• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 46306)
چهارشنبه 31/5/1386 - 15:43 -0 تشکر 13006
پیامک شما به امام زمان (عج)

 

 

                                           محل دریافت پیامک های شما به امام زمان (عج)

به اميد روزي که همه پيامک‌هاي دنيا فقط يک چيز باشد " مهدي آمد...

دوست عزيز تبياني شما هم مي‌توانيد در دهه مهدويت در سايت تبيان به آن يار آسماني مهدي موعود (عج) جمله‌اي زيبا به صورت پيامک (حداکثر 178 کاراکتر) ارسال نماييد.

 

سه شنبه 27/11/1388 - 13:54 - 0 تشکر 182855

السلام علی القتیل المظلوم
میدانم با گفتن این سلام خون گریه میکنی.بیا که ما طاقت گریه تو را نداریم.

الهی انت کما احب ،فاجعلنی کما تحب.

چهارشنبه 28/11/1388 - 22:6 - 0 تشکر 183272

-اگر حجاب ظهورت وجود پست من است دعا نما که بیرم چرا نمی ایی؟ -هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر عمری گرفته ای و مبادا رها کنی

خوبي کن و خوش باش به آرامش وجدان ... بگذار بگويند فلاني بد دنياست

پنج شنبه 29/11/1388 - 12:20 - 0 تشکر 183417

با سلام «... ... ... » یا علی

 
سیب‌سرخ‌60- غریبی‌آشنا       وبلاگم: ماه تابان من 

جمعه 30/11/1388 - 19:54 - 0 تشکر 183974

شرمنده ام فقط همین

به وبلاگ من سر بزنيد
http://www.bia2allthing.mihanblog.com
درضمن منو با اسم (دختر بابا )ميتونيد تو گوگل پيدا كنيد
شنبه 1/12/1388 - 14:29 - 0 تشکر 184261

سلام ای عزیز زهرا

آقا جان دلها برای آمدنت می تپد ای عزیز رهرا كجایی ما هر روز برای ظهورتان وسالمتی شما دعا میكنیم باشد كه خدواند دعای من گنهكار را مستجاب كند همه باهم الهم عجل الولیك الفرج

شنبه 30/5/1389 - 19:0 - 0 تشکر 223093

گرفته بوی تو را خلوت خزانی من

کجایی ای گل شب بوی بی نشانی من

چنان که عطر تنت در رواق ها جاریست

چگونه گل نکند بغض جمکرانی من ؟


--------------------------------------------------------------------------------

هفت شهر عشق را عطار گشت ، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

يکشنبه 31/5/1389 - 4:50 - 0 تشکر 223204

می ترسم حتی اس ام اس من رو نخونه :-( شایدم صفحه خالی فرستادم nothing to display . خودش حرفم رو از قلبم خونده و عواقبش رو هر کس تو زندگی روزانه ی خودش می بینه.می خواستم بگم عاشقتم دیدم نه عشق توش گناه نفوذ می کنه ، می گم دوست دارم چون روح دوست داشتن پاکه.اگر به من بگن کدوم قسمته که انسان رو انسان تر می کنه؟ می گم قلب انسان . جات تو دل منه همونجایی که خدا گفته جای خودشه ، اگر اذیتت کنم خدا به رسم همسایگی از دستم ناراحت می شه.امیدوارم ناجی بیاد و زندگی انسان معنا پیدا کنه ، چه سعادتی است رخ یار دیدن.

   

 
When the power of love replace with the love of power , world will be in peace.

   هر روز صبح در آفریقا آهویی از خواب بیدار می شود که می داند باید از شیر تندتر بدود تا خورده نشود و شیری که می داند باید از آهو تندتر بدود تا گرسنه نماند.مهم نیست شیر باشی یا آهو ، مهم این است که با طلوع آفتاب با تمام توان شروع به دویدن کنی.

يکشنبه 31/5/1389 - 6:10 - 0 تشکر 223212

در انتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام رها مکن دل مرا بیا که دل شکسته ام

من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم كه از تراكم اندیشه های پست تهی باشد                                                                مسعود خادمی                                        
يکشنبه 31/5/1389 - 13:57 - 0 تشکر 223258

حیف! که جمعه ها روزنامه منتشر نمیشه........وگرنه عجب تیتری میشد: اومدنت

تنت به ناز طبيبان نيازمند مباد

it is god who cures 

مدير انجمن بهداشت و سلامت

يکشنبه 31/5/1389 - 15:23 - 0 تشکر 223286

کاش از دلبر نشانی داشتیم / بر سر کویش مکانی داشتیم

از برای مهدی صاحب الزمان / کاش در دل جمکرانی داشتیم

تعجیل در فرج آقا صلوات

 

thank you for attention

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.