به نام خدای مهربون
سلام..
ممنون از همه ی دوستان كه این تاپیك كه از اون تاپیكای قدیمی قدیمی هست رو هنوز زنده نگه داشتن... ممنون
راستش همین جور كه داشتم مطالب دوستان رو میخوندم! به مطلب جناب رج ادیت در مورد مجوز گرفتن این آلبوم آخر محسن چاووشی رسیدم!
من هم این خبر رو خیلی وقت پیش شنیده بودم و خونده بودم!
حالا یه سوالی برام پیش اومده!
این آهنگایی كه الآن كه بهتره نگم! تقریبا 3-4 ماه هست تو دست همه پخشه آهنگای همون آلبوم یه شاخه گل نیلوفره؟
اگه اینه كه این چه مجوز گرفتنیه!
چجوری آلبومش درست و قانونی عرضه نشد پس! این همه زحمت بكش آخرشم همه آهنگا لو بره!
این آهنگایی كه محسن چاووشی با علی جعفری خونده هم! مال همین آلبومه!
همین دیگه!
ممنون
مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید.
یا علی