به نام خدا
سلام
آرسو جان دیگه بعد از این همه مدت دوستی میفهمم چی میگی! همیشه هم فکر میکردی متوجه اشتباهم میشم اما تو هیچ وقت نمیگیری من چی میگم
" قلب ها گرامی تر از آنند که بشکنند"
هر شعری هم که اینجا ثبت میشه دلیل بر این نیست که آآآی مردم دل من شکسته! خوش به حالم!
یکی مثل تو اینقدر قوی ه که خاطره ی غمگینش رو فراموش میکنه یا اگه فراموش نکرده هم لب باز نمیکنه.....
یکی مثل من نه... یکی مثل من همه ی دلخوشیش خوندن شعرایی ه که یه ذره یه ریزه یه سر سوزن با خودنش حس میکنه
باباااااااااااااااااااااااااااا فقط تو نیستی که مشکل داشتی... این مشکل فقط برای تو نیست..ببین! یه نفر دقیقا حس تو رو داشته یه روزی
قبل از تو.... بابا این دست روزگاره... فقط تو نیستی و نبودی و نخواهی بود
این من رو آروم میکنه... خوندش رو نه تنها خالی منفی نمیدونم بلکه مثبت هم میدونم. نهایتش چیه؟ دو قطره اشک
اشک ها محترم هستن اما نه به هر قیمتی...
برای این ه که من به شخصه غمگین جات رو دوست دارم
روی صحبتم با تو نیست آرسو ها ... چون میشناسمت و دوستمی
ولی در کل یه چیزی که همیشه حسرتش به دلم بود این بود که:
غمم درک بشه
ولی هیچ وقت نمیشه... چرا؟ چون یه مسئله به نظر یکی پیش پا افتادس ولی به نظر من خیلی مهمه
مثلا مهم ه برای من که چند ماه وقتم رو بذارم برای کسی و آخر سر با یه دروغ دک بشم و ساده لوح تصور بشم!
یکی مثل نوا میگه این اصلا ارزش نداره غصه بخوری چون اون آدم ارزش نداره
یکی مثل من میگه تا اخر عمرم با یادش قلبم درد میگیره که ای انسانیت؟ خاک بر سرت!
درست یا غلط... غم هم رو درک کنیم
همین
مرسی آرسو جون.. مدت ها بود یه چیزایی میشنیدم همه این حرف ها مونده بود رو دلم
یا حق