• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن نصف جهان > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نصف جهان (بازدید: 5725)
جمعه 22/6/1387 - 13:1 -0 تشکر 57218
همراه با نمایشگاه قرآن

سلام من در این پست قصد دارم روز به روز با نمایشگاه قرآن همراه باشیم  هر کدام از شما هم که به نماییشگاه قرآن رفته اید گزارش خود را بنویسید در ضمن از رادیو موج اف ام ردیف99.6 رادیو نور ارتباط مستقیم با نمایشگاه قرآن داره ساعتش را هم دقیقا اطلاع ندارم ولی فکر کنم از ساعت 7 عصر الی 12 شب است

همیشه وقتی سقوط میکنی که فکر می کنی در اوج در حال پروازی

يکشنبه 31/6/1387 - 20:27 - 0 تشکر 59615

سلام به دوستان گلم.نمیدونم چرا قسمت نمیشه که من اینجا مطلب بذارم.هر دفعه یه مشکلی پیش میاد.مثل اینکه این دفعه اگه خدا بخواد مشکلی نیست.خیلی خوشحالم که امسال تو نمایشگاه در جمع دوستان خوبم حضور داشتم و خاطرات خوبی در این مدت برام باقی موند .انشا ءالله تو یه فرصت مناسب خاطراتم رو بازگو میکنم .همیشه پیروز باشید.

يکشنبه 31/6/1387 - 22:24 - 0 تشکر 59630

به نام خدا

با سلام و عرض ادب خدمت تمام جهانیهای عزیز ! ببخشید نصف جهانی های عزیز

عزیزان( حیات طیبه و منهم) این چه کاری بود شما با من کردین آخه آدم با دوست خودش همچین کاری می کنه از شما ها دیگه انتظار نداشتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا من داشتم زندگی مو میکردم چرا منو معتاد کردین ؟

خانم شقایق صحرایی محترم حالا فهمیدین من چرا نام و نشان ندارم برای اینه که من تازه معتاد این انجمن شدم ودیگه نمی تونم از دوستان دل بکنم ......

حالا که بحث پیر ترین عضو به میون اومد باید بگم من باعث عضویت آقای نوری شدم که متولد

سال 1250 نوری است البته شما ها نمیدونین چه سالیه فقط من می دونم(قابل توجه آقای نوری که دیگه منو بی نام و نشون ول نکنه به امون خدا تو انجمن غربت)

تازه من خودم طولانی ترین عضو تبیان هستم  که آقای نوری باعث عضویت من شده پس نتیجه میگیریم نه خانی اومده نه  خانی رفته ولی جدا از شوخی یه کاسه ای زیر نیم کاسه است با احتساب عکسای نمایشگاه قران پارسال از من حدود 1500 گرفته شد که فقط یکیشون توی سایت قرار گرفت اونم نه تمام رخ و نه نیم رخ بلکه بی رخ آخه عکس منو از پشت سر کی میشناسه؟؟؟؟؟

خوب دیگه نمک در نمک دان شوری ندارد                 داود خطر طاقت دوری ندارد حافظا

فعلاً

   زندگی زنگ تفریحی بیش نیست            زنگ  بعد  زنگ  حساب است

                                                          داودخطر

دوشنبه 1/7/1387 - 14:7 - 0 تشکر 59697

نصف جهانیا سلام

همه خسته نباشین. منهم خان، آقا حیات طیبه، نیلوفر آبی خانوم و همه رفقایی كه واسه نمایشگاه زحمت كشیدن.

راستی ما هم اومدیما. نگید ye_sabad_asemoon بی معرفت بود.

خوش باشین؛ یا علی

دوشنبه 1/7/1387 - 17:56 - 0 تشکر 59731

هوالعزیز

سلام

سلام جناب داود خطر عزیز ، بابا چقدر تواضع داری ؟!! این نام ثبت مطالبتون را درست نمی کنید

دوست ناباب که می گند فکر کردی چیه ؟ همینه دیگه ! چقدر بهت گفتم دنبال ما نیا معتاد می شی ! تقصیر خوته به ما چه ؟!!!(هههه)

داود جان از اینکه ما را قابل دونستی و به انجمن خودت اومدی ممنون ، آقا ما هر وقت مطلبی ازتون می بینیم خیلی خوشحال می شیم .

تازه من خودم طولانی ترین عضو تبیان هستم   آقا اینو که کسی شک نداره ، تازه دکترمون (دکی اینکالج ) هم که اعتراف کرد . عزیز طبع شعرتون هم عالیه بازم برامون بگو .

ye_sabad_asemoon عزیز سلام ، آقا مگه قرار نشد بی خبر نیائید ، آخه اینجوری که خوب نبود ، حداقل می گفتید تحویلتون می گرفتیم ، یک چایی ای ، قهوه ای ، نسکافه ای می آوردیم خدمتتون اینجوری که بد شد ، یکی طلب ما یادت باشه .

از اینکه لطف کردید و به نمایشگاه سر زدید ممنون ولی اینجوری قبول نیستا ، ان شا الله سال دیگه . 

««« تبیان »»»

 

سه شنبه 2/7/1387 - 0:18 - 0 تشکر 59809

به نام خدا

سلام به دوستای نصف جهانی گل گلاب

رفتم یه عکس شمع برا خودم انتخاب کردم انشا الله تا میاد بسوزه آقای نوری هم یه فروند شایدم فقره یا راس اسم برا ما بذاره اون بالا

البته من اومدم یه توضیح در مورد عکس های شب قرعه کشی بدم

اون ماهی کوچولو که کت شلوار قهوه ای تنشه ... نه ببخشید اون آقای محترمی که کت شلوار قهوه ای  تنشه ماهی کوچولو یا به عبارتی آقای نساج یا ممد فرفره که با در نمایشگاه بش از 10000 فرفره ساخت . البته به گفته مردم فرفره هاش از سرعت کافی برخوردار نبودند.

یکی دیگه از کسانی که تو عکس هست دانیال با شناسه کاربری دنی - 125 که از 9 روز نمایشگاه 10 روز ش رو اونجا بود و واسه خودش یه تبیانی شده بود تنها تفاوتی که با ما داشت این بود که ما ایستاده بودیم ولی اون نشسته بود ور دل آقای نوری و داشت تک و طایفه شون رو که مدارکشون رو ریخته بود تو یه گونی و آورده بود عضو می کرد و دست آخرم به ما کارت اینترانت می داد.

چون می خوام پستام مثه پستای حیات جون مثه شاهنامه طولانی نباشه همین جا سر و تهش رو هم میارم و ازتمام دوستان خداحافظی می کنم . به خصوص من هم عزیز ، دکی گل و حیات جون

راستی من پاسپورتم رو هم گرفتم و فردا عازمم ...............نه بابا شوخی کردم می خوام برم مشهد ( ان شا الله ) ... دعاگوی دوستان هستیم

فعلا..................................................................................دوستدار شما داود خطر

   زندگی زنگ تفریحی بیش نیست            زنگ  بعد  زنگ  حساب است

                                                          داودخطر

سه شنبه 2/7/1387 - 5:59 - 0 تشکر 59877

هو الحکیم

به به سلام میبینم که جمعتون گرمه . فقط ما رو کم دارید خوب در رو باز کنید یا اله یا اله همسایه مهمون نمیخواید.چطورید برووبچ محلی هم به این حاجی بزاریدا !!! داوود جان از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم و همینطور با دوست عزیزمون doki_inkalj اگه درست گفته باشم .از زیارت این دو دوست گل بسیار خرسند شدم.ضمنا شب آخر هم ما اودیما.آقای فهیمی کجای که حاجیت تصادف کرد .وقتی از نمایشگاه اومدم بیرون و با دوستم اومدیم سوار موتور شدیم پنچر بود .خلاصه هر چی پیاده روی نکرده بودم روز آخر نمایشگاه پیاده رفتیم .خلاصه تا هشت بهشت رو با دوستم پیاده رفتیم تا یه آپاراتی پیدا کردیم و پنچری رو گرفتیم بعد هم رفتیم سر به یه دوستانمون بزنیم  یه ماشینی از این فولکس واگونها بهمون زد و ما هم  برایه اینکه به اون نزنیم رفتیم تو جدولا . خلاصه موتور وسط خیابونو ماهم تو این شمشادا(هه هه هه)داشتیم دست و پا میزدیم .آقا بلند شدیم دیدیم به به موتور یه 10 یا 20 هزار تومنی سرفیده حالا جواب آقامون رو چی بدیم.

(ادامه دارد)

_________________________________   
|------------------------------------------------------| ______     
|------------------------------------------------------|| O`| __/  
|------------------اصفهان بیابالا----------------------||```|```| 
|____________________________________||___|___|
";===(@)-(@)-(@)---(______)------j(@)j-(____)-(@)=' 

--------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

سه شنبه 2/7/1387 - 6:6 - 0 تشکر 59879

هو الحکیم

خلاصه کجایه کار بودیم آره از شمشادا بلند شدیم و موتو رو با هزار بدبختی جمع وجور کردیم و سوار شدیم گاماس گاماس اومدیم خونه .پدرم که پرسید کجا بودی گفتم نمایشگاه قرآن بودم بعد هم چیزی نگفت و(یعنی موتو رو ندیدا)من هم صبح زود رفتم پادگان. آقای فهیمی فکر کنم باید به حرفه دکتر گوش میکردم و یه کم پول قرضی مسدم ازت و میرفتم بورس میخریدم اما کو گوش شنوا

_________________________________   
|------------------------------------------------------| ______     
|------------------------------------------------------|| O`| __/  
|------------------اصفهان بیابالا----------------------||```|```| 
|____________________________________||___|___|
";===(@)-(@)-(@)---(______)------j(@)j-(____)-(@)=' 

--------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

چهارشنبه 3/7/1387 - 16:8 - 0 تشکر 60222

هو العزیز

سلامی چو بوی خوش آشنایی

                      به مردم پاک نصف جهانی

به به داود جان ، می بینم که حسابی عملت رفته بالا و معتاد معتاد شدی ، از اینکه در جمع خودتون شرکت می کنی خیلی خوشحالم .

آقا نام کاربری من را سر هم بنویس ، آخه یکی دو دفعه متنت را خوندم و اسمم را ندیدم گفتم داود خطر اینقدر بی معرفت نبود که ما رو یادش بره ، خلاصه بعد از کلی زحمت تازه نام کاربری خودم را دیدم .

داود جان پیش امام رضا (ع) رفتی ما رو یادت نره ها ، حتما دعامون کن ، دعا کن زیارتشون قسمت همه دوستان گلمون توی نصف جهان بشه .

سلام  حاجی  خوش اومدی ، بابا شما خودتون صاحب خونه اید .

روز آخر نمایشگاه راست راستی تصادف کردی یا بازم شونت شکسته می خوای برس بخری ، عزیز ما قلبمون با باطری کار می کنه نمی گی یهو پس می افتیم و ...

یک ضرب المثل هست می گند هر چه بر زبون آید به زیون آید ، حالا شما باشید دیگه از این اس ام اس ها ندید .

حالا خودتون هیچی موتور که طوری نشد ، خوب الحمد لله (هههه)

آخه پسر خوب من چقدر بهت گفتم بیا این پول  ها رو بگیر برو برس بخر گفتی نه .

خلاصه بعد از شوخی اتفاق خاصی که نیفتاد ؟ ان شا الله به خیر و خوشی تموم شده باشه

راستی این اتوبوستون بیلیطش چنده ؟ چند ساعته می ره اصفهان (آواتارتون خیلی باحاله)

««« تبیان »»»

 

چهارشنبه 3/7/1387 - 21:43 - 0 تشکر 60287

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

 من هم به نوبه خودم از کلیه عزیزان و مسئولان تبیان ، علی الخصوص مدیر عزیز دفتر اصفهان جناب مهندس حکمت ، جناب نوری و جناب نیرومند  تشکر و قدردانی میکنم .

ایام بسیار خوب و خاطره انگیری رو داشتیم در خدمت دوستان . بودن در کنار این عزیزان هیچ وقت فراموش شدنی نیست که اتفاقات خاطره ای رو برای ما رقم زد .

تا اومدیم ببینیم چه خبره دور و برمون ! چراغها رو خاموش کردند گفتند اقا یاعلی تعطیل!! ایشالله خوب بوده باشه برای همه عزیزان و رفقامون و اینکه از برنامه های اینده ای که در پیش رو داریم بهتر استفاده کنیم

اما سلام و عرض ادبی هم خدمت دوستان داشته باشیم و رفع زحمت

(آقا داوود نگی باز شاهنامه داره مینویسه ها ههههه ... دارم واستون ! صبر کنید سی یو لتر!)  

جناب داوود خطر جان اگر رفتی که خوش به حالت برای ما هم دعا کن زیاد تا. 

دعا کن آدم شیم ههههه . متاسفانه دیر متوجه شدم وگرنه یه حرفی بهت میزدم هر روز توی مشهد بری کافی نت ههههه . ولی چیزه داداش انجمن نصف جهان رو تنها نذارین . بیشوخی ... من که مشکل ندارم که اما خب دوستان باید بیاند انجمن رو ... وگرنه وضعتون وخیم تر میشه !!!!!!!!

بابت گزارش از قرعه کشی هم ممنون جناب . زحمت کشیدین . نیست ما رو جا گذاشتید برای این برنامه ! از چیزیش خبر نداشتم . البته حس مسئولیت پذیری من رو نشون میده ها ..... بله ..... راستی داداش آواتارت خیلی خوشگله ... حس حسادتمون بر انگیخته شد . رفتم که اینو انتخاب کنم


اما دوستان این دوستمون که باز ایدیشون ثبت نشده رو من نمیشناسم .... اگه معرفی میکردند بهتر بود . چقدر نمایشگاه امسال پر بار بود . خدا رو شکر

خدمت یه سبد اسمون عزیز هم سلام و عرض ادب دارم .... ممنون اومدید نمایشگاه و اینکه خدا رو شکر توفیق زیارتتون رو داشتیم و خوشحالم از اینکه برادر خوبی مثل شما رو زیارت کردم . این چه حرفیه استاد ... بی معرفتی و این حرفها رو کلا بی خیال . از لطفتون به اینجانب هم ممنون . کار خاصی نکردیم . فقط انجام وظیفه بوده .امیدوارم شما رو هم باز ببینیم در انجمن نصف حهان و حضورتون متداول تر از قبل باشه .

خدمت خانم ها نسیم نجفی ، کویر تشنه  و دوستانی که بعد از مدتها به انجمن خودشون سر زدند هم سلام عرض میکنم . ایشالله شما رو هم باز در انجمن ببینیم و شاهد فعالیت های بیشترتون باشبم 

...........ادامه دارد ..........

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
چهارشنبه 3/7/1387 - 21:48 - 0 تشکر 60288

خب مثل اینکه تموم شدید دوستان ....هوم ؟

رفقای دیگرمون مثل جناب منهم و جناب حاج قدرت اگر بیشتر خودتون رو معرفی کنید ممنون میشم . میشه بیشتر از خودتون بگید و بگید برای چی در انجمن نصف جهان فعالیت میکنید . اگه آشنایی بیشتری از شما پیدا کنیم ممنون میشم  . تا اونجایی که در خاطرم هست شما دوستان رو کمتر دیدم در انجمن نصف جهان هههههههههههه .... دیگه نشد جلو خندم رو بگیرم ...شرمنده رفقا

جا داره باز هم از دوستان خوب قدیمی که احتمالا دیگه پیداشون نمیشه و در نمایشگاه دیدمشون یادی بکنم و ایشالله هر کجا هستند موفق باشند ... از جمله ابی بیکران عزیز ، اقا مجید گل (مجیک ام پی فایو ساکت و اروم !) ، اقای مهدی 313 گرامی که خاطرشون و خاطرمون رو از نمایشگاه فراموش نمیکنم و جریانی که نصف شب در خیابان ....! . همین طور از دوست خوبم منتظر عشق عزیز که یکی دو شب رو همراهی کردند در نمایشگاه و همه اونهایی که احتمالا جا انداخته باشم از لیست خودم!

در پایان از همه عزیزانی که در این مدت بنده حقیر رو تحمل کردند در کنارشون بودم ...همه اونایی که زحمتشون دادیم ...چه برای رفت و برگشت و چه برای حضور در نمایشگاه و کلا از همه عزیزان طلب حلالیت میکنم .....(رفتنی شدیم دیگه ! ) حلاصه بدی خوبی چیزی دیدید حلال کنید و به بزرگی خودتون ببخشید که در آخرت چیزی ندارم بابتش پرداخت کنم!!
(راستی رفقا دقت کردید این بنده خدایی که این تاپیک رو زد جناب AHZIR دیگه غیبش زد!!(نگران میشوییییییییییم!) )

 یا ع ل ی مدد

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.