• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 31401)
چهارشنبه 26/10/1386 - 11:31 -0 تشکر 24817
اگه دلتون گرفته كلیك كنید

سلام

 گران است بر من كه مردم را ببینم ولى تو دیده نشوى
 جانم به قربانت اى پنهانى كه از میان ما بیرون نیستى

...

اینجا محلی هست برای عاشقان امام زمان(عج)و یا دوستانی مثل میكرو كه دلشون به امام و اربابشون تنگ شده...

ندیده عاشقت شدم...نمیدونم چی میشههههه
هر چی می‌خوام ببینمت بهم می‌گی نمیشههههه

...
هر چی دلتون می‌خواد بگید
 هر چی كه به نظرتون اگه امام زمان بخونه خوششون بیاد...
هر چیزی كه باعث زنده شدن یاد امامون در قلب های مریضمون بشه...
هر آنچه كه با خوندنش یا گفتنش احساس آرامش كنیم...
هر آنچه كه مربوط به حضرت اباصالح هست
اصلن بیایید امام زنده و غایبمون رو بیشتر بشناسیم...پس شما هم باید كمك كنید
هر چی جایی خوندید یا دیدید اینجا قرار بدید
مطمئن باشید یكی اگه اینارو بخونه و یه چیز یاد بگیره.. اولین نفری كه فیضش رو میبره خود شما هستید.

التماس دعا

 

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

جمعه 17/12/1386 - 18:26 - 0 تشکر 32877

سلام

امشب شب شهادته... امام زمانمون عزادارند...جمعه هم بود ... اما بازم نیامدی

آقا جانم ... امام زمان...

كی میشه دست نوازش بكشی در سر من؟

آقا جانم ... آقا ... اگه بخوام از خودم بگم ...خیلی وضعم خرابه...خیلی بی چاره ام ... امشب اومدم بگم آقا تو یه نگاهی بهم كن... یابن الحسن

كی میشه دست نوازش بكشی در سر من؟

بگی كه می‌خوام تو را برای خودم جدا كنم

آقا جانم ... اونروز تازه اول عمر و اول جوونی منه

بازم بگم ... آقا جانم

كی میشه وقت سحر نافله خون ببینمت؟

با جمال باصفات بشینم و صفا كنم

یعنی میشه منم اهل نماز شب و دعای نیمه شب بشم؟؟

آقا امشب اومدم بگم بقدری دنیا باعث شده آخرتمو فراموش كنم... بقدری خسته میشم كه نمیتونم یه نیمه شبی برای مناجات و دعا بیدار بشم... خیلی بیچارگی ها دارم كه روم نمیشه امشب بهت بگم...نمیدونم چرا گناه تو رگ و خونم رفته

كی میشه وقت سحر نافله خون ببینمت؟

با جمال باصفات بشینم و صفا كنم

كی میشه بیایی و من پای حرفات بشینم؟

خودمو پایین پای منبر تو جا بكنم

یابن الحسن... آقا جان اگه تا الان به من نگاه نكردی باشه...اما می‌خوام یه حرفی بزنم عزیز فاطمه

كی میشه بیایی و روضه زهرا بخونی؟

كی میشه برای زهرا خودمو فدا كنم

آقا جانم ... حرف دل ما چیه؟

كی میشه بیایی و ما رو مدینه ببری؟

یه سفر همراه تو به سوی كربلا كنم

آخر ساله و همه دارند با كاروان راهیان نور به قتلگاه شهدا میرند... شهدا برای ما دعا كنید...

كی میشه بار دیگه درب شهادت باز بشه؟

خودمو میون جمع شهدا پیدا كنم

ارباب زمین خوردت منم...نون و نمك خوردت منم

عشقی بذار عشقی بگم...یار قسم خوردت منم

تموم حاجت دلم ... خلاصه توی یه حاجته

شادی مستانه‌ی من تو لحظه شهادته

از همگی التماس دعا

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

شنبه 18/12/1386 - 12:49 - 0 تشکر 32962

به نام خدا

السلام علیك یا ابا عبدالله الحسین(ع)

سلام آقا و مولایم

شهادت جانگداز اجداد گرامیتان رسول اكرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع)

وامام رضا(ع) را به شما امام عزیزم تسلیت می گویم.

آقا جان مادرت زهرا(ع)

بیـــــــــــــا

بیــــــــا

بیـــا

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

شنبه 18/12/1386 - 18:30 - 0 تشکر 33009

وقتی می خواد آدم حرفی از بزرگی بزنی یا با بزرگی بزنه زبونش می گیره هی می خواد کلمات رو کنار هم بذاره تا اون ضعف خودش رو دربرابر اون بزرگ ÷نهون کنه و معمولا اون بزرگ هم سعی می کنه خندشو از دیدن این وضعیت ÷نهون کنه و حالا اگر من بخوام برای امام زمان حرفی بزنم خودمم هم نمی دونم آیا امام زمان می زنه تو گوشم .

آقا پیش تو که نمی شه فیلم بازی کرد نمی شه ادای آدمای حسابی رو در آورد و با گذاشتن حرفها و کلمه ها و جمله ها کنار هم بیانیه و متن و نمی دونم مقاله و از این جرو اسباب و وسایلهای به اصطلاح مدرن صادر کرد .

از خدا بخواه به ما هم راه نشون بده همین .

خیلی چاکریم .

دوشنبه 20/12/1386 - 12:29 - 0 تشکر 33204

سلام

مولای من:

چه شود به چهره زرد من نظری برای خدا کنی

که اگر کنی همه درد من به یکی اشاره دوا کنی

تو شهی وکشور جان ترا تو مهی وجان جهان ترا

چه شود اگر زروی کرم نگهی بسوی گدا کنی

                          این نیز بگذرد.....
يکشنبه 26/12/1386 - 6:53 - 0 تشکر 33899

به نام خدا

السلام علیك یا صاحب الزمان(عج)

آقا جان شهادت پدر گرامیتان را به شما تسلیت عرض می كنم.

ای خرّم از فروغ رخت لاله‏زار عمر

بازآ كه ریخت بی‏گل رویت بهار عمر

آقا جان مادرت زهرا(ع)

بیـــــــــــــا

بیــــــــا

بیـــا

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

سه شنبه 28/12/1386 - 2:42 - 0 تشکر 34247

هیشکی به جز تو عقده ی دل منو نمیدونه

آقاجون .. یه عمره من دارم بهت میگم دوست دارم ... یه بارم تو به من بگو منم دوست دارم

جون زینبت هر چی میگی بگو ...فقط نگو برو دیگه نمیخوامت

جان مادرت فقط یه بار بهم بگی قبولت دارم برام بسه ... فقط یه بار

به کی بگم خسته شدم ... مگه جز تو هم کسی رو دارم که بهش بگم ... به کی بگم اگه اون جراتشو داره بهت بگه من.... من نمیتونم اقا ...نمیتونم

اگه کسی ندارم پس یا علی ... اگه منو میخری یا علی

آقاجون تکلیف منو معلوم کن ارباب

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
پنج شنبه 1/1/1387 - 17:24 - 0 تشکر 34416

به نام خدا

السلام علیك یا صاحب الزمان(عج)

آقا جان، سال نو مبارك باشد.

امسال و همین فردا

با ظهورتان عید و شادی واقعی را بر ما بچشان.

همه موسم تفرّج، به چمن روند و صحرا

تو قدم به چشم من نه، بنشین كنار جویى!

آقا، جان مادرت زهرا(ع)

بیـــــــــــــا

بیــــــــا

بیـــا

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

جمعه 2/1/1387 - 15:26 - 0 تشکر 34466

به نام خدا

السلام علیك یا صاحب الزمان(عج)

آقا جان شما بزرگتر ما هستید

طبق رسم بزرگان به كوچكترها عیدی می دهند،

مولا عیدی ما را با ظهورتان بدهید.

آقا، جان مادرت زهرا(ع)

 بیـــــــــــــا

بیــــــــا

بیـــا

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

چهارشنبه 7/1/1387 - 10:52 - 0 تشکر 34815

ای حجت حق پرده زرخسار برافکن...

افسوس که عمری پی اغیار دویدیم

از یار بماندیم و به مقصد نرسیدیم

سرمایه زکف رفت و تجارت ننمودیم

جزحسرت و اندوه متاعی نخریدیم

بس سعی نمودیم که بینیم رخ دوست

جانها به لب امد رخ دلدار ندیدیم

ما تشنه لب اندر لب دریا متحیر

ابی به جز از خون دل خود نچشیدیم

ای بسته به زنجیر تو دلهای محبان

رحمی که در این بادیه بس رنج کشیدیم

ای دست خدا دست براور که زدشمن

بس ظلم بدیدیم و بسی طعنه شنیدیم

یا مهدی ادرکنی

اللهم ‌ارزقنا توفیق‌الشهادة فی سبیلك تحت لواء ولیك

همراه شما در انجمن سیاسی anjoman.siasi@tebyan.org

و انجمن ورزش و تندرستی anjoman.varzesh@tebyan.org

پنج شنبه 8/1/1387 - 20:42 - 0 تشکر 34925

می خواهم روز ظهورت باشم

دعای فرج

گفتم: دلم گرفته و ابرهای اندوهش سیل آسا می بارد. آیا نمی خواهی با آمدنت پایان خوشی بر دلتنگیم باشی.

گفتی بگو: «اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: اگر امید آمدنت نبود، اگر روز خوش ظهور در ذهنم تجلی گر نبود، هیچ گاه روزگار انتظار را برنمی تابیدم. آیا نمی خواهی به خاطر تنها دلخوشی دل غمدیده ام بیایی.
گفتی: بگو«اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: روز آمدنت نبودم، روز رفتنت هم نبودم، اما حالا با التماس از تو می خواهم که روز ظهورت باشم،
گفتی: بگو
«اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: تو که گفتی با غم شیعیانت دلتنگ می شوی، اما من سوختم و از تو خبری نشد.
گفتی: بگو«اللهم عجل لولیک الفرج»
گفتم: چه روزها و چه شبها این دعا را زمزمه کرده ام اما تو نیامدی.
گفتی: صدای تپش های قلبت را بشنو، اگر از جان برایت عزیزترم با هر صدای تپش قلبت باید زمزمه کنی
«اللهم عجل لولیک الفرج»
و من به عقب بازگشتم و دیدم که چه سالها قلبم تپیده و برای آمدنت دعای فرج نخوانده ام، ای عزیزتر از جانم.

«اللهم عجل لولیک الفرج»

اللهم ‌ارزقنا توفیق‌الشهادة فی سبیلك تحت لواء ولیك

همراه شما در انجمن سیاسی anjoman.siasi@tebyan.org

و انجمن ورزش و تندرستی anjoman.varzesh@tebyan.org

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.