• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
زن ریحانه آفرینش (بازدید: 23861)
جمعه 23/12/1387 - 12:47 -0 تشکر 98213
حـرف هـای خـودمـونـی

بچه های خوب انجمن ریحانه سلاااااااااااام

یه سلام خیلی زیبا به روی گل همتون.. دیدم که جای یه همچین تاپیکی تو انجمنمون خیلی خالیه

جایی که بتونیم اگه حرفی یا پیامی داریم به همدیگه برسونیم.. اگه شما حرفی، درد دلی با مسئولین انجمن

دارین یا با کاربرای دیگه صحبتی دارین که میخواین بهشون بگین ولی دسترسی ندارین بهشون، اینجا

بهترین جاست.

مسئولین انجمن هم اگه صحبتی حرفی پیغام پسغامی واسه کاربرا دارن همینجا میگن.

چی؟ صندوق انتقاد پیشنهاد واسه همینکاره؟

نه!

صندوق انتقادات و پیشنهادات فرق فوکوله..

اونجا انتقاد پیشنهاد داره ولی اینجا پای حرف ها و تذکرات دوستانه همدیگه می شینیم.

امیدوارم که به کمک هم .. بتونیم این انجمن رو هرچه بهتر و پربارتر پیش ببریم. انشاء الله.

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

سه شنبه 11/1/1388 - 8:59 - 0 تشکر 102542

به نام خدا سلام

ببخشید وسط بحث وارد میشم فقط اومدم یه خبر از مادر تیردراپ بگیرم . دلم براش تنگ شده ( یه قلب فشرده ! )

سال نو هم مبارک

شاد باشین

سه شنبه 11/1/1388 - 9:7 - 0 تشکر 102544

سلام

خودتون و بچه هاتونو خوب بپوشونید که هوا قاراش میش شده.

موفق

سه شنبه 11/1/1388 - 11:45 - 0 تشکر 102586

....وخدایی که در این نزدیکی است.

سلام دوستان

آرسو جان خوش آمدی . مامان تیر دراپمون مسافرت هستن . خودشون فرمودن انشاالله پانزده بدر برمیگردن .......به همه بچه ها هم سلام رسوندن .

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

سه شنبه 11/1/1388 - 11:47 - 0 تشکر 102588

سلام سلام سلام

ببخشید مزاحم شدم

می خواستم بدونم سوغات بوشهر چیه

چون خانم تیردراپ از بوشهر می خواد برامون سوغاتی بیاره

راستی اینم می خواستم بگم

من حاضرم با شما شرط ببندم اگر شما معنای درست طنز را برای من کفتی من قبول کنم مربوط به طنز است...........

این حرف کاربر پریسا خیلی جای تعجب داره

کسی که به کوچکترین حرف دیگران ایراد می گیره ایا نمی داند شرط بستن حرام است و لحن صحبتش جای تعجب داره

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
چهارشنبه 12/1/1388 - 10:7 - 0 تشکر 102727

سلااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

من برگشتم !! :دی

وای که چقد دلم تنگ شده بود واسه انجمن و بچه های خوبش .. این ده دوازده روز تو ترک بودم حسابی..

بالاخره سفرهای مارکوپولویی ما تموم شدو به علت نامساعد بودن اوضاع جوی مجبور شدیم به خونه برگردیم :دی

جاتون واقعاً خالی بود بچه ها ..

 ممنون آرسو جان از اظهار محبتت .. منم دلم واسه شما دخملی ها تنگ شده بود .. مخصوصاً نخسوزن :دی

من دیشب ساعت 12 رسیدم خونه و الانم کلی کار دارم.. پس فعلاً میرم.. بعداً برمیگردم و مفصل از خجالت همه دوستان درمیام.

درضمن خیلی ممنونم که تو این مدت انجمن خودتونو تنها نذاشتین.

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

چهارشنبه 12/1/1388 - 15:51 - 0 تشکر 102809

به نام خدا

سلام

رسیدن به خیر مامان تیر دراپ.

می گم شما وعده ای به ما داده بودید ها! من منتظر شنیدن خبری ازتون بودم ها!

هههیییی.... چه کنیم که کم سعادتی از سر و رومون می باره... هققققق...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

چهارشنبه 12/1/1388 - 17:58 - 0 تشکر 102839

سلام سلام سلام

سال نو شما مبارک باشه خانم تیردراپ

رسیدن بخیر خوش امدید به انجمن

سفر خوش گذشت

چه خبر از بوشهر

اب و هوا چطور بود

راستی سوغاتی ما فراموش نشه

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
چهارشنبه 12/1/1388 - 18:35 - 0 تشکر 102852

به نام خدا

سلام

تیر دراپ عزیز رسیدن بخیر معلوم خیلی این مسافرت بهتون خوش گذشته

بوده که حالا به خاطر شرایط جوی زود اومدید (خدا را شکر) من نمی دونم

بوشهر چه سوغاتیهایی داره اصلا خوبه در مورد اونجا و این سفرتون اگه

تونستید یکم بهمون اطلاعات بدید 

خداوندا ! دستانم خاليند و دلم غرق آرزوها ، يا با قدرت بيکرانت دستانم را توانا گردان يا دلم را از آرزوهاي دست نيافتي خالي کن ...
چهارشنبه 19/1/1388 - 11:21 - 0 تشکر 104281

....وخدایی که در این نزدیکی است.

سلام دوستان

خانمهای عزیز باغ بانوان چرا اینقدر کم پیدایید ؟ من نمی بینمتون اصلا . پس قول و قرارهامون چی شد ؟ آشپزی ها و شیرینی ها چی شد ؟ چرا گزارش نمی دید ؟ بقیه کارها رو هم پیشنهاد بدید تا شروع کنیم . ایمیل بزنید یا همین جا بگید که چه کاری رو شروع کنیم ؟ منتظرما ........ 

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

شنبه 5/2/1388 - 20:48 - 0 تشکر 108484

سلااااااااااااام

وای که چقد دلم واسه همه تنگ شده بود!!

این چند وقته فقط میومدم میخوندم و میرفتم.. نمیدونم چرا حال و حوصله نوشتن نداشتم.

اما از این به بعد هستم.. خیلی هم سفت و سخت هستم. واسه شروع کار هم به این دوستان

خوشامد میگم : جناب وحید میلادی - جناب وحید_وحید - و جناب خیالباف!

امیدوارم که شاهد حضور فعال و پربارتون تو این انجمن باشیم.

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.