امپراطـــــــــــــــــــــــــــــور
نه جدی جدی یه سرخ یه آبی یقه منو گرفتن دارن منو می سوزوننااااا
سلام علیكم
و علیكم
اقا شرمنده من یه سوال دیگه دارم ،انشالله اخرین سوالمه دیگه مزاحمم نمیشم.....
وای بازم سوال سرخ
یادتونه ظهر ازتون پرسیدم كه چرا قبول كردی دخترت بدی حسین،فرمودید چون این خصوصیت داره
ودخترو خوشبخت میكنه درسته؟
خب درست
ایا واقعا فكر میكنید حسین همچین خصوصیتی داره،چون خودش یه چیزه دیگه میگفت؟
خودش چی می گفت كاش بیشترتوضیح می دادی ....آره خب داره دیگه
خب حالا این خصوصیت حسین خوبه ،بده، چجوریه؟ اگر فكر میكنی این خصوصیت زیاد برای اون خوب نباشه كاری برای رفع اون میكنید یا نه؟
هنوز متوجه خصوصیت نشدم!!!!
تاحالا این خصوصیت ایشون روی شما هم تاثیر ی گذاشته یا نه؟
نمیدونم منظورت خصوصیت بده؟ نه .
تاثیر رفتار حسین روی شما بیشتره یا رفتار شما روی حسین؟
دوطرف سعی می كنیم رفتارهای خوبمون رو از هم دیگه تقلید كنیم و بداروبهم گوشزدمیكنیم
من به خاطر احترام به حسین اقا اون خصوصیت ننوشتم لطفا شما هم ننویسین......
چشم
موفق باشید ........
همینطور شما
یاعلی مدد التماس دعا
علی یارت