• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 16911)
سه شنبه 23/4/1388 - 12:58 -0 تشکر 132401
۩۞۩ جیگیلی ها = JIGILIS ۩۞۩

سلام  

اینجا یه گروه متفاوته ! که واس خودش قلمرو و حکومت و قوانینی داره  ! اگه عضو شی جز حکومت جیگیلی ها محسوب میشی!  
حالا اول معرفی نامه ی زیر رو که مربوط به فرقه های گروهه رو بخون :
1.جیگیلی ها :  این افراد جزء قدرتمند ترین فرقه ی گروه بوده و مدیریت گروه رو بر عهده دارن .خصوصیات:(باحال  -نمکدون  -زلزله -وفعععال در گروه که جیگیلی بازی انها در حد بنز است! )
2.فینگیلی ها :  افرادی ریز نقش که از ضرب المثله فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه تبعیت میکنن!
3.خینگیلی ها :  فرقه ای خل و چل بوده که ریاست دیفونه خونه ی جیگیلی هارو بر عهده دارن!
4.دینگیلی ها :  افرادی که اهل دینگیلی دینگول بازی(یا به زبون شوما شیطونی)بیدند!  
5.چینگیلی ها : افرادی سوسول که از کلمه ی مامانم اینا زیاد استفاده کرده وجیغ جیغو تشیف دارن..(البته فک نکنم این فرقه طرفدار زیادی داشته باشه !) و لقب اینگونه افراد چنگل است!
6.شینگیلی ها : ماموران گروه هستند(قوی هیکل +خر زور)  که وظیفه ی انها مقابله با اشوب گران بید!

7.میسگیلی ها :این گروه بیشتر جای ادمای لوتی. بامرام. جنجالی. فشن .اهل تیپ. باکلاس.از همه مهمتر پایه رفاقت دائم



((((((((((((((((((((((((((  ₪₪₪ به حکومت جیگیلی ها خوش اومدی ₪₪₪  ))))))))))))))))))))))))))

کار حکومت جیگیلی بعدا اعلام می شود

     baharzadeh

mahmood08 

  پارسا زاهد

svahid

abdollah4424

buffun

جینگیلی ها

     

 

mahdi_13 

juddy_abbot

ENIAK_ab

sayeh74

دینگیلی ها

 behafarid  moorche22  princesorkh

unloker

Navaaye_Asemani

arasto7

_Aarsoo_

saeidan

خینگیلی ها

     

 

 

 

tomyseti

endless_road

فینگیلی ها

     

 

 

mymail

alireza2932

happy_go_lucky

چیگیلی ها

     

 

oversea

nader_chan

bargrizan_e_66

mojtaba1422

شینگیلی ها

 shadasma  alighaemia filsof 

saba12345

2fsemperatour

sardar_darya

mohsen394

max2000

میسگیلی ها

..

 تذکر  : برای جلوگیری از ازدحام تاپیک ها و برهم ریختن انجمن هیچ کاربری حق استفاده از گروهها و حکومت جیگیلی ها را در تاپیک جدا گانه ای ندارد

وگرنه با همکاری جانشین انجمن طنز اون تاپیک حذف می شود

حق این حکومت در انجمن طنز برای نویسنده این تاپیک محفوظ است

.

دوستان عزیز چون به همه گروهها نیاز مندیدم تا یک ماه فرصت دارید گروه خودتان را مشخص کنید


 

 

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
پنج شنبه 1/5/1388 - 23:41 - 0 تشکر 134921

به نام خدا

دوستان سلام

خب مثل اینكه ما هم وارد خنگیلی ها شدیم

حالا یعنی ما خنگیم؟ خب وظیفه مون چیه؟ هنوز باید خنگای دیگه رو جمع كنیم؟

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
جمعه 2/5/1388 - 10:38 - 0 تشکر 134970

سلام

خب تو گروه ها رو که نگاه میکردم

بچه خوب زیاده

ولی با تعریفای مکس از گروه بیشتر خوشم اومد

اگه مکس بخواد مننم میرم تو گروه مکس

مسکن

   

  شهری به آتش می کشیم گر تو لبت را تر کنی

 ما چون گلی در دست تو ، کاش ما را پرپر کنی

 بر رشته های معجر زهرا (س) قسم سید علی

 خنجر به حنجر می زنیم گر تو هوای سر کنی..

جمعه 2/5/1388 - 12:18 - 0 تشکر 135003

سلام علیکم

خدا رو شکر عضو گیری ما هم شروع شد

تنها گروهی که به صورت آنلاین با هم در تماسن و بعضا با موبایل

با تشکر

گروه مسکن

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

جمعه 2/5/1388 - 12:35 - 0 تشکر 135010

به نام خدا سلام

W0w

خینگیلی ها !

به به جناب سعیدان 

خینگیلی ها :  فرقه ای خل و چل بوده که ریاست دیفونه خونه ی جیگیلی هارو بر عهده دارن!

جیگیلی ها :  این افراد جزء قدرتمند ترین فرقه ی گروه بوده و مدیریت گروه رو بر عهده دارن .خصوصیات:(باحال  -نمکدون  -زلزله -وفعععال در گروه که جیگیلی بازی انها در حد بنز است! )

کار سخت و طاقت فرسایی باید باشه 

شاد باشین

جمعه 2/5/1388 - 13:42 - 0 تشکر 135029

هیییییییییییییییییییی رفیق....

تند رفتیااااااااااااااااا....شما که هنوز هیچی حساب نمیشی،پس برو بعدن بیا....بذار اول جزء یه گروه به حساب بیاید بعد ایجاد شورش کنید که البته در اون صورت با بودن افراد قدرتمندی مث من و مجتبی،کسی جرات کج رفتن...چییییییییی؟؟؟ نداره....اوکی شد یا نچ؟؟؟

مث اینکه از همین الان باید مشت ها را گره کرده ، اصلحه ها رو مهیا ساخته و سر از تن شورشیان جدا سازیم....(درود بر حکومت قدرتمند جیلینگی ها)

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

جمعه 2/5/1388 - 13:58 - 0 تشکر 135035

سلام

alighaemia عزیز شما فعلا تازه اسم نویسی كردی و باید بگم كه ورود به گروه مسكن خیلی كار سختیه فعلا باید توی صف باشین تا بعد از هماهنگی های لازم كه در جلسه مدیران گروه انجام میشه شروع به گوزینش میكنیم.

2fsemperatour گرامی شما هم میتونید گروهتونو عوض كنید. هنوز دیر نشده البته نه تنها شما هر كس دیگه ای كه در انتخاب گروهش اشتب كرده هم میتونه گروهشو تغییر بده... شما هم بعد از علی قائمی در صف گوزینش قرار میگیرید.

bargrizan_e_66 خب مثل اینكه همینطور كه گفته بودم شما هنوز با گروه مسكن اشنایی ندارید ... خب اشكالی نداره مجبوریم جور دیگه ای با شما برخورد كنیم البته شما هم میتونید درخواست بدید تا بعد از بررسی های لازم عضو گروه بشید. البته (اینو باید به همه بگم كه) عضویت در این گروه كار كركسی نیست و ما هم برای انتخاب اعضای خودمون خیلی حساسیت به خرج میدیم تا اینجا هم اوازه گروه مسكن همه جا بپیچه ... 

درضمن شما میتونید با دیدن كسانی كه بلافاصه با شنیدن نام این گروه درخاوست عضویت در اون رو دادن به كیفیت اون گروه هم پی ببرید..

هركی با مسكن در افتاد ور افتاد ...

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

جمعه 2/5/1388 - 19:22 - 0 تشکر 135111

                                         به نام ایزد منان

سلام خدمت دوستان

مثل اینکه برادر عزیزمون bargrizan_e_66   گروه مسکن نمیشناسن

اشکالی نداره یواش یواش آشنا میشی


جیگیلی ها  آماده باشید که گروه مسکن در راهه

با تشکر

گروه مسکن

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

جمعه 2/5/1388 - 22:51 - 0 تشکر 135175

به نام خدا

دوستان سلام

به به???? آرسوو

به به خانم ارسطو

با توجه به تفاسیر انجام شده چنین به نظر میاد كه ما رییس كل جیگیلی ها هستیم دیگه

به به چه شود

حسین جان رییس رو خودمون باید انتخاب كنیم یا شما؟

راستی خودت تو كدوم گروهی؟

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
شنبه 3/5/1388 - 8:9 - 0 تشکر 135229

به نام خدا

سلام

من که همون گروه هستمو این گروهو برای دعوا انتخاب کردم

شنبه 3/5/1388 - 11:19 - 0 تشکر 135271

سلام 

 من می خوام تو گروه دینگیلی ها باشم!

قول میدم زیاد شیطونی کنم!! باشه؟

بخند تا دنيا به تو بخندد....

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.