سلام
من خودم دانشگاه تهرون درس می خونم
دانشگاه شلوغ و پر حادثه ای هست
اصلا راستش رو بخواهین من برا همین که داشنگاه تهران قبول شم یک سال بکوب خوندم .. اونم نه برای درس.. برا همین پر ماجراییش............... خیلی حال میده
اگه به کسی هم بر نخوره ... 96.3 درصد افراد اونجا هدفشون از دانشگاه اومدن چیز دیگه ای هست.. (مسایل سیاسی ... مسایل پشت پرده !!!!!!!!!!!!!!)
اما دانشگاه خوب... من دانشگاه صنعتی قم رو خیلی قبول دارم...
بعدش یزد
بعدش اصفهان
بعدش شیراز
اصلا از صنعتی شرف و باالاخص امام صادق خوشم نمیاد.............
توی صنعتی شریف از آدم یه بازیچه سیاسی درست می کنند
امام صادق هم که قربونش برم تفکیک و 2.3 تا رشته بیش تر نداره...!!!!
تنفرم زیاده...