• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 11121)
چهارشنبه 30/11/1387 - 20:1 -0 تشکر 91729
تستی برای متولد شده ها!

به نام او....هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

 

یادتون چند وقت پیش به سلامتی و مبارکی و اینا انجمن زبان و روانشناسی با هم پیوندی داشتن؟

حالا مفتخرم که اولین ثمره ی این پیوند رو براتون تو این تاپیک بذارم 

یک تست روانشناسی رو که معمولا تا اونجایی که من میدونم دوستان از نتیجش راضی هستن رو از طرف انجمن روانشناسی برای انجمن زبان ارسال کرده بودیم

که گروه ترجمه ی انجمن انگلیسی زحمت ترجمه ی این تست رو کشیدن و بعد از بررسی های نهایی متن ها آماده شد البته خیلی وقت پیش اماده شده بود

که متاسفانه اونقدر سرم شلوغ شد نتونستم زودتر ارائه کنم که از این بابت از جانشین محترم انجمن زبان رو به آسمان گرامی و گروه ترجمه عذر میخوام

گروه ترجمه رو معرفی میکنم خدمتتون:

asman_ziba، a_v_b_2066، Aansherly، mary320960، Mandegary،Botanist ، حس غریب، هوای دوست، رو به آسمان

با تشکر از زحمات این عزیزان

-----------------------------

و حالا میریم سر اصل مطلب.....

فقط روز تولدتون...(یکم...دوم ...سوم... و...) رو بگید تا بعد از چند روز که جواب ها رو براتون میذارم کلی خودتون رو بشناسید!

به نظر من و خیلی های دیگه تست جالبی هست

امیدوارم خوشتون بیاد

باز هم تشکر میکنم از انجمن زبان از جانب خودم

و همچنین از مدیر انجمن روانشناسی بابت اجازه ی این کار و همکاریشون

در پناه حق

موید باشید

 

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 5/12/1387 - 12:15 - 0 تشکر 92952

به نام خدا

سلام

می خندییییییییم

به نظر من که باید میلادی حساب کنیم.

و اینک روز تولدم:

13 به شمسی

و

3 به میلادی

میبینین یه سوال ساده چقدر همه رو به تکاپو و فکر کردن میندازه.

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

چهارشنبه 7/12/1387 - 19:7 - 0 تشکر 93516

به نام او

سلام

دوستان من واقعا شرمندم... فرصت کم...انجمن زیاد...کار زیاد...چشای من کم سو...شر شر گریه... عینک به زودی....:(

تشکر میکنم از رو به آسمان گرامی که اینقدر مرتب برام فرستادن

----------------------------------

botanist گرامی 11 اُم

----------------

آیا روز تولد شما، یازدهمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما انسانی بخشنده، برازنده و البته محتاط هستید. دیگران شما را بابت خصوصیات اخلاقی تان تحسین میکنند. بعضی ها حتی به شما حسودی میکنند. همچنین شما انسانی واقع بین، انعطاف پذیر و سازگار هستید. شما فوق العاده مهربان و با اخلاق هستید.

عشق شما

شما حاضر هستید خودتان را فدای کسی که دوست دارید بکنید. دوستدار شما همیشه از مهربانی، توجه و وفاداری شما برخوردار است. شما همواره از اینکه در کنار کسی که دوستش دارید باشید، شادمان خواهید شد.

---------------------------------------------------

پارسا زاهد گرامی، 25 اُم

-----------------------------

آیا روز تولد شما، بیست و پنجمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما شخص دلیر و شجاعی هستید. هیچ مانعی توانایی متوقف کردن شما از رسیدن به اهدافتان را ندارد. شما همیشه خود را مشغول نگه می دارید. این ویژگی شما در کنار مسؤلیِت پذیریتان در نهایت باعث موفقیت تان خواهد شد.

عشق شما

شما همسرتون رو بیشتر از هر کسی و هر چیزی دوست خواهید داشت و بهش کمی بیشتر از خودتون ارزش قائل خواهی شد. عشق شما بزرگترین چیز در زندگی تان هست و توانایی این رو دارید که در جوانی ازدواج کنید.

 ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
چهارشنبه 7/12/1387 - 19:10 - 0 تشکر 93518

به نام او

سلام

alireza2932 گرامی 26 اُم

 --------------------

آیا روز تولد شما، بیست و ششمین روز ماه است؟

زندگی شما

شما همیشه در مقابل تغییرات، کنجکاو و حساس هستید. زندگی روزمره، روش انتخابی شما برای زندگی کردن نیست. سفر، از تفریحات مورد علاقه ی شماست زیرا هیجان همان چیزیست که به دنبالش هستید.

عشق شما

شما در نزدیکی کسی که دوستش ندارید، نخواهید ماند. عشق شما همیشگی و ابدی نیست و ممکن هست عمیقا" عاشق کسی باشید ولی خیلی زود اون رو فراموش می کنید و دنبال کس دیگری می گردید.

 ---------------------------------------------------

A_V_B_2066 گرامی، 3 اُم

براتون میلادی میپیچم جناب....

خوشبخت بشید !


آیا روز تولد شما، سومین روز ماه است؟

زندگی شما

اگر چه شما پاک و رمانتیک هستید اما ظاهر شما اغلب اوقات دیگران رو از درک اینکه شما انسانی فعال و شوخ طبع هستید، دور می کند. به خاطر دو شخصیتی و دوروییتان، شناختن شخصیت واقعیتان برای دیگران سخت است .شما محتاط و صبور هستید.

عشق شما

عشق شما عالی ترین نمونه عشقی است که  اغلب دیگران را متحیر میکند.

هیچ کس نمیتواند شما را به مسیر درست هدایت کند وقتی شما عاشق هستید.نیروی اعتقاد و اطمینان شما ممکن است شما را به راهی هدایت کند که والدینتان مخالفند .

(کسی که ندید؟! )

ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
چهارشنبه 7/12/1387 - 19:40 - 0 تشکر 93529

هوالحكیم

با سلام

شهادت آقا علی بن موسی الرضا رو خدمت دوستانم در انجمن روانشناسی تسلیت عرض مینماییم

خوب یه تست برای متولد شده ها..... خوبه...من هم میخوام.....اما چرا م ن همیشه آخری هستم....ای خدا....از دست این كاهام نمیرسم زود بیام....واسه همین از دوستانم معذرت میخواهم......خوب من هم متولد روز 19 فروردین هستم.....واااااااااوووو.....حالا من چه جور شخصیتی بیدم....خدا میدونه؟؟؟

منتظر میمانیم ؟؟؟

از زحمات دوستان خوبمون در انجمن زبان هم كمال تشكر و قدردانی رو دارم به خاطر ترجمه تست و آنشرلی بابت تاپیكشون و جواب های سریعشون

فعلا

یا علی مددی

_________________________________   
|------------------------------------------------------| ______     
|------------------------------------------------------|| O`| __/  
|------------------اصفهان بیابالا----------------------||```|```| 
|____________________________________||___|___|
";===(@)-(@)-(@)---(______)------j(@)j-(____)-(@)=' 

--------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

پنج شنبه 8/12/1387 - 9:7 - 0 تشکر 93615

به نام او

سلام

endless_road گرامی 18 اُم

-----------------------

آیا روز تولد شما، هجدهمین روز ماه است؟

زندگی شما

در نگاه اول، مردم فکر می کنند که شما شخصی ساکت و خاموش هستید. در حقیقت شما خوش رو هستید اما بطور مشروط. شما تنها زمانی شخصیت شاد خود را نشان می دهید که حالتان خوب است. از طرفی دیگر، وقتی شما بد خلق می شوید، هیچ کس جرات نزدیک شدن به شما را نخواهد داشت. احساسات بی ثبات و رک گویی شما باعث شده که از نظر دیگران، نزدیک شدن به شما سخت باشد.  

عشق شما

شما بسختی احساساتتان را در باره جنس مخالفتان نشان می دهید به طوری که میزان دوست داشتنتان هیچ فرقی ایجاد نمی کند. همسر شما نیز شخصیتی همانند شما دارد به طوری که مدت های نسبتا مدیدی طول می کشد تا معاشقه های شما خود را نشان دهد. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. خلوصتان از شما فردی جاذب و فریبنده ساخته است.

---------------------------------------------

_Aarsoo_ ارجُمند! 1 اُم


آیا روز تولد شما، اولین روز ماه است؟  

زندگی شما  

شما خیلی عجیب غریب هستید و در واقع شخصیت نادری رو دارید(هههه ههه نادر! دخترم نادر). وقتی که یک چیز رو میخواهید فقط به هدفتون فکر میکنید تا بهش برسید. و این خوبی شخصیت شماست. اما اگر یاد بگیرید کمی صبر در کارها داشته باشید و کاری که شروع کردید تموم کنید، در زندگی موفق خواهید شد.  

عشق شما  

شما به عاشق شدن در نگاه اول معتقدید(تو مترو باشه لطفا!!). برای شناخت بیشتر یک شخص، معطل نخواهید شد. برعکس، افرادی که در تحت تاثیر قرار دادن شما شکست خوردند به سختی می توانند شانس دوست بودن با شما رو بدست بیارن!( یادته یکی رو میگفتی؟الهییی این همونهههه)

احساسات شما فوق العاده وسیع هست، شما یا عاشقید یا متنفر!(به ننه ات رفتی) چیزی مابین این دو وجود نداره. و این عشق و نفرت اغلب در چهره و حالاتتان نشان داده می شوند. سعی کنید ارتباطتون رو با جنگ و دعوا تموم نکنید.

موید باشید 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
پنج شنبه 8/12/1387 - 11:15 - 0 تشکر 93633

به نام خدا

سلام

دوستای عزیزی که کار ترجمه رو به عهده داشتین؛

دستتون طلا..ایشالاه برسه به کربلا.

کارتون عالی بود و ازتون تشکر میکنم (در صدر گروه هم خودم )

و حالا تحلیل تستم :

اگر چه شما پاک و رمانتیک هستید

اما ظاهر شما اغلب اوقات دیگران رو از درک اینکه

شما انسانی فعال و شوخ طبع هستید، دور می کند.

کاملا تایید می کنم اما از کجا فهمید من پاک و رمانتیکم.

شاید برای اینه که ههنوز ظاهرمو ندیده !!

به خاطر دو شخصیتی و دوروییتان، شناختن شخصیت واقعیتان برای دیگران سخت است

این دورویی از اون دورویی های بد نیستا

این یکی به معنی دوشخصیتی ه.

فکر کنم منظورش اینه که با آشناها یه جور برخورد دارم با غریبه ها یه جور دیگه

محتاط و صبور بودن و عشق والا داشتن و یکدندگی در عشق (؟) تا حدودی فرض میکنیم درست.

نیروی اعتقاد و اطمینان شما ممکن است

 شما را به راهی هدایت کند که والدینتان مخالفند .

بدون اعتقاد و اطمینان هم تو همین مسیر هستم

دیگه چی بگم؟!!

صحت تست تایید شد !

Aansherly (کپی کردنو یاد بگیرین  )

یعنی چی؟..چرا میلادی؟..هرچند خودم میلادی میخواستم اما دیگران چی فکر میکنن ؟!!

نمی گن پارتی بازی شده...منو پارتی بازی؟..من؟...از شما بعید بود..

مثلا من تازه متنبه شدم..حالا اینبار چون نیتتون خیر بود میبخشم..

(خوب یاد گرفتم گویاونگین گرامی ؟ )

(کسی که ندید؟! )

هیس..  یواش..کسی نشنوه

نمی دونم شاید دیدن صداشو در نیاوردن..ولی ماشالاه به این همه هوش و تیزبینی تون

شما چطوری دیدین؟..چی شد تصمیم گرفتین شناسه ها رو کپی کنین؟!

خسته نباشد

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

جمعه 9/12/1387 - 11:17 - 0 تشکر 93907

سلام

دستت درد نكنه

جمعه 9/12/1387 - 13:58 - 0 تشکر 93953

سلام

چرا من اینو دیردیدم یعنی؟؟

شمسی:1

میلادی:23

در پناه حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

جمعه 9/12/1387 - 14:11 - 0 تشکر 93954

سلام خیلی دیر شده نه

من پنجمم

گفتم به كجا گفت صدايم كردند!

جمعه 9/12/1387 - 15:50 - 0 تشکر 93984

من منتظرما !!!!!!!!!!!

آخه اینم شعره شما بگید ببخشید دارم اینجا بیان می کنم

من یه تازه وارد بودم توی چت

با یه دختره افتادم روی خط

با وبکم و عکس و اسمایلی هاش

عاشقم کرددددددددد چند روز بعد !

خوب چون با شروع این نوشته این آهنگ هم خودش شروع کرد مجبور شدم بنویسم . 

خدانگهدار  

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.