هو العزیز
سلام
impertu_world ، mohammadmbn2004 ، دوستاران u ==» قدمتون به روی چشم ، حتما تشریف بیاورید.
Omidedidar ==» همینطور که دفتر تبیان اصفهان و همچنین مدیر انجمن گفتند امسال نیازی به ثبت نام کردن نیست.
hoaliba128110 ==» حتما تشریف بیاورید ، بالاخره وقتی اومدید می شناسیمتون ، در مورد شام هم همه دوستان دعوت هستند (البته در منازلشون)
javadf ==» برنامه های متنوعی قراره برگذار بشه ان شاالله وقتی اومدید می بینید.
marjan_karate ==» ممنون از اعلام آمادگی تون ، اگه کاری بود حتما خبرتون می کنیم.
یاكریم ==» قدمتون به روی چشم ، در مورد راهنمایی دیگه چی باید بگیم ؟ مراسم راس ساعت 18 روز 5شنبه مورخه 10 بهمن 87 شروع می شه مکان هم که در مطالب قبلی ذکر شده است.
یا قهار ==» تشریف بیاورید به آدرسی که گفته شده و در همایش شرکت کنید.
nahidyy ==» تشریف بیاورید ، برای اعلام برنامه ها هم بگذارید روز همایش (به عنوان سورپرایز)
Mohammad2007 ==» جلسه حدود 2 ساعت طول می کشه و در مورد کیفیت برگزاری هم گفتند نگید (ان شا الله تشریف آرودید سورپرایز بشید)
pirbakran ==» همانطوری که مدیر انجمن گفتند همه افراد باید تایید اولیه یا تایید نهایی تبیان باشند یا اینکه بخواهند در آینده از فعالین انجمن نصف جهان باشند.
mostafy kappak ==» (ما مخلص هر چی بروبکس تبیانیند هم هستیم) ما بیشتر ، منتظرتون هستیم.
alirezafeizi ==» تشریف بیاورید ، نیازی به ثبت نام نیست.
Raha0311 ==» برای چندمین بار اعلام می کنیم که نیازی به ثبت نام نیست.
jafar ==» عزیز قدمتون به روی چشم ، ما صمیمانه منتظرتون هستیم.
sd_sh ==» باز هم می گیم نیازی به ثبت نام نیست.