• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
زن ریحانه آفرینش (بازدید: 23862)
جمعه 23/12/1387 - 12:47 -0 تشکر 98213
حـرف هـای خـودمـونـی

بچه های خوب انجمن ریحانه سلاااااااااااام

یه سلام خیلی زیبا به روی گل همتون.. دیدم که جای یه همچین تاپیکی تو انجمنمون خیلی خالیه

جایی که بتونیم اگه حرفی یا پیامی داریم به همدیگه برسونیم.. اگه شما حرفی، درد دلی با مسئولین انجمن

دارین یا با کاربرای دیگه صحبتی دارین که میخواین بهشون بگین ولی دسترسی ندارین بهشون، اینجا

بهترین جاست.

مسئولین انجمن هم اگه صحبتی حرفی پیغام پسغامی واسه کاربرا دارن همینجا میگن.

چی؟ صندوق انتقاد پیشنهاد واسه همینکاره؟

نه!

صندوق انتقادات و پیشنهادات فرق فوکوله..

اونجا انتقاد پیشنهاد داره ولی اینجا پای حرف ها و تذکرات دوستانه همدیگه می شینیم.

امیدوارم که به کمک هم .. بتونیم این انجمن رو هرچه بهتر و پربارتر پیش ببریم. انشاء الله.

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

دوشنبه 14/2/1388 - 2:54 - 0 تشکر 110287

سلام

خیلی وقت بود می خواستم این پست رو بزنم ولی حتی روی اینو نداشتم

من شرمنده انجمن و مخصوصا خانم اقایی هستم

خیلی بیشتر شرمنده شدم وقتی توی تاپیک تولدم دیدم پست زدید

ولی حتی نرسیدم ازتون تشکر کنم اون موقع من کامپیترم داغون بود نمیتونستم چیزی بنویسم

به هر حال دنبال فرصتم تا ان شا الله جبرا ن کنم....

اگر به آن چیزی که می خواستی نرسیدی از آن چیزی که هستی نگران مباش!

 

 

دوشنبه 14/2/1388 - 12:42 - 0 تشکر 110352

....وخدایی که در این نزدیکی است.

سلام دوستان

endless_road عزیزم خیلی ممنونم ازت که به انجمن خودت سر میزنی . این بار من باید شرمنده باشم که نمیتونم زیاد سر بزنم . خوشحالم که هنوز هم کسانی هستند که این انجمن براشون اهمیت داره . دوستان عزیزو همراهان همیشگی انجمن زن ریحانه آفرینش منو ببخشید اگه نمیتونم زیاد سر بزنم به انجمن . انشاالله سعی میکنم در حد توان از خجالتتون در بیام .

میدونم که شماها بازم مثل همیشه انجمن خودتون رو تنها نمیگذارید . پس منتظر تک تک تون هستیم .....

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

دوشنبه 14/2/1388 - 13:24 - 0 تشکر 110361

سلااااااااااام

وااااااااااااااااای !! زحل 86 ورودتو به انجمن تبریک میگم!!!!

نه چیزه ! زهره جاااااااااااااااان آیدی جدیدت مبارک باشه!

زحـــــــــــــــــــــــل؟؟؟؟ دقیقاً تو روز نجوم و اینا؟ عجب تصادمی !!

نه یعنی عجب تصادفی .. کشته و زخمی که نداشته تاحالا.. داشته؟

خب بچه های نجوم بفرمائین.. ما به این خوبی نقش خودمونو تو نمایشگاتون بازی کردیم

به افتخار روزتون اصلاً آیدی عوض می کنیییییم

خب .. پس یادتون باشه ها ! روز زن نزدیکه ! حتماً جبران کنید ها !!

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

دوشنبه 14/2/1388 - 17:11 - 0 تشکر 110392

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

اوهههههههههههههههههه

این زحل ?kimdi؟

انجمن نجوم چه تاثیر گزار بوده!!!

ما تونستیم تو  انجمن بانوان هم تاثیر گزار باشیم!!!

روز بانو میاییم جبران میکنیم، چشم!!!

ولی خیلی کلاس داره ها، تبلیغات هم میکنن؟

تو امضاشون انجمن نجوم بنویسن!!! D:

پس پروژه بعدی خانم آقایی در انجمن نجوم دیگه سیاره زهره نیست، سیاره زحل هست!!! (:

سربلند و پیروز باشین...

التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
دوشنبه 14/2/1388 - 17:38 - 0 تشکر 110394

سلااام

به به! به به! (به شیوه مهران مدیری) اینجوری مچ میگیریما!

ملت پاورچین پاورچین میان.. مطالبو میخونن .. بعدشم یواشکی میرن!

ولی ایندفه لو رفتین! چرا خصوصاً بچه های نجوم هیچ فعالیتی تو انجمن ما ندارن؟؟؟؟؟؟؟

اگرم دارن سالی یه دونه س؟

بدینوسیله مراتب اعتراضمون رسوندیده شد؟؟

اما آواتارتون خیلیی قشنگه.. مقارنه ماه با کدوم ستاره س؟

اون پارچه سبزه رو کی بسته گوشه ماه؟

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

دوشنبه 14/2/1388 - 17:39 - 0 تشکر 110396

سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ

هوم!!!!
میگم این ایدی خانوم مدیر نیست...یکی داره در غیاب ایشون سو استفاده میکنه!
آگاه باشید ای کاربران! 

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

سه شنبه 15/2/1388 - 8:25 - 0 تشکر 110543

....وخدایی که در این نزدیکی است.

سلام دوستان

لازم دیدم یه توضیح کوچولو بدم مثل اینکه داره سوء تفاهم میشه . بابا من کجا نجوم کجا ؟ راستش مدت های بسی زیادی است که ما در پی تغییر شناسه هستیم ولی تا به حال موفق نشده بودیم . تا اینکه بالاخره دلشان به حال ما سوخت و گوشه چشمی به ما نمودند . اولش قرار بود یاس مهربان باشه ولی با نهایت تاسف گفتند که تکراریه خلاصه ما بسی ناراحت شدیم . ولی گفتند میتونیم یه کار دیگه بکنیم و اون اینکه شناسه اصلی تون در سایت رو به عنوان نام مستعار تون در انجمن ها براتون انتخاب کنیم .ماهم که دیدیم چاره ای جز این نیست پذیرفتیم از سرمون هم زیاد . خیلی هم ممنونیم . خلاصه اینکه این زحل مربوط به روز نجوم و سال نجوم و اینا نیست . این شناسه اصلی من در سایت هست . 86 رو که میبینید . مربوط به دو سال پیش هست ...

راستی . خانم حق با خانم تیردراپ هست . چرا کاربران یواشگی مطالب رو میخونن و میرن ؟!!! ولی ایندفعه لو رفتید دیگه. حس غریب عزیز و ممل گرامی با شماها هستما . خلاصه اگه دوست دارید خوشحال میشیم تو انجمن فعالیت کنید . من هم به افتخار تغییر شناسه ام امشب همه تون رو به شام دعوت میکنم . نه چیزه یعنی همه تون رو به فعالیت در انجمن دعوت میکنم . این شیرینی تغییر شناسه ام هست .

موفق باشید دوستان عزیز

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

سه شنبه 15/2/1388 - 10:4 - 0 تشکر 110553

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

من همینطوریش هم به انجمن شما سر میزنم، ولی در تاپیک هایی که حرفی برای گفتن دارم مطلب مینویسم.
در ضمن زحل فقط برای نجومی ها هست، یا شما هم میایین نجومی میشین، یا به خاطر رعایت نکردن حق کپی رایت ازتون شکایت میشه!
اگر شام هم بدین میام انجمنتون ها!!!
سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
چهارشنبه 16/2/1388 - 10:53 - 0 تشکر 110804

....وخدایی که در این نزدیکی است.

چشم انشاالله نجومی هم میشویم . در ضمن اجازه کپی رایت گرفته شده .از زحل اجازه گرفتیم و اسمش رو کپی کردیم . 

شام هم در خدمتیم . این همه آشپزی کردیم تو انجمنمون .بوی غذاهامون تا چند تا خونه اونطرف تر هم میره . تشریف بیارید میل بفرمائید .

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

دوشنبه 21/2/1388 - 17:32 - 0 تشکر 111991

به نام خدا

دوستان سلام

امروز به مورد عجیبی برخوردم.

اون بالا رو بخونید چی نوشته!

(مدیر انجمن:zohal86 ، جانشین انجمن:tear drop) ارتباط با مدیر:anjoman.zanan@tebyan.org

ایشون كی معرفی شدند؟

خانم آقایی كجان؟؟؟؟؟؟

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.