بازم سلام
" اگر از ۴۱ تا ۵۰ امتیاز به دست آوردید: به خود امیدوار باشید ، دیگران شما را بانشاط، سرزنده، سرگرم كننده و جالب و جذاب مى بینند. شما دائماً مركز توجه جمع هستید و از تعادل رفتارى خوبى بهره مند هستید. فردى مهربان، ملاحظه كار و فهمیده به نظر مى رسید. قادر هستید به موقع باعث شادى و خوشى دوستانتان شوید و اسباب هلهله و خنده آنها را فراهم كنید و در همان شرایط و در صورت لزوم بهترین كمك بر اعضاى گروه هستید. "
چی بگم آخه؟!!!! غیر از اینکه : ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه میییکنه این آنشرلی!!! بابا روانشناس! بابا آدم شناس! فردى مهربان، ملاحظه كار و فهمیده به نظر مى رسید منظورت چیه؟ یعنی فهمیده نیستم؟ فقط به نظر می رسم!!!
قادر هستید به موقع باعث شادى و خوشى دوستانتان شوید و اسباب هلهله و خنده آنها را فراهم كنید جیک و جیک و جیک انرجیک !!! حالا هی من میام میگم من شادم، من خوشحالم، من خندانم! هی شما باور نکنید!!
ممنون ازت خیلی تست قشنگی بود ، کلی کارت پستال و نوشابه واسم باز کردی ممنون!! خسته نباشی!