سلام
مسابقه باحالیه....به نظرم اسم تاپیک به این عنوان تغییر پیدا کنه بهتره:
دختری یا پسر؟
چون یکی از نتایجی که از این تاپیک میشه بهش دست یافت پاسخ همین سواله.
و اما ادامه:
از دیگر نتایجی که میشه از این تاپیک بهش رسید ....شناسایی آدم های بیکار هست و اون نتیجه نهایی واقعا مشخص میکنه ، که آمار بی کار های پسر انجمن بیشتره و یا دختر؟؟....پس از این لحاظ هم میشه گفت تاپیک خوبیه.
البته نتیجه نخست این تاپیک خندیدنه....چون آدم خندش میگیره دیگه....آخه نیاز نیست چند بار بگی من پسرم یا دخترم.(اما در راستای پیام انجمن میشه بهش مثبت هم نگاه کرد)
و اما به نظر من مهمترین خوبیه این سرگرمی اینه که از جلوی گناه آدم های بی کار جلوگیری میکنه....چون آدم های بی کار بیشتر در معرض گناه هستند.
و در نهایت:چون من هم خودم رو از شما جدا نمیبینم در مسابقه شرکت میکنم:
210
یا علی