دوستان سلام
هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!
آتيش
tm
کل آیتم ها 131
سلام
از مطالب ضد پسر شما بسیار شادومسرور گشتیم.
از آقایون محترم هم تقاضا دارم یه ذره انتقاد پذیر باشن.
راستی اینم وبلاگمه
www.golbargejavani.blogfa.com
سلام صادق جون خوبیاز این بحث خوشت اومده؟این عالیهفكر كنم توهم باید طرف دار دخترا باشی.آفرین خیلی خوبهپس از تو هم مثل حسین فاكتور میگیرم.با تشكراشعه
سلام بحث خوبیهادامه بدین
پسرها روزی چند دفعه این جمله را تکرار کنند و دست از تلاش برندارند:
با مرگ هر دختری بر سر مزارش گلی میروید به امید روزی که تمام دنیا گلستان شود.
عزیزم با وجود ما دخترا كلا روی زمین پر از گل هست .
پس گلستان واقعی رو با وجود دخترا میشه دید.
راستی یه سوال:
آیا واقعا شما پسرا آرزوی مرگ ما دخترارو دارید؟ لطفا جواب بدید.
اشعه در خدمت شماست.
من كه آرزوی مرگ هیچ كسی رو ندارم ! حتی دشمنم !
اشعه جون شما پیش برو ما هم هواتو داریم.مثل اینكه پسرا بدجوری دارن میسوزن.جناب qqqqqq369 شما هم مراقب حرف زدنت باش.
اگر آن نازنین ما پذیرد این دل ما را
به خاک پای او بخشم همه دنیا و اخری را
گروجان وجهان خواهداگرروح وروان خواهد
ببخشم هر چه او خواهد تن وروح وبخارا را
ممنونم یوسف پور عزیزبحث رو ادامه میدیم.مژده به همه ی دخترا:پرچم ما تا ابد بالا میمونه.