• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 11347)
شنبه 20/7/1387 - 22:40 -0 تشکر 64645
نتیجه گیری مهم**عشق و عاشقی**

تا که پرسیدم ز منطق عشق چیست؟
در جوابم این چنین گفت و گریست:

 

   لیلی و مجنون همه افسانه اند     عشق تفسیری ز  زهرا و علی است

/////////////////////////////////////////////// 

 

سلام

 

شاید این کلمه رو خیلی شنیده باشید...

اما هرچقدر هم درباره اش مطلب خونده باشیم بازم کمه و میشه با کمی جستجو مطلب جدید پیدا کرد و با خوندنش انرژی مضاعف گرفت

یعنی این کلمه آنقدر پر معنی است که فکر کنم همه بتونیم حداقل یه مطلب خواندنی ائم از داستان و حکایت و شعر و به قول امروزی ها اس ام اس و هر چیزی که توش کلمه عشق خودنمایی کنه را اینجا ثبت کنیم...

شاید آخرش ما هم فهمیدیم عشق یعنی چی؟؟!!

 

پس هرکی که عشق رو دوست داره یه چیز قشنگ از عشق ثبت کنه ... هر کی به وسعش وعلاقش .

 

معشوقه من . . .
خفتم مگر به خواب ببینم تو را نشد
                                 بیداریم گذشت به خواب و خیال تو

 

یا علی 

 

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 26/12/1387 - 16:27 - 0 تشکر 99298

کاش معشوق ز عشق طلب جان می کرد

ثانيه فرصت زيستن ميخواست

                     اما....

                     عقربه ها خود خواهتر بودند

دوشنبه 26/12/1387 - 16:28 - 0 تشکر 99299

کاش معشوق ز عاشق طلب جان می کرد

ثانيه فرصت زيستن ميخواست

                     اما....

                     عقربه ها خود خواهتر بودند

سه شنبه 27/12/1387 - 23:9 - 0 تشکر 99790

سلام

عشق بی حادثه نیست

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
چهارشنبه 28/12/1387 - 1:31 - 0 تشکر 99828

عشق بر افروختن آتشیست در دریا

ثانيه فرصت زيستن ميخواست

                     اما....

                     عقربه ها خود خواهتر بودند

چهارشنبه 28/12/1387 - 14:54 - 0 تشکر 100003

عشق را مجالی نیست حتی آنقدر که بگوید برای چه دوستت میدارد .

One is never too old to learn .

پنج شنبه 29/12/1387 - 16:46 - 0 تشکر 100355

سلام

سال نو بر همه عاشقان مبارک

سالی مملو از عشق و طراوت در انتظارتان

الهی آمین

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
پنج شنبه 29/12/1387 - 19:1 - 0 تشکر 100406

سلام

" ببار ای بارون

با دلم گریه کن

خون ببار

در شب تیره چون زلف یار

... داد وبیداد از این روزگار

.... دلا خون شو خون ببار

....بیادعاشقای بی وفا

ای بارون"

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
پنج شنبه 29/12/1387 - 19:8 - 0 تشکر 100408

سلام سلام سلام

سلام میکرو جان

اینم جمله را من از خودم گفتم نمی دونم درست باشه یا نه ولی به نظر من

عشق یعنی نابودی معشوق

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 10/1/1388 - 3:34 - 0 تشکر 102274

 بدترین مرگها بی عشقی است

بر چه میلرزد صدف؟ بر گوهرش

سلام

حسین طهوری عزیزم...از جملتون من اینطور برداشت کردم که عاشق معشوق را نابود میکنه...اما من اینطور فکر نمیکنم چون عاشق همیشه زندگی معشوق رو میخواد.


در دیوان شمس مولانا داریم:

گفتم عشق را شبی راست بگو تو کیستی

گفت حیات باقی ام ، عمر خوش مکررم

گفتمش ای برون زجا ، خانه تو کجاست؟گفت

همره آتش دلم ، پهلوی دیده ی ترم


یا علی

.:: ای خدای با عطای باوفا                                    رحم کن بر عمر رفته در جفا ::.

.:: یاد ده ما را سخن های دقیق                             که تو را رحم آورد آن ای رفیق ::.

.:: هم دعا از تو اجابت هم ز تو                                  ایمنی از تو مهابت هم ز تو ::.

.:: گر خطا گفتیم اصلاحش تو کن                         مصلحی تو ای تو سلطان سُخُن ::.

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 23/1/1388 - 19:9 - 0 تشکر 105450

سلام

"می خواستم بهت بگم

چقدر پریشونم

دیدم خودخواهیه

دیدم نمیتونم

تحمل می کنم بی تو

به هر سختی

به شرطی که بدونم

شاد و خوشبختی 

به شرطی که بشنوم

دنیات آرومه"   

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.