• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 7841)
شنبه 6/7/1387 - 17:25 -0 تشکر 60952
شک نکن به این تست!

*به نام مهربان پروردگارم*

سلام

 

دوستان شنبه است و نوبت تست...!

اینبار هم یک تست خیلی خوب براتون میخوام بذارم...خودم اصل ه!! این تست رو انجام دادم و خیلی خوشم اومد... ترجمش رو هم برای شما میذارم

که ان شاء الله شما هم خوشتون بیاد...

برای تکرار نشدن اشتباهی که یکی از دوستان خوبمون انجام داده بودن...سوالها رو تو پست های بعدی میذارم

ببخشید اگر تکراری بود

موید باشید

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 16/7/1387 - 14:43 - 0 تشکر 63596

سلام

آنشرلی جون! من یه بار به این تست جواب داده بودم ولی نمیدونم چرا ثبت نشده! الان اومدم نتیجه رو ببینم دیدم از جواب من خبری نیست. حالا دوباره جوابمو می نویسم بعد میرم جوابای تورو نگاه میکنم دست آخر میام نظرمو میگم.

ممنون ! البته اگه این سرعت بالای نیم بیت در ساعت اینترنتم اجازه بده!!!!

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

سه شنبه 16/7/1387 - 14:44 - 0 تشکر 63598

سلام

دیدی ! از ذوقم یادم رفت جوابمو بنویسم !! من شدم 41

حالا برم ببینم یعنی چه!

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

سه شنبه 16/7/1387 - 14:50 - 0 تشکر 63599

بازم سلام

" اگر از ۴۱ تا ۵۰ امتیاز به دست آوردید: به خود امیدوار باشید ، دیگران شما را بانشاط، سرزنده، سرگرم كننده و جالب و جذاب مى بینند. شما دائماً مركز توجه جمع هستید و از تعادل رفتارى خوبى بهره مند هستید. فردى مهربان، ملاحظه كار و فهمیده به نظر مى رسید. قادر هستید به موقع باعث شادى و خوشى دوستانتان شوید و اسباب هلهله و خنده آنها را فراهم كنید و در همان شرایط و در صورت لزوم بهترین كمك بر اعضاى گروه هستید. "

چی بگم آخه؟!!!! غیر از اینکه : ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چه میییکنه این آنشرلی!!! بابا روانشناس! بابا آدم شناس! فردى مهربان، ملاحظه كار و فهمیده به نظر مى رسید منظورت چیه؟ یعنی فهمیده نیستم؟ فقط به نظر می رسم!!!

قادر هستید به موقع باعث شادى و خوشى دوستانتان شوید و اسباب هلهله و خنده آنها را فراهم كنید جیک و جیک و جیک انرجیک !!! حالا هی من میام میگم من شادم، من خوشحالم، من خندانم! هی شما باور نکنید!!

ممنون ازت خیلی تست قشنگی بود ، کلی کارت پستال و نوشابه واسم باز کردی ممنون!! خسته نباشی!

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

سه شنبه 16/7/1387 - 17:33 - 0 تشکر 63637

*به نام مهربان پروردگارم*

سلام

خواهش میکنم مادرم tear drop.حقیقت محض بود ...بعدشم این تست ها رو که من نمیگیرم

ملتی زحمت میکشن براش...من فقط زحمت نوشتنشو میکشم...مرسی از این همه اشتباق...شیطونه میگه هر روز تست بذارم!!


جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 16/7/1387 - 18:55 - 0 تشکر 63679

به نام خدای مهربون

سلام!

من چرا جوابمو تو این تست نزده بودم! من 38 شدم! جوابم این بود!

بدانید در نظر سایرین معقول، هوشیار، دقیق ، ملاحظه كار و اهل عمل هستید. همه مى دانند شما باهوش و با استعداد هستید اما مهمتر از همه فروتن و متواضع هستید. به سرعت و سادگى با دیگران باب دوستى را باز نمى كنید. اما اگر با كسى دوست شوید صادق، باوفا و وظیفه شناس هستید. اما انتظار بازگشت این صداقت و صمیمیت از طرف دوستانتان را دارید گرچه سخت دوست مى شوید اما سخت تر دوستى ها را رها مى كنید.

كمی تا قسمتی نیمه ابری درست بود! نه آنشرلی!؟ (دقت كردی ما نشستیم و هی داریم تست میزنیم؟ عجبا! )

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

جمعه 19/7/1387 - 15:30 - 0 تشکر 64327

به نام خدا

سلام

الآن متوجه شدم با این که آنشرلی عزیز جواب این تست رو چند روزیه گذاشته، اما من جوابمو نخونده بودم! آنی جون خداییش خیلی سرم شلوغ بوده این چند روز، اما با تاخیر ممنون از این تست جالبت.

واقعاً که نباید شک کرد به این تست. در مورد من که خط به خط یا بهتر بگم، کلمه به کلمه ش درست بود.همون طور که گفته بودم جواب من شده بود 36.

اگر ۳۱ تا ۴۰ امتیاز نصیب شما شد: بدانید در نظر سایرین معقول (لطف داری!)، هوشیار، دقیق ، ملاحظه كار و اهل عمل هستید (تعریف از خود نباشه، اما همش درسته!). همه مى دانند شما باهوش و با استعداد هستید اما مهمتر از همه فروتن و متواضع هستید (بابا استعداد! بابا تواضع!). به سرعت و سادگى با دیگران باب دوستى را باز نمى كنید (واقعاً برام سخته، تازه تو برخوردهای اول همه فکر می کنن من خیلی رسمی هستم، اما بعداً می فهمن که نه بابا، خیلیم بد نیستم!). اما اگر با كسى دوست شوید صادق، باوفا و وظیفه شناس هستید (اینا رو معمولاً دوستام بهم می گن، و بعضیاشون خیلی هم تاکید می کنن که چقدر این طوری و اون طور، باور کن!). اما انتظار بازگشت این صداقت و صمیمیت از طرف دوستانتان را دارید (واقعاً همین طوره، البته نه که چشمداشتی از دوستام داشته باشم ها، نه. اما برام مهمه که به صداقتم احترام گذاشته بشه) گرچه سخت دوست مى شوید اما سخت تر دوستى ها را رها مى كنید (گرچه سخت دوست می شم، اما می تونم ادّعا کنم در عوض دوستام دوست واقعی هستن؛ و به همین خاطر جدایی ازشون برام واقعاً سخته).

بازم ممنون آنشرلی عزیز

موفق باشید...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

جمعه 19/7/1387 - 15:57 - 0 تشکر 64354

به نام خدا

سلام


اوه......ببخشید فكر كنم من دباره جا موندم........

امتیاز من شد : 46


♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

جمعه 19/7/1387 - 16:22 - 0 تشکر 64359

به نام خدا

سلام


خب من هم بعد از این كه سوال رو جواب دادم رفتم جواب ها رو خوندم .........فكر كنم جواب تستم یه جورایی خیلی با من جوره

ولی یه سوال : آیا فرقی بین امتیاز مثلا 42 و 47 هم وجود داره؟

 البته شاید این تست روی افرادی كه امتیاز بیشتری رو گرفتن بیشتر صدق كنه

بازو ممنونم از این تست های خوبتون ........

منتظر تست های بعدی هستم ......


♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

شنبه 20/7/1387 - 10:31 - 0 تشکر 64498

به نام مهربان پروردگارم

سلام

نوا جان دیگه تموم شد....تست ها رو میگم...البته تا یه مدتی
گویای خاموش عزیز خوشحالم که مورد پسندتون واقع شد
max2000 عزیز درست نمیدونم...ولی فکر نمیکنم اینجوی که شما میگید باشه... یعنی فکر میکنم همه ی اونایی که در یک دسته قرار گرفتن این خصوصیات رو دارن....البته اونجوریم که شما گفتید هم میشه به نوعی....نمیدونم...هر احتمالی وجود داره...
تست بعدی رو ان شاء الله بعد از یک مدت نسبتا طولانی قرار میدم تو انجمن
از همه ی اونایی که به من و تست هام لطف دارن تشکر میکنم

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 20/7/1387 - 19:40 - 0 تشکر 64595

ostadrezaa

                              42

سلام

 یا رب زینب به حق زینب اشف صدر زینب به ظهور الحجة

my web for best islamic poster:

http://hiatbaner.mihanblog.com 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.