سلام و صدها سلام به دوستان گل تبیانی
خوبه دیگه .. آدم چارتا از این دوستا داشته باشه.. دیگه دشمن لازم نداره.
اصلاً من الان دارم از دشمنام پیام همدردی دریافت میکنم هی پشت هم.. میگن الهی تیردراپ
بمیریم برات که دوستات اینقد هواتو دارن.. باور کنین .
اما خب هرکسی یه عقیده ای داره دیگه.
ماهی داریم داد میزنیم که همه بیان هنراشونو اینجا مصور کنن.. هی همه میان منو مسخره میکنن که : " این بود هنرت؟.. هووووووووع"
اما دوستان گرامی اصلاً جای نگرانی نیست !! چون من همچنان از هرانگشتم 100 تا هنر میباره!!!
دوباره رفتم تا دهکده ، عکسارو اونجا آپیدم.. امیدوارم که بتونین ببینیدشون.
حس غریب عزیز.. باور کن من این عکسو از یه سایت ویژه هنرهای زنانه و تزئین میوه جات برداشتم.
شونصدتا عکس هندونه بود که همش گل وبلبل بود.. این یکی میفرقید.. گفتم یه چیز جدید بیارم بذارم.
جناب طهوری شمام باید ببخشید. من اصلاً قصد ترسوندن کسی رو نداشتم.. به هرحال اگه کسی ترسیده از دیدن این عکس از جانب من ازش عذرخواهی کنید.
خب دیگه کلکسیون اسمای من کامل شد دیگه ...؟
یکی بهم میگه تری دارپ ، اون یکی میگه تیردارپ ، یکی دیگه میگه تیر در آب .. چه میدونم خلاصه آرسو جونم
کجایی که من با یه تیر صدتا نشون زدم.. یه شناسه بیشتر ندارم ولی هزارجور برداشت ازش شده تاحالا.
خب اینم خودش یکی دیگه از هنرای منه که همین الان کشف شد (خنده، نیشخند، چشمک) این آخریه
چی بود؟ تیردیپ؟
آهان یکی هم که مسخره میکنه میگه تری مری.
بابا تیردراپ مگه چقدر سخته ؟ باور کنید اگه الان برم تحلیل شناسه بشم.. کلی اسم دارم که همه باید بیان بتحلیلن.
اصلاً همین امشب درخواست تعویض شناسه میکنم .. صبر کنید.. درخواست میکنم اون فاصله وسطشو وردارن هههههههه