ranginkamoon عزیز
سلام
سلام
دوباره اومدم
خوش اومدی
1.كدوم شخصیت كارتونیو دوس دارین؟
سوواسا تو كارتون فوتبالیست ها البته پسر شجاع هم خیلی دوس دارم
2.شما چرا نظرتونو درباره ی همه كاربرا نگفتید شایدم من نمیبینم نظرتون درباره ی من ویك نمره از 100؟
نخواستن كه بگم
شما از كاربر های عالی هستید كه خیلی سرحال و سرزنده هستی و مطالبتون رو همیشه دنبال میكنم.تازه از همه مهمتر ورزشكاری استقلالی هم كه هستی.
نمره شما 99 هستش.
3. اگه كسی یهو تو خیابون كه دارید میرید بزنه تو گوشتون چه كار میكنید؟
چند حالت داره
اول طرف مقابل رو نگاه میكنیم شاید بنده خدا دیوونه باشه كاریش ندارم
دوم طرف مقابل سالمه و گندتر از اونه كه بخوایی جبران كنی در این حالت فحش میدی در میری....
سوم اگه طرف مقابل سالم باشه زورتم بهش برسه میفتی به جونش تا میخوره میزنی .......
البته جای بحث زیاده دیگه همین كافیه
4.هیچ وقت شده یه گربه رو ناز كنید؟
اره خیلی حال میده
5.هیچ وقت شده خود زنی كنید؟
دیوونه ام مگه خودم بزنم
6. اگه یكی از بچه های تبیان زبونم لال بمیره واسش گریه ممیكنید؟
خدا نكنه......... اره فكر كنم.
7.واسه با خت استقلال تا به حال گریه كردید؟
نه.
ولی خیلی نارحت شدم تا گریه پیش رفتم
8.معتقد هستید كه اشك مرد نباید دیده بشه ومرد نباید گریه كنه؟
چرا مگه مرد ادم نیست .گریه برای همه هستش و ادمو خالی میكنه
9. نظرتون درباره ی سینما؟
عالی من كه خیلی دوس دارم
سینما هم كه سرگرمی خیلی عالیه هستش
10.اگه همین الان یكی از ارزوهاتون براورده میشدچه ارزویی میكردید؟
نمیخوام شعار بدم یا بگم........... از ته قلبم ظهور اقا امام زمان
یا حق
یا علی