• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 8322)
شنبه 25/8/1387 - 12:42 -0 تشکر 70763
ایییینه تست روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

سلام

 

یکی از تست هایی که بی نهایت هم بعش اعتقاد دارم هم علاقه تست روانشناسی رنگ هاست...

تستی که من معتقدم هیچ وقت قدیمی نمیشه چون: توجه و علاقه ی شما به رنگ ها تغییر پیدا خواهد کرد همانطور که خصوصیات اخلاقیان تغییر خواهد کرد.

من حدود سه بار این تست رو زدم با فاصله ی زمانی ه بلند تقریبا... هر سه بار اونقدر از خوندن جواب کامل تست لذت بردم که حد نداره...

آخرین بار همین چند روز پیش بود...که تصمیم گرفتم تست رو براتون بذارم... اگر تا به حال این تست رو انجام بدید دوباره امتحان کنید ببینید

چی میشه...برای من و خیلی های دیگه که عالی بوده... در عرض چند ثانیه هم انجام میپذیره!

این تست اثر دکتر ماکس شولر هست

• یك رنگ به تنهائی بیانگر شخصیت نیست بلكه در انتخاب گروه‌ها و زوج‌های رنگ است كه شخصیت افراد تحت آزمایش كاملا نشان داده می‌شود .

• شرایط روحی و جسمی افراد را قبل از آزمایش رنگ نیز باید به حساب آورد ،
زیرا امكان دارد كه افراد در شرایط متفاوت ، انتخاب‌های مختلف داشته باشند .

• جنبه نسبی بودن نتایج آزمایش را باید همواره به خاطر سپرد زیرا انسان موجودی
ناشناخته است .

• این آزمایش كاملا جنبه روانشناسی و روانكاوی داشته و نباید آنرا در ردیف آثار
سرگرم‌كننده و غیر علمی كه در زمینه طالع بینی و نظایر آن منتشر شده است دانست .

 

 

نحوه ی انجام تست در پست بعدی:

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
چهارشنبه 29/8/1387 - 20:50 - 0 تشکر 71948

به نام یگانه برنامه نویس عالم

سلامی چو بوی خوش آشنایی

راهی وجود نداره که تست کاملو بدست بیاریم.

تقریبا با همه اش موافق بودم بجز کلمه ی تحقیر.

چون می‌خواهد كه صفت منحصر به فرد شخصیت خویش [اتكاء به نفس و خودكفا بودن] را ظاهر سازد لذا نیاز روحی خود به دیگران را سركوب می‌كند و تظاهر به بی‌تفاوتی می‌نماید و به كسانی كه از این رفتار او انتقاد می‌كنند با دیده تحقیر می‌نگرد .

جای تشویق زیادی داره. هم برای  شما و هم برای مبدع تست 

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

پنج شنبه 30/8/1387 - 12:46 - 0 تشکر 72062

به نام او...هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

پاسخ تست jafar

◊ نتیجه آزمایش
برای كسب پیروزی ، تحرك و یك زندگی انباشته از تجربه تلاش می‌كند . می‌خواهد كه آزادانه رشد كند و زنجیرهای تردید را از هم بگسلد ، پیروز شود و فعالانه زندگی كند . ارتباط با دیگران را دوست دارد و طبعی پرشور و شوق دارد . در برابر هر چیز تازه ، جدید یا شگفت‌انگیز واكنش مثبت نشان می‌دهد . علاقه‌های متعددی دارد و مایل به گسترش زمینه‌های فعالیت خویش است . نسبت به آینده خوش‌بین است .  

نیازمند صلح و صفا و آرامش است . خواستار یك همسر صمیمی و وفادار است كه از وی توقع توجه خاص و محبت كامل دارد . چنانكه این خواسته‌های او برآورده نشود ، امكان دارد كه از دیگران رویگردان شده و كلا قطع رابطه نماید . *


احساس می‌كند كه سهم واقعی خود را از زندگی به دست نیاورده و هیچ كسی را ندارد تا از لحاظ همدردی و درك به او متكی باشد . وجود عواطف سركوفته سبب می‌شود كه سریعا

حالت تهاجمی بگیرد ولی در عین حال می‌داند كه ناگزیر است به بهترین طرز از شرایط موجود استفاده كند .   

تفسیر فیزیولوژی : سركوب كردن نیازهای جسمی و عصبی بدن .
تفسیر روانشناسی : وضع موجود برخلاف میل شخص است . نیازی برآورده نشده به دوستی با كسانی دارد كه معیارهایشان همچون خود او عالی باشد و در مقام و منزلت مشابه او قرار داشته باشند . چون غرایز لذت بردن از زندگی را مهار می‌كند لذا توانائی او از این لحاظ محدود می‌شود لكن حالت انزوائی كه زائیده آن است منجر به ضرورت تسلیم شدن و جذب در فرد دیگری می‌گردد . این وضعیت وی را مشوش می‌سازد زیرا غرایز مزبور را به عنوان نقطه ضعفی تلقی می‌كند كه باید بر آنها غلبه نماید . لذا احساس می‌كند كه فقط از طریق ادامه مسك نفس  است كه می‌تواند برتری فردی خود را حفظ نماید . دوست دارد كه دیگران او را فقط به خاطر وجودش دوست بدارند و ستایش كنند . نیاز به آن دارد كه دیگران به وی توجه كنند ، به ارزش او پی ببرند و به وی احترام بگذارند .
به طور خلاصه : توقع دارد كه به وی به عنوان یك فرد استثنائی احترام بگذارند .  

ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
پنج شنبه 30/8/1387 - 12:50 - 0 تشکر 72063

به نام او...هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

ادامه از پست قبل:

از فعالیت لذت می‌برد و دوست دارد كه دیگران وی را به خاطر موفقیت‌هایش بستایند .   

فعالیت‌های او در جهت یك زندگی سرشار از كار و تجربه و نیز به خاطر ایجاد ارتباطی
نزدیك است كه كامیابی در روابط جنسی و عاطفی را به او ارزانی دارد .


شرایط موجود شامل عناصر حساس یا خطرناكی است و بدین خاطر ضرورت دارد كه راه حلی برای آن بیابد . این وضعیت ممكن است به تصمیم‌گیری‌های ناگهانی و حتی بی‌پروا بیانجامد . متكی به اراده و خواسته خویش است و هر اندرزی را از جانب دیگران رد می‌كند . *


احساس می‌كند كه سهم واقعی خود را از زندگی به دست نیاورده و هیچ كسی را ندارد تا از لحاظ همدردی و درك به او متكی باشد . وجود عواطف سركوفته سبب می‌شود كه سریعا
حالت تهاجمی بگیرد ولی در عین حال می‌داند كه ناگزیر است
به بهترین طرز از شرایط موجود استفاده كند .   


تفسیر فیزیولوژی : فشار روحی شخص ناشی از سركوب خواسته‌های طبیعی
یا شهوانی و بی‌توجهی به نیازهای بدن است .
تفسیر روانشناسی : وضع موجود برخلاف میل شخص است . نیازی برآورده نشده
به دوستی و معاشرت با كسانی دارد كه معیارهای عالی همچون خود او دارند و از
مردم عادی كناره‌گیری می‌كند . كنترل او برخواسته‌های طبیعی‌اش مانع از آن می‌شو
د كه عنان اختیار را رها كند ولی تنهائی كه نتیجه این وضعیت است وی را وادار به
تسلیم شدن و جذب شدن در فرد دیگری می‌نماید .
این حالت موجب اضطراب او می‌شود زیرا این نوع این نوع خواسته‌ها را نقاط ضعفی
می‌داند كه باید بر آنها غلبه كند . احساس می‌كند كه فقط از طریق «مسك نفس» مداوم می‌تواند امیدوار باشد كه برتری فردی خود را حفظ نماید .
دوست دارد كه دیگران وی را فقط به خاطر خودش دوست بدارند و تعریف و تمجید كنند .
به توجه ، شناسائی و احترام دیگران نیازمند است .
به طور خلاصه : خواستار آن است كه به عنوان یك فرد استثنائی به او احترام بگذارند .  


هراس از اینكه مانع از رسیدن وی به خواسته‌هایش شوند او را به سوی فعالیت مبرم و بسیار شدید برای رسیدن به هدف خویش سوق می‌دهد .

بیقرارش باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
جمعه 1/9/1387 - 0:53 - 0 تشکر 72236

سلام

مال من این شکلی شد:

مرحله اول: آبی-سبز-زرد-مشکی-قرمز-قهوه ای-بنفش-خاکستری

مرحله دوم: آبی-قهوه ای-قرمز-مشکی-سبز-بنفش-زرد-خاکستری

اههههههه..... چقدر نظرم تو این دو مرحله تغییر کرد.

جمعه 1/9/1387 - 21:11 - 0 تشکر 72410

به نام یگانه برنامه نویس عالم

سلام

نمی دونم چی شه ییهو حس کردم تست خونم اومده پایین. منم حساس.

گفتم بیام دوباره تست بدم ببینم تست خونم توو چه وضعیه.

آبی ، رزد ، قرمز، بنفش ، سبز، قهوه ای ، مشکی ، خاکستری

مشکی ، قرمز ، قهوه ای ، بنفش ، آبی ، خاکستری ، سبز ، زرد 

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

شنبه 2/9/1387 - 17:52 - 0 تشکر 72567

به نام او....

سلام

پاسخ به تست impertu_world

◊ نتیجه آزمایش
به محیطی آرام و دور از جنجال نیاز دارد و خواستار آزاد شدن از فشار روحی و تعارض‌ها یا مخالفت‌هاست . با زحمت زیاد اوضاع را در كنترل خود قرار می‌دهد و با احتیاط به مشكلات برخورد می‌كند . طبعی حساس و چشمی تیزبین دارد .   

خیالباف و حساس است و در جستجوی راهی است تا این صفات خود را بروز دهد ،
خصوصا در معیت كسی كه به اندازه وی حساس است . چیزهای غیر عادی یا ماجراجویانه موجب برانگیختن علاقه یا شور و شوق او می‌شود .   

احساس می‌كند كه در یك وضعیت اضطراب‌آور یا نارحت كننده به دام افتاده است و
لذا می‌كوشد تا راهی برای نجات خود بیابد . توانائی لذت بردن از فعالیت جنسی را دارد .*

تفسیر فیزیولوژی : حساسیت آشكاری به محرك‌های خارجی دارد .
تفسیر روانشناسی : می‌خواهد كه بر یك احساس پوچ بودن و جدائی از دیگران غلبه نماید . عقیده دارد كه زندگی هنوز هم چیزهای زیادی را برای عرضه كردن به او دارد و دیگر اینكه اگر بهترین استفاده را از هر فرصت پیش آمده نكند امكان دارد كه سهم خود را از تجربه از دست بدهد . بنابراین هدف‌های خود را با شدت زیادی دنبال می‌كند و خود را عمیقا و با آمادگی در برابر زندگی متعهد می‌سازد . احساس می‌كند كه از صلاحیت كامل در هر یك از فعالیت‌های خود برخوردار است به طوری كه گاهی اوقات دیگران وی را فردی فضول و موی دماغ می‌دانند .
به طور خلاصه : فعالیت شدید .
ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 2/9/1387 - 17:59 - 0 تشکر 72568

به نام او....سلام

پست قبل ادامه نداشت!! چون رنگ ها مثل هم بود

پاسخ asemaneainar

◊ نتیجه آزمایش
به محیطی آرام و دور از جنجال نیاز دارد و خواستار آزاد شدن از فشار روحی و تعارض‌ها یا مخالفت‌هاست . با زحمت زیاد اوضاع را در كنترل خود قرار می‌دهد و با احتیاط به مشكلات برخورد می‌كند . طبعی حساس و چشمی تیزبین دارد .   

شرایط موجود شامل عناصر حساس یا خطرناكی است و بدین خاطر ضرورت دارد كه راه حلی برای آن بیابد . این وضعیت ممكن است به تصمیم‌گیری‌های ناگهانی و حتی بی‌پروا بیانجامد . متكی به اراده و خواسته خویش است و هر اندرزی را از جانب دیگران رد می‌كند .   *

احساس می‌كند كه در یك وضعیت اضطراب‌آور یا نارحت كننده به دام افتاده است و لذا می‌كوشد تا راهی برای نجات خود بیابد . توانائی لذت بردن از فعالیت جنسی را دارد . *


تفسیر فیزیولوژی : حالات ناشكیبائی و اضطراب را از خود بروز می‌دهد .
تفسیر روانشناسی : احساس می‌كند كه زندگی چیزهای بیشتری برای عرضه كردن

به او دارد و دیگر این كه لازم است كه وی یك رابطه مبتنی بر پاسخگوئی به محرك‌ها و درك تفاهم را كه در جستجوی آن است بیابد . بنابراین از هر فرصتی كه پیش می‌آید استفاده می‌كند . با این وصف نقطه‌نظر انتقادی خود را حفظ می‌كند و فقط از چیزهائی انتقاد نمی‌كند كه واقعا اصیل و یكپارچه باشند . لذا كنترلی شدید و مراقبت آمیز را در روابط عاطفی خود با دیگران اعمال می‌كند تا دقیقا بداند كه در چه وضعی قرار دارد . داشتن خلوص نیت كامل را شرط اعتماد كردن زیاد به دیگران می‌داند .
به طور خلاصه : پاسخگوئی كنترل شده 

ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 2/9/1387 - 18:2 - 0 تشکر 72569

به نام او...سلام

ادامه از پست قبل:

نشانگر یك دوگونگی عقیده است كه میان احتیاط دوراندیشانه و هراس از به دست آوردن حق خود متغیر است .   

دوستدار یك زندگی عاری از كشمكش‌های درونی است كه در آن احساس امنیت و آسایش جسمانی نماید . دلش می‌خواهد كه دیگران با او با ملایمت و مهر و محبت رفتار كنند . از توخالی بودن زندگی و انزوا هراس دارد .   *

احساس می‌كند كه آرزوهایش با مانع روبرو شده و نتوانسته است چیزهائی را به دست آورد كه از نظر وی جنبه لازم و اساسی دارند .   *


احساس می‌كند كه سهم واقعی خود را از زندگی به دست نیاورده و هیچ كسی را ندارد تا از لحاظ همدردی و درك به او متكی باشد . وجود عواطف سركوفته سبب می‌شود كه سریعا حالت تهاجمی بگیرد ولی در عین حال می‌داند كه ناگزیر است به بهترین طرز از شرایط موجود استفاده كند .   


تفسیر فیزیولوژی : حالت تردید و تشویش خاطر شخص كه به دلیل استفاده نكردن از فرصت‌های از دست رفته است ، منجر به یك تنش (تنش = Tension به معنای وضع یا حالت اظطرابی است كه در هنگام آمادگی برای تغییر یا آمادگی برای عملی [خصوصا در شرایط تهدید آمیز‍‍] پیدا می‌شود . كشش یا فشارهای عاطفی را نیز اصطلاحا «تنش» می‌نامند ) اضطراب‌آمیز شده است .
تفسیر روانشناسی : احساس می‌كند كه زندگی باید چیز‌های بیشتری را به او عرضه كند و دیگر اینكه امیدها و آمال وی باید به نحوی برآورده شود یعنی كاملا برآورده شوند . تردیدی كه اینك در شخص وجود دارد موجب اضطراب چشمگیری گردیده و لذا بسیار مراقب است كه هیچ فرصتی را از دست ندهد . مشتاق است كه از شكست‌های بیشتر هر نوع از دست دادن موقعیت یا اعتبار خود اجتناب نماید . می‌كوشد تا مطمئن شود كه نادیده گرفته نشود و نیاز مبرمی به امنیت دارد .

به طور خلاصه : بسیار پر توقع است .   *

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 2/9/1387 - 22:48 - 0 تشکر 72638

سلام

ممنون خانم آنشرلی.

شاید فقط 20 درصدش درست بود.

این چه حرفیست که در عالم بالاست بهشت

هر کجا وقت خوش افتاد، همانجاست بهشت

دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود

گر درون تیره نباشد همه دنیاست بهشت

سه شنبه 5/9/1387 - 17:27 - 0 تشکر 73245

سلام


اینم از جوابای ما... ببینیم این بار سرمون چه بلایی میاد..

سبز -مشكی -  قرمز - زرد - قهوه ای - خاكستری - ابی - بنفش

سبز - مشكی - قرمز - قهوه ای - زرد - خاكستری - ابی - بفنش


♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.