• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن دانشجویی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
دانشجویی (بازدید: 20324)
چهارشنبه 17/11/1386 - 6:30 -0 تشکر 28666
بهترین دانشگاه ایران

كجاست این بهترین بگین/؟؟؟//

پنج شنبه 15/5/1388 - 7:54 - 0 تشکر 139230

سلام

فردوسی مشهد

امام صادق (ع)

سه شنبه 20/5/1388 - 11:13 - 0 تشکر 140909

از نظر من اکثرا دانشگاه شهر خودشون و دانشگاهی که توش درس میخونن رو دوست دارن.

منم دانشگاه بیرجند رو دوست دارم دانشگاه بدی نیست ...

چهارشنبه 21/5/1388 - 17:24 - 0 تشکر 141329

دانشگاه یعنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی

میگی نه بیا ببین چیه اینجا بهشتی دیگست 

سه شنبه 27/5/1388 - 15:9 - 0 تشکر 143023

سلام .

این مسئله سر دراز دارد . مثلا اگراز ابعاد مختلف علمی بررسی کنیم هر دانشگاه تو یک قسمت اوله .

مثل دانشگاه آزاد قزوین که تو ربوکاپ اوله .

اگه از ابعاد ساختمانی و زیبایی هم بررسی کینم هر دانشگاه تو یک قسمت اوله .

مثل دانشگاه آزاد قزوین که بزرگترین و زیباترین مسجد خاورمیانه را دارد .

اگه از دید داشجویان ببینی اکثر دانشگاه خودشونو اول می دونن .

مثل هکثر دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین که دانشگاهشونو اول می دونن .

خلاصه  این طبق رنکیک دانشگاه ها دانشگاه تهران ازهمه بهتره  ٍ طبق نظر داوطلبن ریاضی دانشگاه صنعتی شریف از همه بهتره ، از دیدداوطلبان تجربی دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران از همه بهترن و از بچه های انسانی و بچه های فنی هر دانشگاه و دانشکده ای که تو تهران باشه عالیه . تو دانشگاه آزادم بعد تهران جنوب و تهران شما دانشگاه آزاد قزوین از اعتبار بالایی برخورداره .

 برای امام زمان صلوات فرستادی ؟      

خدایا شکرت که هر چه دادی بهترین بود . 


 

شنبه 31/5/1388 - 12:34 - 0 تشکر 144746

اینو نمی دونم

فقط می دونم که شهیدبهشتی تهران نیست 

جمعه 6/6/1388 - 19:37 - 0 تشکر 147184

بنظر من همه چی بستگی به خودمون داره اینکه دانشجوی واقعی باشیم

مثل من که در دانشگاه آزاد شهر خودمون درس می خونم ولی اطلاعاتم از خیلیا که تهران درس خوندنم بیشتره چون همش خودم رفتم دنبالش 

چهارشنبه 15/10/1389 - 18:15 - 0 تشکر 270814

سلام

من خودم دانشگاه تهرون درس می خونم

دانشگاه شلوغ و پر حادثه ای هست

اصلا راستش رو بخواهین من  برا همین که داشنگاه تهران قبول شم یک سال بکوب خوندم .. اونم نه برای درس.. برا همین پر ماجراییش............... خیلی حال میده

اگه به کسی هم بر نخوره ... 96.3 درصد افراد اونجا هدفشون از دانشگاه اومدن چیز دیگه ای هست.. (مسایل سیاسی ... مسایل پشت پرده !!!!!!!!!!!!!!)

اما دانشگاه خوب... من دانشگاه صنعتی قم رو خیلی قبول دارم...

بعدش یزد

بعدش اصفهان

بعدش شیراز

اصلا از صنعتی شرف و باالاخص امام صادق خوشم نمیاد.............

توی صنعتی شریف از آدم یه بازیچه سیاسی درست می کنند

امام صادق هم که قربونش برم تفکیک و 2.3 تا رشته بیش تر نداره...!!!!

تنفرم زیاده... 

پنج شنبه 16/10/1389 - 3:37 - 0 تشکر 270901

فردوسی مشهد

  چو ايران نباشد تن من مباد

فردوسي بزرگ:

منم بنده ي اهل بيت نبي 

ستاينده ي خاک پاي وصي

برين زادم و برين بگذرم

چنان دان که خاک پي حيدرم

پنج شنبه 16/10/1389 - 19:46 - 0 تشکر 271116

دانشگاه امام صادق به نظر من جای ادمهاییه كه بیشتر دوست دارند دنبال بازی های سیاسی و جناح های حكومتی و حمایت های دولتی و استخدام و این جور چیزها برن...!
از لحاظ سطح علمی نمیشه در موردش نظر داد...چون دانشجوهاش رو گزینش اخلاقی هم میكنه و ممكنه رتبه های بهتر به دلیل دلایل شخصی این آقایون گزینش گر نتونن وارد دانشگاه بشن...البته اگه بشه گفت كه رتبه های برتر این دانشگاه رو انتخاب میكنند كه من فكر نمیكنم به دلیل جو سیاسی و نوع تفكیكی كه دارند اینطور باشه...!

اما واقعا نمیشه بهترین دانشگاه رو انتخاب كرد...اصلا این سوال از بیخ و بن غلطه...معنی نداره...!
مثلا دوستانی كه میگن صنعتی شریف اوله ... خب حالا رشته ی من معماریه ... وقتی اصلا این رشته اونجا وجود نداره چطور میتونه دانشگاه اول باشه؟؟؟
اگر تمامی موارد رو در نظر بگیریم خب دانشگاه اول مملكت باید تمام رشته ها رو در درجه ی اول داشته باشه...كه به نظر من در این مورد دانشگاه تهران و توابعش مثل دانشكده ی هنرهای زیبا و یا دانشگاه هنر و همچنین دانشگاه ازاد علوم تحقیقات تهران میتونن جزو اولین ها باشن...!
اما در كل در مورد این سوال نمیشه نظر داد...!
مثلا من تو یكی از سایت های خبری دیدم كه در رشته ی مهندسی كشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی رتبه ی اول رو تو كشور داره...!
یا مثلا از لحاظ زیبایی دانشگاه زاهدان
از لحاظ وسعت دانشگاه فردوسی و آزاد علوم تحقیقات
و موارد دیگه كه میشه به تفكیك بررسی كرد

پنج شنبه 23/10/1389 - 12:34 - 0 تشکر 273639

بستگی به رشته داره

حرمت نگه دار دلم! كاين اشك، خون بهاي عمر رفته من است. "حسين پناهي"

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.