به نام خدا .. سلام بر همه دوستای خوبم
خوب از عنوان تاپیك مشخصه كه حرفای خودمونی دانشجوها اینجا ثبت میشه یه چیز تو مایه های صندوق پیام شخصی انجمن های دیگه . احساس كردم بعضی پیام ها كه در تابلوی اعلانات ثبت میشه همش مربوط به اون نیست و یه جایی مثه اینجا رو نیاز داره . پس در اون تاپیك فقط انتقادات و پیشنهادات و این تاپیك حرفای دلتون كه مربوط به موضوعات انجمنمون میشه .
موفق و همیشه شاد و خندون باشید