگرنه شورشی برگرو تبدیل به ذغالی برگر میکنممممم. اصلاً به همین خاطر نیومدم صندلی داغ.. نیگاکن.. این گوسفندا چه جوری هی پلک میزنن!!! این اولین باره که بالاخره ما موفق شدیم این امضای نغز و پرمغزو به صورت کامل و متحرک ببینیم.. ولی خدائیش امضاش اگه نغز نیست ولی خیلی پر مغزه ها ! نه؟ نه تا مغز

یه شورشی ساکت گیرتون افتاده و از برگر کردنش گذشتید می خواهید زغالیش کنید اخه من جز دفاع از خانمهای محترم کار دی گه ای انجام دادم حالا من هیچی این گوسفندا چه گناهی کردند که هر وقت کوچولوهه اسم شما رو می شنوه دو روز می ره تو کما

امضامون هم پر مغزه تازه اموزش ورزش کردن بود نمی دونم چرا ایرانبلاگ قاطی کرده عکسهایی که توش اپلود می شه معلوم نیست کجا می ره

راستی این شکلکارو شما از کجا میارید هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنونم از شما که دم اخری اومدید و  نمی دونم این چی بود سوال کرید یا نظر دادید یا تهدید کردید حالا به هر حال از اینکه اومدید ممنونم

موفق و موید با شید

.

.

.دوستان سوال نپرسند من تا الانشم پوستم کندس ممکنه جواب سوالاتونو ندم و بعد شرمنده اخلاق ورزشیتون بشم 

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 10/5/1388 - 15:34 - 0 تشکر 137713

و خدا هست....

سلام

............................................................................................................................

..........................................................................................................................

.......................................................................................................................

مرحله سوم رو شروع میکنیم.

دو مرحله ای که اجرا شد و میشه آزمایشی بود تا ببینیم چه نتیجه ا ی داده میشه به لطف دوستانی که بی غرض اشتباهی کردن و دوستانی که با غرض .... مرحله ی دوم خوب جواب نداد که البته اگر این شخص دوم از اعضای خانواده جناب طهوری میبود مسلما داغ میشد. 

به هر حال من بی نهایت از جناب سعیدان مجددا متشکرم، وقت گذاشتن و از هیچ کمکی دریغ نکردن. مرحله ی دوم هم تموم شد.

جناب طهوری اگر سوالی دارید در مورد خودتون یا صندلی داغتون از دوستانی که مد نظرتون هست بپرسید.

لطفا سوال هاتون بی ربط نباشه.

موید باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 10/5/1388 - 16:25 - 0 تشکر 137737

سلام سلام سلام

اولین سوالم از ممل عزیز هست اگه دوست داشتن جواب بدن اگر هم دوست نداشتن جواب ندن ولی من به سوالات ممل جواب دادم

حالا این سوال مطرحه از طرف کسی در انجمن مطلب دادن درسته یا نه؟؟؟؟

همین یه سوال برای شما

جناب سعیدان

جناب سعیدان شما مگه قرار نبود نقش سرد کننده را ایفا کنید چی شد یه دفعه گرم کننده شدید

جناب سعیدان تا حالا از من حرف ناشایستی مثل فحش و حرف های رکیک شنیدی؟

جناب سعیدان برخوردهامو چجوری تو یاهو می بینی اکثرا جدیه یا شوخی؟

می دونستی که تنها رفیقم که از همه چیز من خبر داره شما هستید چون تنها کسی هستید وقتی میایید تهران همه چیز من و زیر نظر داری؟

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 10/5/1388 - 16:26 - 0 تشکر 137738

                                            بنام خدا

با سلام و عرض ادب احترامجوابهای جناب طهوری را من ندیده ام و بهتر بود سئوالات و پاسخها  اگر حذف میشد ،دلیلش رو توضیح میدادید تا این مشکلات پیش نمی آمد.

افضل العبادة انتظار الفرج‏

یاران همه رفتند جامانده ام من           ازکاروان عشق وامانده ام من

شنبه 10/5/1388 - 16:59 - 0 تشکر 137749

:|

شنبه 10/5/1388 - 17:10 - 0 تشکر 137754

و خدا هست...

سلام


خدایا به من تقوای ستیز بیاموز تا در انبوه مسئولیت نلغزم و از تقوای پرهیز مصونم دار تا در خلوت عزلت نپوسم


جناب CLIFF گرامی، غرض ورزی برای چی؟ من چه خصومتی مثلا میتونم با شما داشته باشم؟ کی قراره تموم شه؟ 

اگه من برم تموم میشه این جریانات؟ اگه میشه بفرمایید من همین امروز استعفا بدم.

صندلی داغ سه مرحله داشت که الان مرحله ی آخرش هستیم. قبلا اعلام کرده بودم که دوستان دیگه سوال نپرسن. ولی دوستان پرسیدن. منم حدود 4-3 روز مهلت اضافه دادم که دوستانی که نرسیدن بیان و سوال هاشون رو بپرسن.  اما صندلی داغ هم بالاخره تموم میشه.

مرحله اول تموم شد و قرار بر این شد که دیگه سوالی جواب داده نشه برای بهم نخوردن نظم.

و چون ما اجازه ندادیم به سوالات دوستان دیگه جوابی داده باشه پس به سوالات شما هم نباید جوابی داده میشد قاعدتا. 

اما چون حس کردم ممکنه اون سوالات کدورت( اگر باشه ) بین شما و آقای طهوری رو حل کنه جواب های آقای طهوری رو براتون ارسال کردم.

قضیه فقط همین بود. لطفا اگه مسئله ای هست از طریق ایمیل یا صندوق انتقادات پیگیری کنید که صندلی آقای طهوری بهم نخوره و ایشون فقط سوالاتشون رو بپرسن

سپاسگزارم

=============================================

دوستان خواهشا اگه مشکلی مونده با من یا با صندلی با خودم مطرح کنید.

با ایمیل خودم یا صندوق انتقادات. واقعا ازتون میخوام نظم صندلی رو بهم نزنید

میگم تا بعدا کدورتی پیش نیاد:

هر پستی به غیر از سوال های جناب طهوری و جواب اشخاصی که ازشون سوال پرسیده شده حذف خواهد شد.

پیشنهادم هم این هست که سوالات عوض بشه تا این موضوع کش نیاد

===============================================

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.