• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عکس و عکاسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عکس و عکاسي (بازدید: 22541)
دوشنبه 16/6/1388 - 15:44 -0 تشکر 149291
|| هنر عكاسان تبیان ||

 
سلام

 

این بحث به عنوان اولین بحث این انجمن اغاز به كار میكنه و ما توی این بحث سعی میكنیم هنر عكاسی خودمون رو به همدیگه نشون بدیم و درمورد هنر همدیگه انتقاد و پیشنهاد بكنیم تا به امید خدا بتونید اشكالات عكاسی مون رو رفع كنیم یه پا عكسا تمام عیار برای خودمون بشیم.

 

دوستان اگه دوست دارند توی عكاسی پیشرفت كنند عكس هایی كه خودشون گرفتند رو اینجا قرار بدند تا با انتقاد های سازنده بقیه دوستانمون راه پیشرفت رو طی كنند.

 

منظر همه شما عكاسان عزیز تبیانی هستیم ...

 

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...  

 

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

يکشنبه 22/6/1388 - 22:32 - 0 تشکر 150932

سلام

اول یه دستمریزاد به بروبچه هایی که واسه تشکیل این انجمن زحمت کشیدن .

بهدش اینکه ما تو خونوادمون 2 تا عکاس خبره داریم که رشتشون عکاسی بوده ، الآنم کلی عکس از همه چی همینجور ریخته تو خونمون .

 واسه همین من هیچ وقت به مخم خطور نمی کرد خودم دست به کارشم .

 یه چیزه دیگه ام بگم ؟

باشه میگم ...

به نظر منم عکسا خام باشن بیتره ، ینی دست کاریشون نکنیم دیگه ...

خداوندا تو میدانی که انسان بودنو ماندن در این دنیا چه دشوار است .

چه زجری می کشد آن کس که انسان استو از احساس سرشار است ...

دوشنبه 23/6/1388 - 23:22 - 0 تشکر 151228

سلام

خانم ENIAK_ab ... توی خانواده ای كه دو تا عكاس باشه قطعا بازم عكاس پیدا میشه... این استعداد رو توی خودتون كشف كنید :D

درمورد ادیت هم با نظر شما موافقم چون به نظر من عكس خالصش هنره نه دستكاری شدش. خودم هم ندیدم عكس رو ادیت كنند مگر عكس های خاص.

حالا خب دوستان میخوان ادیت كنند ما كه نمیتونیم جلوشونو بگیریم. 

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

سه شنبه 24/6/1388 - 5:48 - 0 تشکر 151314

عکس شماره2

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

سه شنبه 24/6/1388 - 21:25 - 0 تشکر 151503


اللهم عجل لویك الفرج و العافیه و انصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

سلام بچه ها اینم یه كار دیگه ...در مورد كارای قبلی باید خدمت شما عرض كنم كه اونا عكسای خودمونی بود زیاد روش دقت نكرده بودم ولی این یكی یه مقدار به نظر خودم تكمیل تر از قبلی هاست راستشو بخواید این دوربین دست من یه مدت امانت بود ولی وقتی به صاحبش عكسارو نشون دادم باورش نمی شد !!

یه سری از بچه ها از كار قبلیم ایراد گرفتن كه اون دستا چیه نمیخواستم عكس رو دستكاری كنم ولی مجبورم كردید دستارو حذف كنم .

امیدوارم ایراد كار رو تو این عكس بهم بگید .



سه شنبه 24/6/1388 - 22:50 - 0 تشکر 151537

به نام خدای مهربون

سلام

اینم از اولین عکس من

خوب بید؟؟؟؟

کلی ریاضت کشیدم از کوه رفتم بالا تا بهش رسیدم

واقعا خسته نباشم :)

الهی و ربی من لی غیرک... 

سه شنبه 24/6/1388 - 22:54 - 0 تشکر 151539

اینم از عکس دومی

رفته بودم یه مراسمی البته برای بچه ها نبود ولی خب ایشون گیر دوربین من افتادن

البته چون انجمن کودکان و خردسالان نداشتیم عکس رو می ذارم اینجا

اگه گفتین کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهی و ربی من لی غیرک... 

چهارشنبه 25/6/1388 - 17:25 - 0 تشکر 151769

به نام خدا

سلام

عکس آقا مصطفی که واقعا قشنگه. خیلی خوب گرفته شده.

در مورد عکس های شاین مانث:

عکس اول:

باید دقت کنی که زمینه ی عکس به سوژه ی اصلی غلبه پیدا نکنه. ینی باید کادر بندی و زاویه رو جوری تنظیم کنی که اول سوژه به چشم بخوره و بعد زمینه. و زمینه باید به زیبایی عکس کمک کنه.

در مورد عکس دوم:

عکس های پرتره باید جوری گرفته بشن که تقریبا تمام کادر (یا قسمت عمده ی اون) با فرد پر بشه. و چشم های شخص باید تو یک سوم بالایی عکس قرار بگیره. که مورد دوم رعایت شده.

تا بعد ...

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

چهارشنبه 25/6/1388 - 18:24 - 0 تشکر 151786

سلام

آقا مصطفی عزیز عكستون به نظر من خیلی عالی شده... حرف نداره. فوق العادست... منظره جالبی رو هم انتخاب كردی.

شاین مانث عزیز ممنون از عكسای جالبت.

عكس اولیتون :

به نظر من بهتره یكم بیشر توی زاوه ها دقت كنید. شاید یه مقدار از سمت چپ و پایینتر عكس رو میگرفتید تا به جز زمین منظره پشت گل هم یه مقدار نمیان میشد بهتر بود. رنگ گل هم چون به رنگ زمینه نزدیك هست زیاد به چشم نمیاد.

درضمن نظر جعفر رو هم قبول دارم.

درمورد عكس دومیت هم فكر كنم نظر ندم بیتر باشه

راستش نمیدونم  چی بگم ...

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

جمعه 27/6/1388 - 5:57 - 0 تشکر 152195

سلام گفته بودم که میام

ولی نشد به این زودی بیام

خب

اول بگم که عکسامو میزارم و ایشالله بعدا میام درباره ی عکس بقیه دوستان نظرمو میگم

عکس ها هم در پستهای بعد

ببینم نظرتون چیه؟

 

*کاش به زماني برگردم که تنها غم زندگيم شکستن نوک مدادم بود*  

جمعه 27/6/1388 - 6:0 - 0 تشکر 152196

 

*کاش به زماني برگردم که تنها غم زندگيم شکستن نوک مدادم بود*  

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.