• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 9250)
يکشنبه 10/9/1387 - 0:0 -0 تشکر 74264
صندلی داغ "doki_inkalej" و "nasimevesal" مدیریت انجمن بهداشت و سلامت، زوج خوشبخت تبیان (طرح مناسبتی)

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی دوستان و همراهان عزیز صندلی داغ، بالاخره روز موعود فرا رسید و مهمانان این دوره صندلی داغ تا لحظاتی دیگه روی صندلی داغ جلوس می‌کنن.

بله درست شنیدین، البته شایدم دیدین! مهمانان! تعجب نکنید الآن براتون توضیح می‌دم، به مناسبت سال‌روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و به شیرینی این پیوند آسمانی (یاد همایش پیوند آسمانی85 بخیر) "doki_inkalej" و "nasimevesal" این زوج خوشبخت تبیانی و مدیران انجمن بهداشت و سلامت، با هم به روی صندلی داغ می‌نشینن.

البته برای رفاه حال دوستان من مجبور شدم!! می‌فهمین مجبــــــــــــــــــــور!!! که برم و یه صندلی داغ دیگه بخرم تا این بزرگواران به نحو احسنت برنامشون رو شروع کنن.

از دوستان و سائلین و مهمانان عزیز میخوام که در پرسیدن سوالاتشون به نکات کوچولوی زیر هم لطفا توجه کنن:

برای پرسیدن سوالات از هر بزرگوار حتما قید کنید که چه شخصی پاسخ‌گو باشن، در غیر این صورت هر دو عزیز موظفند که به سوالات پاسخ بدن.

لطفا هر بزرگوار پاسخ‌هاشون رو با یک رنگ ثابت ثبت کنند، مثلا دکی عزیز با آبی و همسرشون با بنفش، البته فقط پاسخ‌ها.

سوال اول و آخر (غول‌های معروف صندلی داغ) رو لطفا هر دو عزیز به طور مجزا پاسخ بدن، در ضمن لطفا اول پاسخ خودتون رو ثبت کنید و قبلش پاسخ اون یکی رو نخونید تا هیجان کار هم برای خودتون و هم برای بقیه بالا بره.

از همگیه دوستان عزیزم ممنونم که نکات ریز رو بهش توجه دارن و تا آخر برنامه همراهمون هستن، راستی دوستان سوالات مربوط به این روز قشنگ رو فراموش نکنیدا، یکی از اهداف این برنامه مطمئنن همینه، ممنونم.

فقط دوستای گلم  سند معرف انجمن صندلی داغ رو فراموش نکنید و حتما حداقل یک بار مطالعه کنید.

و آما، در راستای هدف اصلی انجمن مبنی بر شناخت بیشتر خود بر حسب سوالات دوستان، از هر دو بزرگوار خواهش می‌کنم که در انتهای کار، گزارش کاری از صندلی داغ خودشون در اختیارمون بذارن. این خیلی مهمه و لطفاً حتما اجراش کنید.

مجددا از همگیه دوستان خواهشمندم که قبل از زدن هر پست حتما سند معرف رو مطالعه بفرمایند تا خدای ناکرده بعدا شرمنده کسی نشیم، پیشاپیش و پساپس از همکاری همگیتون سپاس‌گزارم، باتشکر.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

چهارشنبه 13/9/1387 - 17:57 - 0 تشکر 75152

سلام به دوستای گلم.خصوصا زوج خوشبخت تبیانیمون.اول از همه ممنونم از نسیم وصال عزیز به خاطروصف زیبایی که از اسم من و لطفی که نسبت به من داشت.ممنون گلم.میتونم به جرات بگم که تو یکی از دوستای گلی هستی که تو تبیان دارم و بهش افتخار می کنم.و همچنین باید به آقا مهدی بگم وقتی اسم حاج اسمال رو خوندم کلی خندیدم هیچ وقت اون روز رو یادم نمیره!!!در مورد بخش بهداشت و سلامت هم باید بگم که شاید این کم سعادتی منه که نمیتونم مثل قبل در خدمت دوستای گلم باشم!!ولی با این وجود چشم به روی چشم.بازم ممنون.موفق باشید.

  • من کوير تشنه کامم
  • مهلتم ده تا بيايم
  • جرعه يي ده تا بنوشم
  • آري آري من کويرم
  • اي خداي مهربانم
  • مهلتي ده تا بجوشم
  • از دل همچون کويرم
  • چهارشنبه 13/9/1387 - 17:57 - 0 تشکر 75154

    سلام دوستان

    خدمت زوج عزیز و دوست داشتنی عرض سلام و خسته نباشید دارم.

    یه چیزی بگم! من وقتی جوابا رو میخوندم خیلی ذوق زده شدم!

    واقعا حق دارید که بهم دیگه افتخار کنید....انشاءالله روز به روز زندگی قشنگتر و زیباتر در کنار هم داشته باشید.

    و امااا قول داده بودم میام ....

    همه سوالات به جز سوال 11 مشترکی هست!

    یه چیز دیگه هم بگم لطف کنید جوابها رو واضح بدید...اینجا قصد نیست شما گلهای تبیان رو اذیت کنیم. میخوایم خودمون چیزی یاد بگیریم پس اگر سوال پرسیدم احساس کردید قصد شخصی داشتم یا به دردم نمیخوره ، اینطور نیست! اگر اونطور بود قطعا نمیپرسیدم!

    1-جناب دکی اینکالج و خانم نسیم وصال عزیز ، قبل از ازدواج و بعد ازدواج چه ویژگیهایی رو از دست دادید و چه ویژگیهایی رو بدست آوردید؟

    2-هر دو فرمودید همسرتون باعث پیشرفتتون شدن.میشه بگید چجوری؟توچه زمینه ای؟ (کامل)

    3-دوران مجردی میخواستید بهترین ویژگی که همسرتون داشته باشه چی باشه؟

    حالا بهترین ویژگی همسرتون چیه؟

    4-اگر یک پاک کن جادویی داشته باشید و بهتون بگن میتونید خصوصیت اخلاقی ورفتاری همسرتون رو پاک کنید چی رو پاک میکنید؟ (کلی هم جواب بدید قبوله!)

    5-اگه خدای نکرده خانواده ی همسر اونطوری که با روحیتون سازگار باشند نبودند، چی کار میکردید؟

    6-یکی قم،یکی اصفهان،هر دو کاربر تبیان! واقعا عجیب نیست؟ چرا بیشتر توضیح نمیدید؟!

    7-چرا بعضی ها دوست ندارند مهریه شونو دقیق بگن؟ مگه مشکلی پیش میاد؟ اونم توی این محیط!

    8-دکی اینکالج عزیز ما برای اینکه همسر نمونه باشه چی کارا برای همسرش میکنه؟ نسیم وصال گل چطور؟

    9-بهترین هدیه ای که از هم دوست دارید بگیرید و بهترین هدیه ای که دوست دارید بدید(یعنی برای طرف مقابلتون اون ارزش رو برسونه)چیه؟

    10-قبل از ازدواج چه چیزی تو زندگیتون کم بود که حالا داریدش؟

    11-یه جا نسیم وصال در مورد دکی اینکالج گفته بودند.عشق....n(عشق)

    اینو بیشتر باز میکنید؟ یعنی چی عشق؟!

    12-به نطرتون خوبه همسر آدم روحیه لطیف داشته باشه؟ حساس باشه؟ کدومتون برای طرف مقابل این صفت رو میپسندید؟ یا شاید هم هر دو !

    13-رمز خوشبختی؟

    14-خواسته ای که از هم تو مراسم خواستگاری داشتید چی بود؟ صداقت و ....؟! یعنی روتین مثل بقیه؟ یا نه؟!

    15- برای خواستگاری با این مراسم پرسش و پاسخ کتبی موافقید؟ (یعنی شفاهی هم باشه هااا!ولی کتبی بیشتر)

    16-توی مراسم خواستگاری خوبه تا کجا از هم بپرسیم ؟ بعضی ها تا رنگ مورد علاقه طرف رو هم قبل از ازدواج میپرسند! خوبه آدم چیا رو بفهمه ؟

    شما چقدر سوال پرسیدید؟

    17- روز خواستگاریتونو رو تعریف میکنید؟ هر کدومتون جدا حال وهوای خودتونو بگید.

    18-چه مشکلی طرف مقابل داشته باشه ، مشکله و غیر قابل حل! خواهشا اعتیاد رو فاکتور بگیرید!

    اگه جوابی نداشتید یعنی گفتید هیچی! (آخه بعید نیست از شما !) پس چرا طلاق صورت میگیره؟!

    19-نظرتون در مورد این مهریه چیه؟ "حفظ قرآن کریم و دیوان حافظ"! خوبه ؟ بده؟ چرا؟!

    20-دوست دارید مراسم عروسی داشته باشید یا نه مثلا برین یه سفر پر بار و بعدش بیایید سر خونه زندگی...چرا آره ...چرا نه؟!

    21- به نظرتون بهترین اسمی که میشه  پدر ومادر طرف مقابل رو صدا زد چیه؟!

    پدر؟ پدرجون؟ آقا جون؟ بابا؟! مامان؟ مادر ؟ مادرجون؟ ......؟!

    فکر میکنم یک معضل باشه! برای شما نبود؟! چطوری کنار اومدید؟!

    اگه دوست داشتید بگید شما کدومو انتخاب کردید؟(فقط این سوال اختیاره!)

    شوخی کردم از کل این سوالا هر کدومو دوست داشتید جواب بدید .

    خب فعلا کافیه !

    امیدوارم حین پاسخ دادن خسته نشده باشید....دوباره شرمنده!

    اگر تونستم بازم برمیگردم!

    ممنون به خاطر پاسختون.

     

    خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

    .

    .

    "مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

    "جانشين انجمن زبان انگليسي"

    پنج شنبه 14/9/1387 - 9:48 - 0 تشکر 75289

    میگم دیگه دکی و همسرش خسته شدند بیایید سریعتر نقد و بزارید که اینا هم به کارشون برسند ولی یه سوال دارم از هر دوشون بعد این که از صندلی داغ پیاده شدید میخواهید چیکار کنید تو انجمن و یادتون نره مطالبی که برای انجمن دانلود هست رو بندازید تو انجمن دانلود نه انجمن خودتون مثل همون مبحث که قرار دادی نرم افزار های پزشکی سریعا منتقلش کنید.

    با تشکر آنلاکر

    گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
    پنج شنبه 14/9/1387 - 20:38 - 0 تشکر 75383

    یه سلام اینترنتی و آخر هفته ای به تمامی دوستان گل و گلاب

    عرض شب به خیر دارم به شما و امیدوارم که آخر هفته خوبی رو پیش رو داشته باشید.

    و همین جا جاداره که خدمتتون عرض کنم که ممکنه ما نتونیم به سوالات شما که در طی روزهای پنج شنبه و جمعه مطرح میشه پاسخ گو باشیم! پس اگه احیاناً نتونستیم ناراحت نشید:))

    به به میبینم که مکلارن هم با ماشین فرمول یک خودشون تشریف آوردن!

    چه عجب از این ورا!!!

    به قول رشتیا میگن خوش گلدی!!! نمیدونم شایدم لرها بگن!!! البته مهم معنای با صفاش هستش و اینم بدونیم که همه جای ایران سرای من است!:))

    چشم مکلارن عزیز از این به بعد پست ها رو کم حجم ترش میکنیم!!!

    بعدش میگماااااااا بابا مرسدس اینا مگه چشونه؟؟؟ SLR مکلارن زدن توووووپ!!!

    البته به پای مکلارن فرمول یک شما که نمیرسه!!! ولی خب ....:))

    بهترین ویژ‌گی‌های همدیگه رو نام ببرید، و ملموس‌ترینش رو هم بگید؟

    ببینید من اگه بخوام یکی از بهترین ها رو از بین بهترین ها انتخاب کنم اصلا نمیتونم!!!

    مثل اینه که شما توی یه گلستان پر از گل باشید و بخواین یه شاخه گل رو به عنوان بهترین انتخاب کنید!!!

    آیا میتونید؟؟؟ (البته بنده خوبیهای همسرم رو به یک گلستان گل تشبیه کردم که دوستان بهتر متوجه بشن)

    در دوران مجردی چه ویژگی‌هایی رو از همسر آیندتون انتظار داشتید و آیا الآن رسیدین به اون خواسته ها؟

    بنده به شخصه ایمان به خدا رو میخواستم ... اخلاق رو میخواستم ... خانواده متدین رو میخواستم!

    که خدا رو شکر به همه اینها رسیدم و خدا رو شاکرم.

    زندگی رو چگونه می‌بینید؟

    ای بابا شما دیگه چرا سوال تکراری میپرسی!!

    زیبا زیبا زیبا ..... به قول شاعر گفتنی میگه زندگی زیباست ای زیبا پسند....

    آشنایی شما صرفا از محیط تبیان به وجود اومد و یا نه از قبلش هم آشنایی داشتین؟

    متوجه نمیشم سوالتون رو!!! ما که جریان آشنایی رو کامل توضیح دادیم!!!:))

    اصلا فکرشو می‌کردین که همسرتون یکی از کاربران تبیان باشه؟

    نه ... فکرشو نمیکردم!

    دیدگاهتون در مورد صندلی داغ؟ فکرشو میکردین که یه روزی بیوفتین تو دام؟!؟!!

    هییییییییییییییییییییییییی دست رو دلم نذار که کباب میخواد!!!!

    به قول شاعر گفتنی میگن .... این گوسفندیه که دم خونه هر کسی علف میخوره!!! :))

    پیش از ازدواج و بعد از ازدواج چقدر تفاوت و پیشرفت رو در خودتون می‌بینید؟ اصلا چیزی بوده؟

    میشه نام ببرید زمینه‌هاش رو؟

    ببینید مسلماً ازدواج همش پیشرفته!!!

    اگه پیشرفت نباشه به درد نمیخوره! آدمی ازدواج میکنه که تکامل پیدا کنه!

    زندگی مشترک همش پیشرفته نیشه که همشو دونه دونه گفت .... ایشالا شما هم به جمع متاهلین پیوند داده میشید و این تفاوت رو احساس میکنید!!!

    از گفتن کلمه دوستت دارم و یا به قولی آی لاو یو چقدر در روز استفاده می‌کیند؟

    شرمنده نمیتونم بگم چند بار .... چرا که واقعاً از دستمون در میره

    گفتن کلمات عاشقانه و محبت‌بار در زندگی روزمره چقدر تاثیر میذاره در رفتار زوج و شما این  رو چقدر قبول دارین و استفاده می‌کنید؟

    مکلارن جان اگه تو زندگی محبت رو به معنای واقعی ابراز کنی مطمئن باش بی تاثیر نیست!زندگی مشترک اگه این کلمات عاشقانه رو نداشته باشه اصلا به چه دردی میخوره؟؟؟

    مطمئن باشید که یکی از ستون ها و پایه های زندگی همین کلمات عاشقانه و به قول شما محبت بار هستش!!!

    پنج شنبه 14/9/1387 - 20:43 - 0 تشکر 75384

    عرض سلام خدمت سرکار خانم کویر تشنه

    انشاءالله که زندگی مشترک مبارک باشه و بتونید توی زندگی به همراه زوجتون جزء یکی از خوشبخت ترین ها باشید

    جواب botanist:

    سلام از اظهار لطف شما بسیار ممنون وسپاسگذاریم ... شما لطف دارید

    بسیار ممنون و متشکر و همین طور ما هم برای شما آرزوی خوشبختی میکنیم و امیدواریم که زندگی خوبی رو داشته باشید.

    جناب دکی اینکالج و خانم نسیم وصال عزیز ، قبل از ازدواج و بعد ازدواج چه ویژگیهایی رو از دست دادید و چه ویژگیهایی رو بدست آوردید؟

    بنده یه اعترافی میکنم ...باور کنید تمام ویژگی های بدی که داشتم ور از دستم دادم!!!

    و در عوضش به آرامش رسیدم .... به صبر رسیدم .... به خدا رسیدم! و سرشار از عشق شدم.

    هر دو فرمودید همسرتون باعث پیشرفتتون شدن.میشه بگید چجوری؟توچه زمینه ای؟ (کامل)

    آخه ما چه جوری میتونیم بگیم چه جوری باعث میشه؟؟؟

    شما انشاءالله وقتی وارد زندگی مشترک شدید به همه این موارد میرسید!!!

    شاید بگم بزرگترین پیشرفتم این بوده که به خدا رسیدم و رسم پرواز رو یاد گرفتم!!!

    دوران مجردی میخواستید بهترین ویژگی که همسرتون داشته باشه چی باشه؟ حالا بهترین ویژگی همسرتون چیه؟

    ایمان به خدا ..... اخلاق خوب .... حجاب کامل اسلامی .... دوست خوبم توی پاسخ های مکلارن عرض کردم همسر بنده همه ویژگی هاش بهترینه!!! باور کنید!!!

    و بنده اصلا و ابداً نمیتونم بگم بهترین ویژگی همسرم چیه!!!

    اگر یک پاک کن جادویی داشته باشید و بهتون بگن میتونید خصوصیت اخلاقی ورفتاری همسرتون رو پاک کنید چی رو پاک میکنید؟ (کلی هم جواب بدید قبوله!)

    هیچی ... چون اصلا وجود نداره!!

    اگه خدای نکرده خانواده ی همسر اونطوری که با روحیتون سازگار باشند نبودند، چی کار میکردید؟

    هیچی ... مگه قراره توی زندگی همه چیز طبق خواسته شما باشه!!!

    یکی قم،یکی اصفهان،هر دو کاربر تبیان! واقعا عجیب نیست؟ چرا بیشتر توضیح نمیدید؟!

    چرا عجیب باشه؟؟؟ ببخشید شما چی میخواین؟؟؟ دوست دارید چیزی که نیست رو ما عنوان کنیم؟؟؟()

    دوست خوبم همینی بوده که از اول تاپیک گفتیم و گفتیم و گفتیم!!!()

    راستی میدونستید تبیان انقدر فراگیر شده که توی اصفهان (البته این آمار ماله یک سال پیش هستش) 50هزار نفر عضو تایید اولیه داریم و در حدود 20 هزار نفر عضو تایید نهایی!!!

    و مطمئناً این آمار در شهر های مذهبی باید خیلی بیشتر از این ها باشه و همین طور تبیان قم که در حال حاضر در اکثر نمایشگاه هایی که داخل حرم مطهر برگزار میشه شرکت میکنه!!!

    بهترین هدیه ای که از هم دوست دارید بگیرید و بهترین هدیه ای که دوست دارید بدید(یعنی برای طرف مقابلتون اون ارزش رو برسونه)چیه؟

    ببینید دوست خوبم همسر من اگر به من ناچیز ترین هدیه (البته از نظر مالی رو عرض میکنم) رو به بنده تقدیم کنند اون هدیه از الماس کوه نور هم برای من با ارزش تره!!!

    راستی برای اینکه گفتید دوست دارید با این سوالات کسب تجربه کنید عرض میکنم ... اگر انشاءالله به همین زودی ها به دسته متاهلین پیوستین سعی کنید بدون هیچ مناسبت خاصی به همسرتون کادو یا هدیه بدید!!!

    قبل از ازدواج چه چیزی تو زندگیتون کم بود که حالا داریدش؟

    عشق

    توی مراسم خواستگاری خوبه تا کجا از هم بپرسیم ؟ بعضی ها تا رنگ مورد علاقه طرف رو هم قبل از ازدواج میپرسند! خوبه آدم چیا رو بفهمه ؟

    ببینید خواستگاری با یک جلسه و دو جلسه فایده ای نداره!!!

    شما باید حداقل بین 30 تا 40 جلسه خواستگاری برید و سوالاتتون رو مطرح کنید ... البته میتونید برای اینکه زحمت برای خانواده دختر خانم ایجاد نکنید سوالات رو کتباً مطرح کنید!

    بنده توی کلاس های آموزش های قبل از ازدواج که میرفتم در حدود 100سوال گرفتم که هر تعدادی مخصوص به یک دوره از مراسمات هستند ... بعضی توی خواستگاری ها ... بعضی توی دوران نامزدی و بعضی توی دوران عقد ...

    و اینم یادتون باشه که دوران عقد دوران آشنایی بیشتر هستش و دارید تو این دوران خودتون رو آماده میکنید برای یه زندگی مشترک که در کنار هم خواهید بود و البته زیر یک سقف!!!

    روز خواستگاریتونو رو تعریف میکنید؟ هر کدومتون جدا حال وهوای خودتونو بگید.

    مثه بچه آدم رفتیم زنگو زدیم و رفتیم تو!!! یه مقداری پدر همسرم با بنده صحبت کردند ... یا مقداری با پدرم صحبت کردند ... یه مقداری ما صحبت کردیم ...

    بعد از جلسه دوم بنده خانمم رو زیارت کردمو باهاشون به مباحثه پرداختم و نظراتشون رو در مورد یک زندگی سالم و بی دغدغه پرسیدم و سوالاتی از قبیل و اون قبیل!!!

    و بقیه سوالات رو سعی کردیم به صورت کتبی مطرح کنیم!

    چه مشکلی طرف مقابل داشته باشه ، مشکله و غیر قابل حل!

    به نظر من یه دنده بودن مشکلیه که شاید غیر قابل حل باشه!!!

    چرا غیر قابل حله؟؟؟ چون که شخصی که یک دنده باشه یک دنده هستش و حرف حرف خودش هستش!!!

    ما که خدا رو شکر تا به امروز هیچ مشکلی با هم نداشتیم که غیر قابل حل باشه ... خدای من شکرت

    و انشاءالله که هیچ وقت پیدا نکنیم و همین طور هیچ زوجی پیدا نکنند ... الهی آمین

    نظرتون در مورد این مهریه چیه؟ "حفظ قرآن کریم و دیوان حافظ"! خوبه ؟ بده؟ چرا؟

    خوبه ... چرا بد باشه؟؟؟ هر کسی یه سلیقه ای داره ...

    من اینو شنیدم و نمیدونم تا چه حد صحیح باشه ... مهریه دختر استاد علیرضا افتخاری حفظ کردن چند سوره از قرآن بوده!!!

    یا یکی دیگه از دختراشون مهرشون حفظ کردن چند غزل از حافظ بوده!!!

    دوست دارید مراسم عروسی داشته باشید یا نه مثلا برین یه سفر پر بار و بعدش بیایید سر خونه زندگی...چرا آره ...چرا نه؟!

    ببینید این یکی از سوالاتی بود که ما توی مراسمات خواستگاری مطرح کردیم!!!

    باورتون میشه؟؟؟

    این جوری که صحبت کردیم گفتیم اگه این خرج رو بذاریم برای یک سفر حج عمره خیلی بهتره ... انشاءالله که تحقق پیدا میکنه

    به نظرتون بهترین اسمی که میشه  پدر ومادر طرف مقابل رو صدا زد چیه؟!

    این مورد هم یکی از سوالات مراسمات خواستگاری بود!!!

    ما هر دوتامون گفتیم که به پدرها و مادرها باید به چشم پدرها و مادر های تنی خودمون نگاه کنیم و از همون اول به همراه همدیگه مامان و بابا رو انتخاب کردیم و در حال حاضر هر دو پدر ها و مادرها برای ما واقعا یکی هستند و هر دومون به یک چشم به اونها نگاه میکنیم.

    پنج شنبه 14/9/1387 - 20:48 - 0 تشکر 75387

    سلام بر همه ی دوستانی که قصد سوزاندن ما رو دارن اما موفق نمی شن

    یو هاها ها ها ها ها ها ها

    بذارید یه چی بگم خیال همتونو راحت کنم.

    هر کاری بکنید ما سوزیده نمی شیم

    MCLAREN



    1) بهترین ویژ‌گی‌های همدیگه رو نام ببرید، و ملموس‌ترینش رو هم بگید؟

    همسرم این قدر ویژگی های خوب و عالی داره که اصلا نمیشه شمرد، اما چند تاش رو نام می برم

    فکر نکنید این ویژگی ها رو که می گم دیگه بالاتر از این ها چیزی نیستا

    این قدر همسرم بی انتهاست که نه میشه از اول ویژگی هاش شروع کرد و به آخر رسید

    نه میشه از وسط شروع کرد و به اخر رسید

    نه میشه از هیچ جا شروع کرد و به اخر رسید

    فقط چند تا مورد نام می برم ، این چند تا هم از دریای بی کران روح همسرمه:

    -واقعا به خانواده اهمیت می دن

    -خیلی با دقت کاراشون رو انجام میدن

    -خیلی منظم هستن

    -واقعا انسان به فکر و روشنی هستن(همیشه حواسشون به همه چی هست)

    -واقعا واقعا واقعا خوش اخلاق هستن

    -کوچکترین کاری که انجام می دم ازم تشکر می کنن، هرچند که لایق این تشکر نیستم و این

    منم که باید سپاسگزارشون باشم.

    -انسان فعال و پویایی هستن

    -به عبادتشون اهمیت می دن

    -خدا رو و زندگی رو و عشق رو و تمام هستی رو به بهترین وجه می بینن یعنی دیدگاه های خیلی زیبایی دارن

    -خیلی دلسوز عمل می کنن

    -به فکر اقوام و خویشان هستن

    -همیشه واقعا مراقبم هستن طوری که وقتی در کنارشونم احساس می کنم به عظیم ترین کوه عالم تکیه کردم

    -از کارایی که انجام می دم همیشه تعریف می کنن و این باعث تشویق من برای ادامه ی اون کارهاست.

    -هیچ وقت نظرشون رو بهم تحمیل نمی کنن.

    -اگر در حال انجام کاری باشم بهم کمک می کنن و گاهی قبل از این که بخوام اون کار رو انجام بدم برام انجامش می دن.

    ویژگی های همسرم این قدر زیبا و بسیارن که اگه بخوام دونه دونه نام ببرم هم این که تموم نمیشه هم این که جناب مکلارن منو می سوزونن چون فرمودن که حجم مطالب پایین باشه

    ما هم گوش می دهییییییییییییییم.


    2) در دوران مجردی چه ویژگی‌هایی رو از همسر آیندتون انتظار داشتید و آیا الآن رسیدین به اون خواسته ها؟

    این ویژگی ها یی که اون بالا نوشتم ، خخخخخخخخب، اینا همش انتظارای من بود. باورتون می شه؟

    باورتون می شه که همسری که خدا برام انتخاب کرده و نعمت رو برام تموم کرده تمام تمام تمام انتظار هایی که در نظر داشتم رو داره؟ طوری که می تونم به یقین بگم که همسرم واقعا بی نظیره.


    3) زندگی رو چگونه می‌بینید؟

    از دیدگاه من ، زندگی آفریده ی خداست و چون خدا زیبا می آفرینه پس قطعا زندگی رو هم زیبا آفریده

    اگه کسی زندگی رو بد می بینه مطمئن باشه که چشماش نیاز به شستشو داره

    چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید


    4) آشنایی شما صرفا از محیط تبیان به وجود اومد و یا نه از قبلش هم آشنایی داشتین؟

    ما قبل از این که به عالم دنیا پا بزاریم هم با هم بودیم. در عالم زر.عالمی که تمام موجودات قبل از به دنیا اومدن در اونجا بودن. منو همسرم هم در اون عالم در کنار هم بودیم تا به امروز و تا ابد.


    5) اصلا فکرشو می‌کردین که همسرتون یکی از کاربران تبیان باشه؟

    بله چرا فکرشو نکنم؟ همسرم نه تنها یکی از کاربران تبیانه بلکه بهترین کابر تبیانه.

    البته دوستان دیگر هم به جای خوب بهترین هستن.


    6) دیدگاهتون در مورد صندلی داغ؟ فکرشو میکردین که یه روزی بیوفتین تو دام؟!؟!!

    دلم واسه همتون می سوزه که فکر می کنید افتادیم تو دام صندلی داغ و داریم می سوزیم. خبر

    ندارید که ما داریم همتونو می سوزونیم. یو هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاااااااااااااااا.


    7) پیش از ازدواج و بعد از ازدواج چقدر تفاوت و پیشرفت رو در خودتون می‌بینید؟ اصلا چیزی بوده؟ میشه نام ببرید زمینه‌هاش رو؟

    سکه رو دیدد که روش با پشتش چه قدر فرق داره؟ وقتی از این رو به اون رو می شه اصلا جلوش تغییر می کنه.

    منم از این رو به اون رو شدم. برای این که بتونم به همه ی کارام برسم و از چیزی خصوصا همسرم کم نذارم کارمو برنامه ریزی می کنم و این باعث نظم در وقتم شده.

    دیدگاهم کلا به زندگی خیلی بهتر شده چون در کنار همسرم تمام زیبایی های دنیا قابل دیدنه

    مهم ترین مسئله و اساسی ترین این که:

    کامل شدم. نیمه ی گمشدم رو یافتم و کامل شدم.

    و با این کمال می تونیم به هدف های بسیار والامون دست پیدا کنیم.


    8) از گفتن کلمه دوستت دارم و یا به قولی آی لاو یو چقدر در روز استفاده می‌کیند؟

    ما هر کلمه ای که میگیم بعدش می گیم دوستت دارم. بسیار و بسیار و بسیار با هم تکرار می کنیم

    دوستت دارم را با من بسیار بگو

    دوستت دارم بسیار از من بشنو


    9) گفتن کلمات عاشقانه و محبت‌بار در زندگی روزمره چقدر تاثیر میذاره در رفتار زوج و شما این  رو چقدر قبول دارین و استفاده می‌کنید؟

    بسیار زیاد تاثیر داره و وقتی هر لحظه به هم یاد اوری می کنن که چه قدر هم دیگرو دوست دارن باعث می شه که زیبایی زندگی هم هرلحظه براشون یاد اوری بشه ما هم خیلی این رو قبول داریم و بی نهایت ازش استفاده می کنیم.


    10) توجه کردین که دیگه من نیستین و شدین ما، و دیگه اصلا تو حرفاتون من وجد نداره؟ یا نه بازم از کلمه من استفاده می‌کنید؟ اصلا چرا ما همش من من می‌کنیم؟

    بله . و ما همیشه این رو رعایت می کنیم . هیچ وقت اجازه نمی دیم که کلمه ای به کار برده شه که کوچکترین فاصله ای بینمون ایجاد کنه.

    "سلامتی، فقط بیمار نبودن شما نیست، بلکه رفاه کامل جسمی، روانی و اجتماعی هر فرد است"

    همراه شما دوستان گرامی در تالار بهداشت وسلامت

    پنج شنبه 14/9/1387 - 20:52 - 0 تشکر 75389

    botanist


    1-جناب دکی اینکالج و خانم نسیم وصال عزیز ، قبل از ازدواج و بعد ازدواج چه ویژگیهایی رو از دست دادید و چه ویژگیهایی رو بدست آوردید؟

    من ویژگی بی فکر بودن و بی تفاوت بودن رو از دست دادم

    عشق رو به دست اوردم در کنار همسرم.

    2-هر دو فرمودید همسرتون باعث پیشرفتتون شدن.میشه بگید چجوری؟توچه زمینه ای؟

    زندگی مون و لحظه هامون هدف دار شده برای هر لحظه مون یک هدفی داریم و برای بزرگترین هدف زندگیمون یعنی رسیدن به خدا مصمم تر قدم بر می داریم.

    3-دوران مجردی میخواستید بهترین ویژگی که همسرتون داشته باشه چی باشه؟

    حالا بهترین ویژگی همسرتون چیه؟

    در قسمت های قبل جواب دادم.

    4-اگر یک پاک کن جادویی داشته باشید و بهتون بگن میتونید خصوصیت اخلاقی ورفتاری همسرتون رو پاک کنید چی رو پاک میکنید؟ (کلی هم جواب بدید قبوله!)

    این حرفی که می زنم فکر نکنید رو هوا زدم. واقعا می گم . خصوصیات همسرم همشون خوبن. هیچ ویژگیی ندارن که باعث ازارم باشه . همسرم مامن ارامشمه.

    5-اگه خدای نکرده خانواده ی همسر اونطوری که با روحیتون سازگار باشند نبودند، چی کار میکردید؟

    خانواده ی همسر عین خانواده ی خودمه. چرا؟

    این بهترین همسری که در کنار من زندگی می کنه تمام ویژگی ها و تربیت خوبش رو مدیون خانوادس و من دست این خانواده رو می بوسم که برترین تربیت رو در همسرم پیاده کردن.

    اگر با روحیاتم سازگار نبود خودم رو تغییر می دادم که سازگار باشه.

    اما واقعا خانواده همسرم عالین.

    6-یکی قم،یکی اصفهان،هر دو کاربر تبیان! واقعا عجیب نیست؟ چرا بیشتر توضیح نمیدید؟!

    در قران آیه ای داریم : آیا از امر خدا تعجب می کنی؟

    خداست و ازدواج ما گزیده ی خداوندی ست . هیچ تعجبی نداره اگر به قدرت والای او ایمان داشته باشید.

    7-دکی اینکالج عزیز ما برای اینکه همسر نمونه باشه چی کارا برای همسرش میکنه؟ نسیم وصال گل چطور؟

    سعی می کنم تمام شرایطی رو که مورد نظر همسرم هست رو فراهم کنم

    اگر متوجه بشم که موردی باعث آزارشون می شه برطرف می کنم

    دوست دارم همسرم ازم رضایت داشته باشه و در حد توانم می کوشم تا رضایتشون رو جلب کنم.

    8-بهترین هدیه ای که از هم دوست دارید بگیرید و بهترین هدیه ای که دوست دارید بدید(یعنی برای طرف مقابلتون اون ارزش رو برسونه)چیه؟

    نگاه بر ترین و بی دریغ ترین هدیه ایست که به هم هدیه میدیم. چون نگاه خلاصه ی تمام محبته. وقتی به هم نگاه می کنیم تمام سختی ها و مشکلات نابود می شن و چیزی جز عشق رو نمی بینیم.

    مطمئن باشید هیچ هدیه ی مادیی وجود نداره که بتونه برای همسرم اون ارزشی رو که براشون قائلم برسونه.

    چون مادیات در حد عشق ما نیست.

    9-قبل از ازدواج چه چیزی تو زندگیتون کم بود که حالا داریدش؟

    همسرم.

    10-یه جا نسیم وصال در مورد دکی اینکالج گفته بودند.عشق....

    اینو بیشتر باز میکنید؟ یعنی چی عشق؟!

    عشق والاترین آفریده ی خداوندیست . قبل ازاین که هر موجودی آفریده بشه خداوند عشق رو آفرید و از پرتو عشق به مخلوقات تجلی بخشید. همسرم گلی هست که از سرچشمه ی عشق آب می خوره و عشق در تمام تار و پود هستیش تنیده شده.

    11-به نطرتون خوبه همسر آدم روحیه لطیف داشته باشه؟ حساس باشه؟ کدومتون برای طرف مقابل این صفت رو میپسندید؟ یا شاید هم هر دو !

    همسر من که واقعا روحیه ی خیلی لطیف و حساسی دارن و از این روحیشون خیلی چیزا رو یاد گرفتم.

    چون همسرم همیشه تعادل رو رعایت می کنن این صفت ها هم برام بسیار پسندیده ست.

    12-رمز خوشبختی؟

    باور ساده دلانه ی سعادت. همین که به این باور برسیم که خوشبخیتم واقعا خوشبخیم.

    13-خواسته ای که از هم تو مراسم خواستگاری داشتید چی بود؟ صداقت و ....؟! یعنی روتین مثل بقیه؟ یا نه؟!

    اتفاقا صحبت های خواستگاری مون مثل هیچ کس نبود.

    نگفتیم که از من چه انتظاری داری؟ و خیلی سوالای روتین دیگه.

    اول دیدگاهمون رو راجع به زندگی واسه هم روشن کردیم و بعد در موردش صحبت کردیم

    در مورد عشق حرف زدیم

    در مورد دلیلمون و هدفمون از ازدواج و زندگی

    و ...

    14- برای خواستگاری با این مراسم پرسش و پاسخ کتبی موافقید؟ (یعنی شفاهی هم باشه هااا!ولی کتبی بیشتر)

    کتبی چه اشکالی داره؟ خیلی هم عالیه. من هر دوش رو می پسندم.

    15-توی مراسم خواستگاری خوبه تا کجا از هم بپرسیم ؟ بعضی ها تا رنگ مورد علاقه طرف رو هم قبل از ازدواج میپرسند! خوبه آدم چیا رو بفهمه ؟

    اول باید انسان دیدگاهش رو برای طرفش مشخص کنه که وقتی در مورد مسئله ای صحبت می کنه طرف هم به خوبی بتونه درک کنه و مشکلی پیش نیاد

    اصل و اساس زندگی رو مشخص کنن و بگن که برای زندگی چه هدفی دارن

    و ...

    این جور سوالای سطحی مثل پرسیدن رنگ مورد علاقه وقتی پرسیده میشه که کلی وقت برای حرف زدن دارن و می رسن به این سوالای جزیی پاسخ بدن.

    شما چقدر سوال پرسیدید؟

    راستشو بخواین حسابش در دستمون نیست خیلی زیاد بود.

    16-چه مشکلی طرف مقابل داشته باشه ، مشکله و غیر قابل حل! خواهشا اعتیاد رو فاکتور بگیرید!

    آخه فقط اعتیاده.

    هیچ چیز غیر قابل حل نیست. حتی اعتیاد. فقط اراده محکم میخواد. ایمان میخواد به این که انسان بارها و بارها متولد می شه و هر روز فرصتی برای تغییره.اگه این همه طلاق به وجود میاد اول واسه اینه که به خدا توکل ندارن

    به قدرت خدا که میتونه مشکلاتشون رو حل کنه ایمان ندارن

    همه چیز رو تموم شده و غیر قابل حل می پندارن

    17-نظرتون در مورد این مهریه چیه؟ "حفظ قرآن کریم و دیوان حافظ"! خوبه ؟ بده؟ چرا؟!

    هر دوشون خیلی خوبن اما حفظ قرآن برای مهریه بهتره.

    روزی مردی خدمت پیامبر رسید و گفت که قصد ازدواج داره اما پولی نداره که مهریه بده حضرت فرمودن که آیا از قرآن سوره ای حفظ هستی؟ گفت بله. پیامبر فرمودن آیات را یه همسرت یاد بده.

    18-دوست دارید مراسم عروسی داشته باشید یا نه مثلا برین یه سفر پر بار و بعدش بیایید سر خونه زندگی...چرا آره ...چرا نه؟!

    ما که از خدامونه بریم مکه. چون میخوایم وقتی میایم خونمون از عطر خانه ی کعبه و مدینه معطر باشیم.

    19- به نظرتون بهترین اسمی که میشه  پدر ومادر طرف مقابل رو صدا زد چیه؟!

    پدر؟ پدرجون؟ آقا جون؟ بابا؟! مامان؟ مادر ؟ مادرجون؟ ......؟!

    فکر میکنم یک معضل باشه! برای شما نبود؟! چطوری کنار اومدید؟!

    اصلا و ابدا برای ما معضل نبود ما خیلی ساده و راحت مامان و بابا صدا می زنیم . حتی وقتی میخوایم با هم در مورد خانواده صحبت کنیم نمی گیم مامان من یا مامان تو . بلکه میگیم مامان+اسمشون. همین طور برای بابا.

    هیچ وقت هیچ چیز رو سخت نگیرید. اگه ساده ببینید واقعا ساده میشن.

    "سلامتی، فقط بیمار نبودن شما نیست، بلکه رفاه کامل جسمی، روانی و اجتماعی هر فرد است"

    همراه شما دوستان گرامی در تالار بهداشت وسلامت

    شنبه 16/9/1387 - 15:37 - 0 تشکر 75672

    به نام خدای مهربون
    سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت
    می‌بینم که دوستان مراعات میکنن و کم سوال می‌پرسن ولی من یوهاهاهاهاهاهاهاها تر از این حرفام و دلم برای کسی سوخت نمیشه!!!
    بریم ببینیم جوابا چی بوده:
    اولا که آذری زبونا میگن خوش گلدین/گلدون!!! این اولین سوتی
    دومین سوتی شما برمیگرده به همایش اصفهان که گفتی مجنونu رو دیدی که باید خدمتت بگم که شما دوستدارu رو دیدی نه مجنون!!!
    بعد اینکه آقا جان مرسدس slr اسم مک لارن رو پیچونده که همچینی کلاس کار خودشو ببره بالا والا اون کجا و من کجا!!!!
    در مورد حجم هم دست گلتون درد نیاد
    آقا چرا میزنی خب سوال تکراری پرسیدم یکم خنک شی:D
    حالا واسه من شاعری میکنی؟؟ گوسفند دیگه !!! دارم برات آق مهدی
    لطفا به ما شر نرسونید دعا کردن پیشکش!! مرد مومن این چه دعاییه میکنی؟؟‌خودت ایشالله متاهل شی دهه:D
    مهدی جان شما چینقذه عشخولانه‌اید و واقعا بهتون تبریک میگم و دعا می‌کنم ایشالله عشقتون همین جوری پاک و بی آلایش بمونه به قولی تا ابد تا ته دنیا.
    و آما جواب نسیم وصال گرامی:
    واقعا به به، آدمی رو که اون روز من دیدم واقعا هم این ویژگی‌ها ازش انتظار میره، خیلی خوب بود، ممنونم.
    واااااااااااااااااو جدن شما دارید الان مارو می‌سوزونید؟؟؟ نه نه شما دارید منو گول میزنید من چرا گرمم شدش!!! شما منو هیپنوتیزم کردین!!!
    ممنونم از جواباتون خیلی خیلی خوب بود
    آقا مهدی یاد بگیر، یوخ خجالت نکشیا، ببین اینجوری جواب میدن
    ااااااااا مهدی چرا اینجوری نگام میکنی، باشه بابا تو هم خوب جواب دادی:D
    خب دیگر بریم برسیم به سوالات گهربار من:
    این سوالات مشترک بید، لطفا هر دو با هم مشورت کنید و جواب بدین:
    1) اگه رو زمین یه چک100 هزار تومنی پیدا کردین چیکار می‌کنید؟
    2) اگه یه بچه تو خیابون بیاد بگه من گم شدم چقدر بهش کمک می‌کنید؟ در صورتی که کار هم دارید و دیرتون هم شده؟
    3) صندوق صدقات یا گدای توی کوچه؟ چرا؟
    4) صندوق صدقات یا گل فروش سر چهارراه؟ چرا؟
    5) با هر کروم از این کلمات جمله بسازید:
    کعبه
    مدینه
    قبرستان بقیع
    عید قربان
    شب یلدا
    محرم
    6) کارای منزل رو و کلا مسئولیت زندگی رو چجوری بین هم تقسیم کردین؟ یه روش خوب هم به زوج‌های تازه مزدوج شده ارائه بدین.
    7) زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند (همین بود دیگه درست نوشتم یا نه؟؟ اگه اشتباهی نوشتم از جامعه ایران به خاطر خراب کردم این مثل عذرخواهی میکنم، لطفا درستشو خودتون بنویسید) چقدر درسته؟
    خب این تا اینجا
    من برمیگردم ولی متفاوت‌تر از همیشه سوال میپرسم
    باید از موقعیت صندلی داغ که دونفری برگزار میشه کمال استفاده رو برد چون ممکنه تا قرن‌ها بعد دیگه همچین اتفاقی نیوفته!!!
    ممنونم از پاسخ‌هاتون
    مراقب خودتون باشید

    چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

    ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

    عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

     

    يکشنبه 17/9/1387 - 13:54 - 0 تشکر 75897

    سلام بر همه ی دوستان گرامی بابت تاخیری که برای جواب دادن به سوال ها ایجاد شد عذر میخوام.

    بنا بر فرمایش جناب مدیر جواب این سوالات به صورت مشتکر هستش و بعد از مشورت با هم دیگه به این سوالات پاسخ دادیم!!!

    ذکر یه مورد خدمت آقای مکلارن:

    واقعا به به، آدمی رو که اون روز من دیدم واقعا هم این ویژگی‌ها ازش انتظار میره، خیلی خوب بود، ممنونم.

    تا الان یادم نمیاد با شما دیداری داشته باشم!!! منظورتون کی بوده؟؟؟ لطفاً روشن تر بیان کنید.

    اگه رو زمین یه چک100 هزار تومنی پیدا کردین چیکار می‌کنید؟

    اگر این چک رو پیدا کنیم اصلا بهش دست نمی زنیم. یه جورایی هم بستگی به موقعیت داره ، اگه فکر کنیم که میتونیم صاحبش رو پیدا کنیم ممکنه که بر داریم و به دست صاحبش برسونیم.

     اما بیشتر ترجیح می دیم که اصلا بهش دست نزنیم تا صاحبش بیاد و برداره. البته اگه همه همکاری کنن و کسی اون چک رو بر نداره صاحبش خیلی راحت تر می تونه اونو پیدا کنه.


    اگه یه بچه تو خیابون بیاد بگه من گم شدم چقدر بهش کمک می‌کنید؟ در صورتی که کار هم دارید و دیرتون هم شده؟

    ما حتما بهش کمک می کنیم

     اصلا دلم اروم نمی گیره اگه همین طوری به حال خودش رها کینم و بریم.اگه واقعا دیرمون شده باشه و کار مهمی داشته باشیم بچه رو می سپرم به دست یکی از مامورای پلیس یا تلفن می زنیم به 110 تا بیان بچه رو ببرن و به خانوادش برسوونن.


    صندوق صدقات یا گدای توی کوچه؟ چرا؟

    بیش تر صندوق صدقات رو می پسندیم.

    چون به نظرم مطئن تره.اگه کسی رو هم دیدم که واقعا نیاز به کمک داشت و خودش قادر به کسب در امد نبود و کارش ضرورت داشته باشه در حد توانمون کمکش می کنیم.


    صندوق صدقات یا گل فروش سر چهارراه؟ چرا؟

    اگه به گل نیاز داشته باشم از گل فروش میخرم چون هم اون به یه پولی می رسه هم من گل رو تهیه کردم.

    اگه لازم نداشته باشم و بازم صندوق صدقات رو ترجیح می دم.


    با هر کروم از این کلمات جمله بسازید:


    کعبه دایره ی هستی ست که زمین به دورش طواف می کند.
    مدینه ، قبر گمگشته ی حضرت زهرا کجاست؟
    قبرستان بقیع معبد عاشقانی ست که باید پنهانی عشق بورزند و چه دردی بالاتر از این؟
    عید قربان از ایمان ابراهیم(ع) می درخشد
    شب یلدا طولانی ترین شبی ست که خیلی زود می گذرد.
    محرم لحظه هاییست که به رنگ عزاست اما عشق را به خوبی معنا می کند.

    کارای منزل رو و کلا مسئولیت زندگی رو چجوری بین هم تقسیم کردین؟ یه روش خوب هم به زوج‌های تازه مزدوج شده ارائه بدین

    زمانی که حضرت علی و حضرت زهرا خدمت پیامبر رسیدن برای تقسیم کار، پیامبر کار های منزل رو حضرت زهرا سپرد و کارهای بیرون از منزل رو به حضرت علی (ع).به نظر من این بهترین روشه چون برنامه ریزی پیامبر بود. اما ممکنه روزی خانم خونه به دلایلی نتونه کارهای منزل رو انجام بده اینجا اگر آقای خونه به خانومش در انجام کارها کمک کنه لطف بسیار بزرگی به همسرش کردهیا ممکنه برای اقای خونه در بیرون از منزل کاری پیش بیاد که وقتی برای انجامش نداشته باشه و خانومش هم قادر به انجام اون کار باشه در این صورت خانوم خونه می تونه این کار رو برای همسرش انجام بده.


    زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند (همین بود دیگه درست نوشتم یا نه؟؟ اگه اشتباهی نوشتم از جامعه ایران به خاطر خراب کردم این مثل عذرخواهی میکنم، لطفا درستشو خودتون بنویسید) چقدر درسته؟

    ممکنه سر مسئله ای بین زن و شوهر صحبت بشه و با هم در موردش مباحثه کنن و این هیچ اشکالی نداره اما بدترین کار اینه که زن و شوهر سر مسئله ای اختلاف پیدا کنن اما ندونن که چه طور حلش کنن و به جای این که مشکلشون حل شه صد تا مشکل دیگه بهش اضافه می کنن و دلخوری هایی پیش میاد.زن و شوهر اصولا اگر دعوای کوچیکی رو هم باهم داشته باشن (که کارشون بسیار اشتباهه) ممکنه به خاطر بقای زندگیشون و به خاطر اهدافی که دارن و این اهداف تنها در کنار هم محقق می شه یا به خاطر علاقه ی قلبی که به هم دارن بعد از مدتی همه چیز رو فراموش کنن و زندگیشون رو دوباره از سر بگیرن.

    همیشه سلامت باشید و تندرست

    "سلامتی، فقط بیمار نبودن شما نیست، بلکه رفاه کامل جسمی، روانی و اجتماعی هر فرد است"

    همراه شما دوستان گرامی در تالار بهداشت وسلامت

    يکشنبه 17/9/1387 - 14:35 - 0 تشکر 75903

    یه سلام پرتغالی به رنگ روزهای خوب و قشنگ آذرماه به تک تک دوستان گل چزوندن صندلی دق!!!

    مهدی مکلارن گل گلاب عجب سوالایی ... دست گلت درد نیاد ...

    عجب پس آقای تقی زاده معروف همون دوستارU هستند ... ای وای من بازم اشتباهی گرفتم!!!

    آخه خودت که میگی داش مهدی ... فرمول 1 کجا و SLR کجا!!!

    ولی من هنوز نتونستم کشف کنم که اول SLR متولد شد یا اینکه اول فرمول1 !!!

    عرض شود خدمت دوستای گل و گلاب ماشین سوار که هر کی هر اطلاعی در این زمینه داره هر چه سریع تر رو کنه!!!

    و همین طور تقدیر و تشکر از همه دوستانی که تا به حال قول سوالات خفن دادند و شرکت نکردند!!

    اینو گفتیم که به غیرتشون بر بخوره و تشریف بیارن!!!

    خب مهدی جان همون طوری که گفته بودی ما این سوالات رو به طور مشترک جواب دادیم و این بار از پاسخ های همدیگه آگاه بودیم. این جواب ها بر اثر یک همکاری دو طرفه به شما پاسخ داده شده و اگر جایی میبینید که از کلمه من یا مثلا مفرد استفاده شده فکر نکیند که اینا رو شخص جواب داده بلکه موقعیت ایجاب میکرده که مفرد جواب داده بشن.

    خب منتظر سوالاتیم و همچنان مشتاق و هیچ پارازیتی هم نمیتونه ما رو از پا در بیاره!!!

    برو به انجمن
    انجمن فعال در هفته گذشته
    مدیر فعال در هفته گذشته
    آخرین مطالب
    • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
      آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
    • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
      جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
    • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
      خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
    • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
      پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
    • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
      اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.