• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 9199)
يکشنبه 19/8/1387 - 16:50 -0 تشکر 69732
برگزاری جشن های مناسبتی

سلام  سلام

خب این بحث برای برگزار کردن جشن های مناسبتی

یکی از اون عقب می پرسه یعنی چی ؟!

ببین دوست من اینجا برای مناسبت های عزیز جشن می گیریم

(یه چیزی توی مایه های همون تولدهایی هست که برا کاربرا می گیریم)

یه جشن دوستانه ... بهم تبریک می گیم و ...

همه هم دعوتن

تمومه هزینه های پذیرایی و کیک و این حرفا هم به عهده ی جناب مکلارن مدیر انجمن صندلی داغ هستش

 

 

 

 

 

 

 

هميشه مهربان بمان ...

دوشنبه 26/12/1387 - 21:9 - 0 تشکر 99395

هوالحکیم

ضمن عرض سلام ...و عرض تبریک...میدونم که کمی دیر مطلب رو زدم اما امان از دست شرکت مخابرات.....

اینها رو من ننوشتم یکی از دوستان نوشتههههههههههه(و خواستند که نامشون در قلبها....ببخشید در دلها....ای وای چی میگم من .....در ذهن ها ...آهان همین....سکرت بمونه)و به دلیل نداشتن وقت و نتوانستن خاروندن سرشان از این جانب خواستند تا این مطلب رو بزارم.......

وووووووووووووووووااااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووو

البته بگم از این پیوند خجسته یه حدود یک سالی میگزره.....اما هنوز میشه شیرینی خوردااااااااااا.....فقط باید پا به کار بود و شیرینی گرفت...پس :

شیرینی میگیریییییییییییییییییییییییییییییییم .......هههههههه.....

از اینجا به بعد رو دوست خوبمون برامون فرستاده و شما میخونید :

بسم رب المهدی

سلام و عرض ادب خدمت دوستان گلم

رووفقا هر طور شده بود خدمت رسیدم تا خبری مسرت بخش بهتون بدم.
برای اونهایی که مثل من تبریکشون در گلو مانده بود و از گوشه و کنار مباحث ، ازدواج یکی از دوستان رو میخوندند اما نمیدونستند کی بوده؟! کجا بوده؟! چیچی بوده ؟

در چُنین فردایی به مناسبت میلاد حضرت رسول(البته منظور روز یک شنبه بود که گذشت) ، اولین سالروز یک ازدواج موفق و آسمونی ست . ازدواجی مبارک و فرخنده بین دو دوست عزیز تبیانیمون .
یک زوج خوشبخت و عزیز اصفهانی که قراره زندگی مشترک اولین سالشون رو جشن بگیرند .

دوست عزیزم manham

و همسر گرامیشون shomaham عزیز

آرزوی سلامت وسعادت وخوشبختی برای این دو دوست عزیز دارم و امیدوارم همیشه همیشه لبشون خندون

دلشون شاد

زندگیشون سبز

روحشون بی آزار

و جسمشون بی بلا باشه

دعا میکنیم به برکت میلاد پیامبر رحمت _ص_ که فرمود : فرزند صالح

گلی ست از گلهای بهشت ؛ خداوند فرزندان صالح

و با ایمانی به زندگیشان هدیه کنه .

یه جمله خودمونی خدمت دوست عزیزمون ، فوتبالیست گلمون ، جناب مهندس فهیمی ...

ببین داداش من، شما یه کار باید بکنید . فردا پس فردا میرید یه بنگاه معاملاتی مسکن و آپارتمان و یک سند شش دانگ منزل مسکونی تهیه میکنید (ترجیحا در منطقه مرداویچ و کوی امام باشه ) و به عنوان هدیه اولین سالروز ازدواج تقدیم خانمتون میکنید .

یه جمله هم خصوصی خدمت خانم مهندس فهیمی

(منهم جان شما نخون این تیکه رو ) ؛

اگه این دوست عزیز ما کمتر از سند خونه ، آپارتمان یا حداقل کمتر از یه خودروی مناسب به عنوان هدیه داد ، فقط کافیه یه اطلاع بدید تا خودمون خدمتش برسیم

اما جدای از هرشوخی انشاالله جشن اولین سالگرد ازدواجتون خوش بگذره و دعاهایی که کردیم و میکنیم در زندگیتون به اجابت برسه

درپایان جا داره نکته ای رو عرض کنم ؛ جناب منهم قول دادم .. ببخشید .. قول دادند که تجربیات خودشون رو در امر ازدواج دراختیار دو دوست عزیز دیگرمون منجمله "حیات طیبه و منتظر عشق(چشمک) " بگذارند و  ...

(الهم صل علی محمد وآل محمد )

یا علی  مددی

_________________________________   
|------------------------------------------------------| ______     
|------------------------------------------------------|| O`| __/  
|------------------اصفهان بیابالا----------------------||```|```| 
|____________________________________||___|___|
";===(@)-(@)-(@)---(______)------j(@)j-(____)-(@)=' 

--------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

دوشنبه 26/12/1387 - 21:22 - 0 تشکر 99399

به نام او

سلام

اتفاقایه روز با خانم احمدی صحبت میکردیم که جناب منهم متاهل تشریف دارند ایشون گفتند پس چرا هیشکی هیچی نگفته که تاپیک تبریکشون رو بزنیم

ماها هم که همه علامت سوال بودیم ؟

تبریک میگم جناب فهیمی ...

ایشالله هر سال شیرین تر از سال قبل :)

تبریک در قالب یک کوچولوی ناز:

* ما کلی شایعه در ذهنمان پراکنده شده بود...با این تاپیک همش خراب شد!!:D

یا حق

یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 26/12/1387 - 21:22 - 0 تشکر 99400

سلام

دست دست دست ..... حالا ..... نه نه ... یعنی چیزه .... همون دست دست دست

بازم یه پیوندتان مبارك دیگه .... پس بازم دست دست دست

جناب manham و همسر گرامیتون ...مبارك باشه پیوندتون  پس بازم دست دست دست

تا باشه از این خبرا

حاجي دست گلت هم درد نكنه كه خبر رو رسوندي اصلا هم دير نيست

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...


♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

دوشنبه 26/12/1387 - 21:26 - 0 تشکر 99402

سلام سلام سلام

سلام عرض شد جناب manham

منم به شما دوست خوبم تبریک می گم

انشالله سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنید

فقط یه خواهش

این شیرینی ما فراموش نشه

قبلی رو که ندادی لااقل این یکی رو بدید

بازم به شما دو کبوتر عاشق تبریک می گم

و ارزوی سلامتی برای شما عزیزان می کنم

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 26/12/1387 - 21:32 - 0 تشکر 99404

تبریکات فراوان به دو عزیز تبیانی،

آقا تبریک، خانم تبریک............خیلی تبریک

ما شیرینی رو که یادمون نمیره...مخصوصا تو چنین روزی

انجمن برق و روباتیکانجمن برق و روباتیک
منتظر حضور گرم شما در انجمن برق و روباتیک هستیم
دوشنبه 26/12/1387 - 21:51 - 0 تشکر 99414

به نام خدا

سلام.

خب منهم به منهم جان تبریک میگم سالروز این رویداد فرخنده رو.

ان شاء الله سال های زندگیتون رو با خوشی و شادی طی کنید.

راستی. دیگه منهم معنی نداره که ! باید نام کاربریتون رو بذارید ماهم !

هه ه

عیدتون هم مبارک.

یا علی

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

دوشنبه 26/12/1387 - 22:2 - 0 تشکر 99419

به نام خدا

دوستان سلام

خب پس كه اینطور.

پس من هم به منهم عزیز و همسر گرامیشون(شماهم) اولین سالگرد ازدواجشون رو تبریك میگم و امیدوارم جشن 120 اومین سالگرد ازدواجشون رو هم با همدیگه بگیریم.

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
دوشنبه 26/12/1387 - 22:20 - 0 تشکر 99432

به نام خالق مخلوقات

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

من هم به این دوستان تبریك میگم

شما هم زرنگیدهاااا

نگفتید، نگفتید، گذاشتید، روز سالگرد ازدواج شان گفتید!!!

 
شيخ رجبعلي خياط فرمود: 

اگر ما به قدر ترسيدن از يک عقرب از عِقاب خدا بترسيم،

همه کارهاي عالم اصلاح ميشود
 
 
 
اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم 
 
دوشنبه 26/12/1387 - 23:17 - 0 تشکر 99448

به نام خدای مهربون
الهی به امید تو نه به امید خلق روزگار
سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت
منهم عزیز از صمیم قلبم بهت تبریک میگم و امیدوارم که به پای هم پیر شین
براتون آروزها می‌کنم که هر چی نعمت و شادی و سلامتیه بیاد تو سفره ی دو نفرتون.
ولی بچه‌ها توجه کردین دیگه!!!! بابا چیزو می‌گم دیگه!!! هنوز نگرفتین!!!!
ای بابا میگم می‌بینید این بروبچز اصفهان چقدر زرنگن!!! همشون دونه دونه دارن خوشبخت میشن پس شماها چی ای تهرانی‌ها!!!
البته من که می‌دونم همتون مزدوج میشید ولی از ترس شیرینی اینا نمیایید بگید، واقعا که پیف پیف
ولی جدا گولی دست بجنبونید و از بروچز اصفهان یاد بگیرید
برای همه‌ی زوج ها و فردهای این جامعه مجازی آرزوی سلامتی و شادابی دارم
الهی همگی عاقبت بخیر شیم
مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

سه شنبه 27/12/1387 - 0:12 - 0 تشکر 99470

سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ

تبریک میگم
انشالله در کنار هم خوشبخت و شاد باشید 

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.