• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
زن ریحانه آفرینش (بازدید: 7565)
دوشنبه 12/12/1387 - 16:44 -0 تشکر 94835
از هر انگشتمون صد تا هنر میریزه!!

سلام

سلااااااااااام و صدها سلام به شما عزیزان باغ تبیان.

خانوم محترم! مامان عزیز! دختر گل! حتی شما آقایون محترم .. میدونیم و میدونید و میدونن که از هرانگشتمون صدتا هنر میریزه.

اینم سند.. ایناهاش!! تو پست بعدی میذارمشون. شمام اگه از این هنرا دارین.. یا جایی دیدین بیارین بذارین تا بقیه حالشو ببرن.

نیاز به شرح و توضیح هم نداره.. خود عکسا به اندازه کافی گویا هستن. (یاد گویای خاموش افتادم.. خوبی دختر؟)

بچه ها! یه خواهش دارم.. اول که سعی کنین عکس تکراری نذارین.. دوماً اگه آموزشش رو هم دارین باهاش بذارین

سوماً عکسای صفحه اولو دوباره آپلود کردم.. برید ببینید.

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

پنج شنبه 15/12/1387 - 0:52 - 0 تشکر 95547

سلام و صدها سلام به دوستان گل تبیانی

خوبه دیگه .. آدم چارتا از این دوستا داشته باشه.. دیگه دشمن لازم نداره.

اصلاً من الان دارم از دشمنام پیام همدردی دریافت میکنم هی پشت هم.. میگن الهی تیردراپ

بمیریم برات که دوستات اینقد هواتو دارن.. باور کنین .

اما خب هرکسی یه عقیده ای داره دیگه.

ماهی داریم داد میزنیم که همه بیان هنراشونو اینجا مصور کنن.. هی همه میان منو مسخره میکنن که : " این بود هنرت؟.. هووووووووع"

اما دوستان گرامی اصلاً جای نگرانی نیست !! چون من همچنان از هرانگشتم 100 تا هنر میباره!!!

دوباره رفتم تا دهکده ، عکسارو اونجا آپیدم.. امیدوارم که بتونین ببینیدشون.

حس غریب عزیز.. باور کن من این عکسو از یه سایت ویژه هنرهای زنانه و تزئین میوه جات برداشتم.

شونصدتا عکس هندونه بود که همش گل وبلبل بود.. این یکی میفرقید.. گفتم یه چیز جدید بیارم بذارم.

جناب طهوری شمام باید ببخشید. من اصلاً قصد ترسوندن کسی رو نداشتم.. به هرحال اگه کسی ترسیده از دیدن این عکس از جانب من ازش عذرخواهی کنید.

خب دیگه کلکسیون اسمای من کامل شد دیگه ...؟

یکی بهم میگه تری دارپ ، اون یکی میگه تیردارپ ، یکی دیگه میگه تیر در آب .. چه میدونم خلاصه آرسو جونم

کجایی که من با یه تیر صدتا نشون زدم.. یه شناسه بیشتر ندارم ولی هزارجور برداشت ازش شده تاحالا.

خب اینم خودش یکی دیگه از هنرای منه که همین الان کشف شد (خنده، نیشخند، چشمک) این آخریه

چی بود؟ تیردیپ؟ 

 آهان یکی هم که مسخره میکنه میگه تری مری.

بابا تیردراپ مگه چقدر سخته ؟ باور کنید اگه الان برم تحلیل شناسه بشم.. کلی اسم دارم که همه باید بیان بتحلیلن.

اصلاً همین امشب درخواست تعویض شناسه میکنم .. صبر کنید.. درخواست میکنم اون فاصله وسطشو وردارن هههههههه

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

پنج شنبه 15/12/1387 - 0:58 - 0 تشکر 95548

...

راستی یادم رفت بگم، جناب علیرضا2932! (امیدوارم شماره تونو درست نوشته باشم) این عکس

دختر کوچولوی منه .. اسمشم نرگسه.. البته متعلق به حالا نیست.. نرگس الان 5 سالشه ولی تو این عکس

8 ماهه اس.

البته الان الان که 5 سالش نیست.. روز سیزده بدر 88 پنجمین سال تولدشه.

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

پنج شنبه 15/12/1387 - 2:17 - 0 تشکر 95558

سلام...  خانم تری دارپ؟!!!، نه، تیردارپ؟!هان؟!!...   نه تیر در آب؟؟؟؟!!!!

اصلا ولش کن، همون تری مری...

شما این تایپیکو زدین تا هنر انگشتان خانم ها رو ببینیم.. ولی مثل اینکه بیشتر داریم هنر زبان و ادبیات دوستانو میبینیم. مخصوصا خود شما!!!

الحق که (بزنم به تخته!!!)  حسابی هنرتونو نشون دادین.!!!

پنج شنبه 15/12/1387 - 2:32 - 0 تشکر 95561

دوباره سلام خانم تیردراپ!!( اِ اِ اِ مثل اینکه ایندفعه درست گفتم) ...

یادم رفت بگم

خدا نرگستونو واستون صالحه نگه داره... انشاءالله

پنج شنبه 15/12/1387 - 12:29 - 0 تشکر 95631

سلام

خب دوستان زنگ تفریح تموم شد.. همه برگردن سرکلاس.. دیگه شوخی و از این چیزا نداریم..

اینم از عکس بعدی .. امیدوارم خوشتون بیاد.

راستی اون عکسا رو دوباره آپلود کردم تو دهکده.. اگه خواستید می تونید برید صفحه اول دوباره ببینیدشون.

1

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

پنج شنبه 15/12/1387 - 12:38 - 0 تشکر 95634

....وخدایی که در این نزدیکی است.

سلام دوستان

ممنون تیردراپ عزیز ... خیلی باحال بود این آخری .....

فقط بازم کاشکی یکی بود که میتونست آموزش بده ... خوب من بلد نیستم درست کنم .......گریه میکنیم .....

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

پنج شنبه 15/12/1387 - 13:58 - 0 تشکر 95646

سلام

زهره جان !بنده که از این هنرا ندارم.. یعنی آموزششو بلد نیستم.. ولی گشتم یه چندتا آموزش پیدا کردم

میذارم امیدوارم که بچه هابتونن استفاده کنن. البته اشکالش ساده ست.

گل بگونیا

وسایل مورد نیاز :

تربچه ، چاقو

روش كار :

ساقه تربچه را ببرید و آن را  به 4 قسمت مساوی متصل به هم تقسیم كنید.

در هر قسمت سه گلبرگ كوچكتر ایجاد كنید.

گل را در آب سرد بگذارید تا باز شود.

ساقه تربچه را ببرید. در سطح آن 6 شیار ایجاد كرده و دور آنها را كمی گرد كنید.

بین شیارها را ببرید به طوری كه در انتها به هم وصل باشند.

گل را در آب سرد بگذارید تا باز شود.

آموزش میوه آرایی

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

پنج شنبه 15/12/1387 - 15:11 - 0 تشکر 95664

سلام به تیر دراپ گرامی و بچههای گل تبیانی

ای بابا ما چقدر وایسیم تا  شما همت کنید یه دونه یه دونه بفرستید

گفتم جای شما ما این کار و انجام بدیم به همین دلیل منم هنرنمایی هایم را نشان می دم

با اجازه صاحب تایپیک

http://xs537.xs.to/xs537/09104/1236.jpg

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
پنج شنبه 15/12/1387 - 15:12 - 0 تشکر 95665

http://xs537.xs.to/xs537/09104/2639.jpg

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
پنج شنبه 15/12/1387 - 15:14 - 0 تشکر 95666

http://xs537.xs.to/xs537/09104/11_8609280413_l600576.jpghttp://xs537.xs.to/xs537/09104/3967.jpg

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.