• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن دانشجویی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
دانشجویی (بازدید: 7653)
دوشنبه 11/9/1387 - 22:15 -0 تشکر 74692
!!!!دانشجو روزت مبارک

باعرض سلام خدمت همه دانشجویان گرامی پیشاپیش فرارسیدن روز دانشجو را تبریک عرض میکنم .بالاخره اگه ما خودمون هوای خودمون رو نداشته باشیم کی داشته باشه!!!می دونم که الان موقع امتحانات میان ترم هستش وحال وحوصله این کارها رو ندارید ولی ازتون تقاضا دارم یه جمله یا مطلبی یا درددلی و... درمورد روز خودتون بگین.

vox
پنج شنبه 10/9/1390 - 21:57 - 0 تشکر 395185

اول به من بوگو روزش دقیقا کیه؟
من روز دانش آموز هیچ وقت یادم نمیره ولی نمیدونم چرا با تاریخ روز دانشجو مشکل دارمD:
به هرحال منم پیشاپیش این روز فرخنده رو به همه دانشجوهای علم و دانش و فرهنگ و ولا غیر تبریک عرض میکنم
به امید روزی که تک تک مون پله های ترقی رو یکی پس از دیگری طی بکشیم
دیگه عرضی نیست
یاحق

آنچه دلم خواست نه آن می شود هر چه خدا خواست همان می شود

چهارشنبه 16/9/1390 - 16:26 - 0 تشکر 397618

سلام دوستان..

یاد و خاطره شهدای 16 آذر گرامی!

روز دانشجو رو هم بواسطه سه شهید دانشکده فنی تهران گرامی می داریم.

امیدوارم راهشون رو خوب ادامه بدیم.

. امام علي (ع) مي فرمايند بهره خرد پند گرفتن واحتياط است و دستاورد ناداني غفلت و فريب خوردگي. و باپاکدامنان و فرزانگان بنشين وباانان زياد گفتگو کن زيرا اگر نادان باشي تورا دانش اموزند و اگر دانا باشي بردانش تو افزوده شود. خداوند به ماتوفيق بندگي بي چون وچرابده. اللهم عجل لوليک الفرج والعافيه والنصر.

منتظر شما در انجمن زن ريحانه آفرينش . کليک کن دوست عزيز

 

چهارشنبه 16/9/1390 - 16:42 - 0 تشکر 397626

به نام خدا - سلام .

سلامبه دوستان منم این روزو به دوستان گل دانشجو تبریک می گم .

به دلیل مصادف با ایام سوگواری امام حسین ان شائالله هفته ی بعد به همین مناسبت یه مسابقه ی جالب برای دوستان داریم . با ما همراه باشید .

 برای امام زمان صلوات فرستادی ؟      

خدایا شکرت که هر چه دادی بهترین بود . 


 

چهارشنبه 16/9/1390 - 17:5 - 0 تشکر 397640

سلام
این روز رو خدمت دانشجویان گرامی تبریک عرض میکنم
انشاالله دانش جویان حقیقی باشیم

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
چهارشنبه 16/9/1390 - 18:49 - 0 تشکر 397686

سلام

این روز رو به همه ی دانشجویان و مخصوصا دانشجویان تبیانی تبیرک عرض می کنم .

الهی همتون دکتری بگیرین!

چهارشنبه 16/9/1390 - 20:21 - 0 تشکر 397731

سلام 
در کوچه درس رهگذاریم هنوز
وین راه دراز می سپاریم هنوز
از اول ثبت نام سال ها می گذرد
ما واحد پاس نکرده داریم هنوز!
روز دانشجو مبارک
اینم بدون شرح.....بابا درس خونا .....به خصوص همه بچه های ارشدی این انجمن ....روزتون مبارک 

 

بیاید شاهد پرواز پروانه ها باشیم....

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند. عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند.دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردندو بخند که خدا هنوز آن بالا با توست.

خدایا رهایم مکن

 

 

پنج شنبه 17/9/1390 - 23:45 - 0 تشکر 398327

16 آذر روز تولد منه که مصادف شده با روز دانشجو و روز تجلیل از اسرا و مفقودین.

جمعه 18/9/1390 - 10:18 - 0 تشکر 398383

سلام
منم روز دانشجو رو به همه دانشجویان تبریک میگم هرچند گذشت ولیکن مبارک باشه:)

من از اين كوه بالا خواهم رفت.ميگويند ارتفاعش زياد است.راهش طولاني و شيب دار است,پر از صخره و صعود به آن بيش از حد دشوار است.كارخودم است.از آن بالا خواهم رفت.به زودي مرا خواهي ديد كه از قله برايتان دست تكان ميدهم يا از فرط تلاش بر دامنه جان ميسپارم

جمعه 18/9/1390 - 14:42 - 0 تشکر 398440

سلام
منم تبریک میگم . آخی حیف شد یه مشتری واسه تاپیک آینده م از دست دادم . تولد شما هم مبارک باشه behshia گرامی.

میدونی فرق انجمن مدیریت با انجمنای دیگه چیه ؟

دوست داری بدونی ؟ خب فرقش اینه : همه ی انجمنهای تخصصی تبیان فقط یه مدیر داره ، ولی تو انجمن مدیریت هر کس بیاد و فعالیت کنه

خودش یه مدیره پس بیا انجمن مدیریت و با چشمان یک مدیر نگاه کن

 

جمعه 18/9/1390 - 14:47 - 0 تشکر 398445

سلام
ان شاء الله روزتون مبارک بوده باشه! یه پیامک تقدیمی:

صفایی ندارد ارسطو شدن/
خوشا پر کشیدن پرستو شدن
تو که پر نداری پرستو شوی/
بشین درس بخون تا ارسطو شوی

یک نیمه ی من شعور افلاطون است، یک نیمه ی دیگرم دل مجنون است،،،من بر لب تیغ راه رفتم یک عمر،این رنگ حنا نیست به پایم، خون است

 


برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.