• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن نصف جهان > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نصف جهان (بازدید: 4660)
جمعه 4/11/1387 - 11:52 -0 تشکر 84444
** سومین همایش کاربران اصفهانی تشریف بیاورید **

وَنَزَّلْنَا عَلَیْكَ الْكِتَابَ تِبْیَانًا لِّكُلِّ شَیْءٍ وَهُدًى وَرَحْمَةً وَبُشْرَى لِلْمُسْلِمِینَ ...

                                                                          سوره نحل آیه 89

بدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای اصفهانی سایت تبیان می رساند، دفتر اصفهان  ، همزمان با میلاد مسعود امام محمد باقر (علیه السلام) و همچنین مصادف با سی امین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،

سـومیـن هـمایـش بـزرگ کـاربـران اصـفهـانـی

 سایت را برگزار نماید.

زمان   : پنج شنبه 10 بهمن ماه  1387 - ساعت  18

مکـان : اصفهان ،  خیابان نشاط،  نبش خیابان فرشادی ساختمان موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (علیه السلام)

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

دفتر اصفهان

 

يکشنبه 6/11/1387 - 20:26 - 0 تشکر 84927

من هم می یام كجا ثبت نام كنم؟

يکشنبه 6/11/1387 - 21:48 - 0 تشکر 84976

یعنی ثبت نام نمی خواد؟

يکشنبه 6/11/1387 - 22:47 - 0 تشکر 84989

به نام خدا

سلام.

خب

فکر کنم فردا دیگه مشخص بشه که از کاربرای تهرانی کیا قراره مزاحم دوستای اصفهانی بشن.

تا الان سه نفر قطعی شده برنامشون فکر کنم.

دو نفر دیگه هم در حد احتمال قریب به یقین هست.

بقیه رو نمیدونم دیگه.

این پست صرفا جهت اطلاع رسانی ثبت شده !!!

تا بعد...

یا علی

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

دوشنبه 7/11/1387 - 12:25 - 0 تشکر 85074

با سلام

می خواستم بدونم که نیازی به ثبت نام نیست؟

دوشنبه 7/11/1387 - 13:1 - 0 تشکر 85083

با سلام مجدد خدمت تمامی دوستان عزیز

لازم دیدیم در خصوص چند مورد توضیح بیشتری بدیم:

1-همایش امسال با توجه به تجربه سال گذشته نیازی به ثبت نام نداره و قدوم همه اعضاء و دوستداران تبیان به چشمان ما

2-با توجه به حضور مسئولین موسسه در همایش و برنامه ی تعیین شده ، قرار هست برنامه پرسش و پاسخ داشته باشیم که عزیزان میتونن سوالاتشون را آماده کنند و در همایش بپرسند

3-یکی از برنامه های همایش مثل سال گذشته برنامه قرعه کشی از بین حاضرین است که لازمه دوستان محترم تا آخر برنامه در سالن همایش تشریف داشته باشند(البته اگر میخوان توی قرعه کشی شرکت داده بشن)

4-زمان پیش بینی شده برای مدت همایش 2 ساعت است

به امید هرچه بهتر برگزارشدن این همایش

                                          موسسه تبیان-دفتر اصفهان

دوشنبه 7/11/1387 - 14:28 - 0 تشکر 85127

یا Tebyan_Isfahan

برسد به داد این سوالات


وبسایت و انجمن تخصصی بسیجیان

http://www.basijian.co.cc
دوشنبه 7/11/1387 - 20:24 - 0 تشکر 85218

هو العزیز

سلام

impertu_world ، mohammadmbn2004 ، دوستاران u  ==» قدمتون به روی چشم ، حتما تشریف بیاورید.

Omidedidar ==» همینطور که دفتر تبیان اصفهان و همچنین مدیر انجمن گفتند امسال نیازی به ثبت نام کردن نیست.

hoaliba128110 ==» حتما تشریف بیاورید ، بالاخره وقتی اومدید می شناسیمتون ، در مورد شام هم همه دوستان دعوت هستند (البته در منازلشون)

javadf ==» برنامه های متنوعی قراره برگذار بشه ان شاالله وقتی اومدید می بینید.

marjan_karate ==» ممنون از اعلام آمادگی تون ، اگه کاری بود حتما خبرتون می کنیم.

یاكریم ==» قدمتون به روی چشم ، در مورد راهنمایی دیگه چی باید بگیم ؟ مراسم راس ساعت 18 روز 5شنبه مورخه 10 بهمن 87 شروع می شه مکان هم که در مطالب قبلی ذکر شده است.

یا قهار ==» تشریف بیاورید به آدرسی که گفته شده و در همایش شرکت کنید.

nahidyy ==» تشریف بیاورید ، برای اعلام برنامه ها هم بگذارید روز همایش (به عنوان سورپرایز)

Mohammad2007 ==» جلسه حدود 2 ساعت طول می کشه و در مورد کیفیت برگزاری هم گفتند نگید (ان شا الله تشریف آرودید سورپرایز بشید)

pirbakran ==» همانطوری که مدیر انجمن گفتند همه افراد باید تایید اولیه یا تایید نهایی تبیان باشند یا اینکه بخواهند در آینده از فعالین انجمن نصف جهان باشند.  

mostafy kappak ==»  (ما مخلص هر چی بروبکس تبیانیند هم هستیم) ما بیشتر ، منتظرتون هستیم.

alirezafeizi  ==» تشریف بیاورید ، نیازی به ثبت نام نیست.

Raha0311 ==» برای چندمین بار اعلام می کنیم که نیازی به ثبت نام نیست.

jafar ==» عزیز قدمتون به روی چشم ، ما صمیمانه منتظرتون هستیم.   

sd_sh ==» باز هم می گیم نیازی به ثبت نام نیست.

««« تبیان »»»

 

دوشنبه 7/11/1387 - 21:17 - 0 تشکر 85229

به نام او...

سلام

بسیار دلم میخواست که بیام...خیلی خیلی زیاد...دوستانمون در انجمن نصف جهان ماشالله خیلی زیادن و همه عزیز...مشتاقانه دوست داشتم میتونستم بیام

و از صبح که خبرشو شنیدم همش حسرت میخوردم و " دلم میخواست" و اگه همایش خودمون نبود واقعا عقده میشدم

ولی بازم دلم میسوزه چون دانشگاهمون یه سفر سه روزه به اصفهان خواهد داشت که من ثبت نام نکردم...که اگه ثبت نام میکردم میتونستم بیام حتما 

کاش خیلی قبل تر میدونستم....

به هر حال امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید.....

جای ما هم خالی

قدر با هم بودن هامون رو بدونیم....

شاید لحظه ای دیگر......

بدرود...

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 8/11/1387 - 2:37 - 0 تشکر 85311

مرجان سلام

خوبی؟

بله منم میام ، سال پیش هم میتونستم بیام ولی چون اینترنت رو کنار گذاشته بودم متوجه نشدم همایشه و بعد با خبر شدم دوستای تهرانی چند نفری رفتند .

به هر حال اگه خدا بخواد حتما منم هستم . البته اون بالا خیلی پر انرژی تر گفته بودما :-))

خدانگهدارت

سه شنبه 8/11/1387 - 14:25 - 0 تشکر 85410

به نام خدا

سلام.

کاربرای تهرانی که قراره ان شاءالله در جشن کاربران ، در اصفهان مهمون دوستای نصف جهانی باشن :

خودم - مکلارن - جهان آرامش - محسن خسرو - ممل92

اگه کس دیگه ای هم هستش که من نمیدونم بگه لطفا.

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.