به نام خدا سلام
------------------------------------
چند وقت پیش با چند تا از بچه ها رفته بودیم بهشت زهرا و اول از همه قطعه شهدا
دو تا دونه عکس انداختم متاسفانه
همون دو تا رو هم اینجا قرار میدم
شهید کشوری
( کسی که منو تو عکس نمی بینه ؟
)
شهید آوینی
شاد باشین