به نام خدا
سلام
عکس آقا مصطفی که واقعا قشنگه. خیلی خوب گرفته شده.
در مورد عکس های شاین مانث:
عکس اول:
باید دقت کنی که زمینه ی عکس به سوژه ی اصلی غلبه پیدا نکنه. ینی باید کادر بندی و زاویه رو جوری تنظیم کنی که اول سوژه به چشم بخوره و بعد زمینه. و زمینه باید به زیبایی عکس کمک کنه.
در مورد عکس دوم:
عکس های پرتره باید جوری گرفته بشن که تقریبا تمام کادر (یا قسمت عمده ی اون) با فرد پر بشه. و چشم های شخص باید تو یک سوم بالایی عکس قرار بگیره. که مورد دوم رعایت شده.
تا بعد ...