به نام خدا
سلام
دوستای عزیزی که کار ترجمه رو به عهده داشتین؛
دستتون طلا..ایشالاه برسه به کربلا.
کارتون عالی بود و ازتون تشکر میکنم (در صدر گروه هم خودم
)
و حالا تحلیل تستم :
اگر چه شما پاک و رمانتیک هستید
اما ظاهر شما اغلب اوقات دیگران رو از درک اینکه
شما انسانی فعال و شوخ طبع هستید، دور می کند.
کاملا تایید می کنم اما از کجا فهمید من پاک و رمانتیکم.
شاید برای اینه که ههنوز ظاهرمو ندیده !!
به خاطر دو شخصیتی و دوروییتان، شناختن شخصیت واقعیتان برای دیگران سخت است
این دورویی از اون دورویی های بد نیستا
این یکی به معنی دوشخصیتی ه.
فکر کنم منظورش اینه که با آشناها یه جور برخورد دارم با غریبه ها یه جور دیگه
محتاط و صبور بودن و عشق والا داشتن و یکدندگی در عشق (؟) تا حدودی فرض میکنیم درست.
نیروی اعتقاد و اطمینان شما ممکن است
شما را به راهی هدایت کند که والدینتان مخالفند .
بدون اعتقاد و اطمینان هم تو همین مسیر هستم
دیگه چی بگم؟!!
صحت تست تایید شد !
Aansherly (کپی کردنو یاد بگیرین
)
یعنی چی؟..چرا میلادی؟..هرچند خودم میلادی میخواستم اما دیگران چی فکر میکنن ؟!!
نمی گن پارتی بازی شده...منو پارتی بازی؟..من؟...از شما بعید بود..
مثلا من تازه متنبه شدم..حالا اینبار چون نیتتون خیر بود میبخشم..
(خوب یاد گرفتم گویاونگین گرامی ؟
)
(کسی که ندید؟! )
هیس..
یواش..کسی نشنوه
نمی دونم شاید دیدن صداشو در نیاوردن..ولی ماشالاه به این همه هوش و تیزبینی تون
شما چطوری دیدین؟..چی شد تصمیم گرفتین شناسه ها رو کپی کنین؟!
خسته نباشد