• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 46881)
يکشنبه 21/4/1388 - 16:52 -0 تشکر 131845
صندلی داغ كاربر فعال انجمن ها"hosseintahoori"

و خدا هست...
و همین بهانه برای تا ابدیت زیستن کافی است....
---------------------------------------------- 
همه چی از صبح یک روز اردیبهشتی شروع شد....
از اونروز بود که تصمیم گرفتم یه جوری یه جایی یه وقتی صبر داشته باش... نه ببخشید... یه جوری یه جایی یه وقتی تلافی کنم.
همه ی وجودم پر از کینه شده بود!
با خودم تکرار میکردم که " لذتی که در عفو هست در بخشش نیست!!!!!"
اما تصمیم گرفته بود دیگه به ندای آسمانی ه! قلبم توجه نکنم.
به خودم میگفتم تو همچین دختری نبودی. اهل انتقام نبودی... ببخش....
ببخشش... جوون ه...!! خام ه...!!!! تو ببخش!!!
اما اگه میبخشیدمش، دلمو چیکار میکردم؟ دلم سیاه شده بود.
تصمیمم رو گرفتم، گفتم میرم با دخترش ازدواج میکنم و بهش ضربه میزنم، رویا.... آآ...
نه اون رستگاران بود
دیگه راهی برام نمونده بود.
تصمیم خودمو گرفتم. یه نفس عمیق کشیدم و بسم الله.....

برای لحظاتی خشمم رو کنترل کردم، نقاب مهربونی به صورتم زدم و میلم رو برداشتم! ( مثل قلمم رو برداشتم!)
و شروع کردم به نوشتن.... ازش خواستم و اون قبول کرد......
وقتی قبول کرد ،برق نفرت رو تو چشمام دیدم....
دست به کار شدم. دنبال یه همدست میگشتم.... یکی که بججنس باشه!!!!!
پیداش کردم. Saeidan!!
میدونستم که همکاری میکنه، همه از دستش کشیده بودن
برا هیچ کس آسایش نذاشته بود. نقشه کشیدیم. طرح ریختیم و قرار شد اجراش کنیم.
تصمیم گرفتیم کارو یه سره کنیم
آتیشش بزنیم. بسوزونیمش ... خاکسترشو بدیم باد ببره!
آخه این شعرو دوست داشت!!!: سوختم خاکسترم را باد برد... بهترین دوستم مرا از یاد برد!!!!!!!!!!!!!!!!!
لابد میپرسید کی؟
همونی که همیشه نقاب میزنه
مشعل به دست از این انجمن به اون انجمن میره و شورش میکنه
شلوغ میکنه و همه جا رو بهم میریزه.
خودش ه ....
طهوری!
یا به عبارتی
حسین طهوری
یا همون
hosseintahoori
شورشی ه تبیانی

و به همین راحتی کشوندیمش به تله.
و حالا قراره هممون بسوزونیمش... جزغالش کنیم. و خاکسترشو به باد بدیم!! ( چه گیری دادم به این خاکسترشون ها!!)
میسوزونیم برای هدف مقدسمون که همون برقراری صلح در انجمن هاست

مشعل ها را بیاورید.
نفت ها را بریزید بر سر و رویش.
التماس نکن طهوری

بسوزانییییییییییییییییید
-------------------------------------------

دوستان خوبم ابتدا بابت وقفه ی طولانی بین دو صندلی عذر میخوام.
برای دور جدید صندلی داغ کاربر فعال تبیان جناب آقای طهوری انتخاب شدند. کسی که خیلی از دوستان پیشنهادش رو بهم داده بودند.
صندلی داغ قرار بود خیلی متفاوت باشه اما بنا به دلایلی از جمله راحتی ه سوال شونده و عجله دوستان فعلا با تغییرات جزئی شروع میشه
بخشی از تغییرات پیشنهاد جناب سعیدان بود، با تشکر

انشاء الله صندلی ما سه قسمت خواهد داشت.
سوال از جناب طهوری.
سوال از شخص دوم که جناب طهوری معرفی کردند ، کسی که کاملا به زوایای شخصیتی ه جناب طهوری آگاهی دارند
شما میتونید از ایشون در مورد آقای طهوری بپرسید.
در مورد رفتارشون، شخصیتشون. دیدگاهشون و....
شخص مورد نظر جوابگوی سوالات شما دوستان خواهد بود و در صورت اینکه جناب طهوری سعی در پیچاندن! داشته باشند
. پته ی شان را بر آب خواهد ریخت
( در مورد کسانی که مایل باشند این فرد از اعضای خانواده دوستمون خواهد بود، ولی جناب طهوری دوستشون رو معرفی کردند)
و همچنین فرد سوال شونده میتونن عده ای رو انتخاب کنند و اونها رو بسوزونن!
بله... سعیدان هم کم بججنس! نیست
سوالهایی نه بی ربط و فقط محض خنده و... میتونیم سوالهایی راجع به خودمون بپرسیم
نظرات دیگران رو راجع به خودمون شخصیتمون -مجازی و حقیقی - نقاط ظعف و قوتمون و.... بپرسیم

با تغییرات اضافه شده فرد سوال شونده!! این امکان رو دارند که همه جوره نسبت به خودشون آگاهی پیدا کنند.
و خودشون رو بشناسند
و اصلاح کنن! :D

به امید خدا

برقرار باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
پنج شنبه 8/5/1388 - 22:40 - 0 تشکر 137242

امپراطـــــــــــــــــــــــــــــور

نه جدی جدی یه سرخ یه آبی یقه منو گرفتن دارن منو می سوزوننااااا

سلام علیكم

و علیكم


اقا شرمنده من یه سوال دیگه دارم ،انشالله اخرین سوالمه دیگه مزاحمم نمیشم.....

وای بازم سوال سرخ

یادتونه ظهر ازتون پرسیدم كه چرا قبول كردی دخترت بدی حسین،فرمودید چون این خصوصیت داره ودخترو خوشبخت میكنه درسته؟

خب درست

ایا واقعا فكر میكنید حسین همچین خصوصیتی داره،چون خودش یه چیزه دیگه میگفت؟

خودش چی می گفت كاش بیشترتوضیح می دادی ....آره خب داره دیگه


خب حالا  این خصوصیت حسین خوبه ،بده، چجوریه؟ اگر فكر میكنی این خصوصیت زیاد برای اون خوب نباشه كاری برای رفع اون میكنید یا نه؟

هنوز متوجه خصوصیت نشدم!!!!


تاحالا  این خصوصیت ایشون روی شما هم تاثیر ی گذاشته یا نه؟

نمیدونم منظورت خصوصیت بده؟ نه .

تاثیر رفتار حسین روی شما بیشتره یا رفتار شما روی حسین؟

دوطرف سعی می كنیم رفتارهای خوبمون رو از هم دیگه تقلید كنیم و بداروبهم گوشزدمیكنیم

من به خاطر احترام به حسین اقا اون خصوصیت ننوشتم لطفا شما هم ننویسین......

چشم

موفق باشید ........

همینطور شما

یاعلی مدد التماس دعا

علی یارت

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
پنج شنبه 8/5/1388 - 22:47 - 0 تشکر 137246

داش حسین

سلام سلام سلام

123 123 123

سعید جان اگه من دامادت شم مهریه دخترت چقدره اصلا چقدر از من توقع داره هان

نه حسین جدی جدی داره دامادم میشه من اعتقادی به مهریه ندارم بذارین دخترم به دنیا بیاد بزرگ بشه هر چی اون گفت من قبول میكنم

سعید چی شد من اینقدر با تو صمیمی شدم که هرکاری که کنم اولش باهات مشورت می کنم

حتما منو یه دوست خوب دیدی

سعید چی شد که رومو زمین ننداختی و همکار من تو این صندلی شدی

خب رفیق به درد همین روزا می خوره دیگه

سعید رنگ بنفش قشنگتره یا سرمه ای 

مطمئن باش بنفش از نوع سرخ ابی یعنی این

چشات رنگ بنفش سرمه ای می بینه یا سرمه ای را بنفش

نمیدونم فكر كنم كوررنگی گرفتم. گاهی درباره رنگااینجوری فكر می كنم. (خودمونیم دارم پارتی بازیمی كنم قراربود سوالادرباره حسین باشه )

چقدر به من اعتماد داری

اینقدر

سعید من چکار کنم بدجوری بهت عادت کردم تا میام یاهو دوست دارم چراغتو روشن ببینم

یه وقت منو ندیدی خودكشی نكنیا

فعلا خسته نباشید اینم سوالات من بود

نه نیستم

موفق و موید باشید

شما هم همینطور

در ضمن امپراتور جان ممنونم از شیرینی و ماشین خدا کنه سعید قانع باشه به همین عکسها و یکاری دیگه هم کن مهریه هم با سعید صحبت کن

می شه به جای سوسانو یانگوم باشه بانو یانگوم بزرگ

See no evil
Hear no evil
Speak no evil

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
پنج شنبه 8/5/1388 - 22:48 - 0 تشکر 137247

---------------------------------------------------------------------

سلام علیكم

سعید خان ،ببینم چرا درست جواب نمیدی ؟

نمیدونی منظورم از خصوصیت چی بود ها؟

همونی كه اولش (ز)بود حالا شد ؟

حالا كه فهمیدی برو دوباره سوالا را نیگاه كن جواب بده باشه؟

حالا كاملا توضیح بده ،چرا اینجور فكر میكنی ،چرا میگی حسین این خصوصیت داره ها؟

یاعلی مدد التماس دعا

 

پنج شنبه 8/5/1388 - 22:56 - 0 تشکر 137250

به نام خدا

سلام ودرود

باید خدمت مدیر عزیز اعلام کنم که متاسفانه صندلی داغ داره لوس (املاش درسته؟)میشه چون من فکر میکردم مرحله دومش جذابتره اما اینگونه نبود

به نظر من یه کاری بکنید

ناراحت نشید خدا نکرده اینرو احساس کردم که دارم انتقاد میکنم.

پایدار باشید

پنج شنبه 8/5/1388 - 22:59 - 0 تشکر 137252

امپراطور

سلام علیكم

علیك سلام


حسین جون اگه نمیخوای نمیام ولی من اگه سوسانو رو نیارم جومونگ ناراحت میشه .....من كجا یانگوم كجا...... بابا بیخیال یانگوم شو...

من حسین نیستم

حالا بیام یا نه؟.........

من حسین نیستم

قضیه مهریه هم باشه خصوصی میگم بهش تا ببینم چی می گه؟............

من حسین نیستم

 درضمن حسین اگه میخوای بدونی واقعا سعید چجور راضی شد برو ازش بپرس چون حرف باحالی زد،خداوكیلی من كه خندم گرفت......

من حسین نیسم

حسین ببین من كه اینهمه زحمت كشیدم سعید راضی كردم حالا یه خواهشی دارم، برای جبران این كاری كه برات كردم این گوسفند كوشولوت نمیدی به من ؟ میدی یانه؟

من حسین نیستم

یاعلی مدد التماس دعا

علی یارت

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
پنج شنبه 8/5/1388 - 23:36 - 0 تشکر 137260

---------------------------------------------------------------------

سلام علیكم

اقا من اومدم یه معذرت خواهی كنم وبرم......

اگر سوالا من باعث شده صندلی به قول بوفون جان لوس بشه من معذرت میخوا م، اشتب شد،جوونی كردیم ،به بزرگواری خودتون ببخشید ....واقعا شرمنده ام....

موفق باشید .....

یاعلی مدد التماس دعا

 

جمعه 9/5/1388 - 0:8 - 0 تشکر 137263

سلام

همین دوتا سوالا جواب بدید من دیگه اینجا پیدام نمیشه

می دونید آقایون zzzچه آقایونی هستند؟

اگر یکی که برا شما خیلی مهمه ولی مدتیه ازش خبر ندارید ولی احتمال میدید دوستتون ازش خبر دارشته باشه ولی به شما نمیگه

و هر چی هم ازش سوال می کنید میگه خبر نداره

اگر بعد از مدتی بفهمید که بلههههههه......خبر داشته به شما نمی گفته اونم فقط به خاطر خودتون چی کار می کنید؟

چه رفتاریو ازدوستتون انتظار دارید

بعد از اون رفتارتون عوض میشه؟

بازم بهش اعتماد دارید؟

اگر به آن چیزی که می خواستی نرسیدی از آن چیزی که هستی نگران مباش!

 

 

جمعه 9/5/1388 - 7:37 - 0 تشکر 137301

و خدا هست...

سلام

مهلت پرسیدن سوالات دوستان هم تمام شده

لطفا کسی دیگه سوال نپرسه

جناب سعیدان پاسخ ها رو تموم کنید

متشکرم

=================================

جناب buffon

ممنون از توجهتون. وقتی کسی حتی به خودش زحمت خوندن پست ها رو نمیده

از هر کی هر چی میخواد میپرسه

توجهی نداره که اصلا داره چی میگذره

اینجا رو با ...... اشتباه گرفته

چه توقعی ه؟

یا علی

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
جمعه 9/5/1388 - 9:49 - 0 تشکر 137322

به نام خدا

سلام و درود

نه امپراتور جان منظورم شما نبودید عزیز شما بشین گپتو بزن راحت باش به خدا با تو نبودم

خانم آنشرلی به خدا سو تفاهم نشه خدایی نکرده من فقط روند این تاپیکو گفتم همین

ناراحت نشید

جمعه 9/5/1388 - 11:20 - 0 تشکر 137352

---------------------------------------------------------------------


سلام علیكم

بازم هم اومدم یه عذر خواهی كنم،خانم مدیر من دقیقا منظورتون ازبعضی ها نمیدونم شاید منظورتون من باشم ولی خدا رو شاهد میگیرم قصدم ازاین سوالات این بود كه میخواستم یه چیزیو ثابت كنم كه متاسفانه نشد یعنی نذاشتن بشه....
بااین وجود واقعا شرمنده ام ،لطفا منو ببخشید (به قول بعضی ها ما تازه واردیم و.... معذرت میخوام ،ببخشید)  موفق باشید.......

یاعلی مدد التماس دعا

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.