• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عکس و عکاسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عکس و عکاسي (بازدید: 9584)
سه شنبه 10/6/1388 - 8:52 -0 تشکر 148007
◙ تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( سپتامبر ) ◙

به نام خدا سلام

 

 

 

 

در این تاپیک تصاویر روزانه سایت نشنال جیاگرفیک مربوط به ماه سپتامبر رو قرار میدیم

و شما هم امتیاز میدین

-----------------------

 

 

* * *

-----------------------------

" نحوه ی امتیاز دهی "

 

برای هر یک از فاکتورها 5 نمره در نظر بگیرید که در مجموع میشه 20

 

1- خلاقیت  / 2- انتخاب سوژه   /   3-  افکت های تصویری ( یا امتیاز ویژه در صورت فاقد افکت بودن )   /  4- جذابیت بصری

 

 

 

 

 

 

This Month in Photo of the Day: National Geographic Magazine

 

-------------------------------

 

- - - - - - - - - - - - -

 

 

آرشیو :

-------------------------------

-------------------------------

 

:: تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( آوریل + می ) :: 

-------------------------------

 ¤ تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( ژوئن ) ¤

 -----------------------------

ጋ تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( جولای ) ጋ / آرشیو اصلی

 -----------------------------

[ تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( آگوست ) ] / آرشیو اصلی

 

 

با ما همراه باشین

 

يکشنبه 22/6/1388 - 16:53 - 0 تشکر 150852

سلام

بیچاره پیره زنه

تازه داره خونه میسازه 

گناه داره

خونش خراب شده فک کنم.

Milica Nikolic ، یکی از افراد مسن بوسنیایی صربستان ، در نزدیکی روستای سربرنیتسا -روستایی خالی از سکنه در اروپا-زندگی می کند. در طی جنگ بوسنی در اوایل دهه1990، سازمان ملل متحد این مکان را به عنوان منطقه ای امن برای مسلمانانی اعلام کرد که توسط نیروهای صربستان از خانه و کاشانه خود رانده شده بودند. اما سربرنیتسا تبدیل به منطقه ای عملیاتی جهت حملات نیروهای دولت بوسنی شد و باورها بر این است که در این عملیاتها قریب به چند صد نفر از صربها کشته شدند. Nikolic می گوید پسر و نوه او در حمله ای در روز کریسمس سال 1993 کشته شده اند. صربها انتقام گرفتند. در 1995 ژوئیه نیروهای صرب بوسنیایی به سربرنیتسا هجوم آوردند و موجب کشته شدن بیش از 7000فرد غیرمسلح مسلمان در جلوی چشمان نیروهای حافظ صلح سازمان بین الملل، شدند. دادگاه های بین المللی این کشتار را نسل کشی اعلام کردند.

موفق

يکشنبه 22/6/1388 - 19:31 - 0 تشکر 150888

سلام سلام سلام

عکس جالبیه زندگی روستایی من از این عکس خیلی خوشم اومد عاشق این طبیعتم

راستی علیرضا جان بجز اسپانیایی به زبان انگلیسی هم افسکی

بابا دمت گرم 

دلتان شاد و لبتان خندان

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
يکشنبه 22/6/1388 - 21:4 - 0 تشکر 150897

به نام خدا

سلام

ای بابا خانوم آرسو دست رو دلم گذاشتیدچقدر باحال بود ای کاش منم اونجا زندگی میکردم

اما به نظر من این عکس   20 میگیره چون واقعا عالی بود

راستی دلیل دیر پاسخ دادنم سرعت پایین اینترنت و سیستم خودم بود دیگه ببخشید

ممنون

دوشنبه 23/6/1388 - 9:4 - 0 تشکر 151021

به نام خدا سلام

ممنون جناب علیرضا بابت ترجمه 

در ضمن دوستان عزیزم ، لینک تصاویر برتر ماه رو از خود سایت نشنال جیاگرفیک پیدا کردم و تصویر برتر هر ماه رو می تونید در پست آخر ببینید .

چندتاشون  همونایی بودن که منم دوستشون داشتم 

شاد باشین

دوشنبه 23/6/1388 - 9:7 - 0 تشکر 151022

به نام خدا سلام

-------------------------------------

September 14, 2009

Electric Plant, Spain

1024 * 768 پیکسل  / 1280 * 1024 پیکسل

Photograph by Michael Melford

At an electric plant in southern Spain, mirrors as big as houses catch some of the 120 quadrillion watts of sunlight that constantly fall on Earth. Government subsidies for this pricey yet promising power source have made Europe the world"s solar capital

دوشنبه 23/6/1388 - 10:50 - 0 تشکر 151028

به نام خدا

سلام

عکس امروز ظاهرا زده تو کار تکنولوژی و انرژیهای نو اگه درست گفته باشم تولید انرژی از طریق دریافت نور خورشیده نه؟؟؟

عکس امروز چون متفاوت بود به غیر ازافکت که 4 میگیره همه فاکتورها 5 میگیرن پس میشه

19

سه شنبه 24/6/1388 - 1:50 - 0 تشکر 151280

سلام

رفقا

خواهش میکنم

حالا یکیتون این چن خطه بعدی رو ترجمه میکرد اینقذه خووووووووووب می شد

ایول

موفق

سه شنبه 24/6/1388 - 10:11 - 0 تشکر 151330

به نام خدا سلام

--------------------------

September 15, 2009

Candle Spruces at Night, Finland

1024 * 768 پیکسل  /  1280 * 1024 پیکسل

Photograph by Peter Essick

Candle spruces stand frozen before a backdrop of the northern lights, shimmering above Oulanka, one of Finland"s best loved national parks

سه شنبه 24/6/1388 - 19:25 - 0 تشکر 151494

به نام خدا

سلام

واقعا عالی بود

من از این منظره ها خیلی خوشم میاد

واقعا میگم عالی بود

20 بیسته

میشه باز بذارید؟؟

چهارشنبه 25/6/1388 - 6:29 - 0 تشکر 151608

سلام سلام سلام

درخت های عاشق

درختها ایستاده می میرند

خیلی رمانتیک

این عکس ه نظرم بیست بگیره بهتره

دلتان شاد و لبتان خندان

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.