باعرض سلام خدمت همه دانشجویان گرامی پیشاپیش فرارسیدن روز دانشجو را تبریک عرض میکنم .بالاخره اگه ما خودمون هوای خودمون رو نداشته باشیم کی داشته باشه!!!می دونم که الان موقع امتحانات میان ترم هستش وحال وحوصله این کارها رو ندارید ولی ازتون تقاضا دارم یه جمله یا مطلبی یا درددلی و... درمورد روز خودتون بگین.
کل آیتم ها 44
اول به من بوگو روزش دقیقا کیه؟من روز دانش آموز هیچ وقت یادم نمیره ولی نمیدونم چرا با تاریخ روز دانشجو مشکل دارمD:به هرحال منم پیشاپیش این روز فرخنده رو به همه دانشجوهای علم و دانش و فرهنگ و ولا غیر تبریک عرض میکنمبه امید روزی که تک تک مون پله های ترقی رو یکی پس از دیگری طی بکشیمدیگه عرضی نیستیاحق
آنچه دلم خواست نه آن می شود هر چه خدا خواست همان می شود
سلام دوستان..
یاد و خاطره شهدای 16 آذر گرامی!
روز دانشجو رو هم بواسطه سه شهید دانشکده فنی تهران گرامی می داریم.
امیدوارم راهشون رو خوب ادامه بدیم.
. امام علي (ع) مي فرمايند بهره خرد پند گرفتن واحتياط است و دستاورد ناداني غفلت و فريب خوردگي. و باپاکدامنان و فرزانگان بنشين وباانان زياد گفتگو کن زيرا اگر نادان باشي تورا دانش اموزند و اگر دانا باشي بردانش تو افزوده شود. خداوند به ماتوفيق بندگي بي چون وچرابده. اللهم عجل لوليک الفرج والعافيه والنصر.
منتظر شما در انجمن زن ريحانه آفرينش . کليک کن دوست عزيز
به نام خدا - سلام . سلامبه دوستان منم این روزو به دوستان گل دانشجو تبریک می گم . به دلیل مصادف با ایام سوگواری امام حسین ان شائالله هفته ی بعد به همین مناسبت یه مسابقه ی جالب برای دوستان داریم . با ما همراه باشید .
برای امام زمان صلوات فرستادی ؟
خدایا شکرت که هر چه دادی بهترین بود .
سلاماین روز رو به همه ی دانشجویان و مخصوصا دانشجویان تبیانی تبیرک عرض می کنم .الهی همتون دکتری بگیرین!
بیاید شاهد پرواز پروانه ها باشیم....
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند. عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند.دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردندو بخند که خدا هنوز آن بالا با توست.
خدایا رهایم مکن
16 آذر روز تولد منه که مصادف شده با روز دانشجو و روز تجلیل از اسرا و مفقودین.
سلاممنم روز دانشجو رو به همه دانشجویان تبریک میگم هرچند گذشت ولیکن مبارک باشه:)
من از اين كوه بالا خواهم رفت.ميگويند ارتفاعش زياد است.راهش طولاني و شيب دار است,پر از صخره و صعود به آن بيش از حد دشوار است.كارخودم است.از آن بالا خواهم رفت.به زودي مرا خواهي ديد كه از قله برايتان دست تكان ميدهم يا از فرط تلاش بر دامنه جان ميسپارم
سلام منم تبریک میگم . آخی حیف شد یه مشتری واسه تاپیک آینده م از دست دادم . تولد شما هم مبارک باشه behshia گرامی.
میدونی فرق انجمن مدیریت با انجمنای دیگه چیه ؟
دوست داری بدونی ؟ خب فرقش اینه : همه ی انجمنهای تخصصی تبیان فقط یه مدیر داره ، ولی تو انجمن مدیریت هر کس بیاد و فعالیت کنه
خودش یه مدیره پس بیا انجمن مدیریت و با چشمان یک مدیر نگاه کن
سلامان شاء الله روزتون مبارک بوده باشه! یه پیامک تقدیمی:صفایی ندارد ارسطو شدن/خوشا پر کشیدن پرستو شدنتو که پر نداری پرستو شوی/بشین درس بخون تا ارسطو شوی