به نام یکتا دنیادار بی صفت ...
سلام به توان 7
دیدم یه انیک اون وسط بازیگرا داره غریبی می کنه ، گفتم خب لابد تازه وارده ، بذاری یه پرسو جویی در موردش کنم ...
از هر کی سراغشو گرفتم نمیشناختنش !!!!!!!
دلم به حالش سوخت ...
رفتم تو کارش ...
یه حالو احوالی کردیم ، منم نیس کنجکاو تا تهو توشو درنیارم بی خیال نمیشم ...
خلاصه سرتو درد نیارم ...
نتیجه آمارگیریا این بود که :
A_V_B بهش می گفت : انیاک آب ،
این داش حسینم بهش میگفت : انیک ،
یه چند نفرم بهش میگفتن عینک ،
داش سعیدم بهش میگفت حسابگر
همینارو یادم مونده بود .
طرف دچار چند گانگی شخصیت شده بود !!!!!!
در نهایت متوجه شدم همون انیاک آبی خودمونه !!!!!!!!
گفت بهتون بگم نمیدونه هنوز نقش خالی داری یا نه ، اگه آره موقع کلید زدن خبرش کنید .
ولی متاسفانه دیدم کلیدم زذید تموم شده !!!!!!!!!
ایشاالله واسه فیلم بعدی ...
***********************************
*****************************
*******************
**********
سبزباشید ...