• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 8321)
شنبه 25/8/1387 - 12:42 -0 تشکر 70763
ایییینه تست روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

سلام

 

یکی از تست هایی که بی نهایت هم بعش اعتقاد دارم هم علاقه تست روانشناسی رنگ هاست...

تستی که من معتقدم هیچ وقت قدیمی نمیشه چون: توجه و علاقه ی شما به رنگ ها تغییر پیدا خواهد کرد همانطور که خصوصیات اخلاقیان تغییر خواهد کرد.

من حدود سه بار این تست رو زدم با فاصله ی زمانی ه بلند تقریبا... هر سه بار اونقدر از خوندن جواب کامل تست لذت بردم که حد نداره...

آخرین بار همین چند روز پیش بود...که تصمیم گرفتم تست رو براتون بذارم... اگر تا به حال این تست رو انجام بدید دوباره امتحان کنید ببینید

چی میشه...برای من و خیلی های دیگه که عالی بوده... در عرض چند ثانیه هم انجام میپذیره!

این تست اثر دکتر ماکس شولر هست

• یك رنگ به تنهائی بیانگر شخصیت نیست بلكه در انتخاب گروه‌ها و زوج‌های رنگ است كه شخصیت افراد تحت آزمایش كاملا نشان داده می‌شود .

• شرایط روحی و جسمی افراد را قبل از آزمایش رنگ نیز باید به حساب آورد ،
زیرا امكان دارد كه افراد در شرایط متفاوت ، انتخاب‌های مختلف داشته باشند .

• جنبه نسبی بودن نتایج آزمایش را باید همواره به خاطر سپرد زیرا انسان موجودی
ناشناخته است .

• این آزمایش كاملا جنبه روانشناسی و روانكاوی داشته و نباید آنرا در ردیف آثار
سرگرم‌كننده و غیر علمی كه در زمینه طالع بینی و نظایر آن منتشر شده است دانست .

 

 

نحوه ی انجام تست در پست بعدی:

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 27/8/1387 - 20:52 - 0 تشکر 71410

به نام او...هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

ادامه پست قبل:

خواستار آن است كه دیگران به وی ارج نهند و به او احترام بگذارند و این خواسته

خود را در یك رابطه نزدیك و مسالمت آمیز كه مبنی بر احترام متقابل باشد جستجو می‌كند .   

نیاز فوری به استراحت ، تسكین خاطر و درك مسالمت آمیز و محبت آمیز دیگران دارد . این احساس در او وجود دارد كه با بی‌احترامی با وی رفتار شده است و در نتیجه افسرده و خشمگین است . تا وقتی كه دیگران وضع او را درك نكرده‌اند وضعیت خود را غیر قابل تحمل می‌داند .**

با آمادگی در كارهائی شركت می‌كند كه هیجان آمیز با محرك هستند .

دوست دارد كه احساس نشاط نماید .   

احساس می‌كند كه بار سنگینی از مشكلات را به دوش می‌كشد .

با این وصف از هدف‌های خود دست نمی‌كشد و می‌كوشد تا از طریق انعطاف‌پذیر بودن

و سازگار بودن بر دشواری‌ها غلبه نماید .

بیقرارش باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 27/8/1387 - 21:35 - 0 تشکر 71427

سلام

اینم رنگهای منتخب من:

آبی ، سبز ، زرد ، بنفش ، قرمز ، قهوه ای ، مشکی ، خاکستری

دومین بار هم همینا رو انتخاب کردم یعنی جفتش یکی بود.

آنشرلی عزیز ممنون به خاطر تلاشت. این همه نوشتن خیلی وقت گیره و واقعن زحمت داره. مرسی.

این چه حرفیست که در عالم بالاست بهشت

هر کجا وقت خوش افتاد، همانجاست بهشت

دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود

گر درون تیره نباشد همه دنیاست بهشت

سه شنبه 28/8/1387 - 20:22 - 0 تشکر 71683

به نام او....هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

جناب A_V_B_2066 گرامی رنگ قهوه ای رو ننوشتید...منتظر اصلاح مطلبتون هستم

ووو اما خانم نوای آسمانی ارجمند!

◊ نتیجه آزمایش
در جستجوی یك رابطه عاطفی با دیگران است كه كامیابی و خوشبختی را به همراه

خود داشته باشد . از استعداد شور و شوق عاطفی شدید برخوردار است .

برای ایجاد ارتباط عاطفی مورد نظر خود روحیه كمك بخشی و سازگاری را (در صورت لزوم)

دارد و از دیگران نیز توقع دارد كه همین طرز تفكر را داشته باشند .   

به علت دشواری‌های شرایط موجود ، شخص تحت فشار روحی چشمگیری قرار دارد . تلاش می‌كند تا خود را از چیزهائی كه وی را محدود ساخته یا مقید می‌سازد رها كند . *

وقتی كه نیازها یا آرزوهایش مورد سوء تفسیر قرار می‌گیرد دچار اضطراب می‌شود و احساس می‌كند كه هیچ كسی را ندارد تا به او روی آورد یا متكی به وی باش .

فردی خودمحور است و لذا با سرعت حالت تهاجمی می‌گیرد . *

(خوشم میاد هر سه تفنگ دار حالت تهاجمی داریمااااا)

تفسیر فیزیولوژی :‌اضطرابی كه در شخص وجود دارد ناشی از «مسك نفس»

بیش از حد در تلاشش برای جلب توجه و احترام دیگران می‌باشد .
تفسیر روانشناسی : نیاز ارضا نشده‌ای به دوستی با كسانی دارد

كه معیارهای آنان همچون معیارهای او عالی است و در شأن و منزلتی مشابه او قرار دارند .

این وضعیت وی را در معرض فشار چشمگیری قرار می‌دهد ولی با وجود این

كه به وی بها و ارزش نمی‌دهند اما همچنان به عقاید خود پایبند می‌ماند .

وضعیت خود را نامساعد می‌بیند و مایل به خلاص شدن از آن است ولی حاضر نیست

در عقاید خود كوتاه بیاید . قادر به حل وضع موجود نیست زیرا گرفتن تصمیم

لازم را پیوسته به تعویق می‌اندازد چرا كه نسبت به توانائی خود برای ایستادگی در برابر مخالفت‌ها تردید دارد . نیازمند احترام از جانب دیگران ، پیروی از آرزوهایش

و احترام به عقایدش ( قبل از اینكه احساس آسایش و امنیت كند ) است .
به طور خلاصه : سرسخت و لجوج است ولی تقاضای بی‌نتیجه احترام از جانب دیگران را دارد .   *

ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 28/8/1387 - 20:27 - 0 تشکر 71685

به نام او...هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

ادامه از پست نوای آسمانی ارجمند

خواستار آن است كه دیگران به وی ارج نهند و به او احترام بگذارند و این خواسته خود را در یك رابطه نزدیك و مسالمت آمیز كه مبنی بر احترام متقابل باشد جستجو می‌كند .   

در جستجوی یك رابطه عاطفی با دیگران است كه كامیابی و خوشبختی را به همراه
خود داشته باشد . از استعداد شور و شوق عاطفی شدید برخوردار است . برای ایجاد ارتباط عاطفی مورد نظر خود روحیه كمك بخشی و سازگاری را (در صورت لزوم) دارد
و از دیگران نیز توقع دارد كه همین طرز تفكر را داشته باشند .   


با آمادگی در كارهائی شركت می‌كند كه هیجان آمیز با محرك هستند .
دوست دارد كه احساس نشاط نماید .   


شرایط به نحوی است كه احساس می‌كند موقتا ناگزیر به سازش می‌باشد
چنانكه بخواهد از قطع محبت یا مشاركت كامل جلوگیری می‌نماید .   

امیدوارم خوشت اومده باشه نوای آسمانی ارجمند...

ولی نتیجه هیچکس نتیجه خودم نمیشه...واقعا معرکه بود...

بیقرارش باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 28/8/1387 - 20:34 - 0 تشکر 71688

به نام خدای مهربون

سلام

آنشرلی ارجمند و گرامی... خیلی ممنون... دیگه داشتم از انتظار میمردم!‌هوم!

یه چیزی بگم! خیلی جالب بود! میدونی چرا؟ یه جاهایی حس كردم یكی داره میگه دس بده فالت ببینم! خدایی یه جورایی به یه كف بینی شبیه بود!

خیلی چیزایی رو میگفت كه شایدم خودمم میخوام باورشون نكنم! هههه

ممنون

میمانییییییییییییییییم... چن تا رنگ و این همه تفسیر! یا للعجب!

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

سه شنبه 28/8/1387 - 20:43 - 0 تشکر 71690

به نام او.... هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

نوای آسمانی گرانقدر! خدا نکند از انتظار بمیرید...

یه چیزیو میخواستم آخر تست بگم... ولی مجبورم کردی الان بگم و به قول مرحوم گیگیلی ارجُمند میفهمی مجبووووور...

اینکه واااااقعا من در عجب این تستم...سالیان ه سال ه که در عجبم... نمیدونم ...من شما ها رو صددرصد نمیشناسم مسلما خب....ولی در مورد خودم

دیشب که داشتم مجددا میخوندمش اصلا داشتم دیوونه میشدم... که چجوری این همهههه حرف از دو تا رنگ...حتی از یه سری جمله ها به حدی تعجب کردم که دوستان رو مجبور کردم جواب تستمو بخونن تا در حیرت من شریک بشن که شدن!

تو میگی نمیخواهی قبولشون کنی برای من داره جیغ میزنه...یعنی واقعا شمااهایی که من رو کامل مییشناسید و از اسرار نهان! خبر دارید واقعا میتونید

 ببینید چقدر رییییز و درست(میخواستم بنویسم درشت!!) تحلیل کرده 

خیلی دلم میخواد بفهمم چجوری به این نتایج دست پیدا میکنن ان شاء الله بعد از تموم شدن تست ها مطالب دیگری رو هم میذارم...

خیلی علمی ه این تست...به شخصه خیلی تحسینش میکنم ...خدا یک در دنیا صد در آخرت بهت عطا کنه ماکس شولر گرانقدر!

بیقرار باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
چهارشنبه 29/8/1387 - 10:17 - 0 تشکر 71762

سلام به Aansherly عزیزم.

واقعا تست متفاوت و جالبی بود.

در مورد صحت نتایجمم خصوصی باهم صحبت میکنیم.

اومدم تشکر کنم بابت انتخابای قشنگت و حس مسولیت قویت.

شاد باشی عزیز.

-----------------------------------------------------------------

"یاد خدا آرامبخش قلبهاست"

مدیریت انجمن روانشناسی

anjoman.ravanshenasi@tebyan.org

----------------------------------------------------------------

چهارشنبه 29/8/1387 - 18:32 - 0 تشکر 71887

به نام یکتا برنامه نویس عالم

سلام علیکم

این قهوه ای واقعا شیطونه.

گذاشتم سر جاش.

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

چهارشنبه 29/8/1387 - 19:47 - 0 تشکر 71930

به نام او...هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

پاسخA_V_B_2066

◊ نتیجه آزمایش
دوست دارد كه تاثیر خوبی در دیگران بگذارد و به ارزش او پی ببرند . نیاز به آن دارد
كه دیگران از وی تعریف و تمجید كنند . بنابراین اگر مورد بی‌توجهی قرار گیرد
یا به قدر كافی از وی تعریف و تمجید نشود طبع حساس او به آسانی آزرده‌خاطر می‌شود .   


با آمادگی در فعالیت‌هائی شركت می‌كند كه هیجان‌آمیز و محرك هستند .
دوست دارد كه احساس نشاط نماید .   


شرایط به نحوی است كه احساس می‌كند موقتا ناگزیر به سازش می‌باشد
چنانكه بخواهد از قطع محبت یا مشاركت كامل جلوگیری می‌نماید .   


تفسیر فیزیولوژی : فشار روحی كه در شخص وجود دارد ناشی از تلاش وی
برای پنهان كردن تشویش خاطر و اضطراب خویش در پوشش یك اتكاء به نفس و بی‌تفاوتی نسبت به دیگران است .

تفسیر روانشناسی :‌ وضع موجود برخلاف میل و خواسته اوست . احساس تنهائی و دودلی می‌كند زیرا نیاز برآورده نشده‌ای به دوستی و معاشرت با كسانی دارد كه نظیر او معیارهای عالی دارند و مایل به كناره‌گیری از افراد عادی است . این احساس انزوا نیاز مزبور را

به یك ضرورت الزام آور تبدیل می‌كند و مهمتر از آن روحیه خودكفائی و استقلال وی را متزلزل می‌سازد زیرا به طور عادی محدودیت‌های زیادی را [به دلیل اتكاء به نفس] برای خویش

به وجود می‌آورد . چون می‌خواهد كه صفت منحصر به فرد شخصیت خویش [اتكاء به نفس و خودكفا بودن] را ظاهر سازد لذا نیاز روحی خود به دیگران را سركوب می‌كند و تظاهر به بی‌تفاوتی می‌نماید و به كسانی كه از این رفتار او انتقاد می‌كنند با دیده تحقیر می‌نگرد .

با این وصف در زیر این قیا ظاهرا بی‌تفاوت و مستقل ، وی به راستی نیازمند تایید و احترام دیگران است .
به طور خلاصه :‌ روحیه ناامیدی شخص منجر به یك بی‌تفاوتی و استقلال ظاهری می‌شود  *

ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
چهارشنبه 29/8/1387 - 19:50 - 0 تشکر 71931

به نام او ....هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

ادامه از پست قبل:

نیاز به آن دارد كه به عنوان یك فرد استثنائی به وی ارج نهند و مورد احترام باشد
با این منظور كه عزت نفس و احساس ارزش شخصی خود را بالا ببرد .
مقاومتی وسواس گونه به خرج می‌دهد و معیارهای عالی را برای خود در نظر می‌گیرد .   


با اینكه احساس می‌كند كه دیگران توقع زیادی از او دارند و از فعالیت زیاد خسته شده
است ولی هنوز هم مایل است كه بر مشكلات غلبه كرده و موفقیت خود را محكم نماید و توجهی به آثار ناگوار این تلاش در وجود خود نمی‌كند . اگرچه فرد مغروری است ولی در نرمش‌پذیر است . نیاز به آن دارد كه دیگران به ارزش او پی ببرند ، زندگی‌اش امن و امان و مشكلاتش انگشت‌شمار باشد .   *


نیاز به مصاحبت گرم و صمیمانه دارد ولی از نزدیكان خود توقع دارد كه همواره توجه
خاصی به او بكنند . بنابراین چنانكه این خواسته او در آینده نزدیك برآورده نشود
امكان دارد كه از آنها دوری گزیند .   


احساس بی‌رمقی ، محصور بودن و اضطراب می‌كند . تصور می‌كند كه شرایط
وی را ناگزیر به محدود كردن آرزوهایش می‌سازد .
از تضاد آشكار با دیگران اجتناب دارد و خواستار صلح و صفا و آرامش است .   *


تفسیر فیزیولوژی : روحیه ناامیدی شخص منجر به یك كناره‌گیری
(همراه با بدگمانی و احتیاط) از دیگران و پناه بردن به خود شده است .
تفسیر روانشناسی : شور و شوق ذاتی و طبیعت خیال پرور خود را سركوب می‌كند
زیرا هراس از آن دارد كه چنانكه بخواهد یكی از خواسته‌های خود را عملی سازد
لگام اختیار را از كف بدهد . احساس می‌كند كه وی را گمراه كرده‌اند و او را فریب می‌دهند
و لذا به تنهائی پناه برده است تا از خود مراقبت نماید .
محرك‌هائی را كه به سوی او می‌آیند با دقت و احتیاط بررسی می‌كند تا نسبت به
خلوص آنها مطمئن شود ، مراقبتی كه به آسانی تبدیل به بدگمانی و بی‌اعتمادی می‌شود .
به طور خلاصه : مارگزیده‌ای است كه از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد .
روحیه ناامیدی كه در او وجود دارد سبب می‌شود كه نسبت به هر محرك با دیده بی‌اعتمادی بنگرد و مراقب آن باشد .    *


برای تحكیم موقعیت و تقویت عزت نفس خویش تلاش می‌كند تا موفقیت‌های
شخص خودش ( و دیگران را ) با نظر انتقادی و تشخیص عملی بنگرد .
اصرار دارد كه چیزهای مورد نظر او آشكار و بدون ابهام باشند .

بیقرارش باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.