• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 9653)
سه شنبه 19/6/1387 - 23:45 -0 تشکر 56594
صندلی داغ "regedit" کاربر برگزیده ثبت مطالب در مرداد ماه (طرح فوق‌انجمنی)

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی دوستان و همراهان عزیز صندلی داغ، مجددا خدمتتون هستیم با یه صندلی داغ دیگه که البته این صندلی داغ یکم با بقیه صندلی داغ‌ها فرق می‌کنه.

در راستای اهداف انجمن مبنی بر گسترش صندلی داغ در سطح کلان تبیان بر آن شدیم تا برگزیدگان بخش‌های مختلف سایت تبیان رو بر اساس هماهنگی‌های انجام شده روی صندلی بنشونیم. به همین منظور اولین طرح فوق‌انجمنی رو شروع می‌کنیم:

پس با توجه به اینکه کاربر "regedit" برگزیده بخش ثبت مطالب در مرداد ماه شدن صندلی داغ ایشون رو با یاد خدا و همراهی شما عزیزان شروع می‌کنیم.

دوستان عزیز می‌تونن با در نظر گرفتن سند معرف انجمن صندلی داغ و اهداف انجمن سوالاتشون رو از ایشون بپرسن.

دوستان فقط توجه داشته باشن که مدت صندلی داغ فقط یک هفته هستش، پس سوالاتتون رو سریعا وارد کنید تا ایشالله با کمبود زمان مواجه نشید.

این شما و این آقای رج‌ادیت:

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

جمعه 22/6/1387 - 20:43 - 0 تشکر 57336

السلام علیک یا مولانا یا صاحب الزمان
سلام بر اهل سلام :
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی شما عزیزان ؛ میریم که به یاد ایام گذشته مهمان این سری صندلی داغ ِ مش مهدی رو کباب کنیم ، خوب مهمون که حاج حسینه خودمونه و مشکلی نیست ؛ از کلیه عوامل پشت صحنه هم تقاضامندیم که با ما همکاری نمایند ... تو این ساختار جدید خیلی دوست داشتم تو صندلی داغ بعضی از دوستان شرکت کنم ؛ اما فرصت نشد ، اما این سری از شانس بد حاج حسین ، ما به تورش خوردیم و قرار حسابی سیاه و کبودش کنیم... حاج حسین آماده ایی بابااااااااا ؟؟؟
سوال 1 ) مشتی ترین تصورت رو از خداوند برام بیان کن .
سوال 2 ) ما آدمها در مقابل لطف و خوبی دیگران ، تمامی تلاشمون رو می کنیم تا جواب خوبیشون رو بدیم ، اما چرا برای یکبار هم که شده سعی نمی کنیم جواب کوچکترین خوبی خدا رو بدیم ؟
سوال 3 ) خیلی مواقع تو خیابون بودیم و صدای اذان از مناره های مسجد به گوشمون رسیده ، در این لحظه شده دست از کار بکشی و روانه ی مسجد بشی ؟
سوال 4 ) همیشه وقتی که اسم اهل بیت میاد ، آرزو می کنیم کاش الان تو زمان اونا بودیم و بهشون کمک می کردیم ، ولی چرا هیچ موقع باور نمی کنیم که هنوز تو دوران یکی از همون اهل بیت هستیم و هیچ توجهی بهش نداریم ؟
سوال 5 ) خیلی مواقع میدونیم ، فلان کار اشتباهه و خشم خدا رو به دنبال داره ، چرا باز گستاخی می کنیم و انجامش میدیم ؟
سوال 6 ) اگر قرار باشه که خدا دفتر اعمالمون رو به دست خودمون بده و بگه انصافا" خودت قضاوت کن که لایق چی هستی ، بهشت رو انتخاب میکردی یا جهنم رو ؟
سوال 7 ) نظرت رو راجع به این آیه بگو : { در آن زمانی که در میان دریاها هستند و طوفان آنها را از همه طرف فرا می گیرد ، با تمام وجود از من تقاضای کمک می کنند ؛ و چون به اذن ما از آن گرفتاری نجات می یابند و به ساحل می رسند باز ما رو فراموش می کنند و مجددا "مشغول به گناه می شوند}
سوال 8 ) تو آیات و روایات اومده که وقتی بنده ایی در حال گناهه ؛ خداوند ملائکه ایی را مامور میکنه تا حائلی را میان بنده و تمامی ملائکه ایجاد کنند تا او را در هنگام گناه مشاهده نکنند ؛ اگر قرار باشه نظرت رو راجع به این جمله بیان کنی چی میگی ؟؟؟
سوال 9 ) به گفته ی امام صادق (ع) تمامی انسانها به وجود خداوند ایمان دارند ، با این تفاسیر برام از یه لحظه ایی که وجود خدا رو علنا" تو زندگیت حس کردی بگو...
سوال 10 ) خدا فرمود : وقتی قیامت میشه ، مادر فرزند شیرخوار خودش رو رها میکنه ، کودکان از هول و وحشت قیامت موهاشون سفید میشه ؛ کوهها از عظمت قیامت همچون پشم حلاجی شده در هوا معلق می شوند ، بهم بگو اگر قرارباشه تو اون لحظه به چیزی فکر کنی اون چیز چی می تونه باشه ؟
شرمنده اگر سوالاتم یه جوری بود ، لطف کن زود جواب سوالاتم رو بده که حال و حوصله ندارم برم تو نوبت ، بالاخره حق آب و گلی گفتن ، درسته که دیگه ریش سفید برسا نیستیم ؛ اما هنوز هم یه جورایی پایه مون از خیلی ها بالاتره هااااااااااا { پایه رو حال کردی یا نه ؟ }:D
راستی چرا نظرت رو راجع به من نگفتی ؟
زیر سایه ی رحمت حق
یا علی مدد

جمعه 22/6/1387 - 20:54 - 0 تشکر 57342

هادی عزیز

باسلام به همگی عزیزان و باتبریک ویژه به ری جی دیت عزیز نماز و روزتون قبول باشه 

سلام دوست خوبم ممنون نماز روزه شما هم قبول

عوامل موفقیت خود در ثبت مطالب روزانه ؟

اینو باید شمابگید نه من؟

احساس خود از برگزیده شده؟

خوشحالم ولی حس اینكه منتخب باشی خیلی خوبه

حالا که اول شدی چه هدفی داری؟

دوست دارم بهتر از قبل فعالیت كنم

اگه یه روز مطلب ندی ، چه حسی پیدا می کنی؟

شب خوابیدنی فكر میكنم كارم ناقص مونده امروز

آیا فکرش رو می کردی که کاربر برگزیده ثبت مطالب بشی؟ 

واقعیتش اره میدونستم كه من انتخاب میشم.

جایزه چی گرفتی؟ 

نگرفتم هنوز ولی فكر كنم وسایل كامپیوتر باشه

با تشکر از همه ی دوستان تبیانی خیلی دوستان دارم موفق باشید التماس دعا اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم 

خوشحال شدم دوست خوبم كه اومدی

موفق باشی

یا علی مدد

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 21:13 - 0 تشکر 57349

به نام خدا .. سلام

1. وقتی موسیقی گوش میدین ، اون موسیقی یا ترانه چی داره که میگین به به ! چقدر قشنگه !

2. براتون بیشتر ترانه مهمه یا آهنگش ؟

3. یه نمره از 10 به این خواننده ها :

استاد شجریان . افتخاری . محاسن ! ( = چاووشی ، نامجو ، یگانه ، یاحقی ) . پرویز طاهری . اصفهانی . کبیری . مهدی مقدم . مقدریان . خراط ها . محمد زارع . همایون فال . جمشید نجفی . رحیم شهریاری . مهران مدیری . رضویان . حامد بهداد . مرحوم بسطامی

4. خوبه که بازیگران خواننده میشن ؟

5. خوبه که خواننده ها بازیگر میشن ؟

6. سهم روح از آهنگایی که صاحباشون گوش میدن ؟

7. در چه ساعتی از روز حس آهنگ گوش دادنتون میاد ؟

8. وظیفه یه موسیقی برای شنونده هاش چیه ؟

9. چرا وقتی دلم می گیره و میخوام یه آهنگ غمگین گوش بدم ، مجبورم آهنگای عاشقانه گوش بدم در حالیکه غم من عشقی نیست ! شما یه خواننده که آهنگای غمگینش عشقی نباشه سراغ دارین ؟

10. چرا آهنگای شادی که هست توش پر از ناله و نفرینه ؟

11. اگه وزیر ارشاد بودین چیکار برای وضع نابسامان موسیقی می کردین ؟

فعلا همینا ...

موفق باشید

جمعه 22/6/1387 - 21:20 - 0 تشکر 57350

asaldb عزیز

سلام

سلام به یكی از بهترین های ثبت مطلب

من می خواستم بدونم بزرگترین ارزوی شما چیه؟   

گفتم یه بار سلامتی همه پدر مادر ها و اینكه وقتی امام زمان ظهور كردن ایشالا اگر یارشون نیستم دشمنشون نباشم.



 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 21:29 - 0 تشکر 57353

drmgangineh عزیز

با سلام خدمت regedit عزیز

سلام دوست خیلی خووووووووووووووبم

اول از همه عذرخواهی می کنم که مجبورم در این ماه زیبا هم دست از شیطنت برندارم و شما دوست عزیز را در این هوای گرم، با دهان روزه بسوزانم البته همش تقصیر این مکلارن است دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بخشیدم عیبی نداره

1- چه آرزویی در این ماه قشنگ از خدا داری؟

اینكه وقتی ماه رمضون تموم میشه ادم شده باشم

2- اگه خدای نکرده فقط یک روز از عمرت باقیمانده باشد چه کار می کنی؟

چون میدونم به هیچ كاری نمییرسم فقط توبه میكنم كه خدا بی خیال گنا هم بشه بعدا میریم اون

روز با مادرم میگذرونم .

3- باورنکردنی ترین اتفاق زندگی ات چه بوده؟

فوت خاله ام

4- بهترین روز عمرت چطور؟

بگم دانشگاه قبول شدنم.

5- نظرت درباره این کلمات چیست؟

" regedit، تبیان، صندلی داغ، drmgangineh و ثبت مطلب روزانه "

رج ادیت:كی هست اینی كه میگی

تبیان:گفتم قبلا تبیان سایتی كه منو با شماخوبان اشنا كرد

صندلی داغ:سوختن و ساختن

drmgangineh: دوست من كه خیلی با حاله

ثبت مطلب روزانه: از قسمت های خوب تبیان

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 21:36 - 0 تشکر 57356

alavi301 عزیز

سلام دوست من!

سلام خوبه من

تبریک میگم!

ممنونم

آغاز پرسش:

1. حالت چطوره؟

تووووووووووووووپم

2. خوبی؟

چه فرقی با سوال بالا داشت.

شما دوستان رو می بینم خوب خوبه میشم

3. تبیان چطوره؟

تبیان سایت خوبی هستش. از سخنان رج ادیت

4. مطالب منو خوندی؟

اره خوندم

5. چطور بود؟

خوب بوده تا حالا ایشالا كه بهترهم بشه

پایان پرسش

خدانگهدارتان!

خدا نگهدار

علی یارت باشه عزیز

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 21:46 - 0 تشکر 57357

Aida110 عزیز

سلام به شما دوست خوبم. برای این موفقیت به شما تبریک میگم. شما واقعا شایسته این موقعیت بودید.

سلام دوست خوبم.

خیلی ممنون از لطفی كه به من داری

شما چند وقته در تبیان فعالیت دارید؟

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووو. 4 سال بیشتره

در حال حاظر چند سالتونه و کجا زندگی میکنید؟

بزار حساب كن..........22 سالمه الانم تهران زندگی میكنم

چرا نام regedit رو برای خودتوت انتخاب کردید؟

اینم تو مطالب قبلی جواب دادم چون نمیخوام تكرار بشه دیگه نمیگم

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 22:5 - 0 تشکر 57362

حسن نوری عزیز

سلام دوست عزیز

سلام دوست قدیمی

میشناسی منو؟

با اجازه بزرگتر ها بله میشناسم.

دوست دارم نظرت رو  درباره خودم بدونم- ضمن اینکه به یک کلمه یا جمله کوتاه بسنده نکنید- همینطور خیلی رک و واضح بیان کنید.

البته من شما رو از برسا یاد دارم(درسته دیگه اشتباه نمیكنم)اون زمون به نظر من شما یه جورای بزرگ همه ما بودید و من مطالبتون رو دنبال میكردم

و بی تعارف عالی بودید

ضمن اینکه سوالات زیادی دارم که باید مرحله به مرحله بیان کنم.

منتظرتونم

و لی اولینش اینه که چرا regedit؟

اگه یه نگاهی بندازید به پست های قبلی حتما به جواب این سوال می رسید.

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 23:40 - 0 تشکر 57371

خانم گل عزیز

سلام

قبل از هر چی باید عرض کنم:

جناب آقای فرجی یکی از خوش خو ترین های انجمن ها بودن و هستن.شخصیت قابل انعطافی دارن و (به طور خودمونیش) با دوستانشون راه میان.

متواضع بودن و بدون ادعا کار کردن یکی از ویژگیهای اخلاقی ایشون هست.تجربه ی خوب همکاری با ایشون در همایش پیوند آسمانی رو هیچ وقت فراموش نمیکینم.

تصور میکنم گفتن اینها لازم بود برای دوستانی که کمتر با شخصیت ایشون آشنا هستن.

اول سلام خدمت خانم گل عزیز

آب شدم رفتم تو جوب بابا بی خیال.

ایشون لطف دارن خودشون خوبن همه رو خوب می بینند .افتخار من بود كه تو همایش اسمانی با شما بودم.و تجربه كار گروهی رو با بچه های خوب برسا داشتم.

از اونجائی که قانون صندلی داغ اینه که پست بدون سوال نباید وجود داشته باشه یه سوال ازتون میپرسم و اونم اینه که:

چه باید کرد تا مطالب تخصصی تری از دوستان ببینیم؟

به نظر باید فعالیت های حضوری مثل كلاس امداد و كلاس های نجوم رو بیشتر بزارید تا دوستان بطور عملی هم فعالیت داشته باشن.

دوم اینكه به نظر من شما و دوستان دیگر باید فعالیت بیشتری داشته باشید چون وقتی دیگران نوع فعالیت شما رو ببیند خودشون ترغیب میشن مطلب علمی تر ثبت كنند یكی دیگه هم اینكه وقتی یه مطلب تخصصی ثبت میشه باید دوستانی مثل شما تو اون بحث ها شركت كنند تاكاربرانی مثل من ببینند كه مدیرانشو خودشون پیش قدم هستند.و ترغیب بشیم فعالیت كنند.

همین دیگه چیزی دیگهیادم اومد میگم.


براتون صمیمانه آرزوی موفقیت دارم.

ممنون

تشكر میكنم از شما به خاطر همه چی

منم براتون ارزوی بهترین ها رو میكنم

علی علی

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 23:41 - 0 تشکر 57372

ranginkamoon عزیز

سلام

سلام

دوباره اومدم

خوش اومدی

1.كدوم شخصیت كارتونیو دوس دارین؟

سوواسا تو كارتون فوتبالیست ها البته پسر شجاع هم خیلی دوس دارم

2.شما چرا نظرتونو درباره ی همه كاربرا نگفتید شایدم من نمیبینم نظرتون درباره ی من ویك نمره از 100؟

نخواستن كه بگم

شما از كاربر های عالی هستید كه خیلی سرحال و سرزنده هستی و مطالبتون رو همیشه دنبال میكنم.تازه از همه مهمتر ورزشكاری استقلالی هم كه هستی.

نمره شما 99 هستش.

3. اگه كسی یهو تو خیابون كه دارید میرید بزنه تو گوشتون چه كار میكنید؟

چند حالت داره

اول طرف مقابل رو نگاه میكنیم شاید بنده خدا دیوونه باشه كاریش ندارم

دوم طرف مقابل سالمه و گندتر از اونه كه بخوایی جبران كنی در این حالت فحش میدی در میری....

سوم اگه طرف مقابل سالم باشه زورتم بهش برسه میفتی به جونش تا میخوره میزنی .......

البته جای بحث زیاده دیگه همین كافیه

4.هیچ وقت شده یه گربه رو ناز كنید؟

اره خیلی حال میده

5.هیچ وقت شده خود زنی كنید؟

دیوونه ام مگه خودم بزنم

6. اگه یكی از بچه های تبیان زبونم لال بمیره واسش گریه ممیكنید؟

خدا نكنه......... اره فكر كنم.

7.واسه با خت استقلال تا به حال گریه كردید؟

نه.

ولی خیلی نارحت شدم تا گریه پیش رفتم

8.معتقد هستید كه اشك مرد  نباید دیده بشه ومرد نباید گریه كنه؟

چرا مگه مرد ادم نیست .گریه برای همه هستش و ادمو خالی میكنه

9. نظرتون درباره ی سینما؟

عالی من كه خیلی دوس دارم

سینما هم كه سرگرمی خیلی عالیه هستش

10.اگه همین الان یكی از ارزوهاتون براورده میشدچه ارزویی میكردید؟

نمیخوام شعار بدم یا بگم........... از ته قلبم ظهور اقا امام زمان

یا حق

یا علی

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.