سلام
دوستان عزیز بدوید بیاید ثبت نام . کجا ؟....برا چی؟..... خوب برا انجمنتون دیگه . منتظر همکاری شما عزیزان هستیم تا انجمن رو پیشرفت بدیم فقط و فقط با کمک شما دوستان.
دوستان گلم فقط مشخصاتی که خودتون میدونید لازمه برا همکاری رو یادتون نره اعلام کنید . دیگه اینکه منتظرتونیم دیگه همین .
هر کی حاضره دستش بالا
كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد
تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی
کد بازاریاب :424322
کل آیتم ها 78
به نام خالق مخلوقات
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
محرم آمد و و قت عزا شد
منم عضو میشم انشاالله براتون ایمیل میزنم
اگر ما به قدر ترسيدن از يک عقرب از عِقاب خدا بترسيم،
....وخدایی که در این نزدیکی است.
سلام دوستان
setarekhoocholo عزیز خیلی خوش آمدید به انجمن خودتون . انشاالله از این به بعد به جمع دوستان ما بپیوندید . بقیه مسائل رو در ایمیل براتون توضیح میدم . موفق باشی .
سلاااااااااااام
ای وای باز من دیر رسیدم همش تقصیر تبیان ......خوب بگذریم ........منم هستم
ان شا الله یواش یواش هم دیگه رو می شناسیم
endless_road گرامی به انجمن خودتان خوش آمدید . انشاالله حضور شما را در انجمن شاهد باشیم .
موفق و پیروز باشید.
سلام من تازه کاربر تایید نهایی شدم
اولین جایی که می خوام عضو بشم انجمن زن ریحانه آفرینشه
منو راه می دید؟
با آرزوی موفقیت شما گلهای تبیانی
....وخدایی که دراین نزدیکی است.
دوست گرامی arasto7 خیلی خوش اومدید به انجمن خودتون . خوشحالیم از اینکه دوستان جدیدی داریم که میخوان فعالیت کنن . انجمن در خدمت شماست . انشاالله شاهد حضور شما در انجمن باشیم.
موفق باشید.
دوستان عزیزی که ثبت نام کردید و عضو شدید.. کجائید؟ فقط ثبت نام خالی قبول نیستا... برای تکمیل ثبت نام.. فعالیت لازمه.. ما منتظر دریافت پیشنهادات و طرحهای زیبای شما هستیم.
ایمیل انجمن زن ریحانه آفرینش پل ارتباطی ما با شماست.
خنجر آبدیده را زنگ عوض نمیکند چهره انقلاب را جنگ عوض نمیکند بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان پیرو خط رهبری رنگ عوض نمیکند
اااااااااااافکر کنم tear drop مامان ما میشن
ببخشید امتحان دارم ان شاالله زود زود فعالیتم رو شروع میکنم
سلام به مدیر انجمن و جانشین محترمشون tear drop
من نمی دونم مردها هم می توانند عضو شوند یا نه
اگر می توانند من هم می خواهم عضوی از این انجمن زیبا بشوم اگه شما بنده را قبول کنید
با تشکر از شما
hosseintahoori محترم به انجمن زن ریحانه آفرینش خوش آمدید . همان طور که قبلا هم گفته شده هم آقایون و هم خانمها میتونن در این انجمن فعالیت کنند . انشاالله شما هم با حضورتون انجمن رو بیش از پیش رونق بخشید ..........
منتظر حضور شما هستیم
موفق باشید