• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن دانشجویی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
دانشجویی (بازدید: 30088)
شنبه 5/5/1387 - 18:26 -0 تشکر 49358
> لابی انجمن دانشجویی <

به نام خدا .. سلام بر همه دوستای خوبم

 

خوب از عنوان تاپیك مشخصه كه حرفای خودمونی دانشجوها اینجا ثبت میشه یه چیز تو مایه های صندوق پیام شخصی انجمن های دیگه . احساس كردم بعضی پیام ها كه در تابلوی اعلانات ثبت میشه همش مربوط به اون نیست و یه جایی مثه اینجا رو نیاز داره . پس در اون تاپیك فقط انتقادات و پیشنهادات و این تاپیك حرفای دلتون كه مربوط به موضوعات انجمنمون میشه .

 

  موفق و همیشه شاد و خندون باشید

جمعه 15/7/1390 - 12:9 - 0 تشکر 372890

به نام خدا - سلام .

می بینم وحید بازم داری شایعه درست می کنی :D
خودت مشکوکی :D

حالا می کنی جانشین چه هوای مدیرو داره . از تو یاد گرفته که از بوفون حمایت می کردی .

وحید درسته پاییزه و هوا ابری و بارانی ولی دلیل نمی شه پشت مه خودتو مخفی کنی . بیا جلو پسر . ببینمت خوشحال می شم .

 برای امام زمان صلوات فرستادی ؟      

خدایا شکرت که هر چه دادی بهترین بود . 


 

جمعه 13/8/1390 - 12:50 - 0 تشکر 383119

با نام خدا و سلام
خسته نباشی عزیز
ازت دعوت می کنم به این تاپیک سربزنید و در صورت موافقت اعلام نمایید که کار را با هم پیش ببریم
http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=382148&pageIndex=0&pageSize=10&forumID=457

«اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم» 

رواق منظر چشم من آشیانه توست         کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

انجمن تعلیم و تربیتیها 

يکشنبه 15/8/1390 - 20:44 - 0 تشکر 384209

teachman گفته است :
[quote=teachman;521731;383119]با نام خدا و سلام
خسته نباشی عزیز
ازت دعوت می کنم به این تاپیک سربزنید و در صورت موافقت اعلام نمایید که کار را با هم پیش ببریم
http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=382148&pageIndex=0&pageSize=10&forumID=457

به نام خدا - سلام .

 ممنونم آقا معلم که منو دعوت کردید چشم حتما می یام . 

 برای امام زمان صلوات فرستادی ؟      

خدایا شکرت که هر چه دادی بهترین بود . 


 

پنج شنبه 3/9/1390 - 20:6 - 0 تشکر 392177

سلام بچه ها
اگر کسی در زمینه نوشتن مقاله ISI با تضمین چاپ نبال یه جای مطمئن می گرده حتما یه سر به وبسایت گروه مترجمین آریا بزنه:
www.ariatranslate.com

يکشنبه 6/9/1390 - 22:47 - 0 تشکر 393617

mohammad6564 گفته است :
[quote=mohammad6564;736464;392177]سلام بچه ها
اگر کسی در زمینه نوشتن مقاله ISI با تضمین چاپ نبال یه جای مطمئن می گرده حتما یه سر به وبسایت گروه مترجمین آریا بزنه:
www.ariatranslate.com

به نام خدا - سلام .

داداش تبلیغ کردیا ولی چون تو شهر ما درس خوندی زیر سبیلی ردت می کنم :D 

 برای امام زمان صلوات فرستادی ؟      

خدایا شکرت که هر چه دادی بهترین بود . 


 

جمعه 11/9/1390 - 0:54 - 0 تشکر 395301

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

السلام علیك یا ابا عبدالله الحسین

السلام علیک یا مولای یا صاحب الزمان

سلام

ایام حزن و عزای حسینی را حضور همه شما گرامیان تسلیت می گویم.

عزا داریهایتان قبول باشد.

به مناسبت عاشورای حسینی روز عاشورا در انجمن مهدویت برای تعجیل در فرج مولای غریبمان مهدی روحی لتراب مقدمه الفداه برنامه خاصی اجرا می شود.برای اینکه گروه چهل نفره تکمیل شود،از همه شما بزرگواران دعوت می کنم به این محفل تشریف بیاورید.اجرتان با خود مولا

40 نفر عاشق بیایند. (صد لعن و صد سلام)

منتظر شما برای اعلام آمادگی خود و اطلاع از جزئیات طرح مذکور

به آدرس زیر هستیم.پیشاپیش از حضورتان تشکر می کنم.

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=392247&forumID=969

اللهم عجل لولیک الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

جمعه 11/9/1390 - 2:13 - 0 تشکر 395307

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

السلام علیك یا ابا عبدالله الحسین

السلام علیک یا مولای یا صاحب الزمان

سلام

ایام حزن و عزای حسینی را حضور همه شما گرامیان تسلیت می گویم.

عزا داریهایتان قبول باشد.

به مناسبت عاشورای حسینی روز عاشورا در انجمن مهدویت برای تعجیل در فرج مولای غریبمان مهدی روحی لتراب مقدمه الفداه برنامه خاصی اجرا می شود.برای اینکه گروه چهل نفره تکمیل شود،از همه شما بزرگواران دعوت می کنم به این محفل تشریف بیاورید.اجرتان با خود مولا

40 نفر عاشق بیایند. (صد لعن و صد سلام)

منتظر شما برای اعلام آمادگی خود و اطلاع از جزئیات طرح مذکور

به آدرس زیر هستیم.پیشاپیش از حضورتان تشکر می کنم.

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=392247&forumID=969

اللهم عجل لولیک الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

يکشنبه 13/9/1390 - 22:31 - 0 تشکر 396494

سلام

آقا مدیر من یه سوال دارم

گُجَنبَلا یعنی چی؟

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

يکشنبه 13/9/1390 - 23:31 - 0 تشکر 396533

vahidmiladi گفته است :
[quote=vahidmiladi;415987;396494]سلام

آقا مدیر من یه سوال دارم

گُجَنبَلا یعنی چی؟

به نام خدا - سلام .

حتی نتونستم تلفظش کنم پسر .

سوتی گرفتی یا بازم خبریه ؟:D 

 برای امام زمان صلوات فرستادی ؟      

خدایا شکرت که هر چه دادی بهترین بود . 


 

يکشنبه 13/9/1390 - 23:51 - 0 تشکر 396543

vahidmiladi گفته است :
[quote=vahidmiladi;415987;396494]سلام

آقا مدیر من یه سوال دارم

گُجَنبَلا یعنی چی؟

جناب میلادی آخر کار خودتونو کردین؟؟!!!!:))

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.