سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
من هم به نوبه خودم از کلیه عزیزان و مسئولان تبیان ، علی الخصوص مدیر عزیز دفتر اصفهان جناب مهندس حکمت ، جناب نوری و جناب نیرومند تشکر و قدردانی میکنم .
ایام بسیار خوب و خاطره انگیری رو داشتیم در خدمت دوستان . بودن در کنار این عزیزان هیچ وقت فراموش شدنی نیست که اتفاقات خاطره ای رو برای ما رقم زد .
تا اومدیم ببینیم چه خبره دور و برمون ! چراغها رو خاموش کردند گفتند اقا یاعلی تعطیل!! ایشالله خوب بوده باشه برای همه عزیزان و رفقامون و اینکه از برنامه های اینده ای که در پیش رو داریم بهتر استفاده کنیم
اما سلام و عرض ادبی هم خدمت دوستان داشته باشیم و رفع زحمت
(آقا داوود نگی باز شاهنامه داره مینویسه ها ههههه ... دارم واستون ! صبر کنید سی یو لتر!)
جناب داوود خطر جان اگر رفتی که خوش به حالت برای ما هم دعا کن زیاد تا.
دعا کن آدم شیم ههههه . متاسفانه دیر متوجه شدم وگرنه یه حرفی بهت میزدم هر روز توی مشهد بری کافی نت ههههه . ولی چیزه داداش انجمن نصف جهان رو تنها نذارین . بیشوخی ... من که مشکل ندارم که اما خب دوستان باید بیاند انجمن رو ... وگرنه وضعتون وخیم تر میشه !!!!!!!!
بابت گزارش از قرعه کشی هم ممنون جناب . زحمت کشیدین . نیست ما رو جا گذاشتید برای این برنامه ! از چیزیش خبر نداشتم . البته حس مسئولیت پذیری من رو نشون میده ها ..... بله ..... راستی داداش آواتارت خیلی خوشگله ... حس حسادتمون بر انگیخته شد . رفتم که اینو انتخاب کنم
اما دوستان این دوستمون که باز ایدیشون ثبت نشده رو من نمیشناسم .... اگه معرفی میکردند بهتر بود . چقدر نمایشگاه امسال پر بار بود . خدا رو شکر
خدمت یه سبد اسمون عزیز هم سلام و عرض ادب دارم .... ممنون اومدید نمایشگاه و اینکه خدا رو شکر توفیق زیارتتون رو داشتیم و خوشحالم از اینکه برادر خوبی مثل شما رو زیارت کردم . این چه حرفیه استاد ... بی معرفتی و این حرفها رو کلا بی خیال . از لطفتون به اینجانب هم ممنون . کار خاصی نکردیم . فقط انجام وظیفه بوده .امیدوارم شما رو هم باز ببینیم در انجمن نصف حهان و حضورتون متداول تر از قبل باشه .
خدمت خانم ها نسیم نجفی ، کویر تشنه و دوستانی که بعد از مدتها به انجمن خودشون سر زدند هم سلام عرض میکنم . ایشالله شما رو هم باز در انجمن ببینیم و شاهد فعالیت های بیشترتون باشبم
...........ادامه دارد ..........